Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alea sunt. In loc de suruburile din capat cu care vin ele pui direct capatul de bara original. Nu mai stiu exact cat costa ca le-am luat acu aproape 3 ani dar parca ceva de genul 120RON. Da un tel la Dementor sau la vreun dealer prin zona ta.

 

eu am decupat un pic din dreptul ca sa-l pun in ce pozitie imi placea si am pilit capatul de la maneta de ambreiaj din acealsi motiv.

 

pun neste poze cand ajung la birou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, multumesc

 

alta intrebare :rusinica:



cum verific tampoanele de la roata spate

 

motoreta are 9000km



am luat-o inainte de sarbaratori si nu am facut decat vreo 20 de km asa ca nu prea stiu multe despre modelul asta ca nu am avut decat enduro pana acum(ktm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum verific tampoanele de la roata spate

 

o bagi in viteza, dai de roata pana cand se intinde lantul... daca mai tragi de roata o sa vezi ca butucul se misca in raport cu foaia. daca se misca mult sunt duse. daca-s duse nu merita sa iei tampoane noi in prima faza ci sa le "bandajezi" pe astea cu camera. dupa ce faci operatia te tine mai mult decat un set nou.

 

handguards-urile de 990 montate:

 

la stanga am pilit un pic capul manetei ca sa intre sub ele in pozitia care-mi placea - se poate si fara daca muti prinderea manetei si oglinda mai in interior si-ti convine cum se pupa.

 

post-40741-0-21737800-1358942060_thumb.jpg

 

si la dreapta am decupat ca sa nu se atinga de furtunul de frana... acum le-am lasat mai jos decat initial si pare optionala operatiunea in partea dreapta.

 

post-40741-0-36784900-1358942059_thumb.jpg

 

capetele de ghidon oem vin peste handguards.

 

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum verific tampoanele de la roata spate

vezi ! ca pot avea uzura si pe lateral, adica nu jocul din directia de tractiune a lantului, ci un joc lateral , practic foaia pivoteaza in rulment ceea ce nu cred ca e bine pt rulment (daca-i prea mult)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesc despre un 3AJ,vreau sa intreb cunoscatorii si cei patiti cu acel pacanit la motor....am citit destul de mult dar la nimeni ca la mine(normal :alcy:).Numai cand e rece motorul la o anumita turatie se aude un pacanit(similar cu cel produs de cuzineti,un fel de fier pe fier,un fel de 2 feluri :-L ,nu stiu daca e inscris in vreun termen mecanic acest pacanit),dupa 2 3 min de functionare,dupa ce se incalzeste putin motorul...dispare.Apare undeva la 2000 de ture pentru circa 5-10 secunde.Precizez ca las tot timpul motorul sa se incalzeasca 10 min inainte sa pornesc cu el si nu are parte de forja.Motorul e in mintile lui si nu ca m-ar deranja in vreun fel,dar dupa cum stiti toti pasionatii de pe aici ....e cam nasol sa stii ca ceva nu e in regula cu 'tiriboanta'

post-44902-0-07651500-1358093934_thumb.jpg

ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma poate ajuta si pe mine cu niste piulite de alea incastrate in cauciuc?pentru prinderea carenelor,nu stiu cum aveti la 3yf ,poate e la fel,cateva s-au distrus,si e incomoda tare zona pentru tinut contra. ms!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare . se poate da jos chapacul de chiuloasa de pe un XT fara sa dai motorul jos ?

 

La XTZ Tenere 1995 se poate.

 

cine ma poate ajuta si pe mine cu niste piulite de alea incastrate in cauciuc?pentru prinderea carenelor,nu stiu cum aveti la 3yf ,poate e la fel,cateva s-au distrus,si e incomoda tare zona pentru tinut contra. ms!

 

Sunt niste piulite universale. Ar trebui sa le gasesti pe la magazine moto sau site-uri gen Louis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol nu se misca capacul de chiuloasa sa fie de la garnitura prins asa bine ? probabil pana la urma trebuie sa il dau jos sa am loc mai bun de prindere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu se misca pentru ca se pune doar gasket sealant. Prin urmare e nitel lipit. Ia-l la ciocanit usor.

Dar la ce iti trebuie sa dai jos doar capacul? Schimbi lantul axei cu came? Ca pentru culbutori ai ferestre de vizitare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa motorul prins doar in axul basculei spate. In felul asta poti inclina motorul un pic in fata. Eventual da jos si capacul de vizitare al culburorilor de evacuare. Noteaza pozitia tuturor suruburilor capacului de chiulasa. Ia-l la ciocanit usor. Si ar trebui sa poti sa-l dai jos fara sa scoti motorul. La montare sa nu pui garnitura la capacul de chiulasa. Doar smacolina gasket sealant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma poate ajuta si pe mine cu niste piulite de alea incastrate in cauciuc?pentru prinderea carenelor,nu stiu cum aveti la 3yf ,poate e la fel,cateva s-au distrus,si e incomoda tare zona pentru tinut contra. ms!

http://www.louis.de/_30f2a3702bc0194f92e463c114314cab3e/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003128

asa arata cand sunt virgine , dar vad ca dau numai dimensiunea filetului , nu si diametrul exterior ... cel putin cele de la fazer600 se potrivesc, probabil orice yamaha din anii '90 are la fel, la dezmembrari

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.louis.de/_30f2a3702bc0194f92e463c114314cab3e/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003128

asa arata cand sunt virgine , dar vad ca dau numai dimensiunea filetului , nu si diametrul exterior ... cel putin cele de la fazer600 se potrivesc, probabil orice yamaha din anii '90 are la fel, la dezmembrari

mersi mult ,poate sunt chiar astea ,probabil se turtesc la strangere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am o problema cu motoreta mea,o Yamaha XT 600 DJ021,an 2001.
Am incercat azi sa o pornesc,porneste tot frumos si cand ma urc pe ea sa
plec,o bag in viteza si moare. Probabil e un scurt undeva,am decuplat
senzoru de la picior etc.

 

 

A mai avut cineva problema asta? Sau imi puteti da o idee ce sa fac? Mersi anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai decuplat ? daca scoti firele nu e decuplat leagale sa faca contact

PS: de la senzorul de ambreiaj nu poate fi ca nu ar porni atunci. incearca sa o turezi cand e pornita asa de o ia naiba al meu face din astea rar dar nu insista ca nu e bine pentru mobra ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da e de la senzorul de cric , de la ambreiaj nu vad ce ar fi pentru ca am observat ca e mai mult pentru cand il pornesti in viteza cine stie poate e vreo legatura asa ca ramanem la cric si numa daca urmaresti cablu si sa vezi daca e rut si atinge in cadru sau ceva , naiba stie trebe cercetat cartea o sa arunc un ochi si o sa ma uit si la al meu daca aflu ceva te anunt poate vine cineva cu solutia pana aflu , daca nu tot o scoatem la capat sunt multi mesteri pa aci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult!



Am nevoie de un sfat.....am cumparat acum aprox 300km cauciucuri noi heidenau k60 , le-am montat singur din frica sa nu imi intepe/zgarie montagii piesele, pe fata a iesit perfect din prima. Pe spate am avut probleme. Cauciucul nu se aseaza corect pe janta si se vede cum joaca in mers. L-am pus cu lubrifiant, a intrat usor pe janta, n-am avut probleme, l-am umflat si surpriza e ca nu sta corect. Nu se centreaza. L-am demontat, pus iar, umflat , la fel. L-am dus la vulcanizare montat pe janta, mi l-a umflat aproape cu 5 atmosfere a facut poc dar tot nu este centrat perfect. In timpul montajului l-am batut si cu ciocanul de cauciuc . Am asezat si camera corect. Am parcurs aproximativ 300 km si tot nu este asezat. Pe o raza este cu 3-4 mm mai inalt talonul, si pe raza opusa este cu 3-4mm mai scurt talonul. Ce sa ii fac? precizez ca anvelopa are dimensiunile recomandate de fabricant si janta este originala neindoita, camera noua cu dimensiuni corecte, se vede ochiometric faptul ca anvelopa nu este asezata perfect centrat. Parca diametrul anvelopei ar fi mai mic si trebuie intinsa anvelopa sa cada corect pe buza jentii. Atasez un desen explicativ pt ca n-am poza. Sa-l las asa? In mers nu simt vibratii, voblaj, motoreta merge drept singura, probabil ca daca ma las mult pe viraje ca la vitezane (teoretic) s-ar simti ceva....cred. La vulcanizari pot sa "intinda" anvelopa, cu aparatele de montat astfel incat sa pice corect? Mersi.

 

 

apa+sapun lichid. le mesteci bine cu o pensula dai in jurul gumei,dai si pe janta si dupa o umflii. Nu tot timpul merge din prima,repeti pana iese ce vrei tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...