Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu flansele de cauciuc ce vin din carburator pe motor? http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/51125/article/141686?show=gallery

 

 

Second ma interseaza.Mersi!

Editat de murano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator sarpente

Vreau un motor mai usor pe post de dual-sport. Daca reusesc sa incap cu prietena-mea pe el la ture lungi (desi n-am mari sperante) si se descurca la touring, poate o sa inlocuiasca Tenere-ul. Oricum, cel putin sezonul viitor tin si Tenere-ul.

de ce nu iti mai cumperi o motoreta ceva fara acte pentru endureala un yz250 wr400 si pastrezi tenerica pentru doua persoane si drumuri mai lungi variantele expuse de tine pentru dual sunt mai slabe decat tenereul am mers cu toate si nu merita dupa parerea mea insa opiniile difera oricum ce vrei tu sa impaci si capra si varza cam greu de obicei cu enduro touring este greu s o arzi mai hard findca nu ti permite bicicleta fiind prea grea si neavand ciclistica conceputa pentru asa ceva in privinta consumului sper ca glumeai ca esti dezamagit ti a consumat normal avand in vedere regimul de mers doar nu te asteptai la un 4-5 maxim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce nu iti mai cumperi o motoreta ceva fara acte pentru endureala un yz250 wr400 si pastrezi tenerica pentru doua persoane si drumuri mai lungi variantele expuse de tine pentru dual sunt mai slabe decat tenereul am mers cu toate si nu merita dupa parerea mea insa opiniile difera oricum ce vrei tu sa impaci si capra si varza cam greu de obicei cu enduro touring este greu s o arzi mai hard findca nu ti permite bicicleta fiind prea grea si neavand ciclistica conceputa pentru asa ceva in privinta consumului sper ca glumeai ca esti dezamagit ti a consumat normal avand in vedere regimul de mers doar nu te asteptai la un 4-5 maxim

 

Vreau neaparat un motor inmatriculat care sa duca 2 persoane. La cum merg de obicei, asfalt 100-150km pana la "coclau", vreo cateva zeci de km pe acolo si dupa inapoi acasa, cu o enduroaica mica n-am ce face.

In principiu nu m-ar deranja un motor cu performante putin mai slabe, la cum ma dau nu se simte (ok, nu cum m-am dat in ultima perioada cu XTZ-ul :laugh:).

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un XT660R. Motorul este identic cu cel de pe tenere >2008. Topicul lui Raul e pentru generatiile mai vechi de XTZ/XT, motiv pentru care scriu aici. In primavara servisez furca si intentionez sa-mi pun arcuri progresive. Am vazut ca majoritatea opteaza pentru Hyperpro. Despre wilbers, Wirth are cineva vreo parere? Pretul nu este un relevant diferenta nefiind majora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un XT660R. Motorul este identic cu cel de pe tenere >2008. Topicul lui Raul e pentru generatiile mai vechi de XTZ/XT, motiv pentru care scriu aici. In primavara servisez furca si intentionez sa-mi pun arcuri progresive. Am vazut ca majoritatea opteaza pentru Hyperpro. Despre wilbers, Wirth are cineva vreo parere? Pretul nu este un relevant diferenta nefiind majora.

 

Ca optiuni mai ai Ohlins fatza de ce ai zis.

 

Impresii pt fiecare pt R cred ca cel mai bine gasesti pe XT660 in sectiunea de forum... impresii comparative... teoretic doar de la cineva care a facut schimb in acelasi teren cu altcineva care sa aiba de la alt producator... altfel mi-e greu de crezut ca cineva schimba / testeaza mai mult de un producator pe aceeasi mobra.

 

Hyperpro iti vine si cu uleiul lor si vezi sa verifici recomandarile lor, la Z e vascozitate, cantitate diferita fatza de stock, se renunta la niste distantiere si teoretic trebuie lasat din jug 1cm - initial am lasat-o in jos cum zicea Hyperpro, nu mi-a placut, am revenit la nivel nu mi-a placut nici asa... pe undeva la mijloc e ok pt mine.

 

Ca idee, la Z cu Hyperpro e diferenta sesizabila fatza de stock. De cand am progresive pun frana! Si nu se mai duce la capat, inainte era destul de usor de dus la capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

are cineva in Bucuresti o garnitura de pompa de apa pentru un XT660R?

 

Eventual daca stiti vreun magazin de piese care sa aiba pe stoc.. am nevoie pt un prieten.

 

 

Multam si numai bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns. Momentan am o problema cu pompa de apa. Curge antigelul pe sub ea. Presupun ca e garnitura. In poza atasata la nr 11, cod 5VK-12428-00. Am incercat sa mai strang suruburile dar degeaba, iar dealerii yamaha nu o au pe stoc. Pe comanda dureaza cateva zile si ca sa nu ratez o iesire weekendul acesta intreb daca a incercat cineva cu silicon sau daca are cineva una in plus contra cost pana joi cel tarziu. Multumesc!

 

Editat de lostheaven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns. Momentan am o problema cu pompa de apa. Curge antigelul pe sub ea. Presupun ca e garnitura. In poza atasata la nr 11, cod 5VK-12428-00. Am incercat sa mai strang suruburile dar degeaba, iar dealerii yamaha nu o au pe stoc. Pe comanda dureaza cateva zile si ca sa nu ratez o iesire weekendul acesta intreb daca a incercat cineva cu silicon sau daca are cineva una in plus contra cost pana joi cel tarziu. Multumesc!

 

 

hai sa te intreb ceva daca tot suntem off topic...esti multumit de xt ? pt ca eu oscilez intre 660 r si 660 z ...dar parca tot 660 r mi se pare mai "enduro" ne_nau.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa te intreb ceva daca tot suntem off topic...esti multumit de xt ? pt ca eu oscilez intre 660 r si 660 z ...dar parca tot 660 r mi se pare mai "enduro" ne_nau.gif

 

180kg. Aia e problema cea mai mare cu R-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , dar z-ul e mai greu .....acuma daca e sa o luam dupa kg ajungem la cross....si mie nu-mi prea surade treaba cu orele de functionare....:( ce moto mai este de coclau sa nu te rupa la tonaj?

 

Coclau grav? Nu suntem la rubrica cu mentenanta la ore...

 

Adventure in zona 180-210kg? Fara preferinte la ordine: Z, R - cu ceva modificari si dezavantajul tevilor pe dedesubt, Sertao, F800, Tiger XC ( fara dealer in .ro )

 

Mai light? Nou in Europa? Cam greu de gasit... WR250R in categoria light si fara probleme tehnice majore; TE630IE, 690 in categoria "s-ar putea sa ma doara capul la un moment dat si oricum tre' sa mai bag ceva bani" Second? Fara vreo preferinta la ordine: XChallenge, XT600E, XR, DR, DRZ.... da' la preturi aberant de mari sh in cazul in care nu-s rupte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator sarpente

daca ai dimensiunile cred ca gasesti prin obor sunt o gramada de garnituri de diferite dimensiuni asta daca vorbesti de cea tip oring insa daca este vorba de simering este alceva dar gasesti si din ala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa te intreb ceva daca tot suntem off topic...esti multumit de xt ? pt ca eu oscilez intre 660 r si 660 z ...dar parca tot 660 r mi se pare mai "enduro" ne_nau.gif

Ma declar multumit de XTR intrucat corespunde cerintelor mele. Acum depinde de fiecare ce pretentii are de la un motor. Eu merg 90% strada. Pe teren foarte accidentat (pietre foarte ascutite, portiuni noroioase) mi se pare cam grea, cauciucurile tourance prea stradale, iti trebuie ceva experienta in off-road. Ceea ce are in plus XTZ-ul si pot spune ca imi lipseste la XT ar fi frana fata mai eficienta (2 discuri), displayul mai generos (XT-ul nu are turometru, dar se poate afisa in diagnostic mode), protectia de cauciuc de pe telescoape, rutarea galeriilor, parbrizul mai inalt. Pentru anumite aspecte din cele enumerate se gasesc solutii aftermarket dar costa. Pentru enduro adevarat eu vreau wr450 (sper candva), XT-ul asa cum este descris de yamaha fiind un adventure bike.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XT-ul meu are o bataie destul de suparatoare mai puternica decat cea specifica acestui tip de motor. E cumva sincronizata cu turatia motorului, parca pistonul e din mai multe bucati si care joaca.

Ce ar putea fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am mai citit si eu la xtz 660 sau xt 600 este o piulita care se slabeste in interiorul motorului. Nu este recomandat sa mergi cu el asa. O sa caut sa vad care este problema, nu mai stiu unde am gasit. Nu este ceva grav, se desface capacul lateral de la motor (opus ambreiajului) si se strange si gata. Dar daca scapa piulita risti defecte serioase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema.

Pe partea cu ambreiajul , pinionul de pe arbore avea pana tocita si deaia se slabise piulita, am reparat pana, strans piulita, pus siguranta si motorul merge ceas. Nu se mai aude niciun zgomot din zona aia. Merge ca un adevarat xt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...