murano Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) Ma poate ajuta si pe mine cineva cu flansele de cauciuc ce vin din carburator pe motor? http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/51125/article/141686?show=gallery Second ma interseaza.Mersi! Editat Septembrie 28, 2012 de murano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Vreau un motor mai usor pe post de dual-sport. Daca reusesc sa incap cu prietena-mea pe el la ture lungi (desi n-am mari sperante) si se descurca la touring, poate o sa inlocuiasca Tenere-ul. Oricum, cel putin sezonul viitor tin si Tenere-ul. de ce nu iti mai cumperi o motoreta ceva fara acte pentru endureala un yz250 wr400 si pastrezi tenerica pentru doua persoane si drumuri mai lungi variantele expuse de tine pentru dual sunt mai slabe decat tenereul am mers cu toate si nu merita dupa parerea mea insa opiniile difera oricum ce vrei tu sa impaci si capra si varza cam greu de obicei cu enduro touring este greu s o arzi mai hard findca nu ti permite bicicleta fiind prea grea si neavand ciclistica conceputa pentru asa ceva in privinta consumului sper ca glumeai ca esti dezamagit ti a consumat normal avand in vedere regimul de mers doar nu te asteptai la un 4-5 maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 (editat) de ce nu iti mai cumperi o motoreta ceva fara acte pentru endureala un yz250 wr400 si pastrezi tenerica pentru doua persoane si drumuri mai lungi variantele expuse de tine pentru dual sunt mai slabe decat tenereul am mers cu toate si nu merita dupa parerea mea insa opiniile difera oricum ce vrei tu sa impaci si capra si varza cam greu de obicei cu enduro touring este greu s o arzi mai hard findca nu ti permite bicicleta fiind prea grea si neavand ciclistica conceputa pentru asa ceva in privinta consumului sper ca glumeai ca esti dezamagit ti a consumat normal avand in vedere regimul de mers doar nu te asteptai la un 4-5 maxim Vreau neaparat un motor inmatriculat care sa duca 2 persoane. La cum merg de obicei, asfalt 100-150km pana la "coclau", vreo cateva zeci de km pe acolo si dupa inapoi acasa, cu o enduroaica mica n-am ce face. In principiu nu m-ar deranja un motor cu performante putin mai slabe, la cum ma dau nu se simte (ok, nu cum m-am dat in ultima perioada cu XTZ-ul ). Editat Septembrie 29, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Care ai o finala originala de xt si un releu de pornire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Termostatul de Matzi ii identic cu cel de pe Tenere-ul de 660. Cel de Matiz costa 24 lei, unul moto am vazut pe la ~40-50 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Subscriu, cel de matiz se potriveste si la Africa twin. Trebuie taiat tamburusu ala al draq de tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Salut.....m-ar interesa un amortizor spate supertenere din 91...daca re cineva....la pret bun...sau stiti pe cineva care are...as ramane dator...multumesc anticipat!! tot aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 care esti din cluj cu xt600? am nevoie de niste sfaturi face to face langa motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Am un XT660R. Motorul este identic cu cel de pe tenere >2008. Topicul lui Raul e pentru generatiile mai vechi de XTZ/XT, motiv pentru care scriu aici. In primavara servisez furca si intentionez sa-mi pun arcuri progresive. Am vazut ca majoritatea opteaza pentru Hyperpro. Despre wilbers, Wirth are cineva vreo parere? Pretul nu este un relevant diferenta nefiind majora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Am un XT660R. Motorul este identic cu cel de pe tenere >2008. Topicul lui Raul e pentru generatiile mai vechi de XTZ/XT, motiv pentru care scriu aici. In primavara servisez furca si intentionez sa-mi pun arcuri progresive. Am vazut ca majoritatea opteaza pentru Hyperpro. Despre wilbers, Wirth are cineva vreo parere? Pretul nu este un relevant diferenta nefiind majora. Ca optiuni mai ai Ohlins fatza de ce ai zis. Impresii pt fiecare pt R cred ca cel mai bine gasesti pe XT660 in sectiunea de forum... impresii comparative... teoretic doar de la cineva care a facut schimb in acelasi teren cu altcineva care sa aiba de la alt producator... altfel mi-e greu de crezut ca cineva schimba / testeaza mai mult de un producator pe aceeasi mobra. Hyperpro iti vine si cu uleiul lor si vezi sa verifici recomandarile lor, la Z e vascozitate, cantitate diferita fatza de stock, se renunta la niste distantiere si teoretic trebuie lasat din jug 1cm - initial am lasat-o in jos cum zicea Hyperpro, nu mi-a placut, am revenit la nivel nu mi-a placut nici asa... pe undeva la mijloc e ok pt mine. Ca idee, la Z cu Hyperpro e diferenta sesizabila fatza de stock. De cand am progresive pun frana! Si nu se mai duce la capat, inainte era destul de usor de dus la capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Salutare are cineva in Bucuresti o garnitura de pompa de apa pentru un XT660R? Eventual daca stiti vreun magazin de piese care sa aiba pe stoc.. am nevoie pt un prieten. Multam si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) Multumesc de raspuns. Momentan am o problema cu pompa de apa. Curge antigelul pe sub ea. Presupun ca e garnitura. In poza atasata la nr 11, cod 5VK-12428-00. Am incercat sa mai strang suruburile dar degeaba, iar dealerii yamaha nu o au pe stoc. Pe comanda dureaza cateva zile si ca sa nu ratez o iesire weekendul acesta intreb daca a incercat cineva cu silicon sau daca are cineva una in plus contra cost pana joi cel tarziu. Multumesc! Editat Octombrie 9, 2012 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Multumesc de raspuns. Momentan am o problema cu pompa de apa. Curge antigelul pe sub ea. Presupun ca e garnitura. In poza atasata la nr 11, cod 5VK-12428-00. Am incercat sa mai strang suruburile dar degeaba, iar dealerii yamaha nu o au pe stoc. Pe comanda dureaza cateva zile si ca sa nu ratez o iesire weekendul acesta intreb daca a incercat cineva cu silicon sau daca are cineva una in plus contra cost pana joi cel tarziu. Multumesc! hai sa te intreb ceva daca tot suntem off topic...esti multumit de xt ? pt ca eu oscilez intre 660 r si 660 z ...dar parca tot 660 r mi se pare mai "enduro" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 hai sa te intreb ceva daca tot suntem off topic...esti multumit de xt ? pt ca eu oscilez intre 660 r si 660 z ...dar parca tot 660 r mi se pare mai "enduro" 180kg. Aia e problema cea mai mare cu R-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 da , dar z-ul e mai greu .....acuma daca e sa o luam dupa kg ajungem la cross....si mie nu-mi prea surade treaba cu orele de functionare.... ce moto mai este de coclau sa nu te rupa la tonaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 da , dar z-ul e mai greu .....acuma daca e sa o luam dupa kg ajungem la cross....si mie nu-mi prea surade treaba cu orele de functionare.... ce moto mai este de coclau sa nu te rupa la tonaj? Coclau grav? Nu suntem la rubrica cu mentenanta la ore... Adventure in zona 180-210kg? Fara preferinte la ordine: Z, R - cu ceva modificari si dezavantajul tevilor pe dedesubt, Sertao, F800, Tiger XC ( fara dealer in .ro ) Mai light? Nou in Europa? Cam greu de gasit... WR250R in categoria light si fara probleme tehnice majore; TE630IE, 690 in categoria "s-ar putea sa ma doara capul la un moment dat si oricum tre' sa mai bag ceva bani" Second? Fara vreo preferinta la ordine: XChallenge, XT600E, XR, DR, DRZ.... da' la preturi aberant de mari sh in cazul in care nu-s rupte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 thank's pal....ai vazut dincolo legat de modificari roti pt dat iarna pe coclau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 daca ai dimensiunile cred ca gasesti prin obor sunt o gramada de garnituri de diferite dimensiuni asta daca vorbesti de cea tip oring insa daca este vorba de simering este alceva dar gasesti si din ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 hai sa te intreb ceva daca tot suntem off topic...esti multumit de xt ? pt ca eu oscilez intre 660 r si 660 z ...dar parca tot 660 r mi se pare mai "enduro" Ma declar multumit de XTR intrucat corespunde cerintelor mele. Acum depinde de fiecare ce pretentii are de la un motor. Eu merg 90% strada. Pe teren foarte accidentat (pietre foarte ascutite, portiuni noroioase) mi se pare cam grea, cauciucurile tourance prea stradale, iti trebuie ceva experienta in off-road. Ceea ce are in plus XTZ-ul si pot spune ca imi lipseste la XT ar fi frana fata mai eficienta (2 discuri), displayul mai generos (XT-ul nu are turometru, dar se poate afisa in diagnostic mode), protectia de cauciuc de pe telescoape, rutarea galeriilor, parbrizul mai inalt. Pentru anumite aspecte din cele enumerate se gasesc solutii aftermarket dar costa. Pentru enduro adevarat eu vreau wr450 (sper candva), XT-ul asa cum este descris de yamaha fiind un adventure bike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 am inteles..multumesc...cred ca ma voi indrepta vertiginos pre un xr 600 de la 'onda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 ..nop, din pacate nu stiu nicio dimensiune. Cel mai probabil e cea de tip simering din interiorul pompei. Daca are cineva o masura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 XT-ul meu are o bataie destul de suparatoare mai puternica decat cea specifica acestui tip de motor. E cumva sincronizata cu turatia motorului, parca pistonul e din mai multe bucati si care joaca. Ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Din ce am mai citit si eu la xtz 660 sau xt 600 este o piulita care se slabeste in interiorul motorului. Nu este recomandat sa mergi cu el asa. O sa caut sa vad care este problema, nu mai stiu unde am gasit. Nu este ceva grav, se desface capacul lateral de la motor (opus ambreiajului) si se strange si gata. Dar daca scapa piulita risti defecte serioase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Am rezolvat problema. Pe partea cu ambreiajul , pinionul de pe arbore avea pana tocita si deaia se slabise piulita, am reparat pana, strans piulita, pus siguranta si motorul merge ceas. Nu se mai aude niciun zgomot din zona aia. Merge ca un adevarat xt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Bravo! asta era dar nu mai stiam eu exact in ce consta problema, deh....sunt proprietar de xtz de putin timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.