Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Exact asa am patit eu, si tocmai din aceasta cauza ma gandeam sa cumpar un topcase de firma, sa fie si metalic, sa pun bagaje in el si sa le stiu in siguranta, sa pot sa il las pe motor,dar dupa ce am vazut problema ta cred ca o sa imi cumpar doar genti metalice. Poti sa estimezi cam cate kilograme aveai in topcase atunci cand a cedat?

 

O geanta de laptop, plina cu scule/camere fata-spate/leviere ~8-9 Kg + 2L de apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cine stie sa-mi spuna si mie cum s-ar putea adapta o toba Leo Vince SBK la un Tenere 660 din '97 (pot s-o iau de la o Honda de 600cmc)? Exista toba si cotul suficient de lung pt a ajunge la teava de la galerie, dar si cu diametrul ceva mai mare, suficient pt a nu se aseja bine.

intrebare : si-a modificat cineva toba de la Tenere astfel? cum s-a comportat motorul, au existat probleme de vreun fel? ce riscuri implica (ma gandesc la reglaje carburator etc)?

ideea e ca vreau neaparat sa schimb toba originala cu una moderna, iar 300 euro pt una noua si dedicata mi se par cam multi.

multumesc!

salut! eu pe a mea am un akrapovic carbon.nu i-am facut nici un fel de modificare.te-ai saturat de sunetul de scuter in 4 timpi? :)) mergi linistit!

post-54162-0-38000000-1346138754_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am 2 variante : montez Leo Vince-ul luat de la un Hornet sau comand o toba noua de la /index.php?/topic/669319-evacuari-moto-romania/ .In ambele situatii am nevoie de intermediara, care ma duce pe la 200-250 lei. Adauga la asta vreo 400-450 lei toba si imi da un total undeva la 6-7 mil. Tipul din Jimbolia care comercializeaza tobele alea noi produse in Serbia, mi-a zis ca nu sunt omologate si nu-mi garanteaza faptul ca se incadreaza in limita celor 87 decibeli inscrisi in CI a mobrei. In plus, mi-a spus ca se obtine un plus de 2-4 CP, dar si un consum suplimentar de benzina, pe la 200-300ml.Pe de alta parte, o toba noua si dedicata XTZ-ului de 660, produsa de Marving si GPR, costa undeva pe la 12-13mil cu tot cu transport, dar e omologata, include cotul si toate celelalte elemente de fixare (coliere, suruburi, garnituri grafit). Am sa analizez situatia si voi lua o decizie.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa am patit eu, si tocmai din aceasta cauza ma gandeam sa cumpar un topcase de firma, sa fie si metalic, sa pun bagaje in el si sa le stiu in siguranta, sa pot sa il las pe motor,dar dupa ce am vazut problema ta cred ca o sa imi cumpar doar genti metalice. Poti sa estimezi cam cate kilograme aveai in topcase atunci cand a cedat?

prin manual era undeva o greutate maxima pt suportul ala de plastic, una mica bineinteles, daca vrei ceva sa reziste trebuie cadru metalic pe care prinzi placa, dar e recomandabil decat sa acrosezi lateralele prin diverse balarii sau coloana la semafor :D

Oricum cadrul de plastic are bucsile praf (coapte) de intra in rezonanta. Altfel, nici producatorii de rucsacuri nu vor muri de foame ;)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am nevoie de comanda de pe partea stanga pentru xtz 660 95' (banuiesc ca e la fel si din 91 incoace),tare m-as bucura sa gasesc una buna,la a mea s-a rupt plasticul ala cu contacte care jongleaza de la pozitie la faza scurta si vad ca nu tine nici un fel de lipeala. multumesc anticipat!

 

am nevoie de comanda de pe partea stanga pentru xtz 660 95' (banuiesc ca e la fel si din 91 incoace),tare m-as bucura sa gasesc una buna,la a mea s-a rupt plasticul ala cu contacte care jongleaza de la pozitie la faza scurta si vad ca nu tine nici un fel de lipeala. multumesc anticipat!

se pare ca cea de pe tenere 91-94 n-are nici o legatura cu comanda de pe al meu :))), intamplarea a facut sa gasesc o comanda identica pe o yamaha diversion accidentata.pont pentru cine mai are tenere cu 2 ochi.

ps: AM LUMINAAAA! :cheers:

 

are cineva idee ce fel de amortizor are mobra asta? ceva de genul urmaresc si eu. intr-o vreme era de vanzare pe bikeshop pe zona cluj,poate il cunoaste cineva pe proprietar ca la telefon nu raspunde,se vede clar ca e mai intaltata decat una stock. sper sa mai fie cineva pe aici :unsure: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=459622&selpic=1&zoom=1#foto

post-54162-0-30240900-1347957988_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E al userului MANTOS de pe forum. Sunt amortizoare Ohlins fata spate din cate stiu eu. Mai multe detalii iti poate da proprietarul . Foarte faina mobra. Parca pluteste pe off cu amortizoarele alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detin un Tenere 660 (1997) si vreau sa-i pun gume noi. Daca exista cineva printre voi care a avut Pirelli MT90 Scorpion a/t si Michelin Sirac, sa-mi spuna si mie care i s-au parut mai bune. Pe site-ul Michelin http://www.michelinmotorcycle.com/index.cfm?event=DualSport Siracurile lipsesc din prezentare, iar pe diverse forumuri se spune ca se fabrica in Asia si America de Sud. Scorpionii exista pe site-ul oficial Pirelli, iar pt mine asta inseamna un control al calitatii mai ridicat http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/scorpion_mt_90_a-t.html?url=%3Fsubtype%3Doff-road .

 

Voi pt care ati opta? E important sa-si spuna parerea cei care le-au avut si pot emite pareri pertinente, nu doar asa, din auzite. Multumesc!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detin un Tenere 660 (1997) si vreau sa-i pun gume noi. Daca exista cineva printre voi care a avut Pirelli MT90 Scorpion a/t si Michelin Sirac, sa-mi spuna si mie care i s-au parut mai bune. Pe site-ul Michelin http://www.michelinmotorcycle.com/index.cfm?event=DualSport Siracurile lipsesc din prezentare, iar pe diverse forumuri se spune ca se fabrica in Asia si America de Sud. Scorpionii exista pe site-ul oficial Pirelli, iar pt mine asta inseamna un control al calitatii mai ridicat http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/scorpion_mt_90_a-t.html?url=%3Fsubtype%3Doff-road .

 

Voi pt care ati opta? E important sa-si spuna parerea cei care le-au avut si pot emite pareri pertinente, nu doar asa, din auzite. Multumesc!

 

Eu am avut Pirelli MT90 Scorpion. Sunt niste stradale foarte bune, inclusiv pe ploaie sau pe asfalt rece, insa nu ai ce cauta cu ele pe iarba, noroi, off road in general. Acum depinde pe unde vrei tu sa folosesti motocicleta. Vezi ca este un topic dedicat cauciucurilor on/off road chiar in sectiunea asta a forumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detin un Tenere 660 (1997) si vreau sa-i pun gume noi. Daca exista cineva printre voi care a avut Pirelli MT90 Scorpion a/t si Michelin Sirac, sa-mi spuna si mie care i s-au parut mai bune. Pe site-ul Michelin http://www.michelinmotorcycle.com/index.cfm?event=DualSport Siracurile lipsesc din prezentare, iar pe diverse forumuri se spune ca se fabrica in Asia si America de Sud. Scorpionii exista pe site-ul oficial Pirelli, iar pt mine asta inseamna un control al calitatii mai ridicat http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/scorpion_mt_90_a-t.html?url=%3Fsubtype%3Doff-road .

 

Voi pt care ati opta? E important sa-si spuna parerea cei care le-au avut si pot emite pareri pertinente, nu doar asa, din auzite. Multumesc!

Trailmax pe fata si Karoo T pe spate ;)

 

 

... am avut pereche Sirac si perechi Trailmax

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detin un Tenere 660 (1997) si vreau sa-i pun gume noi. Daca exista cineva printre voi care a avut Pirelli MT90 Scorpion a/t si Michelin Sirac, sa-mi spuna si mie care i s-au parut mai bune. Pe site-ul Michelin http://www.michelinmotorcycle.com/index.cfm?event=DualSport Siracurile lipsesc din prezentare, iar pe diverse forumuri se spune ca se fabrica in Asia si America de Sud. Scorpionii exista pe site-ul oficial Pirelli, iar pt mine asta inseamna un control al calitatii mai ridicat http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/scorpion_mt_90_a-t.html?url=%3Fsubtype%3Doff-road .

 

Voi pt care ati opta? E important sa-si spuna parerea cei care le-au avut si pot emite pareri pertinente, nu doar asa, din auzite. Multumesc!

 

Vezi ca te uiti pe site-ul de america. Acolo nici pe Tenere nu-l gasesti, de exemplu. Pe site de UK sau alte site-uri de Europa este - http://www.michelin.co.uk/motorcycles/michelin-sirac

 

Am avut Sirac dar n-am avut Pirelli asa ca nu pot sa-mi dau cu parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri. Acum mobra mea e incaltata cu Michelin T63, asa ca nu mai vreau anvelope cramponate. Merg indeosebi pe asfalt si sunt foarte zgomotoase, de la 60km/h nu mai aud toba (au nodurile mai mari decat TKC80 si Karoo T si sunt mult mai rigide). Am de gand sa comand in toamna-iarna asta un set de anvelope dedicate asfaltului, cu oarecare veleitati pentru mersul pe forestiere, asa ca scorpioancele mi se par mai potrivite. (ma gandesc ca in extrasezon le iau ceva mai ieftin). Michelin-urile se tin foarte bine, userul alex_xt mi-a dat niste indicatori in baza carora sa apreciez momentul cand se impune inlocuirea pneurilor, iar concluzia a fost ca e bine sa le mai las. Insa sezonul viitor nu mai vreau sa ma dau cu ele.Combinatia de tipuri de anvelope o exclud, iar Siracurile par un compromis ok pt asfalt si forestiere, dupa cum mi-a zis b374. Totusi, inclin spre un set nou Pirelli Scorpion.

post-66404-0-66163400-1348640912_thumb.jpg

Editat de dot977
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri. Acum mobra mea e incaltata cu Michelin T63, asa ca nu mai vreau anvelope cramponate. Merg indeosebi pe asfalt si sunt foarte zgomotoase, de la 60km/h nu mai aud toba (au nodurile mai mari decat TKC80 si Karoo T si sunt mult mai rigide). Am de gand sa comand in toamna-iarna asta un set de anvelope dedicate asfaltului, cu oarecare veleitati pentru mersul pe forestiere, asa ca scorpioancele mi se par mai potrivite. (ma gandesc ca in extrasezon le iau ceva mai ieftin). Michelin-urile se tin foarte bine, userul alex_xt mi-a dat niste indicatori in baza carora sa apreciez momentul cand se impune inlocuirea pneurilor, iar concluzia a fost ca e bine sa le mai las. Insa sezonul viitor nu mai vreau sa ma dau cu ele.Combinatia de tipuri de anvelope o exclud, iar Siracurile par un compromis ok pt asfalt si forestiere, dupa cum mi-a zis b374. Totusi, inclin spre un set nou Pirelli Scorpion.

arata misto tare cu gumele alea , eu as merge pe varianta pirelli MT 21 la anul. are cineva vreo parere despre ele? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator sarpente

eu am de doua sezoane mitas k60 foarte multumit de ele pe asfalt cat si pe alte drumuri si isi fac treaba binisor si pe iarba uda

 

eu am de doua sezoane heidenau k60 foarte multumit de ele pe asfalt cat si pe alte drumuri si isi fac treaba binisor si pe iarba uda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am implinit 12 mii km cu noul piston. Ultimul schimb de ulei l-am facut acu' 2300km. De atunci o consumat ceva ulei, de la ~5mm deasupra de semnul MAX pana la jumatatea distantei dintre MAX si MIN. In conditii dure:

- M-am dat intr-o zi pe un circuit de motocross. Putine sarituri, dar il tineam numa' in 6-7000 ture.

- Mult offroad, in treptele I si II, derapaj din gaz (aproape) cu fiecare ocazie :).

- Alergat pe europene, cateva zeci de km cu 130-150 si depasiri cu varfuri spre 6000-7000 ture.

 

In schimb m-a rupt consumul. Intre 5.5 si 7L la 100km. :angryfire:

 

LE. Vinde cineva vreun XT de 600, 96+ (sau si 91-94 daca-i impecabil), inmatriculat, prin partea de vest? Tare ma tenteza sa fac un experiment.

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri. Acum mobra mea e incaltata cu Michelin T63, asa ca nu mai vreau anvelope cramponate. Merg indeosebi pe asfalt si sunt foarte zgomotoase, de la 60km/h nu mai aud toba (au nodurile mai mari decat TKC80 si Karoo T si sunt mult mai rigide). Am de gand sa comand in toamna-iarna asta un set de anvelope dedicate asfaltului, cu oarecare veleitati pentru mersul pe forestiere, asa ca scorpioancele mi se par mai potrivite. (ma gandesc ca in extrasezon le iau ceva mai ieftin). Michelin-urile se tin foarte bine, userul alex_xt mi-a dat niste indicatori in baza carora sa apreciez momentul cand se impune inlocuirea pneurilor, iar concluzia a fost ca e bine sa le mai las. Insa sezonul viitor nu mai vreau sa ma dau cu ele.Combinatia de tipuri de anvelope o exclud, iar Siracurile par un compromis ok pt asfalt si forestiere, dupa cum mi-a zis b374. Totusi, inclin spre un set nou Pirelli Scorpion.

cine si-a montat karoo T, nu va mai incerca altceva ... 140 latime este ok si la tenere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri. Acum mobra mea e incaltata cu Michelin T63, asa ca nu mai vreau anvelope cramponate. Merg indeosebi pe asfalt si sunt foarte zgomotoase, de la 60km/h nu mai aud toba (au nodurile mai mari decat TKC80 si Karoo T si sunt mult mai rigide). Am de gand sa comand in toamna-iarna asta un set de anvelope dedicate asfaltului, cu oarecare veleitati pentru mersul pe forestiere, asa ca scorpioancele mi se par mai potrivite. (ma gandesc ca in extrasezon le iau ceva mai ieftin). Michelin-urile se tin foarte bine, userul alex_xt mi-a dat niste indicatori in baza carora sa apreciez momentul cand se impune inlocuirea pneurilor, iar concluzia a fost ca e bine sa le mai las. Insa sezonul viitor nu mai vreau sa ma dau cu ele.Combinatia de tipuri de anvelope o exclud, iar Siracurile par un compromis ok pt asfalt si forestiere, dupa cum mi-a zis b374. Totusi, inclin spre un set nou Pirelli Scorpion.

 

Nush' ce sa zic... Pirelli Scorpion, compromis bun pentru forestiere??? Hmmm.. mai gandeste-te. Daca vrei cu adevarat niste cauciucuri bune, atat pentru asfalt, cat si pentru asemenea suprafete, inclusiv cu noroi, pune Heidenau K60 Scout. Nu o sa iti para rau. Le am chiar acum pe motor si fac toti banii.

http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/397-enduro/k60-scout

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

LE. Vinde cineva vreun XT de 600, 96+ (sau si 91-94 daca-i impecabil), inmatriculat, prin partea de vest? Tare ma tenteza sa fac un experiment.

 

Vrei sa pui motorul cu 4 supape pe XTZ? Renunti la radiator si la vreo 8 cai putere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei sa pui motorul cu 4 supape pe XTZ? Renunti la radiator si la vreo 8 cai putere?

 

Vreau un motor mai usor pe post de dual-sport. Daca reusesc sa incap cu prietena-mea pe el la ture lungi (desi n-am mari sperante) si se descurca la touring, poate o sa inlocuiasca Tenere-ul. Oricum, cel putin sezonul viitor tin si Tenere-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau un motor mai usor pe post de dual-sport. Daca reusesc sa incap cu prietena-mea pe el la ture lungi (desi n-am mari sperante) si se descurca la touring, poate o sa inlocuiasca Tenere-ul. Oricum, cel putin sezonul viitor tin si Tenere-ul.

 

Poti sa il folosesti pentru turing cu pasagera si bagaje, cu conditia ca tu si pasagera sa aveti gabarite reduse. Un prieten il folosea cu succes in felul asta, pentru ture lungi prin tara, dar ambii erau mici de statura si usori. Eu il folosesc in acelasi scop, insa in cazul meu nu se pune problema unei pasagere... sunt XXL :D . Evident, nu poti avea pretentia sa zbori pe asfalt cu el cu 130-150km/h, dar te duce oriunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa il folosesti pentru turing cu pasagera si bagaje, cu conditia ca tu si pasagera sa aveti gabarite reduse. Un prieten il folosea cu succes in felul asta, pentru ture lungi prin tara, dar ambii erau mici de statura si usori. Eu il folosesc in acelasi scop, insa in cazul meu nu se pune problema unei pasagere... sunt XXL :D . Evident, nu poti avea pretentia sa zbori pe asfalt cu el cu 130-150km/h, dar te duce oriunde.

 

M-am dat pe unul model 91-94, stiu la ce sa ma astept. Insa la modelul cu "facelift", saua ii mai mica. De asta am zis ca nu stiu sigur daca incap. Eu am 1.86 inaltime si 100kg, insa prietena-mea ii ceva mai mica...

Saua se mai poate inalta cativa cm, poate fi latita/lungita inca vreo cativa cm, problema ii cu unghiul genunchilor la drum lung. De asta am zis ca vreau sa "experimentez" cu unul. Daca imi place si poate fi folosit la touring cu pasager, il pastrez. Daca imi place, dar nu merge la ture lungi cu pasager - sanse mari sa-l tin ca "jucarie" pt offroad.

Pe lista ar mai fi Dominator si DR 650SE, dar prefer XT-ul ca deja am piese si consumabile garla care se potrivesc. Daca ii sa fac miscarea, cred ca o ajung sa regret Tenere-ul :crack:.

 

La ce piata moto ii in Romania, cred ca mai stau eu cu Tenere-ul mult si bine...

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat pe unul model 91-94, stiu la ce sa ma astept. Insa la modelul cu "facelift", saua ii mai mica. De asta am zis ca nu stiu sigur daca incap. Eu am 1.86 inaltime si 100kg, insa prietena-mea ii ceva mai mica...

Saua se mai poate inalta cativa cm, poate fi latita/lungita inca vreo cativa cm, problema ii cu unghiul genunchilor la drum lung. De asta am zis ca vreau sa "experimentez" cu unul. Daca imi place si poate fi folosit la touring cu pasager, il pastrez. Daca imi place, dar nu merge la ture lungi cu pasager - sanse mari sa-l tin ca "jucarie" pt offroad.

Pe lista ar mai fi Dominator si DR 650SE, dar prefer XT-ul ca deja am piese si consumabile garla care se potrivesc. Daca ii sa fac miscarea, cred ca o ajung sa regret Tenere-ul :crack:.

 

La ce piata moto ii in Romania, cred ca mai stau eu cu Tenere-ul mult si bine...

 

Da, avem dimensiuni comparabile, vreo 4 cm si 10 kg in plus pt mine. Ce sa zic, tringhiul ghidon, sa, scarite este f. bun la modelele astea, chiar si pentru cei ca noi, dar cu pasager, trebuie sa stai mai in fata, pe sa ,ceea ce ar putea sa fie un pic incomod. Faci pauze mai dese,... oricum saua de XT le cere.

Cat priveste Dominatorul (despre DR, nu poat sa spun nimic), este mai potrivit pentru ce doresti tu (si pozitia in sa este mai turing), insa daca ai un Tenere 660, nu vad de ce ai lua si un Dominator. Fac cam acelasi lucru, iar diferentele de gabarit nu sunt f. mari. XT-ul, XR-ul sau un KLR ar fi alternativa "light" pentru ceea ce doresti.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...