Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Salut! Poate s-a mai discutat dar mai intreb si eu. Am curat de curand carbu,am pus la loc tot bine, am dat drumu la surub 2 ture jumate..dadea pacanele ca proasta..am dat drumu mai mult..dar acuma intra- doua imi face niste probleme..parca o ineaca. Vreau si eu o parere,sa mai dau drumu la surub sau mai este un reglaj pe undeva? Mersi anticipat! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inaltimea plutitorului, pozitia cuiului principal fata de suber, surubul opritor pt relanti, surubul de sincronizare a celor doua corpuri ale carburatorului si surubul de reglaj al amestecului pt relanti (aerul). Astea sunt singurele reglaje ale carburatorului stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre cele 2 corpuri exista un angrenaj de tije si axuri si un surub limitator, carbul secundar trebuie sa (inceapa) deschida cand carbul principal (ala mic cu plutitor) este deschis 6mm .

Lasa surubul ala undeva la 2-2.5 curse (2.5 in manual) este numai !!! pentru relanti !. Pune reglajul acelor la jumate.

Deschide!!! manualul pentru a vedea cum se regleaza plutitorul si fi atent cand motezi tubulatura sa fie etansa . Verifica si etansarea flanselor dintre carb si chiulasa. Verifica si furtunele de drenaj pt aitbox , ambele trebuie sa aiba dopuri... intr-unul gasesti ulei+condens , in celalalt nisip+insecte moarte

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

flansele dintre carb si chiuloasa acuma is puse noi..am sa ma mai joc cu reglaju..inainte de al curata erau date 10 ture surubu de amestec..am sa il dau si acuma sa vad ce zice.mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 ture ! nu cred ca are atatea spire filetul ... reglalele sunt 2.5 ture (de360) amestecul pt relanti, 25-27 mm plutitorul rasturnat (6-8mm nivelul benzinei), 6mm sincronizarea carbului secundar si acele la jumate daca ai tuburi standard, eventual cobori o treapta u n ac daca afuma bujia ca sa compensezi din uzura tubului ... restu'-i frectie

ps- e vorba de xtz660 care are 5 supape

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, mersi. O sa le dau un telefon.

eu iarna asta o sa-i schimb complet infatisarea si inca nu m-am hotarat cum. e nasol ca la modelul nostru trec stickerele de pe carena pe rezervor si daca revopsesti carena ai treaba si cu rezervorul si nu prea gasesti stickerele originalele. sa-mi arati si mie te rog daca o vopsesti. BAFTA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu iarna asta o sa-i schimb complet infatisarea si inca nu m-am hotarat cum. e nasol ca la modelul nostru trec stickerele de pe carena pe rezervor si daca revopsesti carena ai treaba si cu rezervorul si nu prea gasesti stickerele originalele. sa-mi arati si mie te rog daca o vopsesti. BAFTA!

 

Exact asta este si dilema mea. La mine s-au fisurat carenele laterale de la 2 cazaturi stupide de incepator, si a dracului viata....o cazatura pe stanga + o cazatura pe dreapta = 2 bucati carena lovita :) .....nu putea sa fie doar pe o singura parte. Restul arata impecabil, si vreau sa vopsesc doar ce este sub stickerele laterale. Si pe mine ma bate gandul sa o revopsesc toata sa o fac ca cele clasice de la Dakar, dar ma bate portofelul mai tare ca gandu' ! :) LCA daca tot esti pus pe treaba , iti pot da stickerele in format digital de imprimat, de la motoretele de jos. Eu asa vroiam sa fac. Am gasit si codurile de culori RAL....doar bani sa fie ....cand ajung acasa, diseara pun pe forum ce am.

post-68169-0-32804400-1350970906_thumb.jpg

post-68169-0-58950500-1350970912_thumb.jpg

post-68169-0-74707600-1350970923_thumb.jpg

post-68169-0-72878100-1350970933_thumb.jpg

post-68169-0-70805700-1350970942_thumb.jpg

post-68169-0-36989700-1350970956_thumb.jpg

post-68169-0-15606200-1350970968_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mult timp pierdut sa schimbi talonul...te inteleg. E ciudata culoarea....variaza odata cu lumina de la soare.....in unele zile e albastra si in altele are o nuanta verzuie asa....din cauza asta imi fac griji cu vopsitul. Nu sunt exagerat sa iasa fix pe fix...dar nici ea sa fie albastra si sa se vada verde :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu demult ma plangeam ca mi-a sarit o piatra in faruri si de unde sa gasesc altele,intre timp a aparut o minune si anume un super tenere dezmembrat care are farurile identice.le-am montat totul bine si frumos.Intre timp mi-am propus sa-mi fac o grila de aia de protectie.Nu am apucat. :(.astazi in drum spre radauti mi-a sarit de la un tir ceva.identica lovitura exact in acelasi loc pe farul din dreapta. Acum am doua seturi de faruri ambele cu cel din dreapta crapat. Oare nu se poate schimba doar sticla? stiu ca am mai intrebat dar poate a facut cineva asta.

 

 

 

 

PS. voi cate seturi de faruri schimbati pe sezon? intra la consumabile

Editat de LCA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de un sfat.....am cumparat acum aprox 300km cauciucuri noi heidenau k60 , le-am montat singur din frica sa nu imi intepe/zgarie montagii piesele, pe fata a iesit perfect din prima. Pe spate am avut probleme. Cauciucul nu se aseaza corect pe janta si se vede cum joaca in mers. L-am pus cu lubrifiant, a intrat usor pe janta, n-am avut probleme, l-am umflat si surpriza e ca nu sta corect. Nu se centreaza. L-am demontat, pus iar, umflat , la fel. L-am dus la vulcanizare montat pe janta, mi l-a umflat aproape cu 5 atmosfere a facut poc dar tot nu este centrat perfect. In timpul montajului l-am batut si cu ciocanul de cauciuc . Am asezat si camera corect. Am parcurs aproximativ 300 km si tot nu este asezat. Pe o raza este cu 3-4 mm mai inalt talonul, si pe raza opusa este cu 3-4mm mai scurt talonul. Ce sa ii fac? precizez ca anvelopa are dimensiunile recomandate de fabricant si janta este originala neindoita, camera noua cu dimensiuni corecte, se vede ochiometric faptul ca anvelopa nu este asezata perfect centrat. Parca diametrul anvelopei ar fi mai mic si trebuie intinsa anvelopa sa cada corect pe buza jentii. Atasez un desen explicativ pt ca n-am poza. Sa-l las asa? In mers nu simt vibratii, voblaj, motoreta merge drept singura, probabil ca daca ma las mult pe viraje ca la vitezane (teoretic) s-ar simti ceva....cred. La vulcanizari pot sa "intinda" anvelopa, cu aparatele de montat astfel incat sa pice corect? Mersi.

post-68169-0-70638800-1351505945_thumb.jpg

Editat de vpower16v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca si mergi putin cu presiune cat mai mica. Poate se aseaza de la greutatea mobrei. Atentie: fara frane sau accelerari bruste, ca sa nu rupi valva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bucura-te ca nu vobleaza , iar la urmatoarea achizitie evita segmentul low cost daca esti perfectionist

 

 

la tv zicea unu' (meserias) despre anvelope ca "cel mai greu este sa le faci rotunde"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...