Alinache Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Mar interesa coturile dela carburator Daca se potrivesc de 3aj am eu! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 Salut baieti. Am plecat de vineri intr-o tura prin meridionali , totul a fost ok pana cand la intoarcere pe autostrada intre alba si deva motorul mi-a dat in nas ca si cum ar fi ramas fara benzol , s-a si oprit,il pornesc din ambreiaj, dau din mers pe rezerva, isi revine (mai aveam 15 litri... ) ... apoi ies de pe autostrada si aud un harait urat la motor, cand incetinesc, facea numai - cla-cla-cla .... dupa mine , intinzatorul de la lant, in functie de turatie se schimba si intensitatea huruitului. ... am mers asa pana in timisoara, 80-90 km/h , de tras motorul trage, n-are treaba, doar ca face infernal.... se aude ca tacheti de pe olcit ... or fi tacheti, lantul de ditribuite, intinzatorul ?.... Motorul a mers bine in cele 2 zile /putin peste 1000 km, fara semne de ceva anume... am mers 90 pana in 110 km/h , numai pe autostrada am mers intins 120 (si aia a fost singura...20km cred) ... singur pe motor incarcat putin.. topcase,tankbag,cort,sac,rucsac... Stiti cumva ce ar fi, zilele astea il duc la un mecanic bun , dar as vrea sa stiu cam la cat sa ma astept, garnituri,piese,manopera... sa stiu cand sa merg, cum sa fac cu banii. Multumesc mult, astept pareri viz-a-zis de orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 Verifica intinzator lant distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 cred ca mai am intinzatorul, imi amintesti maine dupamasa sa il caut si ti-l trimit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 cred ca mai am intinzatorul, imi amintesti maine dupamasa sa il caut si ti-l trimit Salut Mihai , multumesc dar inca nu stiu ce are, si nu vreau sa-l iau degeaba, l-am mai ascultat si cred ca bate mai inspre bloc , biela,vilbrochen ... inca nu stiu, l-am lasat la mecanic si maine-poimaine am sa aflu. Mersi baieti, revin cu noutati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) fiind o "consumabila", ti-l dau gratis , numai sa il gasesc Editat Mai 4, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Salut! nu tin minte exact dar pe arborele cotit este o piulita care la motorul asta se desface si de aici bataia respectiva. Am citit pe advforum cand ma documentam despre motocicleta. Exact cum zici tu sunetul vine din ansamblul biela vilbrochen. Ai grija ca daca scapa piulita aia e nasol, pune-l mechanic sa se uite atent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Cine-mi poate spune ce naiba reprezinta o cutiuta de plastic conectata frumos la gusele de admisie la un xt 600 ? am scos carburi de pe toate modelele de xt si n-am intalnit inca dracia asta , de obicei are doar un apendice de ala pentru vacuum pe gusa din stanga . pare rau ca n-am facut o poza , poate totusi are cineva habar . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 pai daca nu este pompa de benzina, atunci cum se alimenteaza xteu? prin cadere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Mihai , xt-urile sunt prin cadere , xtz-uri cum am avut noi prin pompa vacumatica , dar asta are un rezervor de plastic conectat la gusele dintre carb si cilindru , ciudat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 (editat) mdea, la xtz pe snorkel este tot asa un "apendice", cred ca ajuta efectul Venturi la anumite turatii, probabil ca si dupa carburator este la fel (la xt), deci lasa-l acolo! Editat Mai 7, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 se pare ca doar xt-ul asta are asa ceva , ciudatenia naibii sper sa ma intalnesc cu motorul respectiv in weekend si fac o poza » Post actualizat in 07 May 2015 22:03dupa indelungi cautari am gasit ceva , despre asta va spuneam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Salut! nu tin minte exact dar pe arborele cotit este o piulita care la motorul asta se desface si de aici bataia respectiva. Am citit pe advforum cand ma documentam despre motocicleta. Exact cum zici tu sunetul vine din ansamblul biela vilbrochen. Ai grija ca daca scapa piulita aia e nasol, pune-l mechanic sa se uite atent. Salut. multam de informatie. L-am dus la 2 mecanici , nu l-am deschis , e cam 600 lei numai sa-l deschida si sa vada ce e .... cam mult dupa mine. Ma costa 800 lei segmentarea la masina... faceti o comparatie (da, sunt ghinonist, stiu si masina si motor...) Amandoi au spus ca bataia e de la biela , vilbrochen , s-ar putea sa mi se fi blocat pompa de ulei si sa se fi calat... dar totusi am mers aproape 200 km asa pana acasa...nu prea cred ca e pompa. Am sa-l demontez eu cu taica-miu si alti motoristi, poate iasa ceva, daca nu... o sa caut alt bloc in stare buna. Sunt cam multi bani de bagat in el, semeringuri,scaune supape, rectificare chiuloasa, rulmenti apoi, ce mai vine, biela,arbore,ax .... cam multe, dar totusi o sa-l demontez sa vad ce are. Va multumesc de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 , poate iasa ceva, daca nu... o sa caut alt bloc in stare buna.Trebuie sa iese ceva Sau te muti la curte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 se pare ca doar xt-ul asta are asa ceva , ciudatenia naibii sper sa ma intalnesc cu motorul respectiv in weekend si fac o poza » Post actualizat in 07 May 2015 22:03 dupa indelungi cautari am gasit ceva , despre asta va spuneam tenereul nu are nevoie de ala (cred ca este ceva pt egalizarea depresiunii) pt ca in chiulasa are un canal de legatura intre canalul mic de la corpul principal inspre canalul mare » Post actualizat in 08 May 2015 19:06 Salut. multam de informatie. L-am dus la 2 mecanici , nu l-am deschis , e cam 600 lei numai sa-l deschida si sa vada ce e .... cam mult dupa mine. Ma costa 800 lei segmentarea la masina... faceti o comparatie (da, sunt ghinonist, stiu si masina si motor...) Amandoi au spus ca bataia e de la biela , vilbrochen , s-ar putea sa mi se fi blocat pompa de ulei si sa se fi calat... dar totusi am mers aproape 200 km asa pana acasa...nu prea cred ca e pompa. Am sa-l demontez eu cu taica-miu si alti motoristi, poate iasa ceva, daca nu... o sa caut alt bloc in stare buna. Sunt cam multi bani de bagat in el, semeringuri,scaune supape, rectificare chiuloasa, rulmenti apoi, ce mai vine, biela,arbore,ax .... cam multe, dar totusi o sa-l demontez sa vad ce are. Va multumesc de ajutor. eu am vandut cutia de viteze cu 320 lei cuiva care avea joc in ambielaj, ambreajul era nedesfacut, dar pe stanga era deja vandut bendixul si am pastrat si statorul si capacul si atunci a iesit pretul asta ok pt ca omul sa isi rezolve repede necazul ... daca pui cost garnituri, rulmenti, manopera sau alte surprize , nu merita sa il "crapi" .... curierul a fost 60 lei 28 kg . Trebuie sa mergi totusi la un mecanic priceput, pe la distributie sunt cateva suruburi scurte care se strang la cuplu si se pune locktite pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 @edu:Imi creste iarasi tensiunea cand citesc despre "mecanicii" din Timisoara. Ti-am citit postarea si eu zic ca poti rezolva problema si tu acasa. Pe arborele cotit este pana cu profil patrat, cat un filtru de tigara. Este pusa la imbinarea/montarea pe ax a unei roti dintate. Cand se uzeaza incep sa bata mai multe pe acolo, de zici ca da cineva cu un ciocan prin motor. Nu trebuie deloc desfacut motorul. Eu asa am cumparat Tenereul acum 8 ani. Si am facut prostia maxima sa il fac bucati. Se da jos capacul de la ambreiaj si cred ca trebuie dat jos si ambreiajul, nu mai imi aduc aminte 100%. Ca sa dai jos ambreiajul ori mergi la un service moto care are cheie de blocat ori iti trebuie un pistol pneumatic de genul celor folosite la vulcanizari. Cred ca patania mea este descrisa in primele pagini ale acestui topic. » Post actualizat in 09 May 2015 03:08Abandoneaza scenariile astea negativiste cu ditamai lista de piese de schimbat. Pompa de ulei la Xt/Tenere este o piesa pe care lumea care se ocupa cu dezmembrari o da gratis, fiindca nimeni nu a auzit de asa ceva stricata. Scaunele la supape este bine sa le faci o data la cativa ani dar este o operatiune ce costa cativa zeci de lei. » Post actualizat in 09 May 2015 03:12Lantul de distributie se verifica in 2 minute. Ai un surub mare pe blocul motor, imediat sub carburatoare, pe partea stanga. » Post actualizat in 09 May 2015 03:14Desi total subiectiv, iti recomanf sa mergi la MotorZone in Badea Cartan, desi erau cam full acum o saptamana. Restul, si iti pot insira o lista foarte lunga de "vedete" sau no name-uri, poti sa ii uiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fluke_xt Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Caut si eu un suport sidecase- topcase pentru a mea Yamaha XT 600 din 2001. Ma intereseaza ceva la un pret decent, la 300 E cum sunt cele de firma nu ma incadrez ar fii bun si unul home made numai sa se potriveasca https://www.facebook.com/photo.php?fbid=667001926738920&set=pcb.10153234451479098&type=1&theater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Salutare natiune. M-am dat peste cap in ultima vreme de am reusit sa pun niscai banutzi deoparte si tare ma manca burice dejtelor sa iau o mobra noua. Cum m-am sucit, cum m-am foit (pornind de la VFR si ajungand la WR250X), tot la Tenerica cea noua ajung. Bine, mai face cu ochiu uneori TDM-u de 900 cu ABS, da tare mi-e ca naravu vechi cu noroiala nu o sa iasa asa usor din sistem. Ca un inteligent ce ma aflu, nu am fost in stare sa ma dau niciodat pe Tenerica, nici pe la intrunirile tenereclub, nici cand amici buni stateau la 2 pasi de mine si aveau si Tenerica in dotare. Asa ca vin ca milogu in fata domniilor voastre si intreb... aveti careva bunavointa si posibilitatea sa imi lasati atelaju pe mana pentru o tura scurta prin si pe langa curtea scolii ?! Ideal ar fi in zona satul cu minijtri, da trag o fuguta si prin judetele limitrofe daca e cazul. sar'na » Post actualizat in 16 May 2015 07:48o linijte grea se asternu peste sat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Trebuie sa iese ceva Sau te muti la curte @edu:Imi creste iarasi tensiunea cand citesc despre "mecanicii" din Timisoara. Ti-am citit postarea si eu zic ca poti rezolva problema si tu acasa. Pe arborele cotit este pana cu profil patrat, cat un filtru de tigara. Este pusa la imbinarea/montarea pe ax a unei roti dintate. Cand se uzeaza incep sa bata mai multe pe acolo, de zici ca da cineva cu un ciocan prin motor. Nu trebuie deloc desfacut motorul. Eu asa am cumparat Tenereul acum 8 ani. Si am facut prostia maxima sa il fac bucati. Se da jos capacul de la ambreiaj si cred ca trebuie dat jos si ambreiajul, nu mai imi aduc aminte 100%. Ca sa dai jos ambreiajul ori mergi la un service moto care are cheie de blocat ori iti trebuie un pistol pneumatic de genul celor folosite la vulcanizari. Cred ca patania mea este descrisa in primele pagini ale acestui topic. Salut Raul. , am sa trec pe la baieti sa vorbesc cu ei, sa-mi spuna cand au timp . Sunt putin negativist pentru ca am fost cam ghinionist in ultima perioada, masina ce am luat-o nici n-am inmatriculat-o si trebuie sa-i fac capitala.... acum m-a lasat si motorul.... e cam aiurea... dar o sa se rezolve precis. Mersi multi de sfaturi. PS- tu la baieti din Piata de fan ti-ai facut motorul ? sau acasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piggy Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 (editat) Salut! Cu motocicleta incarcata cu pasager sau bagaj, cind intru in denivelari (deci cind se comprima suspensia) se aude un "vuiet" / huruit. E drept ca aparatoarea de lant atinge lantul uneori (am gasit urme de frecare), dar nu-s sigur ca de acolo provine zgomotul. Cind nu sint incarcat nu prea se aude, indiferent pe ce teren merg. Aparent zgomotul vine din spatele sau centrul motocicletei. In stationare am comprimat suspensia si nu se aude nimic de genul asta. Idei? Merci! PS: Moto e XT600E 3tb Editat Mai 20, 2015 de piggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Ti-a disparut rola de ghidaj de deasupra lantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piggy Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Hmm, nu sint sigur la ce te referi. E vorba de rola galbena din poza de mai jos? (poza nu e a mea, nu stiu daca am rola sau nu). Am sa verific. Cred ca in catalogul de piese apare ca "tensioner". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Da, aia. Eu mi-o inlocuisem cu una veche de KTM, cu rulmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piggy Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Multumesc! Din ce retin parca nu am asa ceva, intr-adevar. Cred ca sint doua, unul mai jos, dar numai pe ala de jos l-am vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Salut! Poate s a mai discutat dar vreau sa pun cateva intrebari despre cusca mea,Yamaha XT 600E: -are si a avut "tzacaneli" la motor,vreau sa scap cat mai repede de ele ca deja ma dispera! Se zice ca aceste minunate motoreta au acest minunat sunet,dar se poate si rezolva,cine a reusit,cum? -anul trecut am schimbat lantul de distributie,nou nout! Dau azi intinzatorul jos,e intins la maxim,DE CE? se poate scurta lantul?sau care este solutia? -care este consumul de ulei,normal, raportat la nr de KM? » Post actualizat in 03 Jun 2015 06:23alo,cineva?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.