cs-marius-b Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Nu cred,desfac tot motorul si duc la sudat doar carterul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 (editat) eu am vandut cutia de viteze, fara fray,demaror,stator si capac stanga cu 320 lei ... crezi ca merita ?... sudura si garniturile te duc la pretul ala Editat Aprilie 6, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) ma ajutati si pe mine in legatura cu cateva detalii despre Xt600 ? mai exact as vrea sa stiu cati cai putere are... deoarece am impresia ca este foarte slab pt 600cmc....sau cel putin asa mi se pare mie, in treapta a2a turat maxim dabea se ridica pe o roata 4-5cm... se comporta ca si un motor de 250cmc...nu are forta sa traga asa nervos cum trag altele.... mentionez ca am mers cu un dr650 si acela se ridica pe o roata singur fara ambreiaj... stie cineva care este cauza? e posibil ca toba sa limiteze puterea? Editat Aprilie 7, 2014 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Din ce am auzit, XT-urile sunt cele mai puturoase din clasa lor iar DR-urile cele mai nervoase. O fi si limitare sau uzura sau reglare proasta.... Despre informatii gen putere declarata, variante de limitari, etc....sunt sigur ca nu ti-e lene sa google-esti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 cu pinioane standard, cu a2a poti sa uiti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) sa inteleg ca pinioanele sunt devina ? am totul stock pe el, inclusiv toba. e probabil sa fie limitat motorul meu desi urca in toate turele... am vazut pe wikipedia asta: MY 87-89 2NF XT 600 limited to 20 kW (27 hp) cum se poate verifica daca e limitat si cum se scoate limitarea? stie careva? Editat Aprilie 7, 2014 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 oricum este cel mai greu din clasa lui, daca este supermoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 sa inteleg ca pinioanele sunt devina ? am totul stock pe el, inclusiv toba. poate. depinde care e raportul in final la ce compari. e probabil sa fie limitat motorul meu desi urca in toate turele... am vazut pe wikipedia asta: MY 87-89 2NF XT 600 limited to 20 kW (27 hp) oricum, parca 40-43 max scoate… mie dr-ul de 650 si xt-ul de 600 nu mi s-au parut ff diferite… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Puterea declarata se poate verifica dupa seria mobrei. O idee iti poti face daca intri pe motomike. Selectezi modelul tau si iti va apara o lista cu toti anii de productie si cu serile de motor si puterea aferente. Interesant e ca pe astfel de site poti afla orientativ si puterea la mobre din gama WR, EXC, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Deci in concluzie sa inteleg ca nu pot face wheelie cu xt600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Cum? Nu stiai de celebrul sistem anti-wheelie de la XT600? Ma mir.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Daca este limitat, atunci sunt jigloarele +/- gaturile de admisie. Cauti in cele 3 marimi de jiglor principal si marimea relantiului la xt de 40 cali, apoi verifici sa vezi ce scrie pe duzele din carburator. Gaturile de admisie mai au inscriptionat pe ele codul original yamaha. Deci mai ai nevoie de un catalog cu coduri. Gasesti online... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Am identificat tipul motorului. Mai exact este 2NF...varianta limitata la 26cai putere. Am tot cautat pe google informatii despre aceasta limitare insa nu gasesc nicaieri nimic relevant despre ce ar trebui sa fac sa il delimitez. Nu are nimeni 2NF care l-a adus la puterea sa initiala de 44 - 46 cp ? LE: Sigur nu e devina toba stock ? Am vazut un clip pe youtube unde arata ca modifica ceva la tevile de vin la cilindru.... Editat Aprilie 8, 2014 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Vezi pe oemmotorparts, la modelul tau, ce variante de componente ai la carburator, axa cu came, etc si identifici care e varianta limitata si cu ce ai putea sa inlocuiesti. Ma indoiesc ca e din toba. Desi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 tot timpul m-a enervat verificatul uleiului la mine , dar culmea acuma cand nu mai mananca ulei , il "ascunde " ) , si azi fac o tura o incing bine porneste si elicopterul , dau sa verific uleiul , iar nu atinge joja , ia sa-i dau o cheie cu joja scoasa , pornesc , hopaaa )) a inceput sa creasca nivelul uleiului acolo in baie , am oprit am pus joja , era exact unde trebuie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 hopaaa )) a inceput sa creasca nivelul uleiului acolo in baie , Poate ai vrut sa zici: "acolo in cadru" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 sunt sigur ca ai inteles la ce ma refer , avand acelasi motor , acolo in "baia cadrului " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Asteapta vreo 2-3 min, nu masura in secunda 2 dupa ce opresti motorul. Cu joja scoasa si motorul pornit, uleiul ar trebui sa sara pe afara, nu doar sa urce. Mi-e ca ai prea putin oloi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 subscriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Daca are cineva o pompa de benzina de tenere 600 lasati mi va rog un mesaj pe PM. As avea nevoie de asa ceva. Sar mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 l-am lasat pornit mai mult anumit sa vad daca urca pana mi se urca pe umeri , si nu , a urcat pana la un punct si atat , e prea putin timp de cand am pus uleiul , deci nu are cum sa fie prea putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Simplu: ai pus prea putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Scoate-l si masoara-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Eu nu masor niciodata cantitatea de ulei sau nu torn niciodata o cantitate masurata de ulei. Eu doar masor nivelul. Daca trebuie sa bag 2l, 3l, 4l, 5l ca sa obtin nivelul corect, asta e! Nu imi bat capul cu ce cantitate a intrat. LCA, poate ai bagat cat spune in manual ca ar trebui sa intre la schimbul facut cu filtru. Cantitatea respectiva e orientativa. Tot la manual spune sa masori ulterior nivelul. PS Dac, totusi, scapi o cantitate prea mare de ulei, nu e o tragedie, cum umbla vorba. Ca pocnesc simeringuri sau mai stiu eu ce... O sa-ti dea uleiul afara din motor prin epuratorul de gaze in cutia filtrului de aer. Singurul neajuns e poate sa-ti distruga filtrul de aer daca uleiul aruncat e prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 vreau sa pun un filtru sport pe tt-ul meu din 97:-? dar nu am idee ce filtru merge , cei de la k&n din cate am vazut si cautat nu au pentru modelul acesta.. aveti idee? foloseste cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.