Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am vandut cutia de viteze, fara fray,demaror,stator si capac stanga cu 320 lei ... crezi ca merita ?... sudura si garniturile te duc la pretul ala

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ajutati si pe mine in legatura cu cateva detalii despre Xt600 ? mai exact as vrea sa stiu cati cai putere are... deoarece am impresia ca este foarte slab pt 600cmc....sau cel putin asa mi se pare mie, in treapta a2a turat maxim dabea se ridica pe o roata 4-5cm... se comporta ca si un motor de 250cmc...nu are forta sa traga asa nervos cum trag altele.... mentionez ca am mers cu un dr650 si acela se ridica pe o roata singur fara ambreiaj... stie cineva care este cauza? e posibil ca toba sa limiteze puterea?

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am auzit, XT-urile sunt cele mai puturoase din clasa lor iar DR-urile cele mai nervoase.

O fi si limitare sau uzura sau reglare proasta....

Despre informatii gen putere declarata, variante de limitari, etc....sunt sigur ca nu ti-e lene sa google-esti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca pinioanele sunt devina ? am totul stock pe el, inclusiv toba.

 

e probabil sa fie limitat motorul meu desi urca in toate turele... am vazut pe wikipedia asta:

 

MY 87-89 2NF XT 600 limited to 20 kW (27 hp)

 

 

cum se poate verifica daca e limitat si cum se scoate limitarea? stie careva?

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca pinioanele sunt devina ? am totul stock pe el, inclusiv toba.

 

poate. depinde care e raportul in final la ce compari.

 

 

e probabil sa fie limitat motorul meu desi urca in toate turele... am vazut pe wikipedia asta:

 

MY 87-89 2NF XT 600 limited to 20 kW (27 hp)

 

 

oricum, parca 40-43 max scoate…

 

mie dr-ul de 650 si xt-ul de 600 nu mi s-au parut ff diferite…

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puterea declarata se poate verifica dupa seria mobrei. O idee iti poti face daca intri pe motomike. Selectezi modelul tau si iti va apara o lista cu toti anii de productie si cu serile de motor si puterea aferente. Interesant e ca pe astfel de site poti afla orientativ si puterea la mobre din gama WR, EXC, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este limitat, atunci sunt jigloarele +/- gaturile de admisie. Cauti in cele 3 marimi de jiglor principal si marimea relantiului la xt de 40 cali, apoi verifici sa vezi ce scrie pe duzele din carburator. Gaturile de admisie mai au inscriptionat pe ele codul original yamaha. Deci mai ai nevoie de un catalog cu coduri. Gasesti online...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am identificat tipul motorului. Mai exact este 2NF...varianta limitata la 26cai putere. Am tot cautat pe google informatii despre aceasta limitare insa nu gasesc nicaieri nimic relevant despre ce ar trebui sa fac sa il delimitez. Nu are nimeni 2NF care l-a adus la puterea sa initiala de 44 - 46 cp ?

 

LE:

Sigur nu e devina toba stock ? Am vazut un clip pe youtube unde arata ca modifica ceva la tevile de vin la cilindru....

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi pe oemmotorparts, la modelul tau, ce variante de componente ai la carburator, axa cu came, etc si identifici care e varianta limitata si cu ce ai putea sa inlocuiesti. Ma indoiesc ca e din toba. Desi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot timpul m-a enervat verificatul uleiului la mine , dar culmea acuma cand nu mai mananca ulei , il "ascunde " :)) , si azi fac o tura o incing bine porneste si elicopterul , dau sa verific uleiul , iar nu atinge joja , ia sa-i dau o cheie cu joja scoasa , pornesc , hopaaa :))) a inceput sa creasca nivelul uleiului acolo in baie , am oprit am pus joja , era exact unde trebuie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asteapta vreo 2-3 min, nu masura in secunda 2 dupa ce opresti motorul. Cu joja scoasa si motorul pornit, uleiul ar trebui sa sara pe afara, nu doar sa urce. Mi-e ca ai prea putin oloi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am lasat pornit mai mult anumit sa vad daca urca pana mi se urca pe umeri , si nu , a urcat pana la un punct si atat , e prea putin timp de cand am pus uleiul , deci nu are cum sa fie prea putin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu masor niciodata cantitatea de ulei sau nu torn niciodata o cantitate masurata de ulei. Eu doar masor nivelul. Daca trebuie sa bag 2l, 3l, 4l, 5l ca sa obtin nivelul corect, asta e! Nu imi bat capul cu ce cantitate a intrat. LCA, poate ai bagat cat spune in manual ca ar trebui sa intre la schimbul facut cu filtru. Cantitatea respectiva e orientativa. Tot la manual spune sa masori ulterior nivelul.

PS Dac, totusi, scapi o cantitate prea mare de ulei, nu e o tragedie, cum umbla vorba. Ca pocnesc simeringuri sau mai stiu eu ce... O sa-ti dea uleiul afara din motor prin epuratorul de gaze in cutia filtrului de aer. Singurul neajuns e poate sa-ti distruga filtrul de aer daca uleiul aruncat e prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...