cs-marius-b Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 Salutare domnilor.Caut sa cumpar un cdi pt Yamaha ttr 600 din 98..E modelul doar cu pornire la pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 Salut baieti. Ma intereseaza o janta fata pentru o yamaha xt660z din 2008, fara discuri frana. Am o fisura pe butuc langa rulmentul din stanga. Vreo idee? Janta sau butuc? Impreuna cu spitele si pneul formeaza roata..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
martin33 Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 roata Andrei Belcic. Merci Yuk. Catalogul cu coduri il am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 (editat) roata Andrei Belcic. Merci Yuk. Catalogul cu coduri il am. cred ca spitzerul pt biciclete face treaba foarte buna si la moto... vezi! ca are un semn albastru butucul , iti arata pe care parte/sens se monteaza roata, nu mai stiu cred ca-i pe dreapta, pare simetrica , probabil conteaza uzura discuri/placute... scrie cu marker care disc e stanga/dreapta. Pune! Locktite pe suruburile discurilor. Editat Aprilie 26, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Ne invartim in cerc. Butuc, spite, janta, roata.... rozeta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 are butucul fisurat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
martin33 Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Inca o intrebare va rog . Stiti cumva daca roata de la un tenere din 1997 pe 21 inch se potriveste la tenere 2008? A incercat cineva? » Post actualizat in 27 Apr 2015 13:37Tot eu am sa raspund la intrebare. Pentru cei interesati nu se potriveste din pricina discurilor care sunt mai mici la modelul 97 si nici prinderea pe butuc nu e aceeasi cu modelul 2008. Deci raman la sfatul lui Yuc. » Post actualizat in 27 Apr 2015 13:39cu k ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tamas Ioan Alexandru Alex Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Mar interesa coturile dela carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Mar interesa coturile dela carburator http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/yamaha-xtz-660:21277/article/141683 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinache Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Mar interesa coturile dela carburator Daca se potrivesc de 3aj am eu! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 Salut baieti. Am plecat de vineri intr-o tura prin meridionali , totul a fost ok pana cand la intoarcere pe autostrada intre alba si deva motorul mi-a dat in nas ca si cum ar fi ramas fara benzol , s-a si oprit,il pornesc din ambreiaj, dau din mers pe rezerva, isi revine (mai aveam 15 litri... ) ... apoi ies de pe autostrada si aud un harait urat la motor, cand incetinesc, facea numai - cla-cla-cla .... dupa mine , intinzatorul de la lant, in functie de turatie se schimba si intensitatea huruitului. ... am mers asa pana in timisoara, 80-90 km/h , de tras motorul trage, n-are treaba, doar ca face infernal.... se aude ca tacheti de pe olcit ... or fi tacheti, lantul de ditribuite, intinzatorul ?.... Motorul a mers bine in cele 2 zile /putin peste 1000 km, fara semne de ceva anume... am mers 90 pana in 110 km/h , numai pe autostrada am mers intins 120 (si aia a fost singura...20km cred) ... singur pe motor incarcat putin.. topcase,tankbag,cort,sac,rucsac... Stiti cumva ce ar fi, zilele astea il duc la un mecanic bun , dar as vrea sa stiu cam la cat sa ma astept, garnituri,piese,manopera... sa stiu cand sa merg, cum sa fac cu banii. Multumesc mult, astept pareri viz-a-zis de orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 Verifica intinzator lant distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 cred ca mai am intinzatorul, imi amintesti maine dupamasa sa il caut si ti-l trimit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 cred ca mai am intinzatorul, imi amintesti maine dupamasa sa il caut si ti-l trimit Salut Mihai , multumesc dar inca nu stiu ce are, si nu vreau sa-l iau degeaba, l-am mai ascultat si cred ca bate mai inspre bloc , biela,vilbrochen ... inca nu stiu, l-am lasat la mecanic si maine-poimaine am sa aflu. Mersi baieti, revin cu noutati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) fiind o "consumabila", ti-l dau gratis , numai sa il gasesc Editat Mai 4, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Salut! nu tin minte exact dar pe arborele cotit este o piulita care la motorul asta se desface si de aici bataia respectiva. Am citit pe advforum cand ma documentam despre motocicleta. Exact cum zici tu sunetul vine din ansamblul biela vilbrochen. Ai grija ca daca scapa piulita aia e nasol, pune-l mechanic sa se uite atent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Cine-mi poate spune ce naiba reprezinta o cutiuta de plastic conectata frumos la gusele de admisie la un xt 600 ? am scos carburi de pe toate modelele de xt si n-am intalnit inca dracia asta , de obicei are doar un apendice de ala pentru vacuum pe gusa din stanga . pare rau ca n-am facut o poza , poate totusi are cineva habar . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 pai daca nu este pompa de benzina, atunci cum se alimenteaza xteu? prin cadere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Mihai , xt-urile sunt prin cadere , xtz-uri cum am avut noi prin pompa vacumatica , dar asta are un rezervor de plastic conectat la gusele dintre carb si cilindru , ciudat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 (editat) mdea, la xtz pe snorkel este tot asa un "apendice", cred ca ajuta efectul Venturi la anumite turatii, probabil ca si dupa carburator este la fel (la xt), deci lasa-l acolo! Editat Mai 7, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 se pare ca doar xt-ul asta are asa ceva , ciudatenia naibii sper sa ma intalnesc cu motorul respectiv in weekend si fac o poza » Post actualizat in 07 May 2015 22:03dupa indelungi cautari am gasit ceva , despre asta va spuneam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Salut! nu tin minte exact dar pe arborele cotit este o piulita care la motorul asta se desface si de aici bataia respectiva. Am citit pe advforum cand ma documentam despre motocicleta. Exact cum zici tu sunetul vine din ansamblul biela vilbrochen. Ai grija ca daca scapa piulita aia e nasol, pune-l mechanic sa se uite atent. Salut. multam de informatie. L-am dus la 2 mecanici , nu l-am deschis , e cam 600 lei numai sa-l deschida si sa vada ce e .... cam mult dupa mine. Ma costa 800 lei segmentarea la masina... faceti o comparatie (da, sunt ghinonist, stiu si masina si motor...) Amandoi au spus ca bataia e de la biela , vilbrochen , s-ar putea sa mi se fi blocat pompa de ulei si sa se fi calat... dar totusi am mers aproape 200 km asa pana acasa...nu prea cred ca e pompa. Am sa-l demontez eu cu taica-miu si alti motoristi, poate iasa ceva, daca nu... o sa caut alt bloc in stare buna. Sunt cam multi bani de bagat in el, semeringuri,scaune supape, rectificare chiuloasa, rulmenti apoi, ce mai vine, biela,arbore,ax .... cam multe, dar totusi o sa-l demontez sa vad ce are. Va multumesc de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 , poate iasa ceva, daca nu... o sa caut alt bloc in stare buna.Trebuie sa iese ceva Sau te muti la curte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 se pare ca doar xt-ul asta are asa ceva , ciudatenia naibii sper sa ma intalnesc cu motorul respectiv in weekend si fac o poza » Post actualizat in 07 May 2015 22:03 dupa indelungi cautari am gasit ceva , despre asta va spuneam tenereul nu are nevoie de ala (cred ca este ceva pt egalizarea depresiunii) pt ca in chiulasa are un canal de legatura intre canalul mic de la corpul principal inspre canalul mare » Post actualizat in 08 May 2015 19:06 Salut. multam de informatie. L-am dus la 2 mecanici , nu l-am deschis , e cam 600 lei numai sa-l deschida si sa vada ce e .... cam mult dupa mine. Ma costa 800 lei segmentarea la masina... faceti o comparatie (da, sunt ghinonist, stiu si masina si motor...) Amandoi au spus ca bataia e de la biela , vilbrochen , s-ar putea sa mi se fi blocat pompa de ulei si sa se fi calat... dar totusi am mers aproape 200 km asa pana acasa...nu prea cred ca e pompa. Am sa-l demontez eu cu taica-miu si alti motoristi, poate iasa ceva, daca nu... o sa caut alt bloc in stare buna. Sunt cam multi bani de bagat in el, semeringuri,scaune supape, rectificare chiuloasa, rulmenti apoi, ce mai vine, biela,arbore,ax .... cam multe, dar totusi o sa-l demontez sa vad ce are. Va multumesc de ajutor. eu am vandut cutia de viteze cu 320 lei cuiva care avea joc in ambielaj, ambreajul era nedesfacut, dar pe stanga era deja vandut bendixul si am pastrat si statorul si capacul si atunci a iesit pretul asta ok pt ca omul sa isi rezolve repede necazul ... daca pui cost garnituri, rulmenti, manopera sau alte surprize , nu merita sa il "crapi" .... curierul a fost 60 lei 28 kg . Trebuie sa mergi totusi la un mecanic priceput, pe la distributie sunt cateva suruburi scurte care se strang la cuplu si se pune locktite pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 @edu:Imi creste iarasi tensiunea cand citesc despre "mecanicii" din Timisoara. Ti-am citit postarea si eu zic ca poti rezolva problema si tu acasa. Pe arborele cotit este pana cu profil patrat, cat un filtru de tigara. Este pusa la imbinarea/montarea pe ax a unei roti dintate. Cand se uzeaza incep sa bata mai multe pe acolo, de zici ca da cineva cu un ciocan prin motor. Nu trebuie deloc desfacut motorul. Eu asa am cumparat Tenereul acum 8 ani. Si am facut prostia maxima sa il fac bucati. Se da jos capacul de la ambreiaj si cred ca trebuie dat jos si ambreiajul, nu mai imi aduc aminte 100%. Ca sa dai jos ambreiajul ori mergi la un service moto care are cheie de blocat ori iti trebuie un pistol pneumatic de genul celor folosite la vulcanizari. Cred ca patania mea este descrisa in primele pagini ale acestui topic. » Post actualizat in 09 May 2015 03:08Abandoneaza scenariile astea negativiste cu ditamai lista de piese de schimbat. Pompa de ulei la Xt/Tenere este o piesa pe care lumea care se ocupa cu dezmembrari o da gratis, fiindca nimeni nu a auzit de asa ceva stricata. Scaunele la supape este bine sa le faci o data la cativa ani dar este o operatiune ce costa cativa zeci de lei. » Post actualizat in 09 May 2015 03:12Lantul de distributie se verifica in 2 minute. Ai un surub mare pe blocul motor, imediat sub carburatoare, pe partea stanga. » Post actualizat in 09 May 2015 03:14Desi total subiectiv, iti recomanf sa mergi la MotorZone in Badea Cartan, desi erau cam full acum o saptamana. Restul, si iti pot insira o lista foarte lunga de "vedete" sau no name-uri, poti sa ii uiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.