Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

va multumesc pentru raspunsuri.

eu credeam ca dominatorul consuma mai mult, din ce am citit si auzit, nu prea zicea lumea de consumuri sun 5.5%. eu oricum nu cred ca m-as duce prea mult peste 100 la ora.

stiam ca la dominator este boala de consum de ulei, tocmai din cauza racirii pe aer. deci si tenere are o astfel de problema.

si zici ca instalatia de racire e "fara moarte"? e suficienta racirea cu ulei in cadru?

m-am uitat acum la xr600, dar mie imi trebuie ceva cu care sa pot merge si distante de 100 de km pe asfalt, apoi sa ies prin padure si pe forestiere. xr-ul mi se pare mult prea de coclau pentru ce vreau eu.

 

 

aici nu am inteles exact, te referi ca dominatorul e confortabil, sau ca daca ai un dominator, nu poti cumpara confortul?

multumesc

tenereul are racire cu apa si domi cu aer. Pozitia pe tenere este mai confortabila, mai touring... ampatamentul pare mai lung la tenere , nu m-am simtit bine pe domi din cauza asta. Tenereul este undeva intre domi si transalp. In perioada aia cred ca numai f650 mai avea monocilindru racit cu apa.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa arata lantul de distributie (intinzatorul era montat ) oare ar trebui schimbat ? :))) bine ca am desfacut

Cati km are motocicleta? Ai idee daca a mai fost schimbat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand sistem de pornire la pedala (kickstart) Yamaha XT 600 Z model 1VJ cu tot cu capac. Se poate monta la mai multe modele de XT insa nu stiu exact la care, cei care au asa ceva in plan sigur sunt mai documentati. Pot masura cote la cerere. Pret: 300 lei. / Contact in semnatura.

 

XgPJ9jP.jpg

Editat de mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incalzesti,dai drumu' la ala din cadru, apoi la ala din cutie, desfaci filtrul, schimbi filtrul, strangi CU GRIJA suruburile, pui ulei semi fara sa te grabesti cantitativ cat cere manualul +/- filtru nou, infiletezi joja, faci cativa km, verifici,faci 1000km, verifici si completezi, faci 4000km, schimbi uleiul

:)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incalzesti,dai drumu' la ala din cadru, apoi la ala din cutie, desfaci filtrul, schimbi filtrul, strangi CU GRIJA suruburile, pui ulei semi fara sa te grabesti cantitativ cat cere manualul +/- filtru nou, infiletezi joja, faci cativa km, verifici,faci 1000km, verifici si completezi, faci 4000km, schimbi uleiul

:)

multumesc , sper sa nu dau buleala:))

 

aa si inca ceva, a mea din cate imi amintesc nu are ulei in cadru :tomato: :tomato:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca TT-ul are rezervor de ulei dedicat. Pt ca ti-a fost lene sa cauti manualul mobrei, uite, am tradus eu din romana in engleza pt tine :D Poze nu-ti pun. Google translate:

 

Engine oil replacement (with oil filter replacement)
1. Warm up the engine for a few minutes.
2. Stop the engine. Place an oil pan under the
engine and remove the oil filler cap.
3. Remove the drain plug (1) and drain the
engine oil.
4. Remove two bolts (2) and O-ring of the oil
hose flange, and drain the oil from oil tank.
5. Remove the air bleed screw (3) attached to
the oil filter cover (4).
6. Wait until the oil has completely drained.
NOTE:
The oil filter cover is secured by three screws (5).
The lower one should be removed so that the filter
cavity will drain.



7. Remove the other filter cover screws and
remove the oil filter cover.
8. Remove the oil filter (6) and O-ring (7).
9. Inspect:
• All gaskets
• O-rings
Damaged ➔ Replace.
10. Reassemble:
• (New) filter cartridge
• Filter cover screw
• Oil filter cover bleeder screw
• Engine drain plug
• Oil tank hose
Fastening torques:
Drain plug (engine):
30 Nm (3.0 mkg)
Oil tank hose (flange):
10 Nm (1.0 mkg)
Filter cover screw:
10 Nm (1.0 mkg)
Oil filter cover bleeder screw:
5 Nm (0.5 mkg)

11. Fill:
• Oil tank

Recommended oil:
SAE20W40SE or SAE10W30SE
Refer to the chart for selection of
the oils suited to the atmospheric
temperature.
API Standard:
API SE, SF, SG or higher grade
Oil capacity:
Total:
3.0 litres
Periodic oil change:
2.4 litres
With oil filter change:
2.5 litres
• Do not put in any chemical additives or use
oils with a grade of CD (a) or higher.
• Be sure not to use oils labeled “ENERGY
CONSERVING II” (B) or higher. Engine oil
also lubricates the clutch and additives
could cause clutch slippage.
• Be sure no foreign material enters the
crankcase.
CAUTION:
12. Install:
• Oil tank cap
13. Check:
• Oil level
See section “ENGINE OIL LEVEL
CHECK”.
• Oil pressure
See section “ENGINE OIL PRESSURE
CHECK”.
• Oil leakage

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc man:D deja l-am schimbat . nu l-am cautat ca vroaim sa o duc la mecanic dar cum in " comuna" in care aveam motocicleta nu exista un mecanic sa ma ajute m-am gandit sa-l fac singur si totul s-a intamplat pe ultima suta de metri.totul a fost bine , am facut azi 300 de km dupa schimb merge brici !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...