Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

azi am lasat chiulasa si simiringurile la mester la atelier , imi va zice el daca sunt naspa ghidurile , dar nu cred :) motocicleta mea este buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut

vreau sa iau o motocicleta si optez intre yamaha xtz 660 si honda dominator.

va rog sa-mi o parere in legatura cu saua la tenere. am auzit ca nu e confortabila si dupa nici o jumate de ora te doare "partea dorsala". este adevarat?

pe dominator m-am dat, si mi se pare confortabila saua.

iar ca si consum in afara orasului la viteze pana in 100 de km/h cum este?

la greutate am vazut mai multe date: ba 170 de kg, ba altii spun de 205 kg. care este greutatea reala la un tenere din 91-96?

va multumesc

o zi buna tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are rezervor de 20l. Diferenta de greutate e data de rezervor. XTZ are 178kg gol si 200kg plin.

Saua e la fel de comoda sau incomoda ca toate modelele de mobre enduro-touring cu sei drepte din perioada anilor 80-90. Eu, cu pasager, dupa vreo 8 ore incepe sa-mi amorteasca bucile.

Consumul e cam 5l/100km. Doar pe autostrada, turat, motorul incepe sa consume mai mult.

Singurul lucru negativ pe care il gasesc acestui model de mobra (XTZ 660) este consumul excesiv de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

vreau sa iau o motocicleta si optez intre yamaha xtz 660 si honda dominator.

va rog sa-mi o parere in legatura cu saua la tenere. am auzit ca nu e confortabila si dupa nici o jumate de ora te doare "partea dorsala". este adevarat?

pe dominator m-am dat, si mi se pare confortabila saua.

iar ca si consum in afara orasului la viteze pana in 100 de km/h cum este?

la greutate am vazut mai multe date: ba 170 de kg, ba altii spun de 205 kg. care este greutatea reala la un tenere din 91-96?

va multumesc

o zi buna tuturor

 

M-am dat cu ambele, chiar vroiam sa-mi iau un Dominator. Cam astea ar fi diferentele din punctul meu de vedere:

- Dominatorul consuma mai putina benzina. Am mers intr-o tura mixta (on/off-road) 1:1 cu un Domi, alimentam tot timpul impreuna si intotdeauna cu Tenere-ul scoteam consumuri mai mari cu 1-2L /100.

- Tenere-ul trage mai bine, are suspensiile mai bune si e mai inalt.

- Dominatorul ii o idee mai usor si se simte mai usor pe offroad.

- Saua de pe Domi ii mai comoda chiar si pt. pasager. Saua de Tenere, chiar daca pare mai mare mi s-a parut foarte incomoda (asta dupa 30.000 km pe Tenere...). Dar asta depinde si de "configuratia osoasa" a riderului si a pasagerului.

- Pozitia pe Tenere ii "mai enduro", dar asta depinde de inaltimea rider-ului.

- Cu un Tenere in mintile lui, daca nu il alergi mult peste 100km/h si nu mergi agresiv ai sanse sa scoti consumuri intre 4.5-5L /100. Cu Domi-ul o idee mai putin.

 

Singurul lucru negativ pe care il gasesc acestui model de mobra (XTZ 660) este consumul excesiv de ulei.

 

Cam toate Tenere-urile care le-am vazut consumau ulei. Eu am rezolvat problema la al meu dar cu costuri foarte mari si dupa ~20mii km iar a inceput sa "ciupeasca" din ulei. Undeva la 300-500ml intre schimburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da! saua si consumul de ulei ! si "greu" de verificat uleiul pt ca se verifica la cald si radiatorul este prea mare pt zona temperata motiv pentru care trebuie obturat partial primavara-toamna . Saua tenereului se poate rezolva, dar confortul de la dominator, nu! Dominatorul pare mai scurt Instalatia de racire este fara moarte. Daca nu iti place Tenere, cumpara un XR600 !

Daca tenereul scoate fum la relanti , nu il cumpara!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc pentru raspunsuri.

eu credeam ca dominatorul consuma mai mult, din ce am citit si auzit, nu prea zicea lumea de consumuri sun 5.5%. eu oricum nu cred ca m-as duce prea mult peste 100 la ora.

stiam ca la dominator este boala de consum de ulei, tocmai din cauza racirii pe aer. deci si tenere are o astfel de problema.

si zici ca instalatia de racire e "fara moarte"? e suficienta racirea cu ulei in cadru?

m-am uitat acum la xr600, dar mie imi trebuie ceva cu care sa pot merge si distante de 100 de km pe asfalt, apoi sa ies prin padure si pe forestiere. xr-ul mi se pare mult prea de coclau pentru ce vreau eu.

 

 

Saua tenereului se poate rezolva, dar confortul de la dominator, nu!

aici nu am inteles exact, te referi ca dominatorul e confortabil, sau ca daca ai un dominator, nu poti cumpara confortul?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc pentru raspunsuri.

eu credeam ca dominatorul consuma mai mult, din ce am citit si auzit, nu prea zicea lumea de consumuri sun 5.5%. eu oricum nu cred ca m-as duce prea mult peste 100 la ora.

stiam ca la dominator este boala de consum de ulei, tocmai din cauza racirii pe aer. deci si tenere are o astfel de problema.

si zici ca instalatia de racire e "fara moarte"? e suficienta racirea cu ulei in cadru?

m-am uitat acum la xr600, dar mie imi trebuie ceva cu care sa pot merge si distante de 100 de km pe asfalt, apoi sa ies prin padure si pe forestiere. xr-ul mi se pare mult prea de coclau pentru ce vreau eu.

 

 

aici nu am inteles exact, te referi ca dominatorul e confortabil, sau ca daca ai un dominator, nu poti cumpara confortul?

multumesc

tenereul are racire cu apa si domi cu aer. Pozitia pe tenere este mai confortabila, mai touring... ampatamentul pare mai lung la tenere , nu m-am simtit bine pe domi din cauza asta. Tenereul este undeva intre domi si transalp. In perioada aia cred ca numai f650 mai avea monocilindru racit cu apa.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa arata lantul de distributie (intinzatorul era montat ) oare ar trebui schimbat ? :))) bine ca am desfacut

Cati km are motocicleta? Ai idee daca a mai fost schimbat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand sistem de pornire la pedala (kickstart) Yamaha XT 600 Z model 1VJ cu tot cu capac. Se poate monta la mai multe modele de XT insa nu stiu exact la care, cei care au asa ceva in plan sigur sunt mai documentati. Pot masura cote la cerere. Pret: 300 lei. / Contact in semnatura.

 

XgPJ9jP.jpg

Editat de mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...