LCA Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 azi am lasat chiulasa si simiringurile la mester la atelier , imi va zice el daca sunt naspa ghidurile , dar nu cred motocicleta mea este buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 salut vreau sa iau o motocicleta si optez intre yamaha xtz 660 si honda dominator. va rog sa-mi o parere in legatura cu saua la tenere. am auzit ca nu e confortabila si dupa nici o jumate de ora te doare "partea dorsala". este adevarat? pe dominator m-am dat, si mi se pare confortabila saua. iar ca si consum in afara orasului la viteze pana in 100 de km/h cum este? la greutate am vazut mai multe date: ba 170 de kg, ba altii spun de 205 kg. care este greutatea reala la un tenere din 91-96? va multumesc o zi buna tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Are rezervor de 20l. Diferenta de greutate e data de rezervor. XTZ are 178kg gol si 200kg plin. Saua e la fel de comoda sau incomoda ca toate modelele de mobre enduro-touring cu sei drepte din perioada anilor 80-90. Eu, cu pasager, dupa vreo 8 ore incepe sa-mi amorteasca bucile. Consumul e cam 5l/100km. Doar pe autostrada, turat, motorul incepe sa consume mai mult. Singurul lucru negativ pe care il gasesc acestui model de mobra (XTZ 660) este consumul excesiv de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 salut vreau sa iau o motocicleta si optez intre yamaha xtz 660 si honda dominator. va rog sa-mi o parere in legatura cu saua la tenere. am auzit ca nu e confortabila si dupa nici o jumate de ora te doare "partea dorsala". este adevarat? pe dominator m-am dat, si mi se pare confortabila saua. iar ca si consum in afara orasului la viteze pana in 100 de km/h cum este? la greutate am vazut mai multe date: ba 170 de kg, ba altii spun de 205 kg. care este greutatea reala la un tenere din 91-96? va multumesc o zi buna tuturor M-am dat cu ambele, chiar vroiam sa-mi iau un Dominator. Cam astea ar fi diferentele din punctul meu de vedere: - Dominatorul consuma mai putina benzina. Am mers intr-o tura mixta (on/off-road) 1:1 cu un Domi, alimentam tot timpul impreuna si intotdeauna cu Tenere-ul scoteam consumuri mai mari cu 1-2L /100. - Tenere-ul trage mai bine, are suspensiile mai bune si e mai inalt. - Dominatorul ii o idee mai usor si se simte mai usor pe offroad. - Saua de pe Domi ii mai comoda chiar si pt. pasager. Saua de Tenere, chiar daca pare mai mare mi s-a parut foarte incomoda (asta dupa 30.000 km pe Tenere...). Dar asta depinde si de "configuratia osoasa" a riderului si a pasagerului. - Pozitia pe Tenere ii "mai enduro", dar asta depinde de inaltimea rider-ului. - Cu un Tenere in mintile lui, daca nu il alergi mult peste 100km/h si nu mergi agresiv ai sanse sa scoti consumuri intre 4.5-5L /100. Cu Domi-ul o idee mai putin. Singurul lucru negativ pe care il gasesc acestui model de mobra (XTZ 660) este consumul excesiv de ulei. Cam toate Tenere-urile care le-am vazut consumau ulei. Eu am rezolvat problema la al meu dar cu costuri foarte mari si dupa ~20mii km iar a inceput sa "ciupeasca" din ulei. Undeva la 300-500ml intre schimburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Da! saua si consumul de ulei ! si "greu" de verificat uleiul pt ca se verifica la cald si radiatorul este prea mare pt zona temperata motiv pentru care trebuie obturat partial primavara-toamna . Saua tenereului se poate rezolva, dar confortul de la dominator, nu! Dominatorul pare mai scurt Instalatia de racire este fara moarte. Daca nu iti place Tenere, cumpara un XR600 ! Daca tenereul scoate fum la relanti , nu il cumpara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 va multumesc pentru raspunsuri. eu credeam ca dominatorul consuma mai mult, din ce am citit si auzit, nu prea zicea lumea de consumuri sun 5.5%. eu oricum nu cred ca m-as duce prea mult peste 100 la ora. stiam ca la dominator este boala de consum de ulei, tocmai din cauza racirii pe aer. deci si tenere are o astfel de problema. si zici ca instalatia de racire e "fara moarte"? e suficienta racirea cu ulei in cadru? m-am uitat acum la xr600, dar mie imi trebuie ceva cu care sa pot merge si distante de 100 de km pe asfalt, apoi sa ies prin padure si pe forestiere. xr-ul mi se pare mult prea de coclau pentru ce vreau eu. Saua tenereului se poate rezolva, dar confortul de la dominator, nu! aici nu am inteles exact, te referi ca dominatorul e confortabil, sau ca daca ai un dominator, nu poti cumpara confortul? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 XR-ul are rezervorul mic si rapoarte mai de scandal. Pentru asfalt poate un XL600, dar sunt vechi si rare pe la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 va multumesc pentru raspunsuri. eu credeam ca dominatorul consuma mai mult, din ce am citit si auzit, nu prea zicea lumea de consumuri sun 5.5%. eu oricum nu cred ca m-as duce prea mult peste 100 la ora. stiam ca la dominator este boala de consum de ulei, tocmai din cauza racirii pe aer. deci si tenere are o astfel de problema. si zici ca instalatia de racire e "fara moarte"? e suficienta racirea cu ulei in cadru? m-am uitat acum la xr600, dar mie imi trebuie ceva cu care sa pot merge si distante de 100 de km pe asfalt, apoi sa ies prin padure si pe forestiere. xr-ul mi se pare mult prea de coclau pentru ce vreau eu. aici nu am inteles exact, te referi ca dominatorul e confortabil, sau ca daca ai un dominator, nu poti cumpara confortul? multumesc tenereul are racire cu apa si domi cu aer. Pozitia pe tenere este mai confortabila, mai touring... ampatamentul pare mai lung la tenere , nu m-am simtit bine pe domi din cauza asta. Tenereul este undeva intre domi si transalp. In perioada aia cred ca numai f650 mai avea monocilindru racit cu apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 cam asa arata lantul de distributie (intinzatorul era montat ) oare ar trebui schimbat ? )) bine ca am desfacut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SG1 Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 cam asa arata lantul de distributie (intinzatorul era montat ) oare ar trebui schimbat ? )) bine ca am desfacut Cati km are motocicleta? Ai idee daca a mai fost schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 are 80 k acum , nu cred sa fi fost schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Vezi si patinele de intindere a lantului cat de uzate sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 vazut , treaba-i buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 daca aveti nevoie de piese din motor dati un semn.am un motor de xt 600 e desfacut,pt piese.Va salut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Salut! A montat cineva pe o Yamaha XT 600 bord electronic? Daca da,cum a legat turometrul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 cred ca pe fisa bujiei se leaga turometrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 cred ca pe fisa bujiei se leaga turometrul am incercat si acolo si pe + de la bobina,nimic. sa fie undeva prin CDI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Nu se conecteaza. Se infasoara firul in jurul fisei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Nu se conecteaza. Se infasoara firul in jurul fisei. nu mere. asta e bordul! http://cdnxl1.louis.de/shop/zusatz/anl/10034908.pdf?_ga=1.5264307.1695219888.1394186415 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 La CDI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 La CDI. deci se leaga la CDI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Vand sistem de pornire la pedala (kickstart) Yamaha XT 600 Z model 1VJ cu tot cu capac. Se poate monta la mai multe modele de XT insa nu stiu exact la care, cei care au asa ceva in plan sigur sunt mai documentati. Pot masura cote la cerere. Pret: 300 lei. / Contact in semnatura. Editat Martie 12, 2014 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 poate cineva sa reia partea cu schimbatul uleiului? sau macar sa-mi dea mie in privat .ramana dator!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Eu pot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 astept:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.