Moșu' Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 XR-ul are rezervorul mic si rapoarte mai de scandal. Pentru asfalt poate un XL600, dar sunt vechi si rare pe la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 va multumesc pentru raspunsuri. eu credeam ca dominatorul consuma mai mult, din ce am citit si auzit, nu prea zicea lumea de consumuri sun 5.5%. eu oricum nu cred ca m-as duce prea mult peste 100 la ora. stiam ca la dominator este boala de consum de ulei, tocmai din cauza racirii pe aer. deci si tenere are o astfel de problema. si zici ca instalatia de racire e "fara moarte"? e suficienta racirea cu ulei in cadru? m-am uitat acum la xr600, dar mie imi trebuie ceva cu care sa pot merge si distante de 100 de km pe asfalt, apoi sa ies prin padure si pe forestiere. xr-ul mi se pare mult prea de coclau pentru ce vreau eu. aici nu am inteles exact, te referi ca dominatorul e confortabil, sau ca daca ai un dominator, nu poti cumpara confortul? multumesc tenereul are racire cu apa si domi cu aer. Pozitia pe tenere este mai confortabila, mai touring... ampatamentul pare mai lung la tenere , nu m-am simtit bine pe domi din cauza asta. Tenereul este undeva intre domi si transalp. In perioada aia cred ca numai f650 mai avea monocilindru racit cu apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 cam asa arata lantul de distributie (intinzatorul era montat ) oare ar trebui schimbat ? )) bine ca am desfacut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SG1 Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 cam asa arata lantul de distributie (intinzatorul era montat ) oare ar trebui schimbat ? )) bine ca am desfacut Cati km are motocicleta? Ai idee daca a mai fost schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 are 80 k acum , nu cred sa fi fost schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Vezi si patinele de intindere a lantului cat de uzate sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 vazut , treaba-i buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Salut! A montat cineva pe o Yamaha XT 600 bord electronic? Daca da,cum a legat turometrul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 cred ca pe fisa bujiei se leaga turometrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 cred ca pe fisa bujiei se leaga turometrul am incercat si acolo si pe + de la bobina,nimic. sa fie undeva prin CDI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Nu se conecteaza. Se infasoara firul in jurul fisei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Nu se conecteaza. Se infasoara firul in jurul fisei. nu mere. asta e bordul! http://cdnxl1.louis.de/shop/zusatz/anl/10034908.pdf?_ga=1.5264307.1695219888.1394186415 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 La CDI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 La CDI. deci se leaga la CDI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Vand sistem de pornire la pedala (kickstart) Yamaha XT 600 Z model 1VJ cu tot cu capac. Se poate monta la mai multe modele de XT insa nu stiu exact la care, cei care au asa ceva in plan sigur sunt mai documentati. Pot masura cote la cerere. Pret: 300 lei. / Contact in semnatura. Editat Martie 12, 2014 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 poate cineva sa reia partea cu schimbatul uleiului? sau macar sa-mi dea mie in privat .ramana dator!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Eu pot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 astept:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) incalzesti,dai drumu' la ala din cadru, apoi la ala din cutie, desfaci filtrul, schimbi filtrul, strangi CU GRIJA suruburile, pui ulei semi fara sa te grabesti cantitativ cat cere manualul +/- filtru nou, infiletezi joja, faci cativa km, verifici,faci 1000km, verifici si completezi, faci 4000km, schimbi uleiul Editat Martie 13, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 maine ajung piesele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 incalzesti,dai drumu' la ala din cadru, apoi la ala din cutie, desfaci filtrul, schimbi filtrul, strangi CU GRIJA suruburile, pui ulei semi fara sa te grabesti cantitativ cat cere manualul +/- filtru nou, infiletezi joja, faci cativa km, verifici,faci 1000km, verifici si completezi, faci 4000km, schimbi uleiul multumesc , sper sa nu dau buleala:)) aa si inca ceva, a mea din cate imi amintesc nu are ulei in cadru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 aa si inca ceva, a mea din cate imi amintesc nu are ulei in cadru man, unde verifici nivelul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 in rezervorul de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Se pare ca TT-ul are rezervor de ulei dedicat. Pt ca ti-a fost lene sa cauti manualul mobrei, uite, am tradus eu din romana in engleza pt tine Poze nu-ti pun. Google translate: Engine oil replacement (with oil filter replacement)1. Warm up the engine for a few minutes.2. Stop the engine. Place an oil pan under theengine and remove the oil filler cap.3. Remove the drain plug (1) and drain theengine oil.4. Remove two bolts (2) and O-ring of the oilhose flange, and drain the oil from oil tank.5. Remove the air bleed screw (3) attached tothe oil filter cover (4).6. Wait until the oil has completely drained.NOTE:The oil filter cover is secured by three screws (5).The lower one should be removed so that the filtercavity will drain.7. Remove the other filter cover screws andremove the oil filter cover.8. Remove the oil filter (6) and O-ring (7).9. Inspect:• All gaskets• O-ringsDamaged ➔ Replace.10. Reassemble:• (New) filter cartridge• Filter cover screw• Oil filter cover bleeder screw• Engine drain plug• Oil tank hoseFastening torques:Drain plug (engine):30 Nm (3.0 mkg)Oil tank hose (flange):10 Nm (1.0 mkg)Filter cover screw:10 Nm (1.0 mkg)Oil filter cover bleeder screw:5 Nm (0.5 mkg) 11. Fill:• Oil tank Recommended oil:SAE20W40SE or SAE10W30SERefer to the chart for selection ofthe oils suited to the atmospherictemperature.API Standard:API SE, SF, SG or higher gradeOil capacity:Total:3.0 litresPeriodic oil change:2.4 litresWith oil filter change:2.5 litres• Do not put in any chemical additives or useoils with a grade of CD (a) or higher.• Be sure not to use oils labeled “ENERGYCONSERVING II” ( or higher. Engine oilalso lubricates the clutch and additivescould cause clutch slippage.• Be sure no foreign material enters thecrankcase.CAUTION:12. Install:• Oil tank cap13. Check:• Oil levelSee section “ENGINE OIL LEVELCHECK”.• Oil pressureSee section “ENGINE OIL PRESSURECHECK”.• Oil leakage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 multumesc man:D deja l-am schimbat . nu l-am cautat ca vroaim sa o duc la mecanic dar cum in " comuna" in care aveam motocicleta nu exista un mecanic sa ma ajute m-am gandit sa-l fac singur si totul s-a intamplat pe ultima suta de metri.totul a fost bine , am facut azi 300 de km dupa schimb merge brici ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.