Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

pai ceva de calitate probabil este si piesa produsa conform standardelor dar de alte firme nu? si vizavi de joaca...am mers 2 ani cu joc in furca:)) deci...


» Post actualizat in 25 Jun 2015 14:24

plus ca acelea OEM sunt 70 de euro:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

am si eu o nelamurire...la un tenere 1vj uneori cand vreau sa-l pornesc la pedala nu pot din cauza ca se invarte electromotorul cand apas pedala...iar alteori cand apas pedala totul este normal....ce are ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa mai anim si eu topicul. Mi-am servisat furca si pun cateva poze, poate vor fi de folos celor care vor sa se apuce singuri. Astfel la XT660R (2008 dar probabil si celelate sunt la fel) spre deosebire de XT urile vechi damper rod-ul nu se poate bloca folosind tija cu surub sau piulita. Exista si nu stiu ce scula yamaha, iar daca nu aveti nici compresor cu pistol de impact se poate folosi un lemn de brad ascutit la un capat (eu l-am luat din hornbach de la sectiunea cu diverse cozi de ciocan, topor).

Capacele de sus le-am slabit putin inainte de a da jos telescoapele.

Am pus ulei sintetic 10 w Castrol (tot din asta era in furca de doi ani - namol).

Pentru a introduce simeringurile de ulei am folosit vechile simeringuri si o teava de pvc pentru instalatii.

Simeringurile le-am gresat cu vaselina siliconica si le-am introdus peste un celofan.

 

 


Un detaliu ce nu apare in cartea de servise Yamaha si nici pe tutorialul lui kev (prezinta la servisarea furcii doar demontarea) este montarea arcului conic - rebound spring, care se face asa

Cu ocazia asta am gresat si rulmentii de jug care aratau bine. Sper ca am nimerit reglajul si nu mai trebuie sa umblu.
Nu e chiar un tutorial, dar sper ca am punctat esentialul. E relativ mult de munca , poate altadata o sa fac un tutorial cap coada.

 

 


» Post actualizat in 20 Jul 2015 15:50

se pare ca pozele nu s-au incarcat bine, sa vedem acum

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,

Am desfacut motorul si pana la urma a fost gripat... bucsa ,piston destul de ovalizate...

As vrea cateva pareri.

Sa iau alt bloc motor ? sau sa-l fac ?

Ar trebui bucsat , alt piston, segmenti, bolt, poate biela.... si set de garnituri+ maruntisuri.......

Ce parere aveti ?

Multam fain baieti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,

Am desfacut motorul si pana la urma a fost gripat... bucsa ,piston destul de ovalizate...

As vrea cateva pareri.

Sa iau alt bloc motor ? sau sa-l fac ?

Ar trebui bucsat , alt piston, segmenti, bolt, poate biela.... si set de garnituri+ maruntisuri.......

Ce parere aveti ?

Multam fain baieti.

 

mai bine iei alt cilindru + piston cu segmenti... un cilindru bucsat nu mai e ca unul original.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine iei alt cilindru + piston cu segmenti... un cilindru bucsat nu mai e ca unul original.....

Asa e , insa nu gasesc unul in mintile lui, am sunat in stanga-n dreapta.... nu gasesc un bloc ok ...

M-am gandit sa-l bucsez (150) lei , sa puna bucsa in bucsa , ca daca scot bucsa asta si bag alta la cote e foarte scump... si sa pun piston segmenti si bolt nou si asta e...

Sau mai e varianta si sa iau un piston second in stare ok, ca al meu e fisurat....

Daca are cineva un piston second in stare buna, rog sa ma anunte.

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un set oem folosit cu tot cu bolt , dar care respecta specificatiile din manual si nu este chiar la limita uzurii maxime ... ovalizare, etc

 

 

PS- daca are careva (prin Bucuresti de preferat) brida/piesa in care se infileteaza oglinda stanga : Application: WR250R/X, XT600'87-, XT600Z'86-, XT600E/K, TT600/E/S(not R/RE), XT660R/X, XTZ660, XTZ750

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

gaseala anuala tenereclub este intre Avrig si muntii Fagaras , intre avrig si sibiu este benzinaria unde se face plinul vineri, ca sambata alimentam la Brezoi :)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! Am nevoie de un sfat! La XT- ul meu am acea bataie sacaitoare pe la motor, pe care o au mult altele.Ma gandesc sa ii schimb botul de la piston,oare prin acest aspect rezolv problema?Sau trebuie sa investesc in kit complet? S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema cu antigelul pe care il scuipa (cuvat urat).

Radiatorul de pe xt660 este produs de KTM

 

 

Am comandat un alt capac OEM. Codul este acelasi indiferent de anul de fabricatie, cel putin pentru R din ce am verificat eu.

 

L-am luat impreuna cu alte piese de aici. Siteul este pentru cei 4 constructori japonezi si e util de vazut diagramele cu piesele pe anii de fabricatie si pretul. Astfel pentru unele chestii prea scumpe merita SH de pe ebay, iar pentru altele merita OEM.

 

Revenind la capacul de radiator, intrucat e produs de KTM ma gandesc ca s-ar potrivi si de pe vreun model de KTM. Am facut o cautare cu acel cod de pe radiator dar nu am gasit pe ce motoare KTM ar fi. Deci care aveti KTMuri si cititi aceste randuri recunoasteti, spuneti tot :). Ar fi interesant de stiut, piese interschimbabile, compatibile de la o mobra la alta.

 

 

 

Am facut si o curatare cu solutia din poza amestecata cu apa demineralizata si apoi schimbat cu antigel.

Nu mai scupa, totul e ok.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...