Kalashnikov545 Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 Sa mai anim si eu topicul. Mi-am servisat furca si pun cateva poze, poate vor fi de folos celor care vor sa se apuce singuri. Astfel la XT660R (2008 dar probabil si celelate sunt la fel) spre deosebire de XT urile vechi damper rod-ul nu se poate bloca folosind tija cu surub sau piulita. Exista si nu stiu ce scula yamaha, iar daca nu aveti nici compresor cu pistol de impact se poate folosi un lemn de brad ascutit la un capat (eu l-am luat din hornbach de la sectiunea cu diverse cozi de ciocan, topor). Capacele de sus le-am slabit putin inainte de a da jos telescoapele. Am pus ulei sintetic 10 w Castrol (tot din asta era in furca de doi ani - namol). Pentru a introduce simeringurile de ulei am folosit vechile simeringuri si o teava de pvc pentru instalatii. Simeringurile le-am gresat cu vaselina siliconica si le-am introdus peste un celofan. Un detaliu ce nu apare in cartea de servise Yamaha si nici pe tutorialul lui kev (prezinta la servisarea furcii doar demontarea) este montarea arcului conic - rebound spring, care se face asa Cu ocazia asta am gresat si rulmentii de jug care aratau bine. Sper ca am nimerit reglajul si nu mai trebuie sa umblu. Nu e chiar un tutorial, dar sper ca am punctat esentialul. E relativ mult de munca , poate altadata o sa fac un tutorial cap coada. » Post actualizat in 20 Jul 2015 15:50se pare ca pozele nu s-au incarcat bine, sa vedem acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Salutare baieti, Am desfacut motorul si pana la urma a fost gripat... bucsa ,piston destul de ovalizate... As vrea cateva pareri. Sa iau alt bloc motor ? sau sa-l fac ? Ar trebui bucsat , alt piston, segmenti, bolt, poate biela.... si set de garnituri+ maruntisuri....... Ce parere aveti ? Multam fain baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Salutare baieti, Am desfacut motorul si pana la urma a fost gripat... bucsa ,piston destul de ovalizate... As vrea cateva pareri. Sa iau alt bloc motor ? sau sa-l fac ? Ar trebui bucsat , alt piston, segmenti, bolt, poate biela.... si set de garnituri+ maruntisuri....... Ce parere aveti ? Multam fain baieti. mai bine iei alt cilindru + piston cu segmenti... un cilindru bucsat nu mai e ca unul original..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 mai bine iei alt cilindru + piston cu segmenti... un cilindru bucsat nu mai e ca unul original..... Asa e , insa nu gasesc unul in mintile lui, am sunat in stanga-n dreapta.... nu gasesc un bloc ok ... M-am gandit sa-l bucsez (150) lei , sa puna bucsa in bucsa , ca daca scot bucsa asta si bag alta la cote e foarte scump... si sa pun piston segmenti si bolt nou si asta e... Sau mai e varianta si sa iau un piston second in stare ok, ca al meu e fisurat.... Daca are cineva un piston second in stare buna, rog sa ma anunte. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 (editat) un set oem folosit cu tot cu bolt , dar care respecta specificatiile din manual si nu este chiar la limita uzurii maxime ... ovalizare, etc PS- daca are careva (prin Bucuresti de preferat) brida/piesa in care se infileteaza oglinda stanga : Application: WR250R/X, XT600'87-, XT600Z'86-, XT600E/K, TT600/E/S(not R/RE), XT660R/X, XTZ660, XTZ750 Editat Iulie 27, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Salut! Are cineva de vanzare pedala de schimbator pentru o Yamaha Xt 600. Astept PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 (editat) 28-30 august 2015 Avrig / Sibiu Editat August 3, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Asta se va intampla pe 28-30 august 2015 intre Avrig si Sibiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 (editat) gaseala anuala tenereclub este intre Avrig si muntii Fagaras , intre avrig si sibiu este benzinaria unde se face plinul vineri, ca sambata alimentam la Brezoi Editat August 12, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danimalu Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Salut baieti! Am nevoie de un sfat! La XT- ul meu am acea bataie sacaitoare pe la motor, pe care o au mult altele.Ma gandesc sa ii schimb botul de la piston,oare prin acest aspect rezolv problema?Sau trebuie sa investesc in kit complet? S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 poate lantul de distributie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danimalu Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 schimbat anul trecut si am observant ca intinzatorul e la maxim acuma..ce (cuvant urat)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 otel beton, in loc de olc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danimalu Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 ''ce cuvant urat' wtf?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 cuvant urat in poponeata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Am rezolvat problema cu antigelul pe care il scuipa (cuvat urat). Radiatorul de pe xt660 este produs de KTM Am comandat un alt capac OEM. Codul este acelasi indiferent de anul de fabricatie, cel putin pentru R din ce am verificat eu. L-am luat impreuna cu alte piese de aici. Siteul este pentru cei 4 constructori japonezi si e util de vazut diagramele cu piesele pe anii de fabricatie si pretul. Astfel pentru unele chestii prea scumpe merita SH de pe ebay, iar pentru altele merita OEM. Revenind la capacul de radiator, intrucat e produs de KTM ma gandesc ca s-ar potrivi si de pe vreun model de KTM. Am facut o cautare cu acel cod de pe radiator dar nu am gasit pe ce motoare KTM ar fi. Deci care aveti KTMuri si cititi aceste randuri recunoasteti, spuneti tot . Ar fi interesant de stiut, piese interschimbabile, compatibile de la o mobra la alta. Am facut si o curatare cu solutia din poza amestecata cu apa demineralizata si apoi schimbat cu antigel. Nu mai scupa, totul e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 (editat) capacul de la radiator, seamana cu ala de xtz660 tenere '91-'97 si tenere 2008+ Editat August 24, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Si cu ala de EXC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 salutare, am nevoie de niste supape de supertenere 750 3ld... sau o chiloasa completa sa nu ma mai apuc sa pasuiesc rectific etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Sa zic ca pe OLX erau ceva St-uri la dezmembrat. Vezi si tu. Sau BikeShop. Daca nu si nu, incearca si tenereclub.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Vand YAMAHA xt660z TENERE din 2008: Detalii in semnatura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 salutare, la lume. cu scuze ca intreb aici dar sunt cam "din scurt" yamaha xt 660 R, model 2007 ( cel cu noul ECU si cu sonda de O2 ). la cati km se face schimbul de ulei, cat ulei intra, motul 7100 este ok ? alte chestii de stiut pentu revizie ?merci fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 jocul supapelor la 20 000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 e diferenta mare intre modelul dupa 2007 si cele anterioare. n-as fi crezut. dupa cateva sute de km cu mobre inchiriate, dupa drive-test cu modelele 2004 ..2006,( unele chiar cu Power Commander ), modelul actual ( cu ECU model nou + sonda de O2 ) e destul de multe "peste". cam cot la cot cu cele cu PC dar parca si mai " smooth " un pic. cele vechi dar fara PC sunt ( mai ales acum cand am am calarit binisor varianta noua )sunt mai "smucite " si "neliniare". deh, nu s toate Honde:) una peste alta, top speed ceva peste 170 (si trage misto pana pe la 160 ) tot o chestie draguta este blocul optic. se bate cu surate mai "dotate", le-a iesiti astora de la Yamaha ceva bun. umple foarte bine atat pe faza mica cat si pe cea lunga. cu ce nu m-am lamurit ( neavand turometru) este plaja de turatie respectiv etajarea cutiei. parca un pic prea lunga a 4-a si a 5-a si scurte primele 3. dar ma rog, poate sunt subiectiv. la ce pret au pe piata cred ca e un motor reusit. ce mi a dat incredere este ca cele inchiriate erau sarite de 70.000 si asta in regimul destul de dur de inchiriere nu pareau deloc sa "sufere".cel putin pe partea de cutie si motor nu se simtea uzura. » Post actualizat in 07 Sep 2015 22:47 Sa mai anim si eu topicul. Mi-am servisat furca si pun cateva poze, poate vor fi de folos celor care vor sa se apuce singuri. Astfel la XT660R (2008 dar probabil si celelate sunt la fel) spre deosebire de XT urile vechi damper rod-ul nu se poate bloca folosind tija cu surub sau piulita. Exista si nu stiu ce scula yamaha, iar daca nu aveti nici compresor cu pistol de impact se poate folosi un lemn de brad ascutit la un capat (eu l-am luat din hornbach de la sectiunea cu diverse cozi de ciocan, topor). Capacele de sus le-am slabit putin inainte de a da jos telescoapele. Am pus ulei sintetic 10 w Castrol (tot din asta era in furca de doi ani - namol). Pentru a introduce simeringurile de ulei am folosit vechile simeringuri si o teava de pvc pentru instalatii. Simeringurile le-am gresat cu vaselina siliconica si le-am introdus peste un celofan. Un detaliu ce nu apare in cartea de servise Yamaha si nici pe tutorialul lui kev (prezinta la servisarea furcii doar demontarea) este montarea arcului conic - rebound spring, care se face asa Cu ocazia asta am gresat si rulmentii de jug care aratau bine. Sper ca am nimerit reglajul si nu mai trebuie sa umblu. Nu e chiar un tutorial, dar sper ca am punctat esentialul. E relativ mult de munca , poate altadata o sa fac un tutorial cap coada. » Post actualizat in 20 Jul 2015 15:50se pare ca pozele nu s-au incarcat bine, sa vedem acum fork 1.jpg fork 2.jpg fork 3.jpg vad ca esti Bucurestean. te bagi la un 660r 2008 sa ii faci furcile ? nu ca ar avea ceva dar daca tot la modeul2008 ai lucrat macar sa fie cu folos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 nu am spatiu necesar, ce am facut a fost afara. Daca desfaci furca si cuzinetii sunt dusi va trebui sa-i schimbi si pe aia. Eu am improvizat cu introducerea simeringurilor de ulei. Nu am presa speciala (fork driver). Am taiat 1 cm dintr-un vechi simering SI am folosit o teava pvc de instalatii. Nu m-as risca pe mobrele altora in conditiile actuale, ar fi pacat de materiale simeringuri, ulei, eventual cuzineti. leg at de schimbul de ulei - folosesc 10w50 sintetic de preteaza pt tot sezonul. Am schimbat mereu si filtrul hiflo 145, kn 145, Mann mh67. Intra 2,6 vezi ca in manual e mentionat si 2,9 care e volumul total dar nu trebuie sa bagi atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.