Vizitator _Raul_ Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 @ Marcel: Exact inainte sa intru aici ma uitam pe topicul vostru cu motociclete din Cluj si am vazut Scarverul cu saua despre care bagam mana in foc ca e facuta de Darian (ieri i-am studiat topicul vreo 2-3 ore). Btw, off-topic, super faina combinatia Scarver negru mat - toba aftermarket neagra - casca parbriz negru. Foarte fain asortate. Si foarte fain arata Scarverul in culoarea asta. Si am mai vazut inca ceva de care musai trebuie sa iti zic - scutul la motocicleta ta. Daca nu ma insel, scutul de la Tenere 3AJ merge "plug & play" pe ea. Cred ca si cel de Tenere 1VJ. Ideea este ca : - ori ii pui un scut de aluminiu - ori sudeaza sarma pe actualul (cred ca la fel de practic + mai ieftin). Scutul de il ai tu acum este de forma. Sansele sunt mici, dar, odata si odata se va intampla ca roata sa iti arunce o piatra cat pumnul in blocul motor. Au fost cateva situatii (putine ce-i drept - in 2 ani nu stiu daca sunt 3 sau 4) cand m-am speriat de-adevaratelea, in mers, de zgomotul facut de niste pietre imense ce s-au lovit in scut. Uite, cam asa ar trebuie sa arate scutul (tipul din pozele de mai sus a inlocuit scutul Tenereului 3AJ cu unul ca al tau si i-a sudat el sarma): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) @ Marcel:Exact inainte sa intru aici ma uitam pe topicul vostru cu motociclete din Cluj si am vazut Scarverul cu saua despre care bagam mana in foc ca e facuta de Darian (ieri i-am studiat topicul vreo 2-3 ore). Btw, off-topic, super faina combinatia Scarver negru mat - toba aftermarket neagra - casca parbriz negru. Foarte fain asortate. Si foarte fain arata Scarverul in culoarea asta. Esti singurul pe care l-am gasit care sa-mi laude imaginatia, sa-i spun asa. Multi nu mi-au apreciat , sa zicem, combinatia de carbon look, dar eu sunt super multumit. Azi am spalat la jet motorul pt prima dat de cand l-am terminat (e cca o luna de zile) si se prezinta foarte bine. Oricum, respectivul mi-a dat garantie pe lucrare. Multumesc pt aprecieri. Mesaj completat @Mihail Asta-i tare..de dimineata mi-am sunat dibaciul care imi tot lucreaza la motor si sunt extrem de multumit de el (confecioneaza crashbar-uri, suporti coburi, orice este din metal...polishaza, etc, de cea mai buna calitate la un pret decent) si mi-am programat motorul sa il mesteresca si sa il pregateasca asa cum se cere. Si acum sa vad ca mi-ai recomandat lucru asta...scutul.. Te stimez tot mai mult P.S Sa nu ti-o iei in cap Editat Martie 29, 2010 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Daca ai fi intrebat de chestii complexe (reparatii mecanice, electrica, carburatie) sa vezi ce cuminte stateam in coltul meu . Nu mi-o iau in cap. Nu e cazul. Imi stiu nivelul. Mult sub al altora, mult mai priceputi ca mine. Serios. Ne ajutam ca intre posesori de XT/Tenere. Fiecare cu cat stie, poate, are chef/dispozitie, etc. Ai picat bine in topic - sunt in concediu si o tot ard simpatic pe forum in loc sa muncesc . Editat Martie 29, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Dintre minusuri eu stiu asa (nu stiu cat te afecteaza pe tine aceste minusuri, dar ca idee):Motorul din anuntul tau, (mie) mi s-a parut cam scump. Ironia este ca in Germania au reinceput scumpirile la motoare in timp ce in Romania vad ca tot scad. Nu mai stiu pe unde dar imi aduc aminte ca am vazut un XT din 2000-2002, albastru, de vanzare pe undeva prin Romania la un pret bun. Personal , mi-as lua de aici motor. Poti sa mergi cu cineva sa il vada/asculte, te costa mai putin transportul si te poate costa mai ieftin si reinmatriculatul daca este deja inmatriculat in Ro. Merci de raspuns. Am vazut unul pe bikeshop din 2000 cu 40.000km la 1700Euro Mai studiez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Salut. Am si eu o intrebare demna de "cel mai prost copil din bloc" . Am o Yamaha xt 550 din 82, din ce am vazut e asemanatoare cu unele xt mai noi, are uleiul in cadru. Nu am gasit pe net manual dedicat si nu stiu exact cum/cand se verifica uleiul. Presupun ca as gasi aici pe topic, dar nu am rabdare sa trec prin 100 de pagini . Asa ca va rog daca puteti sa imi raspundeti la 2 intrebari simple: 1. Uleiul se verifica la rece sau la cald, dupa ce a functionat in sarcina mootrul? 2. Joja la verificare sa insurubeaza pt a vedea nivelul corect sau nu? Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Salut. Am si eu o intrebare demna de "cel mai prost copil din bloc" . Am o Yamaha xt 550 din 82, din ce am vazut e asemanatoare cu unele xt mai noi, are uleiul in cadru. Nu am gasit pe net manual dedicat si nu stiu exact cum/cand se verifica uleiul. Presupun ca as gasi aici pe topic, dar nu am rabdare sa trec prin 100 de pagini . Asa ca va rog daca puteti sa imi raspundeti la 2 intrebari simple: 1. Uleiul se verifica la rece sau la cald, dupa ce a functionat in sarcina mootrul? 2. Joja la verificare sa insurubeaza pt a vedea nivelul corect sau nu? Va multumesc. La 660 Tenere se incalzeste in sarcina motorul, se opreste motorul, se aseaza vertical, se asteapta pana la un minut si se verifica nivelul fara a insuruba joja. Pt 550 mai cauta pe net. Mesaj completat La 660 Tenere se incalzeste in sarcina motorul, se opreste motorul, se aseaza vertical, se asteapta pana la un minut si se verifica nivelul fara a insuruba joja. Pt 550 mai cauta pe net. http://www.thumpertalk.com/forum/archive/i...p/t-342367.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Multumesc pt info. Daca ajungi prin sv nu uita sa ma anunti poate bem o bere ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Manual reparatie si intretinere XT550: http://dl.transfer.ro/transfer_ro-30mar-d99128751f04e8c.zip Aici vei gasi raspunsul la toate intrebarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Prietene, mii de multumiri. Caut de vreun an un manual de xt 550 si nu am gasit niciunul exact. Deasemenea, daca ajungi prin sv, nu ezita sa ma contactezi ca sa ma pot revansa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) Prietene, mii de multumiri. Caut de vreun an un manual de xt 550 si nu am gasit niciunul exact. Deasemenea, daca ajungi prin sv, nu ezita sa ma contactezi ca sa ma pot revansa. Am introdus in Google "Yamaha Xt550 manual" si a fost al treilea sau al patrulea rezultat (sa mai fi dat 2 clickuri pe acolo) . Sa ne auzim cu bine si sa ne vedem sanatosi . Editat Martie 31, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Nu mi-o iau in cap. Nu e cazul. Imi stiu nivelul. Mult sub al altora, mult mai priceputi ca mine. Serios.Ne ajutam ca intre posesori de XT/Tenere. Fiecare cu cat stie, poate, are chef/dispozitie, etc. Ai picat bine in topic - sunt in concediu si o tot ard simpatic pe forum in loc sa muncesc zi bai Raule ! cum "ne-nvartim" sa ne luam d-alea "noi" din 2008 ... acusica ajung pe la 3500 Ne "globalizam" si noi ... injectie... chestii... vinilin chinezesc pe sa (nici macar italiano-japonez nu pare la pipait) ... consuma putin si arata bine ce-i drept... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 (editat) zi bai Raule ! cum "ne-nvartim" sa ne luam d-alea "noi" din 2008 ... acusica ajung pe la 3500 Ne "globalizam" si noi ... injectie... chestii... vinilin chinezesc pe sa (nici macar italiano-japonez nu pare la pipait) ... consuma putin si arata bine ce-i drept... Tot mai bine una de-asta decat o Africa Twin de care auzi ca este in pregatiri doar de 1 aprilie ! Btw, ce jos este motorul ... Editat Aprilie 2, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Am si eu o problema pentru cei mai tehnici de p'aici: Am un XT 3TB din 95, Yogy E deja vedeta! I-am schimbat zilele trecute uleiul. Inainte pusesem un Motorex 10w40 semisintetic, acum am pus Motul 20w50 mineral. Din cate am mai citit, XT -ul merge pe mineral. Scoate un fum alb la pornire...de mi-e rusine de vecini. Dupa ce se incalzeste mai scoate fum doar daca il turez f tare. L-am lasat vreo 2 zile (adica m-am dat vreo 2 ture prin oras) si i-am pus un aditiv pt ulei. Tot scote fum dar un pic mai subtire. Lamuriti-ma si pe mine. Daca ar avea uzura motorul si ar consuma ulei...un ulei mineral mai gros plus aditiv nu ar trebui sa il ajute? ...? Pana acum n-a avut nicio problema motocicleta si o am de 1 an. Am mers putin cu ea, merg doar la enduro si asta cand am timp. Adica intr-un sezon nu cred ca a facut mai mult de 5-6 mii de km. I-am schimbat uleiul la 3000 de km de 2 ori, asta ar fi a treia oara. Multumesc, Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 (editat) Am si eu o problema pentru cei mai tehnici de p'aici:Am un XT 3TB din 95, Yogy E deja vedeta! I-am schimbat zilele trecute uleiul. Inainte pusesem un Motorex 10w40 semisintetic, acum am pus Motul 20w50 mineral. Din cate am mai citit, XT -ul merge pe mineral. Scoate un fum alb la pornire...de mi-e rusine de vecini. Dupa ce se incalzeste mai scoate fum doar daca il turez f tare. L-am lasat vreo 2 zile (adica m-am dat vreo 2 ture prin oras) si i-am pus un aditiv pt ulei. Tot scote fum dar un pic mai subtire. Lamuriti-ma si pe mine. Daca ar avea uzura motorul si ar consuma ulei...un ulei mineral mai gros plus aditiv nu ar trebui sa il ajute? ...? Pana acum n-a avut nicio problema motocicleta si o am de 1 an. Am mers putin cu ea, merg doar la enduro si asta cand am timp. Adica intr-un sezon nu cred ca a facut mai mult de 5-6 mii de km. I-am schimbat uleiul la 3000 de km de 2 ori, asta ar fi a treia oara. Multumesc, Andrei Singurul lucru la care ma gandesc ?! Depinde cat i-ai pus, Andrei. La mine a facut asa o singura data - eram in ultimele ore de pregatiri, ma grabeam ca nebunul sa plec intr-o tura lunga si nu am incalzit suficient motorul inainte de a da uleiul afara. Fiind mai rece, nu a curs tot afara si mi-a ramas ceva prin el. Am mai si adaugat cantitatea exact cum zice la carte (2L la mine), asa ca, mai mult ca sigur aveam cel putin 2,2 prin el. In ziua respectiva mi-a cam fumegat si mie, pana a mancat surplusul de ulei. Uite o poza: Probabil suna aiurea - pune ulei conform manualului (adica nu o cantitate egala cu cat ai scos din ea - sunt cazuri in care posesorii pun in ele si 3.5L) si masoara nivelul doar dupa ce ai mers cu motocicleta 1-2 km in sarcina, nu doar incalzit / introdus ulei in sistem de pe loc. Daca vezi ca e prea mult, ia o seringa mai mare sau o cana de plastic gradata (una cumparata de la magazine moto sau una din acelea folosite in bucatarie la care te folosesti de gradatia pentru ulei) si da afara cate 50/100 ml. Mai mergi 1 km, 2, mai verifici... Si tot asa. O alta varianta ar fi sa schimbi simeringurile de la supape, pe acolo putind iarasi pierde ulei. Nu sunt o avere. Le poti cumpara linistit de la un magazin de simeringuri/rulmenti iar operatia o poate face orice mecanic. Eu cam atata stiu... Spor la treaba si sarbatori fericite! Editat Aprilie 3, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Multumesc de raspuns, inca fac teste. Adica: Am facut o tura de vreo 50 de km prin boscheti. Dupa ce se incalzeste nu mai face, e posibil sa ai dreptate. Eu l-am schimbat din amintiri si stiam ca intra 2,8 L. Dar la verificare era ulei doar in varful jojei...adica mai trebuia...?! Mai fac o tura cu el dupa care il schimb (uleiul), ii pun 10w40, pacat de bani ca Motul a costat 35 lei/litru. Va tin la curent. Sarbatori fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) Multumesc de raspuns, inca fac teste. Adica: Am facut o tura de vreo 50 de km prin boscheti. Dupa ce se incalzeste nu mai face, e posibil sa ai dreptate. Eu l-am schimbat din amintiri si stiam ca intra 2,8 L. Dar la verificare era ulei doar in varful jojei...adica mai trebuia...?! Mai fac o tura cu el dupa care il schimb (uleiul), ii pun 10w40, pacat de bani ca Motul a costat 35 lei/litru.Va tin la curent. Sarbatori fericite! Andrei, verifica uleiul dupa ce ai mers cu motorul. Nu trebuie sa iei 100% de bun ce zic eu, dar parerea mea este ca, dupa ce opresti motocicleta, pe langa simeringurile de la supape se scurge ulei in camera de ardere. Ulei care scoate fumul alb la pornire. Mai intreaba-i si pe altii mai priceputi si vezi ce zic si ei. XT-ul este o motocicleta simpla. Orice mecanic moto iti poate remedia problemele. Parerea mea este ca mai bine lasi uleiul asta in ea si, in caz de nevoie, il completezi, comparativ cu celalalt, care mie unul mi se pare foarte subtire. Editat Aprilie 5, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 fum alb sau albastrui nu e totuna ... albastrui e de la ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 (editat) fum alb sau albastrui nu e totuna ... albastrui e de la ulei. si fum alb e de la antigel (garnitura de chiulasa dusa). Pt motoarele cu racire pe lichid, bineinteles. Fum negru - uzura (pe accelerare - segmenti, piston, cilindru; pe decelerare - garnituri supape). Editat Aprilie 7, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 In loc de 90/90/21, pe roata fata, se poate pune 100/80/21? Ce se inrautateste sau care e partea buna ? Se modifica ceva: ciclistica, aderenta, etc? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 si fum alb e de la antigel (garnitura de chiulasa dusa). Pt motoarele cu racire pe lichid, bineinteles.Fum negru - uzura (pe accelerare - segmenti, piston, cilindru; pe decelerare - garnituri supape). nu carburatie ? ... amestec bogat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 nu carburatie ? ... amestec bogat Si asta. Corect. Combinata cu probleme in mers. Motorul nu mai trage. Se ineaca. Dar fumul e f subtire. Abia se zareste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 In loc de 90/90/21, pe roata fata, se poate pune 100/80/21?Ce se inrautateste sau care e partea buna ? Se modifica ceva: ciclistica, aderenta, etc? Merci! teoretic ar trebui sa-ti mearga ,,,cica o sa fie mai greu manevrabila (in teorie)dar totusi nu cred ca o sa fie o schimbare sesizabila in comportament care ma poate ajuta si pe mine cu o schema electrica de 3aj in culori ca am doar alb negru (ex. proprietarul i-a modificat chestii pe acolo ) si am ramas fara faruri dade oi rezolva-o pe wekend toate bune !!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) teoretic ar trebui sa-ti mearga ,,,cica o sa fie mai greu manevrabila (in teorie)dar totusi nu cred ca o sa fie o schimbare sesizabila in comportament care ma poate ajuta si pe mine cu o schema electrica de 3aj in culori ca am doar alb negru (ex. proprietarul i-a modificat chestii pe acolo ) si am ramas fara faruri dade oi rezolva-o pe wekend toate bune !!!!!!! Schema electrica in culori? Nu am prea vazut. Pt MZ am avut o schema color cu cablajul (cable routing). Pe schema electrica alb-negru ar trebui sa ai culorile firelor notate cu litere. Si, alaturi, o legenda. Uite o schema de 3TB. Editat Aprilie 9, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 Schema electrica in culori? Nu am prea vazut. Pt MZ am avut o schema color cu cablajul (cable routing). Pe schema electrica alb-negru ar trebui sa ai culorile firelor notate cu litere. Si, alaturi, o legenda. Uite o schema de 3TB. multumesc frumos toata stima !!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 care ma poate ajuta si pe mine cu o schema electrica de 3aj in culori ca am doar alb negru (ex. proprietarul i-a modificat chestii pe acolo ) si am ramas fara faruri dade oi rezolva-o pe wekend toate bune !!!!!!! Mishu, tie ti-am promis ca te ajut cu dimensiunile la portbagaj? Daca da, da-mi un PM, te rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.