Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

nu cumpara semeringuri de la Louis (zice-se ca sunt naspa)... cumpara de pe Motomike de la Romi ... am Athena si sunt OK http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...98?show=gallery :drink: ... nu te crampona de taxele de expeditie cum ca de pe Louis e gratis si de pe Mike platesti posta, sau cel putin asa era inainte

 

daca nu ai catalog louis si nu gasesti pe net zimi motorul tau si ce iti trebuie iti caut eu codurile

eu mi-am pus semeringuri saitola vechiul cbr si nu au nici o proiblema am mai facut 25000 de atunci si erau in stare perfecta cand l-am dat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca nu ai catalog louis si nu gasesti pe net zimi motorul tau si ce iti trebuie iti caut eu codurile

eu mi-am pus semeringuri saitola vechiul cbr si nu au nici o proiblema am mai facut 25000 de atunci si erau in stare perfecta cand l-am dat

http://www.louis.de/_2058a3f8b8e614aacceda...tnr_gr=10042180

 

al draq! ... chiar nu au acum d-ala :drink:

GABEL-DICHTRING-SET SAITO

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cumpara semeringuri de la Louis (zice-se ca sunt naspa)... cumpara de pe Motomike de la Romi ... am Athena si sunt OK http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...98?show=gallery :drink: ... nu te crampona de taxele de expeditie cum ca de pe Louis e gratis si de pe Mike platesti posta, sau cel putin asa era inainte

 

Saito am avut pe XJ si au tinut vreo 20mii km. Mi-au recomandat mai multi Athena, de astea iau de pe romimoto-piese.ro, ulei Castrol sintetic 10W din Louis ca trebuie sa iau mai multe, schimb si uleiul. Am pus Procycle 5w40 si nu-mi cam place cum se simte cutia de viteze, o sa pun tot Procycle, dar 20w40. Uleiuri scumpe nu mai pun ca motorul ii destul de obosit si nu merita, intentionez sa-l abuzez sezonul asta si in iarna, in functie de bani, iau alt 3YF in stare buna de la nemti, sau doar motorul.

 

daca nu ai catalog louis si nu gasesti pe net zimi motorul tau si ce iti trebuie iti caut eu codurile

eu mi-am pus semeringuri saitola vechiul cbr si nu au nici o proiblema am mai facut 25000 de atunci si erau in stare perfecta cand l-am dat

 

Am si catalog (de hartie) Louis, ma descurc si online, nu asta-i problema. Problema ii cu banii, astept salariul si fac comanda.

Editat de x86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos si eu vaca din garaj, pompat aer in roti, dat praful jos, tras socul, dat la automat, pauza, dat la automat, omorat accu, pauza, luat curent de pe Logan, dat la cheie, nimic.....

Scos bujia.........uscata............pus 1ml de benzina cu ulei in cilindru, pus la loc, dat la cheie, nimic.............scos iar bujia, pus alta.........dat la cheie nimic.

Scos vaca la soare, lasat 1 ora, dat la cheie de numai..............si pornit in finalul finalului...............

Dracu stie ce poate avea..........cand o las mai mult de 7 zile nepornita, asa face..............

Am desfacut pompa de benz, era fara mizerie, verificat debit cu demarorul, are................

Cand e cald motorul, trage de rupe, merge rotund, etc.........

Ce poate fi ?

 

Am facut vreo 50km dupa aia prin jurul Clujului.........merge impecabil.......

post-21841-1269350391_thumb.jpg

post-21841-1269350408_thumb.jpg

post-21841-1269350422_thumb.jpg

post-21841-1269350437_thumb.jpg

post-21841-1269350458_thumb.jpg

post-21841-1269350486_thumb.jpg

post-21841-1269350508_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos si eu vaca din garaj, pompat aer in roti, dat praful jos, tras socul, dat la automat, pauza, dat la automat, omorat accu, pauza, luat curent de pe Logan, dat la cheie, nimic.....

Scos bujia.........uscata............pus 1ml de benzina cu ulei in cilindru, pus la loc, dat la cheie, nimic.............scos iar bujia, pus alta.........dat la cheie nimic.

Scos vaca la soare, lasat 1 ora, dat la cheie de numai..............si pornit in finalul finalului...............

Dracu stie ce poate avea..........cand o las mai mult de 7 zile nepornita, asa face..............

Am desfacut pompa de benz, era fara mizerie, verificat debit cu demarorul, are................

Cand e cald motorul, trage de rupe, merge rotund, etc.........

Ce poate fi ?

 

Am facut vreo 50km dupa aia prin jurul Clujului.........merge impecabil.......

 

Cand o pornesti dupa o perioada mai lunga, schimba benzina din carburator. Exista un surubel cap cruce la baza carburatorului. Il salabesti pana incepe sa curga benzina. Il strangi la loc si apoi deschizi robinetul rezervorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o pornesti dupa o perioada mai lunga, schimba benzina din carburator. Exista un surubel cap cruce la baza carburatorului. Il salabesti pana incepe sa curga benzina. Il strangi la loc si apoi deschizi robinetul rezervorului.

 

 

Mersi Andrei pt sfat insa nu pot desface surubelul ala, s-a mancat destul de mult capul cruce..............

Oricum, stiu de faza ca fractiunile volatile din benzina se evapora destul de rapid si tocmai de aia eu la soosire inchid robinetul si las motorul sa mearga pana consuma tot din paharul de nivel constant..............

La mine NU VINE benzina in cilindru dupa pauze de 1-2 saptamani..............scot bujia USCATA...........

Banuiesc ori circuitul de choke (semi infundat, dar are efect oricum daca il trag dupa ce porneste motorul.......), cuiul poantou care poate se blocheaza pe scaun sau pompa care nu face presiune la turatia mica pe care demarorul o imprima motorului...........

 

Pompa am desfacut-o si e curata, membranele par integre.

Carburatorul mi-a fost groaza sa il desfac pt ca e mult de lucru pana ajung la el si mi-a fost frica si de furtunele de cauciuc de air intake plus membranele de vacuum din carb..........chestii scumpe si sensibile.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate furtunelul de alimentare al carburatorului si da la automat. Vezi daca vine benzina cum trebuie. Ai eliminat o cauza - pompa de benzina.

Pt carburator trebuie sa dai jos saua, rezervorul, rola de ghidaj lant de sus si rezervorul franei spate. Deconectezi cablurile de acceleratie de la carburator, furtunelele dinspre pompa de benzina (turul si returul) si slabesti colierele ce tin carburatorul. Colierele dinspre air box le translatezi spre spate pe burdufuri. Scoti toate suruburile care tin air box-ul. Tregi air box-ul cat mai mult in spate. Apoi. cu grija si talent, scoti pe partea stanga carburatorul. De umblat in carburator este relativ simplu. Membrana are doar carburatorul secundar, cel din dreapta. Il demontezi si bagi piesele in decarbusolv. Componentele de cauciuc e bine sa eviti a le baga in decarbusolv. Nu se strica dar se dilata. Apoi trebuie sa astepti cateva ore ca sa se contracte le loc. Sufli orificile (sau tragi ca sa nu bagi saliva in ele). Ansamblezi carburatorul si il montezi la loc. Eu fac cam in fiecare an operatia asta. Surubul de eliminare a benzinei poate reusesti sa-l scoti si confectionezi unul nou sau ii faci o crestatura pt surubelnita dreapta. Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, o sa incerc sa imi gasesc timp si nervi sa desfac carb................

Surubelul de drain e cheia diagnosticarii, ca pot vedea daca am sau nu benzina in pahar.................

Am si ciocanit in el, ramane doar sa-l incalzesc..............dupa ce scot benzina din zona.............LOL

Pompa am verificat-o si scoate benzina cand dau la demaror.........

Raman cred doar cuiul poantou uzat si care poate se blocheaza ( uneori am avut impresia ca porneste dupa ce ciocanesc paharul) sau/si circuitul choke semi infundat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Am scos si eu vaca din garaj, pompat aer in roti, dat praful jos, tras socul, dat la automat, pauza, dat la automat, omorat accu, pauza, luat curent de pe Logan, dat la cheie, nimic.....Scos bujia.........uscata............pus 1ml de benzina cu ulei in cilindru, pus la loc, dat la cheie, nimic.............scos iar bujia, pus alta.........dat la cheie nimic. Scos vaca la soare, lasat 1 ora, dat la cheie de numai..............si pornit in finalul finalului...............Dracu stie ce poate avea..........cand o las mai mult de 7 zile nepornita, asa face..............Am desfacut pompa de benz, era fara mizerie, verificat debit cu demarorul, are................Cand e cald motorul, trage de rupe, merge rotund, etc.........Ce poate fi ? Am facut vreo 50km dupa aia prin jurul Clujului.........merge impecabil.......

 

Cand o pornesti dupa o perioada mai lunga, schimba benzina din carburator. Exista un surubel cap cruce la baza carburatorului. Il salabesti pana incepe sa curga benzina. Il strangi la loc si apoi deschizi robinetul rezervorului.

 

Exact ce ti-a raspuns Andrei vroiam sa scriu si eu. Cu o mica corectura. Nu schimbi benzina din carburator ci, pur si simplu, ii dai benzina fiindca ea nu mai are. Cel putin la mine asa pare sa fie - carburatorul uscat / benzina evaporata. Adica am trecut si eu prin ce treci tu si la fel am remediat problema.

 

La mine mai este o mica minune, din capitolul "bine de stiut":

Daca raman in pana prostului trebuie sa bag in rezervor macar 7-8 litri de benzina (10 ca sa fiu sigur) si, la fel, trebuie sa deschid acel surubel si sa las benzina sa curga afara.

Prima data curge benzina intercalata cu aer si dupa cateva secunde incepe sa curga jet constant.

Indiferent de situatie, inchid surubul doar atunci cand observ jet constant de benzina.

Cel mai tare e ca problema asta mi s-a intamplat prima si prima data intr-o noapte pe la ora 12 cand plecam de la lucru si am pierdut 2 ore cu rezolvarea si am pus pe drum doi prieteni si masinile aferente.

De aici stiam "rezolvarea" si am aplicat-o si atunci cand scoteam motorul de sub centimetri de praf.

 

In situatia ta, ca sa desfaci surubul prima data, foloseste mai bine o surubelnita normala/plata (preferabil una cat mai lunga) cu capatul suficient de mic incat sa intre in una dintre cele doua crestaturi. Tine contra carburatorului din cealalta parte (eu bag mana pe sub el).

Odata scos eu am crestat surubul de scurgere de la un capat la altul cu o panza de bomfaier (sa nu mai spun ca nu am suportat niciodata suruburile cu capat in cruce) si nu mai am probleme. Cand il pui la loc nu trebuie sa il strangi f. tare (etanseaza f. bine chiar si cand nu mai are garnitura de cauciuc - a mea nu prea mai este).

 

Spre rusinea mea insa, nu stiu care este cauza ci doar presupun ca are cumva o legatura cu obligativitatea inchiderii robinetului dupa fiecare folosire (ceea ce eu nu prea fac, desi stiu ca trebuie).

 

 

 

 

 

Salutare,

imi poate da un utilizator de XT600 dupa 2001 niste plusuri/minusuri pentru acest model?

Merci

 

XT600 sau XT660?

XT-ul de 600 s-a mai comercializat doar in 2002 modelul fabricat in 2001, de-asta intrebam.

Daca e vorba de 660, vezi pe XT660.com

Mesaj completat

P.s. - A propos, oameni buni...

Azi am mesterit la noua mea prietena. Am adus-o acasa facuta bucati, in portbagajul unei masini Honda.

Da, de noul meu trei jumate este vorba .... :cheers: ;)

Noul meu Yamaha "trei jumate`", vreau sa zic post-3763-1269639387.gif.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt raspuns Raul, cauza lipsei de benzina in paharul de nivel constant poate fi doar cuiul poantou care ramane blocat pe inchis si / sau pompa de benzina care la turatia mica imprimata de demaror nu se amorseaza usor dupa o pauza lunga.

Legat de robinet, eu inchid la sosire si las mot sa mearga pana se opreste, sperand ca plutitorul sa coboare pe fundul paharului, neramanand lipit de scaunul lui.

Anul trecut am tot cautat o pompitza de amorsare manuala care se pune la drujbe, vroiam sa fac un bypass la pompa vacuumatica, ca sa pot baga manual benzina in carburator dar nici un dealer de drujbe si alte unelte nu avea decat la comanda...........

Am mai vrut sa montez ca alternativa o pompa electrica moto, dar sunt destul de scumpe................

 

PS concluzia ca vacile noastre sunt ca si femeile, daca le neglijezi prea mult timp, nu le mai ,,pornesti" din cand in cand, se supara si ne fac figuri (embargo)......LOL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

De doua zile sunt si eu fericitul (chiar sunt fericit :D ) posesor a unei Yamaha XT600E, din '97. 30.000 km, ce suna ca ceasul elvetian (vorba mecanicului care a ascultat-o :) )

Ce nu stiu exact:

-ce fel de ulei imi trebuie si cantitatea necesara (10w40, semisintetic, 2.7 L cu tot cu filtru? )

-ce fel de bujie: NGK DPR8EA-9 sau DPR9EA-9. Care e diferenta? ;)

-care e presiunea corecta in roti? 1.5 sau 2 bari?

-daca motorul sta, e recomandat sa inchid robinetul de la benzina? E obligatoriu?

-unde gasesc alte pinioane cu raport mai de cuplu? Acum am 15 cu 45.

-ce caucuicuri imi recomandati? Acum am Michelin (ceva de cross) pe fata si Mitas(intermediar) pe spate si inca un set de Metzeler aproape noi, de enduro(nu stiu modelul) Motorul il folosesc 98% off road.

-ce capacitate are rezervorul?

-la ce trebuie sa acord o atentie sporita?

Motorul nu scoate fum, toti indicatorii functioneaza, porneste fffff usor dimineata, cu 1/3 soc tras, relantiul sta undeva pe la 1400 rot/min. si e al draq de silentioasa (nu sunete motor, nu toba esapament, nu sunete de plastice, nici de rulare...se aud doar cauciucurile pe drum, parca as avea senile :D

Cateva poze AICI

post-36079-1269796713_thumb.jpg

 

Marcel

Mesaj completat

Am uitat sa precizez ca , atunci cand semnalizez, primele 3 secunde, ritmul e ok, apoi incepe sa semnalizeze destul de repede. Semnalele spate nu cred ca sunt cele originale (asa am si pe BMW) si cred ca becurile sunt de o alta putere, nu 21W. Credeti ca e asta cauza?

Oricum, daca nu remediez usor problema, renunt la semnale..cat si la oglinzi si placuta de inmatriculare Prin munti nu imi sunt necesare :P

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Salutare,

imi poate da un utilizator de XT600 dupa 2001 niste plusuri/minusuri pentru acest model?

Merci

Dintre minusuri eu stiu asa (nu stiu cat te afecteaza pe tine aceste minusuri, dar ca idee):

- roata spate pe 17. Daca vrei sa faci off-road mai serios sunt mai rare gumele cramponate pe 17. Fata de cele pe 18, standardul general, ca sa zic asa, la enduro.

- lipsa unei carene frontale. Doar pentru unii e un minus. Exista insa parbriz dedicat, destul de inalt si eficient.

- fantele de aer de pe rezervor ce se pot rupe la cazaturi. Nu stiu cat costa sa le inlocuiesti (adica, daca sunt scumpe sau nu). O solutie ar fi rezervorul de plastic Acerbis, care iti da si o capacitate de benzina mai mare si nu mai ai nici grija acelor fante.

- Nu stiu sigur daca suspensiile fata au ventil pentru a baga aer in ele. Nu e capat de lume daca nu au.

 

La capitolul plusuri pune restul, dar mai ales:

- Motor simplu, bine gandit si fiabil. Poate nu prea performant/sportiv, dar suficient de durabil.

- Piese foarte ieftine. Din 90 pana in 2002 nu s-a schimbat f. mult. E-bay-ul este plin de piese sh ieftine si in stare f. buna.

 

Motorul din anuntul tau, (mie) mi s-a parut cam scump. Ironia este ca in Germania au reinceput scumpirile la motoare in timp ce in Romania vad ca tot scad. Nu mai stiu pe unde dar imi aduc aminte ca am vazut un XT din 2000-2002, albastru, de vanzare pe undeva prin Romania la un pret bun.

Personal , mi-as lua de aici motor. Poti sa mergi cu cineva sa il vada/asculte, te costa mai putin transportul si te poate costa mai ieftin si reinmatriculatul daca este deja inmatriculat in Ro.

 

Va salut!

De doua zile sunt si eu fericitul (chiar sunt fericit :D ) posesor a unei Yamaha XT600E, din '97. 30.000 km, ce suna ca ceasul elvetian (vorba mecanicului care a ascultat-o :) )

Ce nu stiu exact:

-ce fel de ulei imi trebuie si cantitatea necesara (10w40, semisintetic, 2.7 L cu tot cu filtru? )

-ce fel de bujie: NGK DPR8EA-9 sau DPR9EA-9. Care e diferenta? ;)

-care e presiunea corecta in roti? 1.5 sau 2 bari?

-daca motorul sta, e recomandat sa inchid robinetul de la benzina? E obligatoriu?

-unde gasesc alte pinioane cu raport mai de cuplu? Acum am 15 cu 45.

-ce caucuicuri imi recomandati? Acum am Michelin (ceva de cross) pe fata si Mitas(intermediar) pe spate si inca un set de Metzeler aproape noi, de enduro(nu stiu modelul) Motorul il folosesc 98% off road.

-ce capacitate are rezervorul?

-la ce trebuie sa acord o atentie sporita?

Motorul nu scoate fum, toti indicatorii functioneaza, porneste fffff usor dimineata, cu 1/3 soc tras, relantiul sta undeva pe la 1400 rot/min. si e al draq de silentioasa (nu sunete motor, nu toba esapament, nu sunete de plastice, nici de rulare...se aud doar cauciucurile pe drum, parca as avea senile :D

Atunci cand semnalizez, primele 3 secunde, ritmul e ok, apoi incepe sa semnalizeze destul de repede. Semnalele spate nu cred ca sunt cele originale (asa am si pe BMW) si cred ca becurile sunt de o alta putere, nu 21W. Credeti ca e asta cauza?

Oricum, daca nu remediez usor problema, renunt la semnale..cat si la oglinzi si placuta de inmatriculare Prin munti nu imi sunt necesare :P

 

Prima data - sa o stapanesti cu placere si sa iti aduca numai bucurii !

In al doilea rand - pe manualedereparatie.info gasesti mai multe manuale pentru ea. Cel mai bun, cel de reparatie, trebuie sa aiba undeva la 400 de pagini (asa, ca sa ai un reper si sa stii care e). Pe langa el, ia si unul de intretinere, mai micut si mai la obiect, ca sa nu trebuiasca sa frunzaresti zeci de pagini ca sa afli cantitatea de ulei.

 

Acolo gasesti date despre:

- ulei

- bujie

- capacitate rezervor

- presiunea in roti

 

- Gume off-road - cele mai ieftine si mai suparate. Daca afli o sursa buna (in Romania) de Kenda, VeeRubber sau Maxxis (la ei am vazut, pe internet, profile faine, la preturi decente) sa scrii si aici, te rog. Pana una-alta, pentru gume la preturi decente ai MaxiScooter Timisoara (gume Heidenau) si Chemtraders Bucuresti (Mitas). Un bun raport pret-calitate aveau anul trecut Michelin-urile S12. Mai multi le vindeau la 100 euro perechea. Intreaba pe topicul de vanzari de la enduro si vezi cine si la ce pret mai are.

- Nu stiu la tine, dar la Tenerele meu 3Aj zice sa inchid musai robinetul imediat ce opresc motorul.

- Surse de piese (inclusiv pinioane) ar fi Wemoto.com, Romimoto.ro (sectiunea piese), Kedo.de (cam tot ce visezi, dar iesi cam scump cu comisioanele de adus in tara), Louis.de.

De pe Kedo.de da jos catalogul si studiaza kiturile de lant non-standard. Ideea este ca daca pui alte pinioane/foi iti va trebui (probabil/la unele configuratii) un lant mai lung. De-asta zic sa studiezi kit-urile non-standard pe care le vand cei de la Kedo. Eu am folosit datele de acolo dar lantul si rotile dintate o sa le iau de la Romimoto (cand le-oi lua; e ultima mea grija acum), fiindca mi-au iesit mai ieftini (la sectiunea asta; la altele nu). Vezi si tu cum mai e piata acum.

Aaa, era sa uit - piese la preturi f. decente si preturi bune am mai gasit in special la Dual Tours (motociclete.com.ro) - contacteaza-i pe mail. Sunt f. ok.

De asemenea, am dialogat civilizat si cu user-ul @Alfred si cu cei de la magazinul Dilly Point. De angrenaje mai intreaba si pe topicul de vanzari al comerciantilor, de la sectiunea enduro. S-ar putea sa gasesti oferte f. bune, la care sa nu te astepti.

 

La ce sa fii atent cu ea?

- Sa ii verifici des si corect uleiul (adica numai dupa ce ai mers cu ea in sarcina)

- Cred ca ai putea sa ii pui un termometru de ulei in locul jojei din cadru (la tine este mult mai pretabila la treaba asta)

- Eu i-as lasa ghidonul de fier. Poate e o prostie ce spun, dar am tras si eu ceva de a mea si a rezistat linistit.

- O problema la XT-uri (bagate mult in off-road) sunt suspensiile. Pe fata ai putea pune arcuri progresive (cea mai ieftina oferta pt. a mea au fost Wirth de la Louis - 80 Euro si Hagon 61 Lire sterline la Wemoto. Am luat Hagon. Si pt. a ta cred ca tot pe acolo va fi pretul.). Nu se merita sa ii pui dopuri cu ventile pe fata fiindca nu vei baga aer in ele pe off-road. Inclin sa cred ca ai fi putut cumpara dopuri de telescoape de Tenere, XT-uri mai vechi si le-ai fi putut adapta la a ta (repet: cred, nu stiu). User-ul @ekkemu a luat legatura cu HyperPro (parca) si a cumparat de la ei kitul complet = 2 arcuri fata, arcul spate + ulei. 500 de euro. Nu prea ieftin, intr-adevar. El le-a luat si pentru calatorii lungi in care o sa aiba bagaj mare pe spate si are nevoie de arc progresiv.

Revenind...

Buba este urmatoarea - suspensia spate este cu gaz. Bagata in namol toata ziua, va ceda simeringul si va pusca afara azotul. La mine s-a intamplat. Am avut o mamaliga pe spate ultima luna anul trecut.

Ai urmatoarele variante:

- cumperi un SH de pe internet pentru sume intre 60-90 de euro, la usa casei.

- cauti reparatori/incarcatori de suspensii. Exista si prin RO cred si lucreaza pentru posesorii de hard-enduro. Nu i-am cautat. Am auzit doar zvonuri despre ei.

- indiferent de variantele de mai sus (eu am ales-o pe prima si mi-am luat un telescop din Franta) pe mine ma bate gandul sa testez urmatoarea chestiune :

La Louis se vand niste protectii dintr-o cordura f. groasa si rigida, pentru suspensiile de ATV. Sunt ca niste ciorapi ce se pun peste arc si se strang la capete. Sunt din material rigid, ca sa nu ii prinda spirele arcului intre ele.

Nu stiu daca o sa aiba vreun efect, dar cred ca va fi mai bine decat deloc.

- Pentru o toba mai usoara (si poate si mai suparata, desi eu as prefera una cu db-killer) cauta pe net Vick Exhausts. Este un tip de la Oradea (parca) ce vinde tobe facute de el.

- beleaua cu semnalizarile cred ca este de la tipul de bec montat (nu cel corect).

- referitor la ce dai jos de pe ea pentru mers in coclau, parerea mea ar fi urmatoarea - cumpara-ti macar o oglinda de enduro, din aceea rabatabila. Vor fi portiuni unde iti vei dori sa o fi avut, fiindca mai iesi si pe drumuri. La fel si cu semnalizarile. Poti sa iei unele in genul celor laterale de la masini, micute, sa dai niste gauri in laterala cozii si a carenei frontale si sa le ai acolo. Sanse mici sa se pocneasca in acele locasuri. Daca vrei sa fii mai catolic decat papa, pune niste straturi de scoci peste plasticul portocaliu, ca sa ramana intr-o bucata si daca se sparg ciocnite de o piatra/etc.

- La far as improviza si monta o plasa de sarma - protectie anti-pietre, cu prinderi in laterala carenei. Daca nu ma insel, cei de la MaxiScooter TM au asa ceva de vanzare (sunt importatori CeMoto Italia). Si cred ca mai orice magazin/comerciant de accesorii enduro.

Sau da jos catalogul CeMoto de pe site-ul lor si inspira-te de acolo in legatura cu forma, prinderile ei, etc.

 

 

Mesaj completat

 

 

Edit-ul p ma-...

 

- beleaua cu semnalizarile cred ca este de la tipul de bec montat (nu cel corect). Pe fata ai semnalizari originale. Pe spate chinezisme. Am luat si eu niste chinezesti faine, mari, cu oglinda de inox, din piata si la fel aveam probleme. Am schimbat becurile si totul a fost ok dupa aceea. Ale mele erau mai mari si au incaput becurile de 21. La tine, in cele de pe spate nu cred ca o sa incapa minunile de becuri de pe Yamaha. Sunt destul de mari. Nu stiu daca or mai fi si alte dimensiuni pt. becuri de 21w.

- Atentie mare sa ai doar la capacul filtrului de ulei. Se duc filetele de acolo ceva de speriat. Sa cumperi filtre de ulei ce au si o-ring inclus. Eu am gasit cu o-ring doar Mann si Champion. Delo (Louis) si HiFlo (magazine auto) nu au ring.

Este bine sa schimbi si ring-ul la fiecare schimbare de filtru. Strange incet si, preferabil, lasa-l chiar mai slab decat crezi tu ca ar fi nevoie. Ring-ul acela isi face f. bine datoria. Si daca va pierde putin ulei il mai strangi usor-usor, in etape, pana cand ajungi unde trebuie.

- Optional, ai putea sa iti iei un rezervor de plastic SH de pe Ebay. Avantaj ca il pastrezi pe cel original intact pentru o eventuala/ulterioara revanzare. Dezavantaj (desi cazuri 1 la 1000) sa il pocnesti f. tare si sa iti crape in munti. Exista si lipici special, dar exista si unii ce se plang ca, cica, nu si-ar face treaba serios. Nu stiu. Zvonesc si eu.

- Obligatoriu, taie furtunul de benzina pe la mijloc si pune-i filtru de benzina. 3-4 ron la magazinele auto.

 

P.S. - Faine zone, faina trupa in pozele tale!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Vrei sa iti zic o faza tare ?

 

:) :D :P

 

Asteptam sa mai scrie cineva ceva fiindca eu nu am mai putut adauga si randurile de mai jos pe care le-am salvat intr-un Word.

Cand dadeam "add reply" zicea ca am prea multe emoticoane. Adica un add a mers, al doilea nu :D.

So, here it goes:

 

A propos:

Eu in off-road merg cu presiune intre 1.0 si 1.2. Am mers din prostie si cu 0.8 jumatate de zi. Mi-am dat seama la iesirea in asfalt, cand ne-am apucat sa reumflam rotile (port la mine un manometru digital si un compresor pe 12V).

Obligatoriu presiune mica in off, altfel te arunca in cap la primele denivelari luate la viteza un pic mai sprintara. Combinata si cu suspensiile de hobby ale clasei XT.

Nu am nici rim-lock si nici camere heavy-duty. So far, so good.

 

Si inca ceva important, zic eu :

Da odata jos gumele si verifica sa nu ai rugina la piulitele spitelor sau oxid de aluminiu in aceeasi zona.

Oxidul se formeaza de la reactia intre fierul din piulita/spita si aluminiul din janta. In timp mananca janta ceva de speriat. Apa este ingredientul esential. Cu cat mai mancata de oxid o janta cu atat mai mult a stat afara in ploaie sau zapada. Sa vezi ce teapa de zile mari mi-am luat cu o janta de pe Ebay. Am cumparat-o cu tot cu guma si cand am desfacut totul sa o duc la spitat, cadea aluminiul oxidat ca tencuiala de pe zid. Un cosmar. Distrusa bineinteles doar pe jumatate (in functie de cum a stat degeaba in apa/umezeala). 80 de euro ca sa ma aleg cu niste spite si un butuc ... ;)

Daca vrei sa stii cat timp a fost lasata o motocicleta afara in ploaie/zapada acolo verifici.

Daca gasesti piulitele ruginite si janta usor mancata, scrie aici. Procesul de reparare imi ia ceva timp sa il descriu si deja ma dor mainile de la tastat.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 1.8 bari pe fata si 2 pe spate :D

Nu prea as crede ca a tinut-o afara, pt ca tipul de la care am cumparat-o pare un meticulos, nu a circulat cu ea din 2004, de atunci nici ITP-ul nu l-a mai facut. Motocicleta cred ca a fost tinuta in garaj, pt ca nu are gram de rugina, jantele inca ii stralucesc si nici piese din Al nu s-au oxidat de la intemperii.

Trebuie sa imi schimb scaritele, ca sunt cele cu cauciuc pe ele, mi-am comandat bidon de 4 L de ulei 10w40 semisintetic, (in carte zice API: SE, SF sau SG), bujie NGK (nu iridium) DPR8EA-9, filtru de ulei Champion si filtru de aer, chiar daca vanzatorul mi-a zis ca inca sunt in stare buna. Le-am comandat pt linistea mea :D

Imi mai trebuie doar o pereche de camere...la Romimoto au la ~35 Ron si ceva Havyduty de la Haidenau, la 104 RON (nu prea stiu ce inseamna heavyduty---adica nu trece cuiul prin ele??? ).

Ce spray de lant folositi? Castrol, Motul sau Procycle?

Singura problema pe care am remarcat-o e ca imi umezeste ceva pe la carburator.Nu stiu, e de la ceva furtunas, garnitura, habar nu am.

Si inca o intrebare: are doua carburatoare? ;) Cel putin asa mi-a zis un prieten. Sicer nu am observat :)

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Am 1.8 bari pe fata si 2 pe spate :D

Nu prea as crede ca a tinut-o afara, pt ca tipul de la care am cumparat-o pare un meticulos, nu a circulat cu ea din 2004, de atunci nici ITP-ul nu l-a mai facut. Motocicleta cred ca a fost tinuta in garaj, pt ca nu are gram de rugina, jantele inca ii stralucesc si nici piese din Al nu s-au oxidat de la intemperii.

Trebuie sa imi schimb scaritele, ca sunt cele cu cauciuc pe ele, mi-am comandat bidon de 4 L de ulei 10w40 semisintetic, (in carte zice API: SE, SF sau SG), bujie NGK (nu iridium) DPR8EA-9, filtru de ulei Champion si filtru de aer, chiar daca vanzatorul mi-a zis ca inca sunt in stare buna. Le-am comandat pt linistea mea :D

Imi mai trebuie doar o pereche de camere...la Romimoto au la ~35 Ron si ceva Havyduty de la Haidenau, la 104 RON (nu prea stiu ce inseamna heavyduty---adica nu trece cuiul prin ele??? ).

Ce spray de lant folositi? Castrol, Motul sau Procycle?

Singura problema pe care am remarcat-o e ca imi umezeste ceva pe la carburator.Nu stiu, e de la ceva furtunas, garnitura, habar nu am.

Si inca o intrebare: are doua carburatoare? ;) Cel putin asa mi-a zis un prieten. Sicer nu am observat :)

 

1.8 cu 2 e cam standardul pentru sosea. E f. ok acolo. Pe off-road macar 1.5. Parerea mea.

 

Ma bucur ca ai prins un motor cu un posesor fain.

Zi si un pret, fiindca, uite, mai e si baiatul de adineauri care cauta unul destul de asemanator.

 

Pentru scarite incearca la user-ul @motoristu66, vezi daca mai are asa ceva sau la nr. de telefon 0720.242.886 (Adelin - aduce piese din dezmembrari, din Ungaria).

 

Sper sa nu te superi ca iti zic asta, dar cred ca 10w40 este subtire. Poate foarte subtire. Eu nu l-as folosi decat iarna. Cred ca si la motorul tau tot 20w40 sau 20e50 este recomandat. Eu folosesc 20w40 Procycle mineral de la Louis sau Valvoline 20w50 semisintetic de la un magazin auto/moto de prin Tm. Daca mai poti, eu ti-as recomanda sa il schimbi. Daca nu, sa il tii pentru iarna.

 

Am folosit si bujie iridium si normala. Nu am observat nici o diferenta. Nu avem noi cine stie ce hyper performance bikes ca sa faca diferente. Parerea mea.

 

Camerele costa in jur de 25 ron bucata. Costau adica anul trecut prin august cand am luat ultima data.

Heavy duty sunt camere mai groase. De la 3 la 5/6 mm grosime.

CristiMic a scris niste posturi foarte bune in avantajul acestui tip de camere pe care el le foloseste.

La el in Dobrogea sunt multi spini de maracini/spini de salcam/etc, destul de tari, prin paduri. Cu camere normale mereu avea pene. De cand a pus HD nu mai are probleme.

La cuie si alte belele serioase nu prea cred ca te ajuta. Parerea mea. Poate fenteaza o data, de doua ori niste cuie care nu au intrat serios, perpendicular, dar nu pune baza.

Am avut si eu asa ceva pe motor cand am cumparat-o. Nu am apucat sa imi fac o idee despre ele, fiindca la prima iesire (probabil aveau o varsta sau stateau de ceva timp pe bara) mi s-a forfecat valva. De atunci folosesc numai camere normale si ti-am zis cu ce presiuni. Plus ca nu am rim-lock sau alte gizmo-uri. O fortez eu ceva, dar nu fac "extreme" cu ea (de-asta am si luat trei jumatele, ca ma saturasem de greutate).

 

Spray de lant - unul cat mai efervescent. Serios. Unul care sa faca clabuci si sa intre peste tot. S100 si Motorex. Preferabil. Dar decat nimic, dau cu orice. Inclusiv ulei de cutie de viteze amestecat cu putin WD40 (mai aveam intr-un spray; nu mai iesea si am gaurit sprayul; La Bucuresti WD-ul se vinde si lichid, la sticla de 1 sau 4 litri).

Cat timp stau in off-road, la fiecare oprire mai stropesc lantul cu WD40. Gasesti la sprayuri mici, cam cat un deodorant, pe care le poti purta usor la tine. Nimic lipicios in off-road. Cum ies la sosea (lantul a cam scuturat deja tot jegul de pe el), bag spray, fiindca urmeaza un drum ceva mai lung si am nevoie ca acea substanta sa ramana acolo.

 

Treaba aia cu umezeala nu stiu ce sa iti zic. Nu inteleg ce si cum.

 

Are carburator cu corp dublu. Un fel de 2 carburatoare lipite intre ele.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt raspuns Raul, cauza lipsei de benzina in paharul de nivel constant poate fi doar cuiul poantou care ramane blocat pe inchis si / sau pompa de benzina care la turatia mica imprimata de demaror nu se amorseaza usor dupa o pauza lunga.

Legat de robinet, eu inchid la sosire si las mot sa mearga pana se opreste, sperand ca plutitorul sa coboare pe fundul paharului, neramanand lipit de scaunul lui.

Anul trecut am tot cautat o pompitza de amorsare manuala care se pune la drujbe, vroiam sa fac un bypass la pompa vacuumatica, ca sa pot baga manual benzina in carburator dar nici un dealer de drujbe si alte unelte nu avea decat la comanda...........

Am mai vrut sa montez ca alternativa o pompa electrica moto, dar sunt destul de scumpe................

 

PS concluzia ca vacile noastre sunt ca si femeile, daca le neglijezi prea mult timp, nu le mai ,,pornesti" din cand in cand, se supara si ne fac figuri (embargo)......LOL

cuiul ar putea ramane blocat si din cauza ca ingradeste balamaua plutitorului... sa ramana sus si sa blocheze cuiul :P

 

Teoretic nivelul il poti verifica si cu un furtunel transparent ... sa vezi principiul vaselor comunicante, adr ca sa nu fie afectat de inertia lichidului si de fortele de menisc, in vona de nivel trebuie montata o cavitate cu diametrul mai mare decat furtunelul ... iar acolo sa ai 6-8 mm sub linia de imbinare a paharului cu carbul.

 

Ca fapt divers - cuiul meu ieftinake de la Louis nu a functionat, l-am lasat tot pe ala vechi(care costa 50 euro ;) ), problema avuta fiind oricum in alta parte

Mesaj completat

Si inca o intrebare: are doua carburatoare? :D Cel putin asa mi-a zis un prieten. Sicer nu am observat :)

are carb dublu(2 carburatoare diferite ca si constructie dar interconectate)... adica carbul principal "se ocupa" de relanti, alimentare(nivel), shock si de 30-50% din putere, iar carbul principal de restul :D (actionat vacumatic functie de cel principal) ... la 660 carbul principal alimenteaza 2 dintre cele 3 supape de admisie.

 

Mesaj completat

rectific - carbul secundar alimenteaza 2 din cele 3 supape

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul: in ron..5600. Pretul initial a fost de 1800 euro..dar pt ca are cel doua plastice de pe rezervor rupte, semnalele spate nu sunt originale, rezervorul a fost spart pe dreapta, torometrul a fost lipit cu silocon, am negociat la 5600 ron.

Dar trebuie specificat ca imi cautam moto de offroad din noi. 2009.

Incepand cu moto.it , subito.it , mobile.de si hasznaltauto.hu, am batut cam toate site-urile. Cel de la unguri il recomand. Preturile sunt decente.

Si culmea...motorul era chiar sub nasul meu, in Cluj. :D

Dupa acest motor trebuia sa plec azi, e un dr 350, in Ungaria. Dar nu a fost sa fie :D

Cat despre umezeala de la carb, cred ca e ceva imbinare la un furtun sau ceva garnitura. Exista ceva kit de reparatie carburator?

De consum sunt extrem de multumit. Nu cred ca am depasit 4L/100 km. Trebuie sa specific ca nu schimb peste 4k ture, nu am mers peste 90 km/h de cand o am, cand o pornesc, nu plec pana nu se incalzeste suficient si nu o fortez degeaba :P

Ce nu imi place la ea:

- saua e cam tare, frana fata nu e promta, iar spatele e prea promt, foarte repede blocheaza. In schimb, daca discul fata e cu noroi, nu prea raspunde asa cum as vrea. Discurile de frana (am sa fac o poza) nu au gram de uzura (le-o fi schimbat ;) ? ) iar placutele sunt noi. Nu imi place ca e cu transmisie pe lant....m-am obisnuit cu maintence free, de la curea :)

-pozitia schimbatorului mde viteze e prea sus, la fel si levierul franei spate.

-maneta franei fata e prea in fata...sau am eu degetele prea scurte.

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Pretul: in ron..5600. Pretul initial a fost de 1800 euro..dar pt ca are cel doua plastice de pe rezervor rupte, semnalele spate nu sunt originale, rezervorul a fost spart pe dreapta, torometrul a fost lipit cu silocon, am negociat la 5600 ron.

Dar trebuie specificat ca imi cautam moto de offroad din noi. 2009.

Incepand cu moto.it , subito.it , mobile.de si hasznaltauto.hu, am batut cam toate site-urile. Cel de la unguri il recomand. Preturile sunt decente.

Si culmea...motorul era chiar sub nasul meu, in Cluj. :D

Dupa acest motor trebuia sa plec azi, e un dr 350, in Ungaria. Dar nu a fost sa fie :D

Cat despre umezeala de la carb, cred ca e ceva imbinare la un furtun sau ceva garnitura. Exista ceva kit de reparatie carburator?

De consum sunt extrem de multumit. Nu cred ca am depasit 4L/100 km. Trebuie sa specific ca nu schimb peste 4k ture, nu am mers peste 90 km/h de cand o am, cand o pornesc, nu plec pana nu se incalzeste suficient si nu o fortez degeaba :P

Ce nu imi place la ea:

- saua e cam tare, frana fata nu e promta, iar spatele e prea promt, foarte repede blocheaza. In schimb, daca discul fata e cu noroi, nu prea raspunde asa cum as vrea. Discurile de frana (am sa fac o poza) nu au gram de uzura (le-o fi schimbat ;) ? ) iar placutele sunt noi. Nu imi place ca e cu transmisie pe lant....m-am obisnuit cu maintence free, de la curea :)

-pozitia schimbatorului mde viteze e prea sus, la fel si levierul franei spate.

-maneta franei fata e prea in fata...sau am eu degetele prea scurte.

 

Pret foarte bun. Parerea mea. Mai ales ca minusurile nu te afecteaza

 

Pune o poza cu problema de la carburator, te rog, fiindca eu tot nu m-am lamurit. Kit de reparatie exista si nu este scump.

 

Referitor la turatie, eu zic doar sa nu o lasi vreodata sub 2500 (preferabil 3000). Mersul constant subturat (ca si cel supraturat) nu face bine motorului - ungere ineficienta, joc in ansamblele motorului, etc. La mine, cand este f. subturata, scuturaturile se transmit in rezervorul imens si in carenele de care este prins. Poti sa mergi linistit peste 4000. Ideea este sa nu stai mult peste 6000/6500, daca si a ta intra in rosu la 7000, ca si a mea.

 

Dupa ce o pornesti, nu sta cu ea pe loc mai mult de, maxim, 1 minut. Este monocilindru si mersul in gol nu ii face bine. Eu stau 30 de sec - 1 minut, in marea majoritate a cazurilor ii bag socul (rareori il mai las putin tras) si o tin usor din gaz pana la prima intersectie. Dupa aceea, merge singura. Isi da drumul, cum s-ar zice. Daca o sa ii pui termometru, in cadru, in locul jojei de ulei (costa in jur de 20 de Euro la Louis; acum nu mai stiu) o sa iti fie si mai usor sa stii cat de cald este uleiul si din ce moment poti sa mergi cu ea mai turata.

 

Consumul cel mai mare pe care l-am avut cu a mea a fost de 5,5 (oras, mers haotic si tare) si cel mai mic 4 (o singura data mi s-a intamplat, a fost un soc; de la Vama Veche la Bucuresti - am mers numai pe "pilot automat" la 120-130 kmh). La tine motorul este mai nou (decalaje mai mici), probabil si mai bine reglat...

 

Saua o poti trimite la userul @Darian la Bucuresti (topicul lui - AICI) pentru retapitare si adaugarea unui strat de burete.

 

Pentru o frana fata mai prompta pe fata poti folosi furtune de frana cu invelis metalic marca Hel (englezesti si ieftine). O sa te coste undeva in jur de 100 ron fiind vorba de un singur furtun. Cea mai ieftina sursa in RO cred ca sunt ThunderBikes din Timisoara dar ia in calcul si transportul. Daca nu ma insel si Romimoto vinde asa ceva - vezi si tu. Chiar daca este sensibil mai scump contrabalanseaza costul taxelor postale, fiind la tine acolo in curte.

Eu cred insa ca problema, la tine, se datoreaza lipsei unei protectii de plastic la discul fata, de care ai neaparat nevoie, fiindca iti vei "manca" si placutele mai repede. Vorbeste cu cei pe care ti i-am recomandat si pentru scarite - @motoristu66 si Adelin. Sau orice alta sursa ai putea avea tu. Protectia asta este un subansamblu ieftin si se gaseste usor. Ieftin fiindca nu se rupe/strica/indoaie - implicit nu exista cerere pentru ele, iar cei care demonteaza XT-uri le au intotdeauna intregi. Cred ca poti sa folosesti protectia stanga de disc de pe orice XT/XTZ/Tenere/SuperTenere, dar nu bag mana in foc 100%.

 

Ca tot am adus vorba de placute. Vezi ca in off-road placutele comercializate in standard de mai toata lumea (adica de strada, cu alte cuvinte) nu te vor tine mai mult de 6000 km. Eu nu am reusit sa depasesc cifra asta cu nici o pereche. Le termina namolul. In schimb, exista o firma englezeasca, care intra usor-usor si pe piata romaneasca (unde parca nu mai ai loc nici sa respiri de invazia numita Lucas TRW). Este vorba de EBC. Daca intri pe site-ul lor, iti vor da sa descarci un Excel cu toate modelele de placute pe care le au pt. motocicleta ta. La mine au fost vreo 7-8 modele (diverse compozitii pentru oras, racing, off-road, etc). La off-road ei recomanda seria TT ( au mai multe serii - HH, GG, parca.... diverse, na). Despre astea ei zic ca sunt gandite special pentru a rezista la namol, apa si alte chestiuni intalnite pe coclauri. Nu stiu ce sa iti zic de ele, fiindca si eu sunt cu motorul bucati si urmeaza sa le cumpar si sa le instalez.

La noi importatorii EBC sunt (daca nu incurc eu borcanele) Elf Workshop din Bucuresti. Da-le un telefon sa afli cui le dau si ei mai departe pentru comercializare in Cluj.

Un pret bun la modelul care imi trebuie mie (cred ca sunt usor diferite placutele noastre) eu am gasit pe Ebay Anglia si de acolo o sa le iau. Dar asta mai spre sfarsitul reparatiilor, fiindca doar atunci voi avea nevoie de ele.

 

Pedala schimbatorului de viteze este posibil sa fie mai sus daca si proprietarul anterior folosea motocicleta cu cizme de enduro (mai bloncoase ca ale tale, carevasazica). Poti sa il muti lejer mai jos. La fel si frana spate. Iti trebuie o cheie de 10 (schimbator) si doua chei de 10 pentru pedala de frana spate (daca nu incurc iar borcanele). Dupa ce ai reglat pedala franei spate, verifica functionarea contactului pentru stopul de frana (cred ca va trebui sa mai strangi tragi putin in jos contactul pentru a se aprinde la timp stopul de frana)

 

Manetele (ambele) sunt mai in fata si la Tenere. Barem cea de ambreiaj, nu mai zic... Nu prea ai ce sa le faci. Daca indoi manetele, le scurtezi cursa, asa ca nu rezolvi nimic.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frana fata nu e promta

-pozitia schimbatorului mde viteze e prea sus, la fel si levierul franei spate.

-maneta franei fata e prea in fata...sau am eu degetele prea scurte.

vezi izule schimba-ti lichidul de frana sau aeriseste-l ca ceva nu-i bine acolo ,,a mea raspunde ca o sportiva ev. vezi ca ai si reglaj la maneta de frana ,,ceva surub ,,,,,,si da ii destul de in fata maneta franei da pt mine nu-i problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Mihail:-

sambata seara mi-am dus cizmele la gunoi. le-am distrus total. Nu ma intreba cum, dar macar am fost inspirat ca mi-am comandat o pereche de cizme din Ungaria, ceva Falco Dust cred ca le zice, de cross (am avut un feeling, sa-i spunem). Macar am fost inspirat inaca o data si nu am mers cu Dainese Torque Out-ul. Era gaura in buget mai mare :D

-am incercat sa imi inlocuiesc becurile spate...sunt prea mari pt soclul pe care il am, deci imi trebuie alte semnale, cu totul.

-userul Darian imi e cunostinta, sambata mi-a sosit de la el saua pt Scarver; sper ca nu se supara nimeni daca ii fac si aici putina reclama :D

post-36079-1269859957_thumb.jpg post-36079-1269859996_thumb.jpg post-36079-1269860029_thumb.jpg

-multumesc pt pontul cu aparatoarea discului fata...cu proxima ocazie, berea este din partea mea

-am facut ceva poze, dar trebuie sa spal motorul, pt ca nu prea se intelege mare lucru din ce e acolo. Ciudat e ca acum nu e umed la carb. O fi de la faptul ca atunci cand am cumparat-o , fostul proprietar nu inchisese robinetul peste noapte...nu stiu.

@mishu

-am sa incerc sa ii modific putin din surubul de la maneta, sa vad apoi rezultatul.

-pozitia schimbatorului nu o modific inca, pana nu vad cum se simte cu noile cizme

Mai trebuie sa imi caut handguard-uri cu insertie metalica, Acerbis sau Ufo. Am gasit in Cluj, la Aprilia, dar erau fara prinderile de pe ghidon. :)

 

Mutlumesc inca o data pt sfaturi si atentia acordata.

 

Marcel

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...