Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) Sper sa nu ai norocul pe care l-am avut eu acum cativa ani cu reglatul ambreiajului: Cum dai capacul ambreiajului jos, in mijlocul piesei in care sunt cele 5 arcuri, vei observa o piulita (contrapiulita de fapt) si, infiletat in ea si crestat pentru reglare cu surbelnita, axul unui surub. Cateva rotiri la stanga sau dreapta ale acelui surub fac diferenta intre poezie si cosmar in materie de reglaj al ambreiajului. Nu stiu sa iti explic cum sa faci reglajul (l-am facut acum mult timp si de atunci umblu cu piesa asta ca si cu nitroglicerina cand desfac in zona), dar stiu ca exista niste explicatii in manualul XT-ului 600 TB pentru problema asta. Sunt niste marcaje afara pe bloc, cu care trebuie aliniata parghia ambreiajului, daca nu am inteles eu total gresit. Editat Ianuarie 31, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 carena rally xt e cineva interesat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 carena rally xt e cineva interesat? pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 faci vreo donatie ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 carena rally xt e cineva interesat? pret 70€ cu tot cu sistemul de prindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Unde pot sa gasesc plasticul ce se pune pe bascula pentru lant si rola pe care se invarte mersi . yamaha xt 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 (editat) Unde pot sa gasesc plasticul ce se pune pe bascula pentru lant si rola pe care se invarte mersi . yamaha xt 600 Sunt rare astea. Eu mi-am luat de la KEDO, au fost o gramada de bani... Editat Februarie 3, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Sunt foarte scumpe pff . mersi de info macar sunt rezistente cat de cat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 (editat) Sunt foarte scumpe pff . mersi de info macar sunt rezistente cat de cat ? Apropo de rola. Dupa ce-am cumparat (~30e bucata - nu stiu cum ii la XT, la XTZ am 2) set-ul intreg, surub + rola + saibe, am vazut in ceva catalog pe la Maxi Scooter una asemanatoare. Daca nu-i graba poti da o fuga pe acolo sa intrebi. Nu mai tin minte exact, ca asta a fost acum 2 ani... Sa comanzi din KEDO vorbeste cu ROMI3 de pe forum, cand am comandat eu transportul pana in RO era 30 euro. Plasticul de pe bascula nu l-am mai gasit acum si nici nu mai tin minte cat o fost... Dar eu n-as mai da banii pe unul, incearca sa gasesti pe cineva sa-ti faca unul. Vezi pe tenereclub.ro, cauta bine pe la toate sectiunile ca erau niste thread-uri pe tema asta. Btw, ca idee, role ar trebui sa am mai multe. Trebuie sa ma uit la garaj, 2 am pe motor, una in plus o tin de backup, si poate ai noroc sa mai gasesc una. Editat Februarie 3, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 (editat) @Aragon: Mergi in piata, cumpara calup de plastic din acela brut, alb (nu imi vine deloc denumirea acum), mergi la un atelier ce are strung si freza si fa-ti acolo ambele piese. Eu asa am facut cu rolele si asa am sa fac si cu protectia de bascula cand ii va veni randul. Editat Februarie 3, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Pt role e bine sa prevezi si niste rulmenti. Astfel se vor uza mult mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 (editat) Pt role e bine sa prevezi si niste rulmenti. Astfel se vor uza mult mai greu. Nu cred ca se justifica bataia de cap. Eu le ung bine de tot cu vaselina ordinara de 2 ori pe an si n-am nici o treaba. Pun si o picatura de "zama" gen Loctite (ii ceva de la Procycle, Louis) sa fiu sigur ca nu se desface surubul in mers. Editat Februarie 3, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Eu am luat modelul de la EXC-ul meu care are rulmenti atat la rola de sus cat si la cea de jos. Probabil din cauza ca bascula lucreaza pe distante mari mai mult timp decat la un XT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 (editat) http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum&s_id=8&t_id=262&s=1 ce a vrut sa zica Raul pt rola de sus poti pune cu incredere 2 bucsi de cauciuc de dacie1300 (cred ca alea de la semibieleta)pe care le polizezi putin ca sa incapa intre saibe fara sa fie stranse, apoi pui putina vaselina pe ax ... pt rola de jos cred ca sunt prea mari. Oricum role gasesti pe stoc la orice fel de magazin pt cross... cam 40 lei e pretul corect, axul e mai subtire decat la original, deci trebuie sa pui un surub partial filetat, de 8 cred Patina, au pus unii din plastic de la raionul de bucatarie ... tocator(fund)... prins cu pop nit de bascula, cred ca niturie trebuiesc puse cu atentie ca sa nu fie retezate de lant Editat Februarie 3, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 (editat) http://www.tenereclu...=8&t_id=262&s=1 Un frezor cat de cat bun poate mai mult de atat. Editat Februarie 3, 2012 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Stiu ca s-ar putea sa fi trebuit sa postez la ''Service'', dar am doua intrebari scurte legate de un XT 600 3TB, din 97 : 1. de ce un motor, care in urma cu 2000 de km a fost in RK, scoate fum alb? Atunci i-au fost inlocuite, printre altele: kit piston, simeringuri supape, rectificat supape. Cica acum consuma cca 500 ml de ulei, la mia de km. 2. in oricare treapta de viteza ( cel mai des se intampla la viteza constanta de cca 120-125 km/h , in treapta V-a ) daca il tii turat, cade in nas, ca si cum nu s-ar mai alimenta. Defapt, cred ca chiar asta se intampla. A fost inlocuit robinetul din rezervor, a fost reglat carburatorul, curata jigloare, eliminat filtru benzina dintre rezervor si carb., reglat nivelul de benzina din carb si inlocuit filtru aer. Daca la 120 cade in nas, lasi 3-5 secunde acceleratia, isi revine si poti iarasi accelera pana la viteza de 125, unde faza se repeta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 1. de ce un motor, care in urma cu 2000 de km a fost in RK, scoate fum alb? Atunci i-au fost inlocuite, printre altele: kit piston, simeringuri supape, rectificat supape. Cica acum consuma cca 500 ml de ulei, la mia de km. 2. in oricare treapta de viteza ( cel mai des se intampla la viteza constanta de cca 120-125 km/h , in treapta V-a ) daca il tii turat, cade in nas, ca si cum nu s-ar mai alimenta. Defapt, cred ca chiar asta se intampla. A fost inlocuit robinetul din rezervor, a fost reglat carburatorul, curata jigloare, eliminat filtru benzina dintre rezervor si carb., reglat nivelul de benzina din carb si inlocuit filtru aer. Daca la 120 cade in nas, lasi 3-5 secunde acceleratia, isi revine si poti iarasi accelera pana la viteza de 125, unde faza se repeta. 1. S-ar putea sa aiba sintetic in ea, desi este cam mare cantitatea. Mie, cand imi manca atata, batea bine de tot. 2. Al doilea carb intra la turatie, impllicit viteza mai mare. Sa nu fie acolo ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 1. Fum alb - poate fi si de la antigel. Chiulasa nu a fost stransa bine (la cuplu) si intra antigel in camera de ardere. Sau s-a refolosit garnitura de chiulasa veche. 2. Carburatorul secundar nu functioneaza bine - reglaje proaste sau membrana de cauciuc defecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Andrei, e cel cu racire doar pe aer. Zicezi voi ceva cu al doilea carburator...hmmm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 (editat) Stiu ca s-ar putea sa fi trebuit sa postez la ''Service'', dar am doua intrebari scurte legate de un XT 600 3TB, din 97 : 1. de ce un motor, care in urma cu 2000 de km a fost in RK, scoate fum alb? Atunci i-au fost inlocuite, printre altele: kit piston, simeringuri supape, rectificat supape. Cica acum consuma cca 500 ml de ulei, la mia de km. 2. in oricare treapta de viteza ( cel mai des se intampla la viteza constanta de cca 120-125 km/h , in treapta V-a ) daca il tii turat, cade in nas, ca si cum nu s-ar mai alimenta. Defapt, cred ca chiar asta se intampla. A fost inlocuit robinetul din rezervor, a fost reglat carburatorul, curata jigloare, eliminat filtru benzina dintre rezervor si carb., reglat nivelul de benzina din carb si inlocuit filtru aer. Daca la 120 cade in nas, lasi 3-5 secunde acceleratia, isi revine si poti iarasi accelera pana la viteza de 125, unde faza se repeta. 1. Din ce-am inteles de la mecanic (tocmai ce-am schimbat si eu pistonul, am rectificat chiuloasa) in primii 1000-1500 dupa reparatie este normal sa consume ulei. In prima mie chiar destul de mult. Fumul alb cat timp il scoate? Din cate stiu, la pornire pe frig, din cauza condensului ii normal sa scoata fum alb cateva minute. 2. Sigur este din carburatie, mai precis al 2-lea carburator. Curata-l foarte-foarte atent, toate canalele si asigura-te ca membrana este ok. Tin minte ca yuk patise ceva de genu' si a avut parte de ceva bataie de cap pana sa-l rezolve. Editat Februarie 4, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Motorul era la mine cand i-am facut RK, au l-am mai tinut cca 1500 de km, apoi l-am vandut. Omu' zice ca a mers ok inca vreo 1000 km, ca mai apoi sa inceapa sa scoata fum alb. Deci nu la 2000 km dupa RK , cum crezusem initial. Cine stie, l'o fi f*tut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Motorul era la mine cand i-am facut RK, au l-am mai tinut cca 1500 de km, apoi l-am vandut. Omu' zice ca a mers ok inca vreo 1000 km, ca mai apoi sa inceapa sa scoata fum alb. Deci nu la 2000 km dupa RK , cum crezusem initial. Cine stie, l'o fi f*tut Cum i-ai facut rodajul? I-ai pus piston la cota urmatoare + ai alezat cilindrul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 (editat) Verifica si membrana mica (coaster enreacher). Desi, pt turatii mari, membrana mare e raspunzatoare. S-a umblat si la amestec (au fost mutate talerele pe alte crestaturi ale acelor - jet needles)? XT - racire pe aer. Mea culpa. Fumul alb s-ar putea sa fie de fapt abur. Cand arzi benzina rezulta CO2 si apa in principal. In contact cu frigul de afara vaporii de apa se condenseaza. In general, ar fi bine sa asteptam vremuri mai calduroase pt reglaje de carburatie. Editat Februarie 4, 2012 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 (editat) Andrei, e cel cu racire doar pe aer. Zicezi voi ceva cu al doilea carburator...hmmm nu este al 2-lea carburator, ci un al 2-lea corp al unui singur carburator. Al 2-lea corp se deschide la un anumit vacum, din cate stiu. S-ar putea ca acesta sa fie problema, daca cineva si-a bagat nasul. Eu nu l-am desfacut niciodata p-al meu, cat am avut 660-ul. Cine stie, si-o fi bagat cineva nasucul. cu compresia cum stam?? Editat Februarie 4, 2012 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 (editat) Andrei, e cel cu racire doar pe aer. Zicezi voi ceva cu al doilea carburator...hmmm carburatorul secundar se deschide in momentul in care cel principal e deschis 6mm, din ce zici tu eu cred ca nivelul este prea mic din cauza cuiului care nu isi face treaba . Ce culoare are bujia? nu da in nas pt ca se ineaca atunci cand e deschis la maxim? (negru pe exterior) Pune acele la pozitia 3 din 5 , eventual pe cel secundoar coboara-l o pozitie Curata-l foarte-foarte atent, toate canalele si asigura-te ca membrana este ok. Tin minte ca yuk patise ceva de genu' si a avut parte de ceva bataie de cap pana sa-l rezolve. http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-XTZ660-XTZ-660-GENUINE-NOS-CARB-VENT-PIPE-/320839651281?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4ab3888fd1 ceva impuritate nazdravana a intrat prin filtrul/furtunul ala si s-a oprit intr-un jiglor de aer, posibil sa fi fost o bucatica de cauciuc rupta(de la stutz) chiar din furtunul ala de vacum... dar nu cred ca mobra lu' yzu sa aiba aceeasi belea nu este al 2-lea carburator, ci un al 2-lea corp al unui singur carburator. Al 2-lea corp se deschide la un anumit vacum, din cate stiu. S-ar putea ca acesta sa fie problema, daca cineva si-a bagat nasul. Eu nu l-am desfacut niciodata p-al meu, cat am avut 660-ul. Cine stie, si-o fi bagat cineva nasucul. cu compresia cum stam?? in manual zice asa "primary carb" la ala cu plutitor si "secondary carb" la ala mai simplu care e sincronizat cu cel principal... secundarul este mai mare pt ca alimenteaza 2 supape ... la xtz660. Este banal !, are 3 reglaje : aerul la relanti, nivelul(cel mai greu) si sincronizarea carbului secundar(surubul de pe clapeta) care in moment ce incepe sa deschida (teuiti prin el la lumina) carbul principal tre' sa fie deschis exact 6mm la (xtz660) (eu bag acolo un furtun original de benzina care are diametrul exterior 6mm) Cel mai greu este sa ai rabdare sa cureti si sa verifici ca totul este curat, mai face figuri furtunelul ala ff scurt care leaga cele 2 corpuri de carburator Editat Februarie 4, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.