andrei belcic Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Eu am 120W la lumini. Dar am varianta cu 2 faruri. 60W per far. E OK. Doar la relanti scade un pic lumina. Si nu cred ca depasesc puterea generatorului astfel incat sa inceapa sa consume din baterie. Nu am ramas niciodata fara curent pentru pornire doar pentru ca am mers mult cu luminile aprinse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Intrebare pt cei care se au cu electrica. S-ar phute ceva cu un bec d-asta (H4, 90/100W)? Ma gandesc c-ar fi ok un cosum suplimentar de 30-40W, daca nu ai si alti consumatori suplimentari, gen manere incalzite. As vrea sa incerc cu un bec d-asta, poate vad si eu ceva noaptea. LE. Ar mai fi o problema. Caldura generata ii mult mai mare, oare se topeste ceva prin far? cand am pus 55W in plus s-a phutut releu' , nici la manere nu mai am curaj sa ma gandesc 660 are 2 dimensiuni pt stator, presupun ca diferenta e la ala cu 2 faruri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 La cele cu doua faruri ai fie cate un far cu 60W, fie ambele faruri cu 35W. Nu cred ca exista doua feluri de magnetouri pt XTZ 660. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 ca dimensiuni sigur exista 2 feluri pt stator , nu mai stiu 190 si 210 mm parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 la mine am H4 legate si scurta si lunga p ambele faruri,insa ma dispera o problema legata de proiectoare.daca merg cu ele pornite o perioada,uneori dupa ce vreau sa repornesc nu mai am baterie.am masurat cat consuma proiect. cand le dau drumu si nu e deloc o valoare de speriat,mi se pare un consumator mic,fata de cum scade voltaju cand dau drumu la faruri.chiar nu poate inghiti instalatia asta 2 proiectoare amarate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Asa trebuie sa se intample cand ai consumatori prea mari: sa ti se descarce bateria in mers. Nu sa se prajeasca releul. Pai daca ai doua becuri de 60W, plus pozitia, plus bobina de inductie, plus din cand in cand frana si semnalele, plus proiectoare, te cam apropii de cei 240W ai magnetoului. Adica 20A. Renunta fie la proiectoare, fie la un far. Sau pune becuri de 35W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Eu am 120W la lumini. Dar am varianta cu 2 faruri. 60W per far. E OK. Doar la relanti scade un pic lumina. Si nu cred ca depasesc puterea generatorului astfel incat sa inceapa sa consume din baterie. Nu am ramas niciodata fara curent pentru pornire doar pentru ca am mers mult cu luminile aprinse. da ai.dar e calculat consumul la tine pt 2 faruri,de aceea nu ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Negativ. Tenerele cu doua faruri e prevazut sa functioneze fie cu un singur bec de 60W (un far pt faza scurta-H4 si celalalt far pt faza lunga-H1), fie cu ambele faruri, dar cu becuri de 35W. Al meu e varianta de Germania cu farurile ce se aprind pe rand. Eu am supralicitat legandu-le in paralel si montand un bec H4 in locul celui H1 (becul H1 are un singur filament, pt faza lunga). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 la mine am H4 legate si scurta si lunga p ambele faruri,insa ma dispera o problema legata de proiectoare.daca merg cu ele pornite o perioada,uneori dupa ce vreau sa repornesc nu mai am baterie.am masurat cat consuma proiect. cand le dau drumu si nu e deloc o valoare de speriat,mi se pare un consumator mic,fata de cum scade voltaju cand dau drumu la faruri.chiar nu poate inghiti instalatia asta 2 proiectoare amarate? Pai alea's minim 35W de caciula... poate ai chiar becuri de 55W... e destul de mult extra consum daca mergi si cu ambele faruri aprinse... Treci pe proiectoare cu led-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Eu nu înțeleg de ce vă chinuiți cu luminile... proiectoarele... curenții... amperii. Rezolvarea e foarte simplă -> xenoane. Cu un set de xenoane scăpați de absolut toate grijile: - consumă 35W (consum mic) - lumină muuultă (nu mai trebuie proiectoare) - nu mai trebuiesc puse relee. Nu Âştiu cum e la Tenere dar la AT (modelele vechi RD03, RD04) nu există relee pe faruri Âşi in timp se fecundează contactul de la ghidon ... probabil Âşi la Tenere e tot aÂşa. Un minus la proiectoarele montate ca în poza de mai sus e că dacă scapi mobra pe ele o să spargi carena. ÂŞtiu oameni ce s-au lovit de această problemă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Eu nu înțeleg de ce vă chinuiți cu luminile... proiectoarele... curenții... amperii. Rezolvarea e foarte simplă -> xenoane. Cu un set de xenoane scăpați de absolut toate grijile: - consumă 35W (consum mic) - lumină muuultă (nu mai trebuie proiectoare) - nu mai trebuiesc puse relee. Nu Âştiu cum e la Tenere dar la AT (modelele vechi RD03, RD04) nu există relee pe faruri Âşi in timp se fecundează contactul de la ghidon ... probabil Âşi la Tenere e tot aÂşa. Un minus la proiectoarele montate ca în poza de mai sus e că dacă scapi mobra pe ele o să spargi carena. ÂŞtiu oameni ce s-au lovit de această problemă. sunt de destul de ascunse de bara si oricum pica pe ghidon,deci se formeaza o arie protejata cumva,oricum nu e exclus sa sparg tot pe acolo.de fiecare data cand am scapat-o jos,degeaba am avut crashbar,pentru ca s-a nimerit o oarece piatra cu o oarece forma care a lovit exact intre laturile crashbar-ului.sunt deja cu gandul la xenon.ms pt info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axelmot Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Salut,intru si eu cu o problema mai veche, dar care acum ma arde. Stie cineva daca exista vre-o echivalenta auto pentru termocupla de comanda a ventilatorului de la Yamaha XTZ 660 Tenere, model 3YF, an 1991? Daca comand de la Yamaha ma tine cel putin o saptamana. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 sunt convins ca s-a mai discutat pe forumul asta problema uleiului de motor adecvat pt yamaha xtz 660 (1997), insa n-am rabdare sa caut asa ca va intreb direct: din experienta voastra, cum s-a comportat motul 5000 10w40 ? exista ceva mai potrivit printre uleiurile de motor destinate tenereului din 1997 ? multumesc anticipat celor care-mi vor raspunde ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Salut,intru si eu cu o problema mai veche, dar care acum ma arde. Stie cineva daca exista vre-o echivalenta auto pentru termocupla de comanda a ventilatorului de la Yamaha XTZ 660 Tenere, model 3YF, an 1991? Daca comand de la Yamaha ma tine cel putin o saptamana. Multumesc. Eu am facut schema asta la EXC. Am gasit o termocupla auto cu 2 temperaturi de deschidere si am montat-o pe temperatura mai mare. M-am dus cu termocupla moto in mana ca sa fiu sigur ca o nimeresc la filet. Nu stiu ce termocupla a gasit vanzatorul in cutia lui cu termocuple, dar stiu sigur ca a costat muuuult mai putin decat la KTM. Si merge bine mersi pana in ziua de azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axelmot Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Eu am facut schema asta la EXC. Am gasit o termocupla auto cu 2 temperaturi de deschidere si am montat-o pe temperatura mai mare. M-am dus cu termocupla moto in mana ca sa fiu sigur ca o nimeresc la filet. Nu stiu ce termocupla a gasit vanzatorul in cutia lui cu termocuple, dar stiu sigur ca a costat muuuult mai putin decat la KTM. Si merge bine mersi pana in ziua de azi. Am aflat si eu cat ma costa original Yamaha..... Mai caut una sa se potriveasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Am aflat si eu cat ma costa original Yamaha..... Mai caut una sa se potriveasca. De curiozitate, cat este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axelmot Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 De curiozitate, cat este? 388 lei la primul dealer. Mai caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Am si eo o nelamurire , care este faza cu uleiul din cutia cu filtrul de aer . am avut un pic de ulei este grav sau ? si de uns cu ce se unge filtrul , si inca una cum se poate curata carburatorul fara sa il desfaci este ceva solutie am o tara de praf pe el . mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) cutia de viteza are legatura cu atmosfera si asa umiditatea din aer (mai ales iarna )ajunge condens in ulei, dupa ce motorul se incalzeste vaporii de apa ies inapoi, dar antreneaza cu ei si vapori de ulei, solutia este ca ei sa nu fie deversati in atmosfera , ci in airbox, apoi sa fie absorbiti prin carburator si arsi in motor, parte din ei condenseaza in airbox si sunt uleiul care l-ai vazut , deci e ceva ok Incepand cu euro2 (la masini cel putin) exista canistre cu carbon care recicleaza vaporii de benzina din rezervor, nu neaparat pentru economie, ci impotriva poluarii Editat Martie 16, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Ieri mi-am scos numerele rosii si l-am montat , insa dupa vreo 5-10 km dupa ce am iesit din orash mi-a topit pe o portiune de 1.5cm din suportul de numar care e din plastic,acuma am pozitionat suportul mai inspre stanga ca sa nu loveasca direct pe el gazele.Acuma intrebarea mea este,asa calde sa fie gazele sau e ceva in neregula cu carburatorul or something ? PS: gazele loveau cam 0.5 cm din suport, iar suportul era la ~3 cm de toba de esapament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Ieri mi-am scos numerele rosii si l-am montat , insa dupa vreo 5-10 km dupa ce am iesit din orash mi-a topit pe o portiune de 1.5cm din suportul de numar care e din plastic,acuma am pozitionat suportul mai inspre stanga ca sa nu loveasca direct pe el gazele.Acuma intrebarea mea este,asa calde sa fie gazele sau e ceva in neregula cu carburatorul or something ? PS: gazele loveau cam 0.5 cm din suport, iar suportul era la ~3 cm de toba de esapament. Depinde... eu imi mai incalzesc mainile la esapament cand stau la stop de exemplu... odata am incercat faza pe A2 cu motorul turat... manusile aveau tesatura d-asta sintetica intre degete... s-a topit instant. Nu mai fac d-astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 cutia de viteza are legatura cu atmosfera si asa umiditatea din aer (mai ales iarna )ajunge condens in ulei, dupa ce motorul se incalzeste vaporii de apa ies inapoi, dar antreneaza cu ei si vapori de ulei, solutia este ca ei sa nu fie deversati in atmosfera , ci in airbox, apoi sa fie absorbiti prin carburator si arsi in motor, parte din ei condenseaza in airbox si sunt uleiul care l-ai vazut , deci e ceva ok Incepand cu euro2 (la masini cel putin) exista canistre cu carbon care recicleaza vaporii de benzina din rezervor, nu neaparat pentru economie, ci impotriva poluarii poi acuma nu stiu sigu care e noua buba dar am un furtun prin care curge accel ulei si mai nou am inceput sa fac niste drumuri mai lungi si a inceput sa curga cand sta dar putin 3,4 stropi la 2 ore e vreo buba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 poi acuma nu stiu sigu care e noua buba dar am un furtun prin care curge accel ulei si mai nou am inceput sa fac niste drumuri mai lungi si a inceput sa curga cand sta dar putin 3,4 stropi la 2 ore e vreo buba ? Nu stiu cum e la xt-urile de 600 dar la 660-uri ( cred ca la toate ) furtunu in care dreneaza airbox-ul are un dop prins cu o clema. Dopul preintampina cred ca in airbox sa traga inapoi praf si alte alea ( la xt660z airbox-ul e dupa filtru ) si probabil sa-ti dea ulei pe jos... daca e la fel, nu-i bai, e normal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) poi chestia e noua de un timp scurt face asa de cand am curatat airboxul Editat Martie 21, 2012 de Aragon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Caut doua spite pe 18 de roata spate 3AJ, stau cu mobra desfacuta si merg cu autobuzul, nu gasesc de cumparat niciunde, mi-am luat in iarna o roata de 1VJ pentru asta (teapa - is prea groase si altfel), am fost pe la strungari sa-mi faca din electrozi - degeaba ca nu se baga si nu am dopurile de infiletat, platesc triplu, de fapt orice suma oricat de aberanta ar fi fara discutii, fara numar .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.