Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Eu am 120W la lumini. Dar am varianta cu 2 faruri. 60W per far. E OK. Doar la relanti scade un pic lumina. Si nu cred ca depasesc puterea generatorului astfel incat sa inceapa sa consume din baterie. Nu am ramas niciodata fara curent pentru pornire doar pentru ca am mers mult cu luminile aprinse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebare pt cei care se au cu electrica. S-ar phute ceva cu un bec d-asta (H4, 90/100W)? Ma gandesc c-ar fi ok un cosum suplimentar de 30-40W, daca nu ai si alti consumatori suplimentari, gen manere incalzite.

 

As vrea sa incerc cu un bec d-asta, poate vad si eu ceva noaptea.

 

LE. Ar mai fi o problema. Caldura generata ii mult mai mare, oare se topeste ceva prin far?

cand am pus 55W in plus s-a phutut releu' :pow: , nici la manere nu mai am curaj sa ma gandesc

 

660 are 2 dimensiuni pt stator, presupun ca diferenta e la ala cu 2 faruri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cele cu doua faruri ai fie cate un far cu 60W, fie ambele faruri cu 35W. Nu cred ca exista doua feluri de magnetouri pt XTZ 660.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine am H4 legate si scurta si lunga p ambele faruri,insa ma dispera o problema legata de proiectoare.daca merg cu ele pornite o perioada,uneori dupa ce vreau sa repornesc nu mai am baterie.am masurat cat consuma proiect. cand le dau drumu si nu e deloc o valoare de speriat,mi se pare un consumator mic,fata de cum scade voltaju cand dau drumu la faruri.chiar nu poate inghiti instalatia asta 2 proiectoare amarate?

post-54162-0-91820800-1331042033_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa trebuie sa se intample cand ai consumatori prea mari: sa ti se descarce bateria in mers. Nu sa se prajeasca releul.

Pai daca ai doua becuri de 60W, plus pozitia, plus bobina de inductie, plus din cand in cand frana si semnalele, plus proiectoare, te cam apropii de cei 240W ai magnetoului. Adica 20A. Renunta fie la proiectoare, fie la un far. Sau pune becuri de 35W.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 120W la lumini. Dar am varianta cu 2 faruri. 60W per far. E OK. Doar la relanti scade un pic lumina. Si nu cred ca depasesc puterea generatorului astfel incat sa inceapa sa consume din baterie. Nu am ramas niciodata fara curent pentru pornire doar pentru ca am mers mult cu luminile aprinse.

da ai.dar e calculat consumul la tine pt 2 faruri,de aceea nu ai probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Negativ. Tenerele cu doua faruri e prevazut sa functioneze fie cu un singur bec de 60W (un far pt faza scurta-H4 si celalalt far pt faza lunga-H1), fie cu ambele faruri, dar cu becuri de 35W. Al meu e varianta de Germania cu farurile ce se aprind pe rand. Eu am supralicitat legandu-le in paralel si montand un bec H4 in locul celui H1 (becul H1 are un singur filament, pt faza lunga).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine am H4 legate si scurta si lunga p ambele faruri,insa ma dispera o problema legata de proiectoare.daca merg cu ele pornite o perioada,uneori dupa ce vreau sa repornesc nu mai am baterie.am masurat cat consuma proiect. cand le dau drumu si nu e deloc o valoare de speriat,mi se pare un consumator mic,fata de cum scade voltaju cand dau drumu la faruri.chiar nu poate inghiti instalatia asta 2 proiectoare amarate?

 

Pai alea's minim 35W de caciula... poate ai chiar becuri de 55W... e destul de mult extra consum daca mergi si cu ambele faruri aprinse...

 

Treci pe proiectoare cu led-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu înțeleg de ce vă chinuiți cu luminile... proiectoarele... curenții... amperii.

Rezolvarea e foarte simplă -> xenoane.

 

Cu un set de xenoane scăpați de absolut toate grijile:

- consumă 35W (consum mic)

- lumină muuultă (nu mai trebuie proiectoare)

- nu mai trebuiesc puse relee. Nu Âştiu cum e la Tenere dar la AT (modelele vechi RD03, RD04) nu există relee pe faruri Âşi in timp se fecundează contactul de la ghidon ... probabil Âşi la Tenere e tot aÂşa.

 

Un minus la proiectoarele montate ca în poza de mai sus e că dacă scapi mobra pe ele o să spargi carena. ÂŞtiu oameni ce s-au lovit de această problemă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu înțeleg de ce vă chinuiți cu luminile... proiectoarele... curenții... amperii.

Rezolvarea e foarte simplă -> xenoane.

 

Cu un set de xenoane scăpați de absolut toate grijile:

- consumă 35W (consum mic)

- lumină muuultă (nu mai trebuie proiectoare)

- nu mai trebuiesc puse relee. Nu Âştiu cum e la Tenere dar la AT (modelele vechi RD03, RD04) nu există relee pe faruri Âşi in timp se fecundează contactul de la ghidon ... probabil Âşi la Tenere e tot aÂşa.

 

Un minus la proiectoarele montate ca în poza de mai sus e că dacă scapi mobra pe ele o să spargi carena. ÂŞtiu oameni ce s-au lovit de această problemă.

sunt de destul de ascunse de bara si oricum pica pe ghidon,deci se formeaza o arie protejata cumva,oricum nu e exclus sa sparg tot pe acolo.de fiecare data cand am scapat-o jos,degeaba am avut crashbar,pentru ca s-a nimerit o oarece piatra cu o oarece forma care a lovit exact intre laturile crashbar-ului.sunt deja cu gandul la xenon.ms pt info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,intru si eu cu o problema mai veche, dar care acum ma arde. Stie cineva daca exista vre-o echivalenta auto pentru termocupla de comanda a ventilatorului de la Yamaha XTZ 660 Tenere, model 3YF, an 1991? Daca comand de la Yamaha ma tine cel putin o saptamana. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt convins ca s-a mai discutat pe forumul asta problema uleiului de motor adecvat pt yamaha xtz 660 (1997), insa n-am rabdare sa caut asa ca va intreb direct: din experienta voastra, cum s-a comportat motul 5000 10w40 ? exista ceva mai potrivit printre uleiurile de motor destinate tenereului din 1997 ?

multumesc anticipat celor care-mi vor raspunde !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,intru si eu cu o problema mai veche, dar care acum ma arde. Stie cineva daca exista vre-o echivalenta auto pentru termocupla de comanda a ventilatorului de la Yamaha XTZ 660 Tenere, model 3YF, an 1991? Daca comand de la Yamaha ma tine cel putin o saptamana. Multumesc.

 

Eu am facut schema asta la EXC. Am gasit o termocupla auto cu 2 temperaturi de deschidere si am montat-o pe temperatura mai mare. M-am dus cu termocupla moto in mana ca sa fiu sigur ca o nimeresc la filet. Nu stiu ce termocupla a gasit vanzatorul in cutia lui cu termocuple, dar stiu sigur ca a costat muuuult mai putin decat la KTM. Si merge bine mersi pana in ziua de azi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut schema asta la EXC. Am gasit o termocupla auto cu 2 temperaturi de deschidere si am montat-o pe temperatura mai mare. M-am dus cu termocupla moto in mana ca sa fiu sigur ca o nimeresc la filet. Nu stiu ce termocupla a gasit vanzatorul in cutia lui cu termocuple, dar stiu sigur ca a costat muuuult mai putin decat la KTM. Si merge bine mersi pana in ziua de azi.

 

Am aflat si eu cat ma costa original Yamaha..... Mai caut una sa se potriveasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eo o nelamurire , care este faza cu uleiul din cutia cu filtrul de aer . am avut un pic de ulei este grav sau ? si de uns cu ce se unge filtrul , si inca una cum se poate curata carburatorul fara sa il desfaci este ceva solutie am o tara de praf pe el . mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cutia de viteza are legatura cu atmosfera si asa umiditatea din aer (mai ales iarna ;) )ajunge condens in ulei, dupa ce motorul se incalzeste vaporii de apa ies inapoi, dar antreneaza cu ei si vapori de ulei, solutia este ca ei sa nu fie deversati in atmosfera , ci in airbox, apoi sa fie absorbiti prin carburator si arsi in motor, parte din ei condenseaza in airbox si sunt uleiul care l-ai vazut , deci e ceva ok

Incepand cu euro2 (la masini cel putin) exista canistre cu carbon care recicleaza vaporii de benzina din rezervor, nu neaparat pentru economie, ci impotriva poluarii

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-am scos numerele rosii si l-am montat , insa dupa vreo 5-10 km dupa ce am iesit din orash mi-a topit pe o portiune de 1.5cm din suportul de numar care e din plastic,acuma am pozitionat suportul mai inspre stanga ca sa nu loveasca direct pe el gazele.Acuma intrebarea mea este,asa calde sa fie gazele sau e ceva in neregula cu carburatorul or something ? PS: gazele loveau cam 0.5 cm din suport, iar suportul era la ~3 cm de toba de esapament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-am scos numerele rosii si l-am montat , insa dupa vreo 5-10 km dupa ce am iesit din orash mi-a topit pe o portiune de 1.5cm din suportul de numar care e din plastic,acuma am pozitionat suportul mai inspre stanga ca sa nu loveasca direct pe el gazele.Acuma intrebarea mea este,asa calde sa fie gazele sau e ceva in neregula cu carburatorul or something ? PS: gazele loveau cam 0.5 cm din suport, iar suportul era la ~3 cm de toba de esapament.

 

Depinde... eu imi mai incalzesc mainile la esapament cand stau la stop de exemplu... odata am incercat faza pe A2 cu motorul turat... manusile aveau tesatura d-asta sintetica intre degete... s-a topit instant. Nu mai fac d-astea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cutia de viteza are legatura cu atmosfera si asa umiditatea din aer (mai ales iarna ;) )ajunge condens in ulei, dupa ce motorul se incalzeste vaporii de apa ies inapoi, dar antreneaza cu ei si vapori de ulei, solutia este ca ei sa nu fie deversati in atmosfera , ci in airbox, apoi sa fie absorbiti prin carburator si arsi in motor, parte din ei condenseaza in airbox si sunt uleiul care l-ai vazut , deci e ceva ok

Incepand cu euro2 (la masini cel putin) exista canistre cu carbon care recicleaza vaporii de benzina din rezervor, nu neaparat pentru economie, ci impotriva poluarii

poi acuma nu stiu sigu care e noua buba dar am un furtun prin care curge accel ulei si mai nou am inceput sa fac niste drumuri mai lungi si a inceput sa curga cand sta dar putin 3,4 stropi la 2 ore e vreo buba ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi acuma nu stiu sigu care e noua buba dar am un furtun prin care curge accel ulei si mai nou am inceput sa fac niste drumuri mai lungi si a inceput sa curga cand sta dar putin 3,4 stropi la 2 ore e vreo buba ?

 

Nu stiu cum e la xt-urile de 600 dar la 660-uri ( cred ca la toate ) furtunu in care dreneaza airbox-ul are un dop prins cu o clema. Dopul preintampina cred ca in airbox sa traga inapoi praf si alte alea ( la xt660z airbox-ul e dupa filtru ) si probabil sa-ti dea ulei pe jos... daca e la fel, nu-i bai, e normal...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi chestia e noua de un timp scurt face asa de cand am curatat airboxul

Editat de Aragon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut doua spite pe 18 de roata spate 3AJ, stau cu mobra desfacuta si merg cu autobuzul, nu gasesc de cumparat niciunde, mi-am luat in iarna o roata de 1VJ pentru asta (teapa - is prea groase si altfel), am fost pe la strungari sa-mi faca din electrozi - degeaba ca nu se baga si nu am dopurile de infiletat, platesc triplu, de fapt orice suma oricat de aberanta ar fi fara discutii, fara numar .... :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...