reddogsibiu Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 multumesc alea de ktm fara insertie metalica nu?(trebuie sa fie pt 990?) cat costa astea ? adica de astea,nu? http://shop.ktm.com/int_en/powerparts/handlebar-instruments-electric/handguards/hand-guards-2.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Da. Mi se par reusite, atat pentru enduro, cat si pentru touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Alea sunt. In loc de suruburile din capat cu care vin ele pui direct capatul de bara original. Nu mai stiu exact cat costa ca le-am luat acu aproape 3 ani dar parca ceva de genul 120RON. Da un tel la Dementor sau la vreun dealer prin zona ta. eu am decupat un pic din dreptul ca sa-l pun in ce pozitie imi placea si am pilit capatul de la maneta de ambreiaj din acealsi motiv. pun neste poze cand ajung la birou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 ok, multumesc alta intrebare cum verific tampoanele de la roata spate motoreta are 9000km am luat-o inainte de sarbaratori si nu am facut decat vreo 20 de km asa ca nu prea stiu multe despre modelul asta ca nu am avut decat enduro pana acum(ktm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 (editat) cum verific tampoanele de la roata spate o bagi in viteza, dai de roata pana cand se intinde lantul... daca mai tragi de roata o sa vezi ca butucul se misca in raport cu foaia. daca se misca mult sunt duse. daca-s duse nu merita sa iei tampoane noi in prima faza ci sa le "bandajezi" pe astea cu camera. dupa ce faci operatia te tine mai mult decat un set nou. handguards-urile de 990 montate: la stanga am pilit un pic capul manetei ca sa intre sub ele in pozitia care-mi placea - se poate si fara daca muti prinderea manetei si oglinda mai in interior si-ti convine cum se pupa. si la dreapta am decupat ca sa nu se atinga de furtunul de frana... acum le-am lasat mai jos decat initial si pare optionala operatiunea in partea dreapta. capetele de ghidon oem vin peste handguards. Editat Ianuarie 23, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 am inteles cum sta treaba,mai revin si cu alte intrebari cand o sa fie cazul multumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 (editat) cum verific tampoanele de la roata spate vezi ! ca pot avea uzura si pe lateral, adica nu jocul din directia de tractiune a lantului, ci un joc lateral , practic foaia pivoteaza in rulment ceea ce nu cred ca e bine pt rulment (daca-i prea mult) Editat Ianuarie 24, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Vorbesc despre un 3AJ,vreau sa intreb cunoscatorii si cei patiti cu acel pacanit la motor....am citit destul de mult dar la nimeni ca la mine(normal ).Numai cand e rece motorul la o anumita turatie se aude un pacanit(similar cu cel produs de cuzineti,un fel de fier pe fier,un fel de 2 feluri ,nu stiu daca e inscris in vreun termen mecanic acest pacanit),dupa 2 3 min de functionare,dupa ce se incalzeste putin motorul...dispare.Apare undeva la 2000 de ture pentru circa 5-10 secunde.Precizez ca las tot timpul motorul sa se incalzeasca 10 min inainte sa pornesc cu el si nu are parte de forja.Motorul e in mintile lui si nu ca m-ar deranja in vreun fel,dar dupa cum stiti toti pasionatii de pe aici ....e cam nasol sa stii ca ceva nu e in regula cu 'tiriboanta' ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 baga si sonor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 cine ma poate ajuta si pe mine cu niste piulite de alea incastrate in cauciuc?pentru prinderea carenelor,nu stiu cum aveti la 3yf ,poate e la fel,cateva s-au distrus,si e incomoda tare zona pentru tinut contra. ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Intrebare . se poate da jos chapacul de chiuloasa de pe un XT fara sa dai motorul jos ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Intrebare . se poate da jos chapacul de chiuloasa de pe un XT fara sa dai motorul jos ? La XTZ Tenere 1995 se poate. cine ma poate ajuta si pe mine cu niste piulite de alea incastrate in cauciuc?pentru prinderea carenelor,nu stiu cum aveti la 3yf ,poate e la fel,cateva s-au distrus,si e incomoda tare zona pentru tinut contra. ms! Sunt niste piulite universale. Ar trebui sa le gasesti pe la magazine moto sau site-uri gen Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Nasol nu se misca capacul de chiuloasa sa fie de la garnitura prins asa bine ? probabil pana la urma trebuie sa il dau jos sa am loc mai bun de prindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Pai nu se misca pentru ca se pune doar gasket sealant. Prin urmare e nitel lipit. Ia-l la ciocanit usor. Dar la ce iti trebuie sa dai jos doar capacul? Schimbi lantul axei cu came? Ca pentru culbutori ai ferestre de vizitare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) Nu. Trebuie sa o sudez are o crapatura si sa o fac pana nu e prea tarziu http://www.flickr.com/photos/maxiwebart/8430036752/ Editat Ianuarie 30, 2013 de Aragon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Lasa motorul prins doar in axul basculei spate. In felul asta poti inclina motorul un pic in fata. Eventual da jos si capacul de vizitare al culburorilor de evacuare. Noteaza pozitia tuturor suruburilor capacului de chiulasa. Ia-l la ciocanit usor. Si ar trebui sa poti sa-l dai jos fara sa scoti motorul. La montare sa nu pui garnitura la capacul de chiulasa. Doar smacolina gasket sealant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Are cineva un cric central pentru XT 600 model 2KF ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) cine ma poate ajuta si pe mine cu niste piulite de alea incastrate in cauciuc?pentru prinderea carenelor,nu stiu cum aveti la 3yf ,poate e la fel,cateva s-au distrus,si e incomoda tare zona pentru tinut contra. ms! http://www.louis.de/_30f2a3702bc0194f92e463c114314cab3e/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003128 asa arata cand sunt virgine , dar vad ca dau numai dimensiunea filetului , nu si diametrul exterior ... cel putin cele de la fazer600 se potrivesc, probabil orice yamaha din anii '90 are la fel, la dezmembrari Editat Ianuarie 31, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 http://www.louis.de/_30f2a3702bc0194f92e463c114314cab3e/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003128 asa arata cand sunt virgine , dar vad ca dau numai dimensiunea filetului , nu si diametrul exterior ... cel putin cele de la fazer600 se potrivesc, probabil orice yamaha din anii '90 are la fel, la dezmembrari mersi mult ,poate sunt chiar astea ,probabil se turtesc la strangere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Salut. Am o problema cu motoreta mea,o Yamaha XT 600 DJ021,an 2001.Am incercat azi sa o pornesc,porneste tot frumos si cand ma urc pe ea saplec,o bag in viteza si moare. Probabil e un scurt undeva,am decuplatsenzoru de la picior etc. A mai avut cineva problema asta? Sau imi puteti da o idee ce sa fac? Mersi anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Ce ai decuplat ? daca scoti firele nu e decuplat leagale sa faca contact PS: de la senzorul de ambreiaj nu poate fi ca nu ar porni atunci. incearca sa o turezi cand e pornita asa de o ia naiba al meu face din astea rar dar nu insista ca nu e bine pentru mobra , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 el porneste foarte bine in neutral,o bag in viteza si moare instant,ii taie curentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 da e de la senzorul de cric , de la ambreiaj nu vad ce ar fi pentru ca am observat ca e mai mult pentru cand il pornesti in viteza cine stie poate e vreo legatura asa ca ramanem la cric si numa daca urmaresti cablu si sa vezi daca e rut si atinge in cadru sau ceva , naiba stie trebe cercetat cartea o sa arunc un ochi si o sa ma uit si la al meu daca aflu ceva te anunt poate vine cineva cu solutia pana aflu , daca nu tot o scoatem la capat sunt multi mesteri pa aci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 mersi mult! Am nevoie de un sfat.....am cumparat acum aprox 300km cauciucuri noi heidenau k60 , le-am montat singur din frica sa nu imi intepe/zgarie montagii piesele, pe fata a iesit perfect din prima. Pe spate am avut probleme. Cauciucul nu se aseaza corect pe janta si se vede cum joaca in mers. L-am pus cu lubrifiant, a intrat usor pe janta, n-am avut probleme, l-am umflat si surpriza e ca nu sta corect. Nu se centreaza. L-am demontat, pus iar, umflat , la fel. L-am dus la vulcanizare montat pe janta, mi l-a umflat aproape cu 5 atmosfere a facut poc dar tot nu este centrat perfect. In timpul montajului l-am batut si cu ciocanul de cauciuc . Am asezat si camera corect. Am parcurs aproximativ 300 km si tot nu este asezat. Pe o raza este cu 3-4 mm mai inalt talonul, si pe raza opusa este cu 3-4mm mai scurt talonul. Ce sa ii fac? precizez ca anvelopa are dimensiunile recomandate de fabricant si janta este originala neindoita, camera noua cu dimensiuni corecte, se vede ochiometric faptul ca anvelopa nu este asezata perfect centrat. Parca diametrul anvelopei ar fi mai mic si trebuie intinsa anvelopa sa cada corect pe buza jentii. Atasez un desen explicativ pt ca n-am poza. Sa-l las asa? In mers nu simt vibratii, voblaj, motoreta merge drept singura, probabil ca daca ma las mult pe viraje ca la vitezane (teoretic) s-ar simti ceva....cred. La vulcanizari pot sa "intinda" anvelopa, cu aparatele de montat astfel incat sa pice corect? Mersi. apa+sapun lichid. le mesteci bine cu o pensula dai in jurul gumei,dai si pe janta si dupa o umflii. Nu tot timpul merge din prima,repeti pana iese ce vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.