Moșu' Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 http://www.tocmai.ro/yamaha-xtz-7745056.html isi merita banii? Vezi ca poza de pe site nu-i "reala". Adica, ii luata de pe bikez.net (sau .com, ce-o fi...). Cautand pe Google dupa numarul de telefon al propietarului am dat de anuntul asta. La cum arata, mai ales ca nu ii inmatriculat, stai linistit si cauta ceva mai constructiv de facut cu banii aia. Daca vrei musai XTZ, mai strange pana pe la 1100-1300 euro, ca ai sanse mai mari sa gasesti unul bunicel in banii aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 Are cineva idee daca pe o Yamaha TT600R 2001 se potriveste un motor de XT600. Nu am nevoie acum de chestia asta....dar ma gandeam dc ar fii cazul la um moment dat, pt ca sunt mai usor de gasit...si eu si e start Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 voi ce handguard-uri aveti ? ati lasat chestiile alea din capetele ghidonului sau nu? daca le dau jos ce se intampla? ideea e ca eu nu am si trebuie sa pun niste handguard-uri si nu prea stiu ce sa iau multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 voi ce handguard-uri aveti ? OEM - sucks - te ia durerea de cap cand vezi cat costa... Eu am alea de KTM 990 ( ieftine, dar fara insertie metalica si cu un pic de decupaj la rezervorul de frana, destul de decente ca protectie la manete totusi ). @Cristache cred ca are Barkbusters - sunt mai tapene. Din ce stiu mai fac SW Motech, Touratech si unele Acerbis (vezi pe off-the-road.de) se pupa ati lasat chestiile alea din capetele ghidonului sau nu? La KTM 990 merge sa pastrezi. daca le dau jos ce se intampla? Teoretic vibreaza mai tare. ideea e ca eu nu am si trebuie sa pun niste handguard-uri si nu prea stiu ce sa iaumultumesc Daca vrei varianta buget si protetie la crengi, vant, ploaie + destula protectie la manete - alea de 990... daca vrei protectie mai teapana vezi din restul ( cu obiectia ca in afara de yamaha care au un fel de greutate incorporata restul n-au ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Chestia cu handguard-urile solide are si partea ei negativa: daca scapi vaca pe asfalt sau alte suprafete tari, din cauza greutatii mari, exista sansa sa rupi ghidonul sau chiar mai departe. Caz concret la al meu Tenere: handguards cu insertie metalica - scapat vaca pe asfalt - inflorit capatul ghidonului. Acum am handguards KTM model vechi, precum b374. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 multumesc alea de ktm fara insertie metalica nu?(trebuie sa fie pt 990?) cat costa astea ? adica de astea,nu? http://shop.ktm.com/int_en/powerparts/handlebar-instruments-electric/handguards/hand-guards-2.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Da. Mi se par reusite, atat pentru enduro, cat si pentru touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Alea sunt. In loc de suruburile din capat cu care vin ele pui direct capatul de bara original. Nu mai stiu exact cat costa ca le-am luat acu aproape 3 ani dar parca ceva de genul 120RON. Da un tel la Dementor sau la vreun dealer prin zona ta. eu am decupat un pic din dreptul ca sa-l pun in ce pozitie imi placea si am pilit capatul de la maneta de ambreiaj din acealsi motiv. pun neste poze cand ajung la birou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 ok, multumesc alta intrebare cum verific tampoanele de la roata spate motoreta are 9000km am luat-o inainte de sarbaratori si nu am facut decat vreo 20 de km asa ca nu prea stiu multe despre modelul asta ca nu am avut decat enduro pana acum(ktm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 (editat) cum verific tampoanele de la roata spate o bagi in viteza, dai de roata pana cand se intinde lantul... daca mai tragi de roata o sa vezi ca butucul se misca in raport cu foaia. daca se misca mult sunt duse. daca-s duse nu merita sa iei tampoane noi in prima faza ci sa le "bandajezi" pe astea cu camera. dupa ce faci operatia te tine mai mult decat un set nou. handguards-urile de 990 montate: la stanga am pilit un pic capul manetei ca sa intre sub ele in pozitia care-mi placea - se poate si fara daca muti prinderea manetei si oglinda mai in interior si-ti convine cum se pupa. si la dreapta am decupat ca sa nu se atinga de furtunul de frana... acum le-am lasat mai jos decat initial si pare optionala operatiunea in partea dreapta. capetele de ghidon oem vin peste handguards. Editat Ianuarie 23, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 am inteles cum sta treaba,mai revin si cu alte intrebari cand o sa fie cazul multumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 (editat) cum verific tampoanele de la roata spate vezi ! ca pot avea uzura si pe lateral, adica nu jocul din directia de tractiune a lantului, ci un joc lateral , practic foaia pivoteaza in rulment ceea ce nu cred ca e bine pt rulment (daca-i prea mult) Editat Ianuarie 24, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Vorbesc despre un 3AJ,vreau sa intreb cunoscatorii si cei patiti cu acel pacanit la motor....am citit destul de mult dar la nimeni ca la mine(normal ).Numai cand e rece motorul la o anumita turatie se aude un pacanit(similar cu cel produs de cuzineti,un fel de fier pe fier,un fel de 2 feluri ,nu stiu daca e inscris in vreun termen mecanic acest pacanit),dupa 2 3 min de functionare,dupa ce se incalzeste putin motorul...dispare.Apare undeva la 2000 de ture pentru circa 5-10 secunde.Precizez ca las tot timpul motorul sa se incalzeasca 10 min inainte sa pornesc cu el si nu are parte de forja.Motorul e in mintile lui si nu ca m-ar deranja in vreun fel,dar dupa cum stiti toti pasionatii de pe aici ....e cam nasol sa stii ca ceva nu e in regula cu 'tiriboanta' ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 baga si sonor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 cine ma poate ajuta si pe mine cu niste piulite de alea incastrate in cauciuc?pentru prinderea carenelor,nu stiu cum aveti la 3yf ,poate e la fel,cateva s-au distrus,si e incomoda tare zona pentru tinut contra. ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Intrebare . se poate da jos chapacul de chiuloasa de pe un XT fara sa dai motorul jos ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Intrebare . se poate da jos chapacul de chiuloasa de pe un XT fara sa dai motorul jos ? La XTZ Tenere 1995 se poate. cine ma poate ajuta si pe mine cu niste piulite de alea incastrate in cauciuc?pentru prinderea carenelor,nu stiu cum aveti la 3yf ,poate e la fel,cateva s-au distrus,si e incomoda tare zona pentru tinut contra. ms! Sunt niste piulite universale. Ar trebui sa le gasesti pe la magazine moto sau site-uri gen Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Nasol nu se misca capacul de chiuloasa sa fie de la garnitura prins asa bine ? probabil pana la urma trebuie sa il dau jos sa am loc mai bun de prindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Pai nu se misca pentru ca se pune doar gasket sealant. Prin urmare e nitel lipit. Ia-l la ciocanit usor. Dar la ce iti trebuie sa dai jos doar capacul? Schimbi lantul axei cu came? Ca pentru culbutori ai ferestre de vizitare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) Nu. Trebuie sa o sudez are o crapatura si sa o fac pana nu e prea tarziu http://www.flickr.com/photos/maxiwebart/8430036752/ Editat Ianuarie 30, 2013 de Aragon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Lasa motorul prins doar in axul basculei spate. In felul asta poti inclina motorul un pic in fata. Eventual da jos si capacul de vizitare al culburorilor de evacuare. Noteaza pozitia tuturor suruburilor capacului de chiulasa. Ia-l la ciocanit usor. Si ar trebui sa poti sa-l dai jos fara sa scoti motorul. La montare sa nu pui garnitura la capacul de chiulasa. Doar smacolina gasket sealant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Are cineva un cric central pentru XT 600 model 2KF ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) cine ma poate ajuta si pe mine cu niste piulite de alea incastrate in cauciuc?pentru prinderea carenelor,nu stiu cum aveti la 3yf ,poate e la fel,cateva s-au distrus,si e incomoda tare zona pentru tinut contra. ms! http://www.louis.de/_30f2a3702bc0194f92e463c114314cab3e/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003128 asa arata cand sunt virgine , dar vad ca dau numai dimensiunea filetului , nu si diametrul exterior ... cel putin cele de la fazer600 se potrivesc, probabil orice yamaha din anii '90 are la fel, la dezmembrari Editat Ianuarie 31, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 http://www.louis.de/_30f2a3702bc0194f92e463c114314cab3e/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003128 asa arata cand sunt virgine , dar vad ca dau numai dimensiunea filetului , nu si diametrul exterior ... cel putin cele de la fazer600 se potrivesc, probabil orice yamaha din anii '90 are la fel, la dezmembrari mersi mult ,poate sunt chiar astea ,probabil se turtesc la strangere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.