Zerocharm Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Salutare, avem un subiect kawasaki zx9r din 2000, problema este racirea. In oras ajunge la peste 110 grade daca prind 2 3 semafoare mai lungi. Inafara orasului temperatura sta pe la 80 de grade. Am schimbat antigelul, termocupla porneste insa in loc sa scada temperatura creste, doar ca mai greu. Dupa 100 si ceva de grade incepe sa curga putin antigel pe la capacul vasului de expansiune. Asta sa fie problema? Capacul de la vas nu inchide bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinache Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 (editat) Salutare! Când ai schimbat antigelul ai făcut și aerisirea sistemului de răcire! Trebuie să fie un aerisitor ca cele de la etrieri! La ZZR este la capacul de la radiator! Ar trebui sa se desfacă cu o cheie de 10 parcă! Da-mi un telefon când ai timp și încercăm să îi dăm de cap! 0762151714 Alin Numai bine! L.E.: eu ieri am făcut aerisirea fiindcă nici macar nu pornea ventilatorul și ajungea indicatorul pe roșu! După aerisire merge perfect! Editat Mai 29, 2017 de Alinache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Nu trebuie nimic desfacut cu cheia la zx9r, cauta manual de zx9 si vezi acolo pasii la schimbarea antigelului/aerisire instalatie.Ori capacul de la radiator nu mai tine presiune ori termostatatul e pa.Problema nu e la vasul de antigel ci la radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinache Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Înseamnă că am presupus greșit! Îmi cer scuze! Credeam că sunt similare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Sau garnitura de chiulasa arsa. E cel mai des defect intilnit la NINJA/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Cum s-a zis mai sus,verifica capacul de la radiator si gaura pe unde torni antigel.Daca nu etanseaza perfect,iti va trage aer in instalatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Nu e normal ca temperatura lichidului sa atinga 110gr.C in oras? Termocupla (ventilatorul) porneste de obicei pe la 107gr.C si un pic de inertie e normala... daca insa dupa aceea nu mai coboara deloc, atunci e o problema. Cu siguranta nu e bine sa picure pe langa buson... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zerocharm Postat Mai 30, 2017 Autor Share Postat Mai 30, 2017 Mersi pentru raspunsuri, zilele astea probabil joi, revin cu update. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Ventilatorul porneste intre 98-107 . Manualul zice 102. La mine porneste la 99/100.Conteaza si ce antigel/diluare s-a facut. Zerocharm , daca nu te pricepi mai bine o duci la un mecanic, poate sa fie si garnitura dusa cum a spus Jagi. La zx9 nu ii place deloc in oras se incalzeste extrem de repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 E cea mai mare problema a Ninjelor, incalzirea motorului.Eu am avut si ZZR 250 si tot arunca apa din vasul de expasiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 (editat) Dupa 100 si ceva de grade incepe sa curga putin antigel pe la capacul vasului de expansiune. Asta sa fie problema? Capacul de la vas nu inchide bine? Desi e posibil sa nu fie problema la tine, eu am patit la 636 ca unul dintre furtunele prin care circula lichidul de la radiator la vas, sa fie infundat cu calcar. nu stiu cum e la zx9 dar la 636 sunt extrem de subtiri. Problema se manifesta tot asa, urca temperatura extrem de repede si dupa ce pornea ventilatorul nu prea se racea. Primele zile am tot verificatu vasul, avea lichid full si m-a indus in eroare. Dupa care am scos capacul de la radiator si am vazut ca mai avea doar jumatate lichid in el, iar ventilatorul bate sus deci nu racea lichidul. Dupa ce am desfundat si furtunele si completat cu lichid, abia trecea de 102grade. Editat Mai 30, 2017 de LimpTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Si eu zic ca e o problema de presiune in instalatie, dar na... se poate ajunge si in etreme. Ca sa nu mai dai bani aiurea pe un alt antigel testeaza doar cu apa, verifica furtunele sa nu fie infundate, curata/aeriseste instalatia si vezi ce se intampla.E treaba de maxim o ora daca te pricepi cat de cat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zerocharm Postat Mai 30, 2017 Autor Share Postat Mai 30, 2017 Radiatorul este full, in vas este ok, busonul de la vas nu are nici o garnitura. Am schimbat antigelul in felul urmator, am golit toata instalatia, am pus in radiator full, am pus in vas aproape full,am pornit motorul cu capacul la radiator desfacut, a scazut,am oprit motorul, am pus capacul la loc am pornit motorul. Termostatul nu cred ca este blocat pentru ca la 70 80 kmh la ora se raceste, inafara la peste 90kmh imi sta si la 75 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 1. se goleste instalatia. 2. se curata instalatia cu apa sau apa distilata (eu bag furtunul de gradina in radiator cu putina presiune iar pe urma clatesc cu apa distilata) 3. se adauga antigel pana la gura de sus a radiatorului usor ca sa poata iesii aerul din radiator 4. se da drumul la motor cu capacul radiatorul desfacut pana bulele de aer dispar 5. se opreste motorul se lasa la racit si se mai da drumul ultima data pana porneste ventilatorul. 6.se aduga antigel in vas dupa ce s-a racit nu mai mult de ultima linia de nivel. » Post actualizat in 30 May 2017 15:15 1. se incalzeste mobra 1a. se da jos capacul de la radiator si se da drumul la lichid jos la pompa. 1b. se lasa mobra putin sa se raceasca. 2. se curata instalatia cu apa sau apa distilata (eu bag furtunul de gradina in radiator cu putina presiune iar pe urma clatesc cu apa distilata) 3. se adauga antigel pana la gura de sus a radiatorului usor ca sa poata iesii aerul din radiator 4. se da drumul la motor cu capacul radiatorul desfacut pana bulele de aer dispar 5. se opreste motorul se lasa la racit si se pune capacul la radiator,se mai da drumul ultima data pana porneste ventilatorul. 6.se aduga antigel in vas dupa ce s-a racit nu mai mult de ultima linia de nivel. » Post actualizat in 30 May 2017 15:43. Termostatul nu cred ca este blocat pentru ca la 70 80 kmh la ora se raceste, inafara la peste 90kmh imi sta si la 75 de grade. Termostatul "nu lucreaza" in afara orasului pentru ca vine suficient aer in radiator ca sa raceasca motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 De fapt lucreaza, chiar daca nu deschide exista un mic orificiu de bypass care, in regim de croaziera lasa suficient lichid sa circule pentru a asigura racirea. » Post actualizat in 30 May 2017 17:06 De fapt lucreaza, chiar daca nu deschide exista un mic orificiu de bypass care, in regim de croaziera lasa suficient lichid sa circule pentru a asigura racirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Dop de la vas nu ține presiune alta decât egal cu atmosfera. Presiune in sistem e ținut de dopul de pe radiator. Dacă scapă, de acolo e. Și asta poate cauza refulare din vas la supraplin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.