Sari la conținut

BMW 1200(ADV ) VS 1200 LC


Postări Recomandate

Salut..ma tot bate gandul de un upgrade si desi stiu bine cele doua motociclete ramane totusi o intrebare : merita diferenta de pret ? ..in discutie intra moto secondhand.Eu in drumurile mele caut cat mai mult drumuri nepavate si forestiere asa moto v- a avea parte si de ceva chinuiala!!Va rog sa va dati cu parerea sa vad daca cumva in urma discutiilor descopar ceva ce nu stiu sau imi scapa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luand un ADV second risti sa iei unul care chiar a vazut aventura si potentiala uzura mai mare decat vresiunea "road".

 

Interesant este ca la ADVuri second, destul de multe au upgrade de suspensie ... poate fi din motive de uzura sau imbunatarire performante.

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant este ca la ADVuri second, destul de multe au upgrade de suspensie ... poate fi din motive de uzura sau imbunatarire performante.

 

s-ar putea multe sa aiba upgrade pe motiv de downgrade inaltime sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand spui 1200(ADV) te referi tot la LC sau modelul vechi ?

 

Teoria e ca ADV e mai potrivit pentru offroad (desi nu inteleg cum fiind mai greu). Dar daca ai spus drumuri nepavate sau forestiere, merge. Ai autonomie mai mare, suspensii mai lungi dar si greutate mai mare. Depinde si de dimensiunile tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca am fost destul de clar in titlu dar comparatia se vrea intre generatia BMW 1200 gs (adv )2004-2012 versus BMW 1200LC .la cel din urma sare din schema varianta ADV din motive financiare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea au vazut offroad intens...Majoritatea posesorilor merg cu ele pe asfalt, in occident ivinduse rar ocazia unui traseu enduro.

 

Daca vrei GS, incwarca sa nu te zgarcesti si cauta unul in Germania sau Austria. Cauta unul musai cu carte service, km originali si cat mai multe accesorii.

 

Eu nu as cumpara mobra fara istoric sau de la samsar doar pentru a economisi 1000-1500 euro.

 

Vei plati triplu ulterior cand va incepe sa pice.

 

BMW Nuremberg aveau pe stoc un 2011 parca, full, cu 50000 km si la 11000 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea intrebarii era urmatoarea: merita un LC 2013(12000 euro) fata de un GS 2007-2008( 7000-8000 euro).ce poate face mai mult?..este mai manevrabil,se intretine mai ieftin,nu are atatea probleme tehnice,cam aceste lucruri ma intereseaza. Gageturile si plusul de putere nu ma stimuleaza de a platii diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depide ce doresti extra vs. 1100-le care il ai deja...

 

Eu eram destul de pornit sa iau 1150gs acum aproximativ 1 an, dar dupa o tura de 70-80 km am constatat ca nu este chiar ceea ce imi doresc si am ramas la Transalp - nu spun ca este prost ci doar nu m-am impacat cu ciclistica. In schimb, imi place maxim F800-le, deci ar fi prima optiune pentru mine in caz de upgrade.

 

Aprecierea este in mare parte subiectiva, totusi sunt generatii diferite cu solutii tehnice pe masura.... vezi ce buget ai/cat te poti intinde si ulterior alege cu inima ... cel mai nasol este sa nu iti placa motocicleta pe care ai dat bani (multi).

 

Ia un 1200 (non LC) si de diferenta de bani calatoreste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu te-ai gandit la un super tenereu de 1200?

Face cam acelasi lucru ca si Gsu,e mai ieftina,fiabilitate dovedita,cu ceva electronica pe ea,mentenanta mai ieftina

Intreb si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acesta este "utilajul"...full touratech +suspensie fata-spate Ohlins...nu pot sa spun nimic rau de el pt ca acum ma astepta in Georgia pt o tura in Caucaz in compania unor Bmw f800 gs unde pot face o compartie realista intre cele 2 moto.Dar eu am avut GS 1200 (seminevoit sa-l vand..DAR mi-a ramas sufletul la el) si vreau sa ma intorc la acel model dar ca tot romanul ma gandesc ca daca tot fac un efort nu merita oare sa ma mai fortez un pic si sa iua un LC ?


» Post actualizat in 12 Jul 2017 14:32

De ce nu te-ai gandit la un super tenereu de 1200?

Face cam acelasi lucru ca si Gsu,e mai ieftina,fiabilitate dovedita,cu ceva electronica pe ea,mentenanta mai ieftina

Intreb si eu

Buna motocicleta( am mers un pic cu ea) dar nu a reusit sa-mi fure inima!!!

post-10654-0-63066200-1499869246_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura asemanare intre cele doua e doar felul in care sunt aranjate pistoanele si cam atit. Cel mai bine sa te te duci sa faci un ride test sa te convingi daca e placul tau. In functie de buget poate gasesti si ceva la reprezentanta de vinzare la mana a doua . Mobre de ride test sau buyback . Au preturi bune din punctul meu de vedere. Revenind la mobre cred ca e de evitat 2013 la lc , adica primii ani . Lc -ul e net superior din toate punctele de vedere generatiei precedente. Mie singurul lucru care nu imi place e sunetul motorului ,dar asta e o chestie de gusturi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depide ce doresti extra vs. 1100-le care il ai deja...

 

Eu eram destul de pornit sa iau 1150gs acum aproximativ 1 an, dar dupa o tura de 70-80 km am constatat ca nu este chiar ceea ce imi doresc si am ramas la Transalp - nu spun ca este prost ci doar nu m-am impacat cu ciclistica. In schimb, imi place maxim F800-le, deci ar fi prima optiune pentru mine in caz de upgrade.

 

Aprecierea este in mare parte subiectiva, totusi sunt generatii diferite cu solutii tehnice pe masura.... vezi ce buget ai/cat te poti intinde si ulterior alege cu inima ... cel mai nasol este sa nu iti placa motocicleta pe care ai dat bani (multi).

 

Ia un 1200 (non LC) si de diferenta de bani calatoreste!

800 SI 1200 non LC sunt cam la celasi pret si practic 800-le mie mi-ar fii mai bun dar eu merg destui km si cu sotia si atunci 1200 este mult mai bun.

» Post actualizat in 12 Jul 2017 14:44

Singura asemanare intre cele doua e doar felul in care sunt aranjate pistoanele si cam atit. Cel mai bine sa te te duci sa faci un ride test sa te convingi daca e placul tau. In functie de buget poate gasesti si ceva la reprezentanta de vinzare la mana a doua . Mobre de ride test sau buyback . Au preturi bune din punctul meu de vedere. Revenind la mobre cred ca e de evitat 2013 la lc , adica primii ani . Lc -ul e net superior din toate punctele de vedere generatiei precedente. Mie singurul lucru care nu imi place e sunetul motorului ,dar asta e o chestie de gusturi .

Au trecut 4 ani oare recall-urile nu au rezolvat problemele primelor modele?..ma refer la o moto cu full service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lc-ul rezolva si multe inconveniente . Cum ar fi: ambreiajul se schimba prin fata (fara sa desfaci motorul), bateria se scoate prin lateral fara sa dai rezervorul jos. Motorul e mult mai vioi si mai elastic dar cu rezerve de putere , cutia imi pare mai reusita ca la vechiul model. E clar un pas inainte

» Post actualizat in 12 Jul 2017 14:52

Sa nu uit de frine : radial combinat cu noul abs sunt ceva deosebit . Chiar si fara abs pro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cel mai bine faci un drive test. La MAN Romania editia de anul asta (la Vidraru) aduce BMW destule modele, poti calari acolo noul GS si vezi cum e.

 

Din topicul dedicat iti fac eu copy paste:

 

- motor de 1170cmc, racit mixt cu lichid si aer;
- putere 125cp @7700rpm, cuplu max. 125Nm @6500rpm
- cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj uscat cu functie anti-hopping;
- greutate la gol (gata de drum, cu plinurile facute) 238kg, similara cu cea a modelului anterior, avand in vedere ca acum si ABS este standard;
- rezervor 20L;
- anvelope cu dimensiuni in premiera: 120/70-19 (fata) si 170/60-17 (spate)
- alternator 580w;
- frane fata cu doua discuri (305mm) cu etrieri radiali cu cate 4 pistonase; spate un disc de 276mm cu 2 pistonase; ABS standard decuplabil;
- se pastreaza sistemele telelever si paralever, imbunatatite; cardanul va fi acum ca la seria K, pe partea stanga;

 

Printre optionalele noi:

- dynamic ESA (cu functie de reglare automata in functie de suprafata de rulare);
- selectarea modului de rulare (riding modes): Rain, Road, Dynamic, Enduro sau Enduro-Pro, cu influente asupra motorului, suspensiilor, ABS-ului si ASC-ului;
- far principal cu LED; lumini de zi;
- cruise-control;
- computer PRO (spre deosebire de cel standard, cu functii extinse pt. off-road).

 

Pentru restu detaliilor vezi: /index.php?/topic/684988-noul-bmw-r1200-gs-2013/?p=3248565

 

LC-ul fatza de generatia veche este schimbat complet (cel putin asta e teoria, eu n-am avut varianta veche). Si am luat fara drive test. Dupa aproape 10k km cu el nu am absolut niciun regret. Poate doar faptul ca sunt doar 2-3 locuri unde il poti repara, diagnostica, etc.

 

Eu am 2013, luat anul trecut. In 3 ani neamtu facuse 50.000 km. Luat de la dealer. A facut toate recall-urile, sunt trecute in cartea de service. Nu vad care e riscul. Sigur, din 2014 au inceput sa mai modifice chestii .. dar eu l-am preferat pe asta pentru ca a fost accesorizat complet (doar valize laterale nu am).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea intrebarii era urmatoarea: merita un LC 2013(12000 euro) fata de un GS 2007-2008( 7000-8000 euro).ce poate face mai mult?..este mai manevrabil,se intretine mai ieftin,nu are atatea probleme tehnice,cam aceste lucruri ma intereseaza. Gageturile si plusul de putere nu ma stimuleaza de a platii diferenta.

 

Raul, uite si parerea mea: avand in vedere ca tu vrei si destul off, in primul rand, n-as lua in calcul, indiferent de generatie, ADV-ul. Cei 2 cm cat o avea in plus la suspensie nu mi se par atat de spectaculosi; n-am inteles niciodata cum crede cineva ca o motocicleta mai grea si mai cu un gabarit mai mare este mai buna in off. Pui un scut enduro si stai fara frica de atins pe jos. Sau de diferenta de bani mai umbli la suspensii, ca tot iti place.

 

ADV are avantajul ca vine deja echipat in standard cu crashbar-uri, scarite enduro, jantele cu spite, majoritatea au si proiectoarele. Deci, chiar daca pare mai scump fata de GS-ul simplu din aceeasi generatie, diferenta de bani o cam scoti din astea pt ca mai toti ni le dorim si nu sunt ieftine.

 

Ca idee, asa cum am recomandat tuturor, as evita pe cat posibil LC-ul 2013. A fost o schimbare totala a motocicletei si primul an l-as evita. De exemplu, personal, dupa ce am citit ca vezi-Doamne unele accidente au fost puse pe seama lipsei aclui amortizor de ghidon (pe care l-au pus standard incepand cu modelul 2014), mi-ar sta pe crier chestia asta. pe langa alte mici modificari pe la riding-modes si ce or mai fi schimbat.

 

Asadar, mai ales ca si bugetul conteaza, cred ca cel mai bine iti cauti un GS dohc (incepand cu 2010) cat mai bun (carte service, km putini), care are deja jante cu spite si pe care mai adaugi tu ce-ti place (cutii, suspensii, etc) si ti-l faci pe gustul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cel mai bine faci un drive test. La MAN Romania editia de anul asta (la Vidraru) aduce BMW destule modele, poti calari acolo noul GS si vezi cum e.

 

Din topicul dedicat iti fac eu copy paste:

 

- motor de 1170cmc, racit mixt cu lichid si aer;

- putere 125cp @7700rpm, cuplu max. 125Nm @6500rpm

- cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj uscat cu functie anti-hopping;

- greutate la gol (gata de drum, cu plinurile facute) 238kg, similara cu cea a modelului anterior, avand in vedere ca acum si ABS este standard;

- rezervor 20L;

- anvelope cu dimensiuni in premiera: 120/70-19 (fata) si 170/60-17 (spate)

- alternator 580w;

- frane fata cu doua discuri (305mm) cu etrieri radiali cu cate 4 pistonase; spate un disc de 276mm cu 2 pistonase; ABS standard decuplabil;

- se pastreaza sistemele telelever si paralever, imbunatatite; cardanul va fi acum ca la seria K, pe partea stanga;

 

Printre optionalele noi:

- dynamic ESA (cu functie de reglare automata in functie de suprafata de rulare);

- selectarea modului de rulare (riding modes): Rain, Road, Dynamic, Enduro sau Enduro-Pro, cu influente asupra motorului, suspensiilor, ABS-ului si ASC-ului;

- far principal cu LED; lumini de zi;

- cruise-control;

- computer PRO (spre deosebire de cel standard, cu functii extinse pt. off-road).

 

Pentru restu detaliilor vezi: /index.php?/topic/684988-noul-bmw-r1200-gs-2013/?p=3248565

 

LC-ul fatza de generatia veche este schimbat complet (cel putin asta e teoria, eu n-am avut varianta veche). Si am luat fara drive test. Dupa aproape 10k km cu el nu am absolut niciun regret. Poate doar faptul ca sunt doar 2-3 locuri unde il poti repara, diagnostica, etc.

 

Eu am 2013, luat anul trecut. In 3 ani neamtu facuse 50.000 km. Luat de la dealer. A facut toate recall-urile, sunt trecute in cartea de service. Nu vad care e riscul. Sigur, din 2014 au inceput sa mai modifice chestii .. dar eu l-am preferat pe asta pentru ca a fost accesorizat complet (doar valize laterale nu am).

Multumesc pt raspuns dar la MAN anul acesta nu pot ajunge ca sunt in Georgia dar partea bune este ca o sa ma edific in privinta variantei de a trece la un 800 GS .Acum dupa posturile voastre sunt cu dracusorul la o ureche care spune ia Lc si varianta lui ingeras(Florin) care spune sa merg pe varianta ieftina si de restul kilometri!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost fix in situatia ta si la acel moment lucrurile stateau asa: un GS 2010-2012 pana in 50.000 km era pe la 8-9000 euro. Diferenta pana la LC era cam de 2-3000 eur. Nu spun ca 3000 euro nu sunt bani. Doar ca optiunile noi de la LC pe mine m-au incantat suficient cat sa iau direct modelul nou. Stiam ca daca iau GS-ul vechi tot la asta nou o sa ma uit si nu avea rost.

 

Chiar daca primul an, asta e .. cum am mai spus, luat in 2016 motoru a avut recall-urile facute si faza cu amortizoru de ghidon nu cred ca in ea, nu mi-a dat vreo secunda senzatia ca are nevoie. Mai aiurea e ca nu vor sa recunoasca acum problema cu furca, desi sunt MULT mai multe cazuri de accidente decat au fost generate de voblaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raul, uite si parerea mea: avand in vedere ca tu vrei si destul off, in primul rand, n-as lua in calcul, indiferent de generatie, ADV-ul. Cei 2 cm cat o avea in plus la suspensie nu mi se par atat de spectaculosi; n-am inteles niciodata cum crede cineva ca o motocicleta mai grea si mai cu un gabarit mai mare este mai buna in off. Pui un scut enduro si stai fara frica de atins pe jos. Sau de diferenta de bani mai umbli la suspensii, ca tot iti place.

 

ADV are avantajul ca vine deja echipat in standard cu crashbar-uri, scarite enduro, jantele cu spite, majoritatea au si proiectoarele. Deci, chiar daca pare mai scump fata de GS-ul simplu din aceeasi generatie, diferenta de bani o cam scoti din astea pt ca mai toti ni le dorim si nu sunt ieftine.

 

Ca idee, asa cum am recomandat tuturor, as evita pe cat posibil LC-ul 2013. A fost o schimbare totala a motocicletei si primul an l-as evita. De exemplu, personal, dupa ce am citit ca vezi-Doamne unele accidente au fost puse pe seama lipsei aclui amortizor de ghidon (pe care l-au pus standard incepand cu modelul 2014), mi-ar sta pe crier chestia asta. pe langa alte mici modificari pe la riding-modes si ce or mai fi schimbat.

 

Asadar, mai ales ca si bugetul conteaza, cred ca cel mai bine iti cauti un GS dohc (incepand cu 2010) cat mai bun (carte service, km putini), care are deja jante cu spite si pe care mai adaugi tu ce-ti place (cutii, suspensii, etc) si ti-l faci pe gustul tau.

Salut Vlad..asteptam sa intervii!!!Da solutia ta este "calea de mijloc"!! Dar daca ar fi sa o bugetez si mai mult si taiem 5 CP si infrunt lenea si imi fac si imi fac singur reglajul la supape dar pastrez optiunile de ABS si ASC pot sa cobor si la un 2008..corect? Exista vreo diferenta intre ASC-ul model 2008 si urmatorii ani pana in 2013 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelele astea doua gasesti sa le inchiriezi in Bucuresti, in jur de 100E pe zi, dar asa faci un test drive mai lung si pe ce teren vrei.

Eu am inchiriat ADVu am mers 600km intr-o zi si am vazut ca nu e de mine, am salvat multi bani asa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comentarii subiective: LC 2013 luna 05

83.000 km -NICI O PROBLEMA !

Salut..l-ai cumparat de nou sau SH?

» Post actualizat in 13 Jul 2017 06:26

Modelele astea doua gasesti sa le inchiriezi in Bucuresti, in jur de 100E pe zi, dar asa faci un test drive mai lung si pe ce teren vrei.

Eu am inchiriat ADVu am mers 600km intr-o zi si am vazut ca nu e de mine, am salvat multi bani asa :)

Sigur acesta este varianta convenabila in care as avea posibilitatea de a merge in test si cu pasager si trage concluziile ne presat de timp.

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...