Sari la conținut

Fulgerica, Suza' de un sfert


crazvy
 Share

Postări Recomandate

multumita user-ului lebada a venit noua jucarie

am ajuns la concluzia ca nu are rost sa iau un motor mare si greu de intretinut

venita din Germania tot de la un romanas emigrat mai demult

cu 3.800 km la bord, ca noua :clap:

post-3819-0-20100300-1500913794_thumb.jpg

Inazuma GW250

 

post-3819-0-68278700-1500914211_thumb.jpg

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He he...raritate as putea sa zic :D. Dar mananca tot pneuri, ulei, placute de frana, la fel ca orice alta motocicleta (asta vis-a-vis de treaba cu "motor mare si greu de intretinut") ;)

 

Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He he...raritate as putea sa zic :D. Dar mananca tot pneuri, ulei, placute de frana, la fel ca orice alta motocicleta (asta vis-a-vis de treaba cu "motor mare si greu de intretinut") ;)

 

Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente!

dar se schimba mai rar, sint mai accesibile pe motor, sint mai ieftine si se gasesc aftermarket mai multe variante

mersi :)

 

Simpatică. Ce m enervează pe mine la suzuki e ca pune propulsoare de conceptie veche pe motociclete noi. By the way, motorul asta de pe ce motocicleta provine?

hmm, nu prea stiu

a existat Inazuma de 750 mai demult dar era in 4 cilindri

probabil de la GSX-R250 care e un motor nou din gama GSX-R

era un articol si aici pe forum preluat de pe motoflash

/index.php?/topic/717704-suzuki-a-dezvaluit-modelul-gsr250f/?hl=gw250

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumusica motocicleta! Sa o stapanesti sanatos! O alegere foarte practica, mai ales pentru oras si commuting.


» Post actualizat in 25 Jul 2017 07:09


Dar mananca tot pneuri, ulei, placute de frana, la fel ca orice alta motocicleta (asta vis-a-vis de treaba cu "motor mare si greu de intretinut") ;)

Cand tragi linie, dupa un an de exploatare, ai sa vezi ca una de asta mica, iti reduce cheltuielile la jumate, fata de un miar. Cum spuneam si fericitului posesor, este o alegere practica, pe care ar trebui sa o urmam cati mai multi, insa.. nah.. stii cum este... la noi inca marimea conteaza... Desigur, conteaza si ce vrei sa faci cu motocicleta.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simpaticoasa Suzi a ta...Sa o stapanesti sanatos! Arata bine...

mersi

 

Oricum is rare la noi,caci din cate stiu nu sunt facute pentru Europa.Cautam la un moment dat,una pentru nevasta-mea,dar nu am gasit.

Sa-i pui kilometri cat de multi pe bord fara probleme. :ok:

pe mobile.de sint vreo 20 de vinzare

si s-au vindut deja inca vreo 10 de la inceputul anului

pe wiki scrie ca in UE din anul curent e obligatoriu ABS-ul peste 125 cmc si de aceea nu se mai aduc

mersi

 

Frumusica motocicleta! Sa o stapanesti sanatos! O alegere foarte practica, mai ales pentru oras si commuting.

» Post actualizat in 25 Jul 2017 07:09

Cand tragi linie, dupa un an de exploatare, ai sa vezi ca una de asta mica, iti reduce cheltuielile la jumate, fata de un miar. Cum spuneam si fericitului posesor, este o alegere practica, pe care ar trebui sa o urmam cati mai multi, insa.. nah.. stii cum este... la noi inca marimea conteaza... Desigur, conteaza si ce vrei sa faci cu motocicleta.

total de acord

mersi la toata lumea :)

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumita user-ului lebada a venit noua jucarie

am ajuns la concluzia ca nu are rost sa iau un motor mare si greu de intretinut

venita din Germania tot de la un romanas emigrat mai demult

cu 3.800 km la bord, ca noua :clap:

attachicon.gifInazuma 002.jpg

Inazuma GW250

De belea,s-o stapanesti sanatos!

.....cat a facut halatu'?

Editat de Maximo74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De belea,s-o stapanesti sanatos!

.....cat a facut halatu'?

2.300E

transportul in tara 200E

nr rosu+RCA 3 luni 50E

si inmatricularea o fi inca vreo 100E

progamare pe 22 septembrie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.300E

transportul in tara 200E

nr rosu+RCA 3 luni 50E

si inmatricularea o fi inca vreo 100E

progamare pe 22 septembrie...

S-o stapanesti sanatos si drumuri bune!!

Frate, ce termene au astia la RAR...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos si drumuri bune!!

Frate, ce termene au astia la RAR...

mersi

la e programare RAR a doua zi

dar tot am stat vreo 4 ore pina s-a bagat careva in seama!

nu mai era nici o moto, stand separat, programare,

au inchis butikul o juma de ora pt pauza de masa

am insistat de vreo 3 ori, stai acolo, adu-o aici, da hirtiile, ia factura, etc

 

la politie e pe 22 septembrie

dar si acolo baga pe cine vor in fata

n-ai cum sa verific lista care o striga

smecherasii umbalu ca acasa in spate prin birouri....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos! Un model cu adevarat practic!

Pt. oras e destul de evident ca e o alegere mai buna decat un miar. Nu stiu daca ai mai condus inainte si ce, dar e posibil sa nu fie foarte fasneata la viteze mai mari de 70-80.

Dupa specificatii as compara-o cu GS500. La gabarit si tipul motorului sunt foarte asemanatoare, ambele aprox. 170 kg si 2 cilindri paraleli si frana pe un disk in fata. Probabil o sa fii foarte multumit de consum care presupun ca e undeva pana-n 5 in oras.


» Post actualizat in 01 Aug 2017 22:35

Apropo de discutia comparativa cu gsxr de 250.

Vazum acum f. mult ani un model de gsx 250 in 4 cilindri. Nu cred ca inazuma 250 are ceva in comun cu gsx vechi pt. aia ca avea pe bord vreo 20000 rpm, mai ceva ca un polizor. Cred ca si banditu de 250 a facut parte din aceeasi categorie. Am tot auzit/citit ca astea de 4 cilindri si 250 sau 400 dau dureri de cap la reglaje...

 

Presupun ca asta are injectie, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi

e cam lenta la demaraj, in treptele superioare se simte mai bine

am scos 2,7 extraurban, manualul scrie 4

are 2 moduri de conducere: normal si eco

de fapt numai iti arata cind sa schimbi viteza, la 4.000 sau la 8.000

da, e injectie

 

si cu dotari touring daca tot s-a scos V-Strom de 250 (probabil aceeasi motorizare)

post-3819-0-38064400-1501651123_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, cam greu, nu m-am uitat la asta, GS-ul avea 193 kg

 

side-case-urile sint de 36

ulterior am vazut ca in specificatia suportului scrie maxim 22

apasa un pic pe semnmalizari

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...