Jump to content
Sign in to follow this  
catas_him

problema urata yamaha dragstar 650 an 2006

Recommended Posts

Cum spune si titlul topicului se da una motoreta "yahama" dragstar 650 an 2006.

Motor stationat timp de 6 luni.Inainte de a fi pus sub prelata in toamna mergea perfect nimic de reprosat.

A mai fost odata pornit inainte de craciun a luat-o la sfert.

La sfarsitul primaverii se da una cheie cu bateria full, nu porneste nici cu rugaciuni.Se constata lipsa de scanteie pe ambele bujii.

Se remediaza prin inlocuirea senzorului de aprindere (pic up coil)_ul.Apare scanteia pe ambele bujii, problema e ca functioneaza doar intr0un singur cilindru.

Desfacut carb curatat, suflat, facut bucati, introdus in decarburol solutie.

Verificat jocurile la supape, punerea la punct, totul perfect.

Flansele de cauciuc seun ok, nu_s crapate sau ciufulite...

Daca accelerez incepe sa functioneze si al doilea cilindru dar doar pt cateva secunde.

Pur si simplu nu_i vine benzina pe al doilea cilindru.....

 

Din discutii mi s-a spus ca ar putea fi semeringurile de pe axul clapetelor de acceleratie,ar parea o problema de aer fals, e posibil.

Inainte de a achizitiona alte carb, daca mai aveti vreo idee, va rog sa mi-o impartasiti.

 

Mai am un pic si ii dau foc, am desfacut carb de 463 de ori, exagerez un pic dar de 20 de ori tot am facut_o.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu zic ca e sau nu e, insa o problema asemanatoare intalnisem la 'motoreta din iad' (TDM). Era chiulasa slabita si mergea exact cum zici tu; la mine nu a bagat ulei in apa, nu presiune in vas, nici un semn fizic in afara de benzina prea putina si rateuri in carb cand e un pic subturat, peste 1500 rpm, mergeau perfect ambii cilindri. A fost in 3 serviceuri (cunoscute) si nu a gasit nimeni problema (nici eu care am facut exact cum ai zis tu cu carburiciurile), decat pe la a 4-a mana si-a dat cineva seama. In alta ordine de idei, nu merg piese de pe un carburici pe altul? sa vezi daca se muta problema, pana sa mergi mai departe cu diagnosticarea? Tot o idee, pe la unele TDM-uri (si mai auzisem si de alte modele parca de la yamaha) e ca acul sapa santuri in tuburile emulsoare (parca asa se numeau). Vezi si pe acolo, la unele modele nu se puteau inlocui si singura solutie era inlocuirea carburiciurilor. Arunca un ochi si pe acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai incearca ceva mai ales ca e simplu , c-am patit eu acuma recent la a mea de nu statea la relantiu desii aveam scanteie cand am scos bujia , im parea mie ca nu o da regulat ba chiar o arunca pe unde prindea si mai m-o si percutat in cot , scoate pipa din bujie si din cablul ce vine din bobina si masoara cu un aparat daca ai continuitate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

In admisia carburatorului de pe cilindrul care nu functioneaza da citeva pufuri cu spray de tintari (nu rade , e inflamabil) cu motorul in functiune, daca cilindrul functioneaza ok ai gasit problema ,lipsa benzina. Mai poti face si schimb de carburatoare pt a vedea daca problema se muta pe celalalt cilindru, inca ceva un test de compresie ai facut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La faze de genul asta primul lucru pe care l-asi incerca ar fi inlocuirea bujiei la cilindrul problematic sau macar inversare bujiilor intre ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masoara compresia cilindrului care nu functioneaza. Verifica sincronizarea carburatoarelor.

» Post actualizat in 21 Aug 2017 09:02

Masoara compresia cilindrului care nu functioneaza. Verifica sincronizarea carburatoarelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masoara compresia cilindrului care nu functioneaza. Verifica sincronizarea carburatoarelor.

» Post actualizat in 21 Aug 2017 09:02

Masoara compresia cilindrului care nu functioneaza. Verifica sincronizarea carburatoarelor.

ce sincronizezi tu christosu prostilor cand nu merge decat un cyl ???

 

o sincronizare la ochi e arhi suficienta. praf si pulbere

 

 

am avut acum o luna un gunoi care facea la fel , a fost o bobina , CARE masurata era in parametri !

 

tot la fel am luat-o ca nu se alimenteaza ca trage aer fals ... pt ca incepea sa functioneze in ture , doar la relanti mergea din cand in cand

 

cat masura pick-up coilu vechi? era in param la rece? astea nu prea mor peste iarna

 

nivelu in cnc?

 

si blocheaza ais-u inainte sa faci orice altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc tuturor pt parerile date.....nu am mai avut timp sa ma ocup de problema, sper saptamana ce vine sa imi fac .....

varianta care o incerc e sa schimb intre ele bobinele de inductie inainte de a comanda alta....pretul pe original pt una e de 100 de euro

Dupa curatarea carb schimbat intre ele piese, ridicat coborat nivelul, motorul face la fel

Ma intriga faptul ca pana cand i-a cedat aprinderea motorul functiona in parametri normali......

Pick-up coil-ul la masuratori a dat valori de 137 ohmi, valoarea din manual e de 185_ 220 .....

 

Salutari si multumesc inca odata de raspunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, cel mai usor vezi daca schimbi bobinele intre ele , mareste distanta intre electrozii bujiilor la 09-1mm... asta o sa-ti arate clar care bobina e obosita.

 

daca e intradevar o bobina moarta nu are rost sa cumeri noua...

 

bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inversat și bobinele și problema persista.Am ridicat nivelul în camera, un plus în funcționarea motorului. Am rateuri în decelerare pe cilindrul al doilea.

SuruBună amestec reglat de la 4 ture,3,2....La fel.

Mă gândesc sa schimb jigleoare le as merge cu jigloare mai mari atât pe relanti cât și în ture...

Nu mai am nici o idee....m-A stors troaca ăsta de idei...

Salutari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E un mecanic bun la Galați . Nu cred ca e departe de tine . Știu ca a avut o problema asemănătoare si a rezolvat . Meri pana la el. O sa caut date de contact

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am găsit problema. Tablita plutitorului la prinderea în plastic are joc.Trebuie sa o lipesc .Determina variații ale nivelului în cnc .

Ansamblul metal plutitoare îmi par foarte firave.Trebuia sa fiu mai atent în momentul când am făcut nivelul și am ridicat tablita magica ....

Revin cu detalii zilele astea.

Salutari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masoara compresia cilindrului care nu functioneaza. Verifica sincronizarea carburatoarelor.

» Post actualizat in 21 Aug 2017 09:02

Masoara compresia cilindrului care nu functioneaza. Verifica sincronizarea carburatoarelor.

Ce are compresia cu scanteia?

Ce are sincronizarea cu scanteia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

am desfacut complet un xvs 650 A clasic din 2006,uk,plin de rugina ..... si intampin ceva probleme la montare,pornire

 

pick up coil a dat fail si am pus una de virago.e ok

are scanteie albatra pe ambele bobine si bujii noi.

baterie noua

ais anulat

problema e la carburatoare,nu vrea sa porneasca.am incercat sa o pornesc doar cu airbox dat jos,fara filtru pus......

am nevoie de ajutor

multumesc

0763471263

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...