RuInCV Postat Noiembrie 30, 2017 Share Postat Noiembrie 30, 2017 Kawa j300,e un kymco mai scump.adica kymco cu logo-ul de la kawa Habar nu ai ce vorbesti. In momentul in care am luat J300-le (iulie 2014), un Downtown 300i de la Kymco era mai scump cu vreo 100 euro. In plus la Kawasaki aveaii 4 ani garantie in loc de 2, scuterul era pe stoc si nu trebuia sa astept minim 3 saptamani, etc. In acest moment un Downtown 350i costa 5800 EUR si nu e clar daca e versiunea 2017 sau 2018. Un J300 costa 5350 EUR (2018) sau 5150 EUR (2017). In continuare diferenta de garantie ramane. Nu am idee cum e situatia la stocuri, dar avand in vedere luna in acest moment e irelevanta. La noul Downtown cei de la Kymco au ridicat saua ajungand la un 810mm, care pentru inaltimea mea ar fi probabil problematic. Tot 810 am si la Tiger, doar ca evident saua este mult mai ingusta si ajung ok jos. Service-ul de la United arata mai bine si foarte probabil la revanzare faptul ca ai sigla Kawasaki pe mobra si nu Kymco o sa se simta un pic. Eu am TC pe Tiger si pana acum nu l-am simtit intrand decat pe off, iar acolo doar pe portiunile ude ale forestierelor. In off in marea majoritate a timpului esti in scarite, deci clar mai putina greutate pe roata spate. Nu prea vad unde te poate ajuta TC la un scuter, eu am mers cu al meu si la temperaturi negative (cu pneuri de iarna e adevarat), dar nu am avut vreodata impresia ca mi-ar trebui TC. In ceea ce priveste plecarea de pe loc din nisip/pietris, fara suparare dar acolo nu iti trebuie TC ci doar bun simt; plus ca daca bagi mana tare in gaz la o astfel de plecare sunt sanse ca nici TC sa nu te ajute. » Post actualizat in 30 Nov 2017 11:12 P.S. Un Downtown 125 este 4800 EUR, in timp ce un J125 este 4700. O fi Kymco mai ieftin pe alte meleaguri si banuiesc ca are un pret mai mic de productie/intrare in tara, dar asta nu ma incalzeste cu nimic daca la final trebuie sa platesc mai mult. Din punctul meu de vedere cam orice maxi de peste 400 incearca sa faca prea multe si nu reuseste nimic bine. Greutatea te va deranja la manevrele de pe loc sau la viteze foarte mici, gen strecuratul printre masini. Chiar daca e ok pentru touring rotile prea mici te vor penaliza la drum lung, mai ales daca asfaltul nu e ca in palma. In plus costa exagerat de mult, de banii aia iti iei o moto noua (un Versys 650 de exemplu, care e o mobra destul de polivalenta) si iti raman bani pentru un scuter sh de oras (250-300 cmc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 1, 2017 Share Postat Decembrie 1, 2017 (editat) Din punctul meu de vedere cam orice maxi de peste 400 incearca sa faca prea multe si nu reuseste nimic bine. Greutatea te va deranja la manevrele de pe loc sau la viteze foarte mici, gen strecuratul printre masini. Chiar daca e ok pentru touring rotile prea mici te vor penaliza la drum lung, mai ales daca asfaltul nu e ca in palma. In plus costa exagerat de mult, de banii aia iti iei o moto noua (un Versys 650 de exemplu, care e o mobra destul de polivalenta) si iti raman bani pentru un scuter sh de oras (250-300 cmc). Esti ca mamaie. Aoleuuu de banii aia imi luam lemne pentru 10 ani. Trebuie sa ne impacam cu ideea ca unii au bani si isi permita sa dea 10.000 sau 20.000 euro pe un scuter. ii poti cere unuia care are yaht si da 5000 euro anual doar ca sa isi tina yahtul in port sa isi ia un motor in loc de scuter doar ca este mai ok? Nu! Editat Decembrie 1, 2017 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Decembrie 2, 2017 Share Postat Decembrie 2, 2017 Lol, you are barking at the wrong tree. Nu am reusit sa inteleg logica prin care ai ajuns la concluzia ta pornind de la paragraful citat. Fyi mi-am luat ambele mobre de noi, deci crede-ma ca am auzit o gramada de variatii cu tema "ce puteai sa faci cu banii aia". Fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii lui. Pe de alta parte daca maine mi-as lua elicopter tot n-as putea ajunge mai repede cu el in peste 95% din locatii din Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Decembrie 5, 2017 Share Postat Decembrie 5, 2017 Cum spuneam mai sus. TC bine că îl ai. Nu intră foarte bine, dar când intră stie el de ce. Acum nu zice nimeni că mori fără TC, dar să fie....primit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onicas Postat Ianuarie 29, 2018 Share Postat Ianuarie 29, 2018 Salut, eu detin un yamaha t-max 530 din 2015 cu ABS , sunt foarte multumit de el, i-am facut niste modificari deja am ajuns la 10 mii cu el, si nu ma opresc, voi ajunge pe la 25 de mii,în august îl duc in grecia la cineva ca sa ii puna turbo + altele, o sa ajung la aproape 100 cp cu el, ma costa vreo 5000 euro treaba asta, apoi o sa-i schimb furca din fata cu cea mai de top + spate, desigur variator malossi + belt + ambreiaj sport doar astea sunt peste 2000 euro, + niste chesti de tunning gold, si la final o sa il fac jumate d Full carbon , era sa uit + angel eyes.ps toba sport originala akrapovik by t-ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onicas Postat Ianuarie 29, 2018 Share Postat Ianuarie 29, 2018 O sa fie ok...90+ hp fara riscuri sami puste ceva...pot sa il.duc si la 130 cp da multe modificari si motor si tot si 8000€ ...eu zic ca 90hp e super. Dece crezi ca nu va fi fiabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 29, 2018 Admin Share Postat Ianuarie 29, 2018 Pentru ca orice modificare dusa inspre extrem scade fiabilitatea unui motor, ca doar nu dublezi puterea sa mergi legal cu el si sa pleci ca trenul, presupun ca o sa-l tii numai in rosu. In alta ordine de idei, de unde stii cat te costa modficarile, avand in vedere ca ai deschis topic in care cauti pe cineva sa-ti faca lucrarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Ianuarie 29, 2018 Share Postat Ianuarie 29, 2018 (editat) Si puteam pune pariu ca e agramat, nu stiu de ce.... Ca sa fiu si on topic ..la frane nu faci upgrade? Editat Ianuarie 29, 2018 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onicas Postat Ianuarie 29, 2018 Share Postat Ianuarie 29, 2018 Si puteam pune pariu ca e agramat, nu stiu de ce.... Ca sa fiu si on topic ..la frane nu faci upgrade? Ba da, brembo desigur,cititi asta, eu am postat sa vad daca e cineva in romania ca sa nu-l mai duc pana in grecia! » Post actualizat in 29 Jan 2018 17:03 Dovada. » Post actualizat in 29 Jan 2018 17:07 Asta e alui greek are 130 + hp.. » Post actualizat in 29 Jan 2018 17:10 + video youtube! » Post actualizat in 29 Jan 2018 17:24 Ps: multumesc pt ca sunt agrament, tu cum esti? Ai o chiflă în burtă? » Post actualizat in 29 Jan 2018 17:39 Pentru ca orice modificare dusa inspre extrem scade fiabilitatea unui motor, ca doar nu dublezi puterea sa mergi legal cu el si sa pleci ca trenul, presupun ca o sa-l tii numai in rosu. In alta ordine de idei, de unde stii cat te costa modficarile, avand in vedere ca ai deschis topic in care cauti pe cineva sa-ti faca lucrarea? Sincer,90 hp nu poti sa aici ca wow,nu sunt 200 hp, doar vreau sa fie mai rapid pe plecari,si il voi folosi doar in concediu cand vin in romania.! sunt un om simplu,nu am venit aici sa ma dau mare si altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Ianuarie 29, 2018 Share Postat Ianuarie 29, 2018 @onicas Am zis ca esti agramat, ~agrament~ nu exista in limba romana. Si esti! Nu imi dau seama ce zici de chifle pana nu ne arati poze cu zecile de mii de euro disponibili pt turbo pe scuter si alte rahaturi de oameni complexati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onicas Postat Ianuarie 29, 2018 Share Postat Ianuarie 29, 2018 Moş,nu trebe sa îți arat eu tie contul meu sau sa îți demostrez eu tie ceva,odata ce am avut bani de un t-max din 2015 cu ABS,eu cred ca am ceva banuți,daca tu doresti o poza cu contul meu se rezolva, stai asa maestre.si am sa revin la vara si cu poze cu turbo sau ce îi mai fac, se vede ca vorbeste foamea din tine.. » Post actualizat in 29 Jan 2018 20:05 Stii ce nu înțaleg, dece oare noi români putem fi asa de rai? Dece nu putem fii oameni buni si sa ne ajutam, asa sunt si in UK,numa tzepe si vrajeala, de aia merge tara aia asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Ianuarie 29, 2018 Share Postat Ianuarie 29, 2018 (editat) Pai cine a inceput cu chifla? Eu am zis doar ca esti agramat. Nu e mare tragedie, sunteti multi asa! Esti prea agitat man, relax! Editat Ianuarie 29, 2018 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onicas Postat Ianuarie 29, 2018 Share Postat Ianuarie 29, 2018 Cum spui u, sincer mi se rupe de părerea ta despre mine,te astept prin august la o caffea în hunedoara, sa stam putin de vorba,sa îți schimbi părerea despre mine hai sa îți demostrez ca mai exista oameni cu caracter si în ziua de azi.te salut si o seara placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionescu Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 @ angus_young eu am descris fapte recente, nu vreau sa intru in polemica asa doar ca tu spui "am vazut eu" sau altul spune "am auzit eu". Tot din acest motiv sunt multi prosti in trafic... ptr ca ei "au auzit"... s.a.m.d. Te rog sa observi unde am scris: "numai atunci cind testezi amindoua produsele te numesti "ca stii despre ce vorbesti". " Paote nu ai citit atent dar Kymco este la origine HONDA si a fost ales sa faca anumite motoare ptr moto BMW (GS, C650S...). Oare asta nu inseamna ceva ?!? Te rog sa observi ca eu am descris fapte si test drive cu cele doua modele concurente si am adus in atentia celor interesati avntaje si dezavantaje cu argumente (nu ca "asa am auzit eu" ) sustinute de cifre (cum ar fi Cp, Dotari, Kg...) si preturile actuale ale celor doua rivale... ca judecata ta este partinitoare imi pare rau. Uneori si asta arata nivelul tau (daca intelegi ce vreau sa spun). As avea totusi o intrebare sa iti pun: cind ai facut test comparativ cu modelele prezentate de mine ca sa aflam si noi opinia ta neinfluentata de toti bagatorii in seama de pe net care stiu totul despre orice... Nu te supara angus_young dar nu mai posta aici daca nu esti informat ptr ca induci in eroare oamenii de buna credinta care chiar sunt interesati sa se informeze corect. Stii cum spui tu acum? desi cifrele (CP, dotari si pret) plus testele facute de mine spun ca AK 550 ABS sete in momentul de fata raport Pret / Calitate mai bun... tu nu si nu (desi habar nu ai de realiateta actuala) o tii tare cu ce era acum niste ani. Suntem in 2017, trezeste-te. Si uite asa nu ma pot abtine eu cind dau de cite un din asta. Iti repet angus_young: Numai atunci cind testezi amindoua produsele te numesti "ca stii despre ce vorbesti". cu angus_young am avut si eu probleme , a zis ca sunt varza si prost ca am ales kymco... nu-ti mai bate capul cu el . aproape este august ... ce ai cumparat si poate chiar ajungi in rom cu T-MAX KILLER ! » Post actualizat in 20 Jul 2018 18:56 @ angus_young eu am descris fapte recente, nu vreau sa intru in polemica asa doar ca tu spui "am vazut eu" sau altul spune "am auzit eu". Tot din acest motiv sunt multi prosti in trafic... ptr ca ei "au auzit"... s.a.m.d. Te rog sa observi unde am scris: "numai atunci cind testezi amindoua produsele te numesti "ca stii despre ce vorbesti". " Paote nu ai citit atent dar Kymco este la origine HONDA si a fost ales sa faca anumite motoare ptr moto BMW (GS, C650S...). Oare asta nu inseamna ceva ?!? Te rog sa observi ca eu am descris fapte si test drive cu cele doua modele concurente si am adus in atentia celor interesati avntaje si dezavantaje cu argumente (nu ca "asa am auzit eu" ) sustinute de cifre (cum ar fi Cp, Dotari, Kg...) si preturile actuale ale celor doua rivale... ca judecata ta este partinitoare imi pare rau. Uneori si asta arata nivelul tau (daca intelegi ce vreau sa spun). As avea totusi o intrebare sa iti pun: cind ai facut test comparativ cu modelele prezentate de mine ca sa aflam si noi opinia ta neinfluentata de toti bagatorii in seama de pe net care stiu totul despre orice... Nu te supara angus_young dar nu mai posta aici daca nu esti informat ptr ca induci in eroare oamenii de buna credinta care chiar sunt interesati sa se informeze corect. Stii cum spui tu acum? desi cifrele (CP, dotari si pret) plus testele facute de mine spun ca AK 550 ABS sete in momentul de fata raport Pret / Calitate mai bun... tu nu si nu (desi habar nu ai de realiateta actuala) o tii tare cu ce era acum niste ani. Suntem in 2017, trezeste-te. Si uite asa nu ma pot abtine eu cind dau de cite un din asta. Iti repet angus_young: Numai atunci cind testezi amindoua produsele te numesti "ca stii despre ce vorbesti". cu angus_young am avut si eu probleme , a zis ca sunt varza si prost ca am ales kymco... nu-ti mai bate capul cu el . aproape este august ... ce ai cumparat si poate chiar ajungi in rom cu T-MAX KILLER ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.