Jump to content
Sign in to follow this  
do_it

Kymco AK 550

Recommended Posts

Salut. Vara asta din pacate am trecut-o fara scooter. Ma pregatesc temeinic sa dau comanda in Feb., la urmatorul scooter.

Am 2 vaiante: imi iau tot Downtown 350i ABS de care am fost f. multumit (l-am vindut prin Nov. 2016 din motive neprevazute si triste in familie) sau, daca bugetul imi permite imi iau Kymco AK 550 (costa 9.800 € si se asteapta cam 2 luni pina vine). Marti 29 Aug am facut testdrive cu el. Tin sa va spun ca am mers cam cu toate (maxi) scooterele disponibile ( Kymco Xciting 400, Yamaha Xmax 400, SYM Maxsym 600, BMW C650 S, Suzuki Burgman 400i si bineinteles Yamaha Tmax 530)... Ei bine, AK550 nu are nici o treaba cu un scooter... se comporta ca o motocicleta, demaraj f bun si f.f. echilibrat (este SINGURUL din segmentul lui care este echilibrat 50 / 50 greutate fata spate - cine intelege ciclistica unei moto stie ce inseamna asta). Are un comportament neutru si e f stabil.

Daca am noroc la bani mi-l iau. Ptr. cine e curios:

post-91180-0-61865300-1504706966_thumb.jpg

post-91180-0-69585900-1504706986_thumb.jpg

post-91180-0-06201700-1504706999_thumb.jpg

post-91180-0-62662700-1504707022_thumb.jpg

post-91180-0-66764500-1504707038_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ce e bun scuterul asta? Eu nu as da 10 mii pe asa ceva nici batut. De aratat nu arata rau...

Bafta,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te plictisesti...!?! Fii inteligent te rog... nu era vb despre tine sau despre preferintele tale (sau poate trebuia sa fie Yamaha T-max 530 care are mai putini cp dar care este cu aproape 4oooe mai scumpa!!! ca sa nu mai vb de BMW C650S care e deasemenea mult mai scump...). Sau poate ai postat doar asa... ca sa mai scrii si tu ceva nu-i asa? Vezi tu, Super Membru Avansat de ce se umple forumul de discutii out of topic... ? Ma gindeam ca stii ceva despre AK 550 ca sa fi de folos... dar... Te rog nu te mai baga in seama doar asa ca sa mai scrii si tu ceva. oare tot asa esti si in traffic? Nasol...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da... am alergie la prosti (no offence dar faptele si postarile vorbesc despre fiecare dintre noi si aici tu te-ai bagat in seama nasol).

Citeste ce ai scris si vezi... eu nu am facut decit sa "iti arat oglinda", imi pare rau ca "te-am aratat"... mai grav e ca din astia ca tine sunt prin traffic...

Cum ti-am spus, daca era in Suzuki Burgmann 650 sau T-max 530 consistent mai scumpe, probabil in mintea ta at fi fost ok nu-I asa? Desi din punct de vedere al design-nului recunosti ca AK 550 "nu arata rau". Numai irita lumea si nu mai intoxica forumul off topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca m ai convins! Esti la fel ca si rabla de incerci s o prezinti! Cazan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit cate cava despre moped,pare extrem de interesant cu câteva puncte în plus fata de competitorul direct

Dacă drive testul te a convins.cumpara

În privința colegului.stai chill.are un 919/929,nicidecum s1000rr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm,dar cu ce ar fi mai bun(in afara de pret) decat un t-max ? t-maxul stiu ca este cel mai sportiv maxiscuter,si ca are una dintre cele mai bune ciclistice(daca nu o are din ce am citit eu),kymco asta pare bun raport pret/calitate,stiu ca prin italia se tot cumpara kymco,are acceleratia mai buna decat un t-max ? in fine poate tu iti dai seama mai mult pentru ca ai mers pe ele,iar un kymco nu are atata reclama cat o yamaha.si o intrebare:se merita pentru tine un scuter atat de mare ?? mergi cu pasager si bagaje? o arzi touring? daca nu,rezumate la un 300-400,eu cel putin asa as face,arata foarte bine kymco asta,pare cam copie fidela t-max.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai scris nimic de Honda Silverwing? Referitor la Kymco AK 550, am văzut un review făcut de un moto vloger și pare mișto de tot. Spor la cumpărat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuterele și sau maxiscuter au publicul lor. E greu să-i explici cuiva care nu e curios de ele că mai degrabă ai da 10.000 pe un maxi și nu 6000 pe un rr,ss, etc. Eu am o curiozitate despre gilera gp 800. Te-ai dat cu el? Sunt curios cum cuplează ambreiajul la viteze de până în 60 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sfirsit oameni cu care se poate discuta constructiv... Kymco este la origine, Honda (in 1963 sa desprins din Honda si au luat alt nume ptr ca Honda era deja marca inregistrata) iar ca fiabilitate sa stiti ca face motoare ptr BMW GS 650, C6050S. Sunt f fiabile iar aici sunt extrem de bine vindute. Au raport pret/calitate f bun iar reteaua de dealeri este mult mai bine raspindita fata de Yamaha (am trei Kymco dealeri in oras si doar unul singur de Yamaha). Comparativ cu renumitul T-Max 530 din punct de vedere al ciclisticii AK 550 l-a depasit. Cum am spus are greutatea repartizata 50/50 ceea ce Tmax nu are. T-max nu mai este cel mai sportiv maxiscootre ci Kymco AK 550. Am mers proaspat cu amindoua... este f echilibrat AK. Si la demaraj se simte un usor avantaj la AK. T-Max 46 cp si 213 kg rezulta 4.6 kg/Cp iar AK 550 53,6 cp si 226 kg rezulta 4 kg/Cp. Unde cistiga bine AK 550 este la modul egal de distribuire al greutatii. Inca ceva: AK 550 are centrul de greutate f jos (au reusit sa dezvolte motorul cu cilindrii in pozitie orizontala. Daca ave-ti ocazia, va rog sa face ti un testdrive cu AK 550. Si in final conteaza si pretul. Eu zic ca o diferenta de aproape 4.000 € inseamna ceva asta in conditiile in care deja 10.000 € este mult. Nu fac turing prea mult dar iesiri in zona (100-300 km) fac cam una la patru weekenduri, in rest oras. Marg 80% cu sotia (deci suntem mai mereu doi pe motor) dar si Kymco Downtown 350 care l-am avut (30 Cp si 190 kg) si-a facut treaba extraordinar de bine si costa nou 5.000 € ne-ar ajunge. Bineinteles ca nu are confortul unui Silver Wing sau al unui Burgman. Cu Gilera GP 800 nu am gasit-o nicaieri dar cred ca e f scumpa. Am mers cu BMW C650 S (care e tot Kymco sub sa). Are 60 Cp dar si 250 kg. La semafor cind stai sa sti-ti ca il simti cit de greu e si nu demareaza mai tare decit AK 550. Va tin la curent cu ce fac. Daca as cistiga la loto...

post-91180-0-74227800-1504735208_thumb.jpg

post-91180-0-72665100-1504735228_thumb.jpg

post-91180-0-99673800-1504735241_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci mergi in continuare pe 350ul,e mai echilibrat si la pret/consum/costuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se mai fabrica gp800

Grupul piaggio a înlocuit gp800 cu aprilia srv850

Legat de fiabilitate.am un kymco 250 carburatie

Ajuns la 70k și încă mere.am avut yamaha,piaggio,nu le am abuzat asa cum am făcut cu kymcolete

Taiwanezul rezista cu stoicism.mi e teama ca ajunge la 100k chiar și abuzat

Pe mine M au convins "chinezariile" kymco.Cel mai probabil pe viitor rămân fan și am sa cumpăr doar scutere kymco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tin sa corectez confuzia: Kymco nu este made in China. Kymco este Made in Taiwan ( Kwang Yang Motor Co, Ltd ).

https://en.wikipedia.org/wiki/Kymco

Din experienta confirm ca sunt f de incredere si nu degeaba marca Kymco a fost aleasa de BMW ca sa faca motoare ptr anumite moto ale lor asa cum a facut de fapt si Kawasaki cu productia lor de scootere ( Kawasaki J300 ). La inchirieri scootere in tari ca Grecia Italia si altele, marca preferata (si rezistenta la "tavaleala") de firmele de inchirieri este tot Kymco. Deci Kymco este Taiwan si nu China (si Chinezii au ceva scootere bune).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul la j300 cine il face daca nu kakasaki ?

Stiam un yamaha cygnus 125 cu vreo 180 000 km,folosit in regim de curierat si tot mergea,arata f bn kymco asta de 550,pe viitor ma gandeam la un t-max dupa ce renunt la moto,imi place mult si burgman 650 si x max 400

 

Sfat de la un mecanic grec despre gp800 -srv850:Fugi de ele !!!

Edited by Robert Rmh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea e ca un scuter cu motor asa mare se apropie foarte tare de o motoreta de talie medie: consum, pret de achizitie, greutate, si ce-o mai fi. Un maxi il vad la 350-400, mai mult de atat si-si pierde mare parte din atuurile de scuter.

 

Altfel arata bine jucaria asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul la j300 cine il face daca nu kakasaki ?

Stiam un yamaha cygnus 125 cu vreo 180 000 km,folosit in regim de curierat si tot mergea,arata f bn kymco asta de 550,pe viitor ma gandeam la un t-max dupa ce renunt la moto,imi place mult si burgman 650 si x max 400

Sfat de la un mecanic grec despre gp800 -srv850:Fugi de ele !!!

Kawa j300,e un kymco mai scump.adica kymco cu logo-ul de la kawa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acu si Mercedes are motoare Renault, dar asta nu inseamna ca "la creature d'automobile" e miezul motoristilor.

Nu ma pasioneaza segmentul, dar si eu consider ca un scuter atat de mare pierde avantajele si mai bine o moto. My 2¢ opinion.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principiu toat lumea are dreptate daca se raporteaza la preferintele lor. Eu vb despre mine. Apreciez la un scooter printre altele, pozitia in sa (mai ales ca la maxi iti poti pune picioarele in mai multe pozitii). Un alt avantaj ar fi ca cel puti 1 casca o poti depozita sub sa. In ceea ce priveste designul fiecare are gusturile lui deci, nu se discuta. Mai apreciez si cutia auto (CVT). Am avut moto dar intre timp am descoperit alte placeri pe 2 roti si preferintele mi le-am ajustat dupa cum am vrut eu... nu ma mai incinta prea tare moto (altfel imi luam de mult; ca in pretul de 10.000 € as avea de unde alege). Nu mai vreau ambitie pe strada si sa ajung primul fara sa vad nimic din cauza vitezei... vreau sa ma bucur de peisaj, sa ma bucur de partenera mea de viata si distractie, vreau ca si ea sa stea lejer pe o sa generoasa (la un moto isi va rupe curu pe 5 cm de imitatie de sa si va sta intr-o pozitie f. incomoda, tensionata)... poate ptr unii nu se potriveste ce zic eu... dar eu vorbesc despre mine... Mai pun 2-3 poze cu ce apreciez eu la "2 roti" (si cu Mp3). Respect tuturor.

post-91180-0-28806000-1504815233_thumb.jpg

post-91180-0-61542300-1504815252_thumb.jpg

post-91180-0-77024100-1504815271_thumb.jpg

post-91180-0-64246200-1504815290_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De gustibus nu discutam. Pozitia "pe budă" nu iti ofera acelasi control ca si cea calare, rotile mici permit spatii de depozitare dar nu sunt prietene cu tinuta de drum. Iar ca vehicul de oras, cand are masa unui Varadero si volum asemanator (chiar daca mai jos) nu e chiar ce trebuie. Ambitii poti avea si cu o dihanie din asta, tine doar de ce ai sub casca. A, sa stii ca exista motociclete si cu saua pasagerului mai mare decat permisul de conducere, nu doar super sport! Nu te supara, ai cerut pareri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legat de probleme la gp 800 eu nu prea am citit pe net de aceea eram curios de la cineva care il are. Posibil ca problemele sa apara din cauza ca toti vor sa mearga cu 200+km/h cu un maxiscuter, ceea ce nu e de ici de colo.

 

John17 ai dreptate! In fiecare sezon zic ca imi cumpar si motocicleta, pentru acceleratie, pentru cutie, pentru viraje (fiind fan ducati monster alegerea e usoara) dar de fiecare data imi dau seama ca ,momentan pentru mine motociclismul insemnand 70% utilitate, nu prea am ce sa fac cu el. Daca maxiscuterele se apropie tot mai mult ca performante de motociclete probabil ca au sa castige tot mai mult din piata. Din punctul meu de vedere 70-90cp sunt suficienti atat pentru mine cat si pentru multi care cred ca au nevoie de mai mult. Daca maxiscuterele reusesesc sa scada in greutate si sa ajunga pe la aceste puteri probabil balanta se va inclina tot mai mult in favoarea lor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai si tu dreptate john17 nu te contrazic dar la test cu Kawasaki Vulcan 900 Custon si kavasaki Vulcan S, facut in Sept. anul tracut, am observat ca saua este un pic mai mare dar tot nu se poate compara cu saua unui maxiscooter. Tatsez o Foto iar in spate se poate vedea inca o data scooterul meu (Downtown 350i) Linga un Harley. Apropo am fast si cu citeva H.D. dar nu m-au convins din motive explicate aici /index.php?/topic/741824-ce-sa-aleg-oare/

Si nu ma supar deloc. Orice parere (de bun simt) este binebenita

post-91180-0-71637600-1504855621_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru cineva care merge 70% în oraș.achizitia unei motociclete e de departe o mare prostie.un maxi își face mult mai bine treaba în oraș decât un motor

Am descoperit asta în primul an când am cumpărat motocicleta.in toamna aveam scuter cumpărat.motorul îl foloseam exclusiv în afara orașului.iar scuterul in oraș și ocazional un Sinaia

Mi e mila de nefericiții cu ss uri pe care le baraie toată ziua în oraș.da' na.e motocicliști adevărați.la cat consuma super sportul în oraș.nu au bani nici pentru schimbul de ulei.de anvelope și alte alea,nu cazul sa mai vorbesc

Eu am fost nevoit sa merg exclusiv cu maxiul.starea tehnica ma împiedică sa ma mai dau cu mobre care au suspensii rigide.motorul meu zace în casa de 3 ani.partea mișto e ca nu ma lasă inima îl vand.

Caut un parci semitouring cu care sa ma târăsc o idee mai repede decât cu măgărușul de 250 în afara orașului și încă un kymco cu roti de 16 pentru gropile și gurile de canal din orașul asta infect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca bine ai spus caracterincompatibil. Daca reusesc sa string suma de 10.000 € si decid sa imi iau Kymco AK 550 in primavara, atunci 90% sunt sigur ca imi iau in August 2 saptamani concediu ptr Romania (sunt din Bucuresti) si vin cu el acasa (pe remorca ca doar de aia am cirlig la masina). Am 2-3 prieteni cu maxi care ar dori sa ne vedem in tara cu jucariile. Oricum anunt si aici pe forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...