angus2kro Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 (editat) Dupa 10 ani de circulat exclusiv pe asfalt calare pe cruiser, am hotarat sa reincerc ceva off-road. Avand experienta reconditionarii unui IJ 56, a unui MZ ES 175 si a unui Minsk, m-am orientat spre un BMW K75 din 1985 cu intentia de a-l modifica in scrambler. Proiectul l-am demarat in decembrie 2015 si motorul a fost gata in proportie de 90% in iulie 2016, cand am dat cateva ture. Din lipsa de timp, am suspendat proiectul pana in vara aceasta, cand am facut finisajele. Partea cea mai dificila a fost inlocuirea bordului cu un vitezometru Motogadget, deoarece a trebuit sa fac modificari si adaptari la instalatia electrica. Am reusit sa fac si un circuit de adaptare a senzorului de viteza original BMW, pentru a functiona cu vitezometrul (care a venit cu propriul senzor). Fierul a fost sablat si vopsit electrostatic de #Giz, iar saua a fost facuta de #moto_dan. La cadru nu am facut modificari, iar "codita" a fost lasata pentru transportul cortului/izoprenului sau in eventualitatea unui topcase (dintr-o cutie de munitie). Rezervorul l-am schimbat cu unul de K100 pentru ca arata mai fioros si i-am crescut autonomia. Da, stiu, ghidonul nu arata bine. Este de la un K100RT si l-am lasat deocamdata pana gasesc ceva mai bun, deoarece este foarte comod la mersul "in scarite" (ajung foarte bine la el fara sa stau aplecat). De pe Louis am achizitionat: far, stop, aparatori, burdufuri furca, vitezometru, claxoane, toba esapament.De pe Aliexpress am achizitionat: semnalizari, suporti semnalizari, martorii de bord, furtunuri frana, carshpad-uri, embleme rezervor, banda termica, mansoane, vas expansiune, proiectoare. Va prezit cateva foto: Istoricul reconditionarii (foto) il puteti gasi aici: https://goo.gl/photos/a2ge29B63iT6NS8T8 Cateva foto si video cu iesirile off-road de vara aceasta le gasiti la: https://goo.gl/photos/EFXp4c3gS6g9tYNY6https://goo.gl/photos/PBRS2x9KUZcDFQbM7https://goo.gl/photos/CJNYA88wMdzsz9j69 Next project: GS500 Scrambler (1994) Editat Septembrie 18, 2017 de angus2kro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 (editat) 10 + pt ceea ce ai fact din pasiune . Editat Septembrie 18, 2017 de vik55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rozsos.antonio Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Pur si simplu superb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Mie imi place ! Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 e super tare. nu ma asteptam sa iasa asa de bine o Karamaida scrambler + ca se descurca bine si pe coclau Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 de unde ai luat sigla? arata foarte misto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Hipstereala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus2kro Postat Septembrie 19, 2017 Autor Share Postat Septembrie 19, 2017 (editat) Multam fain pentru aprecieri! nu ma asteptam sa iasa asa de bine o Karamaida scrambler + ca se descurca bine si pe coclau Initial preconizam un cafe racer, rat sau boober. M-am orientat catre scrambler dupa ce am avut o discutie cu amicul meu #255b. Citez: "Ce-mi place - robust,cutia schimba ca la masina, nu o sa intalnesti tu japoneze sa schimbe asa, veac... Merge ca o masina (doar e motor de masina la urma urmei ..) si foarte mult imi place cum muleaza si pe teren accidentat. Am avut honda transalp 600 - 3 bucati, aprilia pegaso,aprilia tuareg wind si aprilia etx 125, pentru o perioada scurta si un yamaha xt 600 si kawasaki klx 650 - NU se compara nici una! Atat doar ca puteai sari cu ele, cu bmw-ul nici o sansa si daca reuseai era deja terminat, copia incredibil terenul accidentat. Daca ai mers cu mercedes cobra vreodata pe drum de tara nu mai are rost sa insir, din punctul asta de vedere e identic. Singurul enduro de care am fost multumit (numai) din acest punct de vedere a fost suzuki dr 650, ala muleaza mult mai bine, dar parca fata e totusi un pic mai rigida fata de bmw, probabil bmw-ul fiind un strung pe roti... Consuma acceptabil, are cuplu, de-i bine pus la punct te poti avanta departe. De obicei duk multi km, sute de mi... Ce nu-mi place - ciclistica - e un strung pe roti, merge ca un strung pe roti, gume mult prea inguste pentru greutatea sa,centrul de greutate cam sus - trebuie sa dai bine cu genunchiul in bou daca vrei sa-l mai apleci un pic, altfel nu te baga in seama - intra in curba de-a dreptu', ca moskwiciu'... Nu-mi place electronia, ca-i multa si se cam fuck senzorii prin el.. nu-mi place ca are 2 butoane de semnalizare (chiar 3 ..) unul pe o parte,1/2 pe cealalta..." de unde ai luat sigla? arata foarte misto! De pe AliExpress. In loc de banda isolier pe far nu da mai bine o protectie de plasa de sarma? Intentionez sa-i pun o grila ca la semnalizari si stop, dar deocamdata nu am gasit masura potrivita. Editat Septembrie 19, 2017 de angus2kro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yes! Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Salut. Misto rezultat, in special avand in vedere de la ce ai pornit. Dar, pentru un scrambler, nu trebuia cumva sa ii ridici si evacuarea? Ca deh, daca o bagi pe coclauri, s-ar putea sa dai in vreo piatra cu ea. O facea si mai zvelta, mai lua din greutatea asta de pe ochi. In rest, e foarte tare! Felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus2kro Postat Septembrie 19, 2017 Autor Share Postat Septembrie 19, 2017 Dar, pentru un scrambler, nu trebuia cumva sa ii ridici si evacuarea? Ca deh, daca o bagi pe coclauri, s-ar putea sa dai in vreo piatra cu ea. Recunosc ca nu e scrambler 100%, de aceea am denumit topicul - brat / scrambler. Ar fi fost fain cu o evacuare ridicata, dar nu am gasit pe nimeni in TM dispus sa-mi faca tevaria (cei cu care am vorbit lucrau numai cu D>50mm si numai pentru auto). Am mai "incercat" in photoshop o varianta de compromis, dar nu m-a convins. In plus, intentionez sa-i pun cob-uri din cutii de munitie. Din experienta celor cateva sute de km de off-road din vara aceasta: o problema este crashbar-ul prea jos cand merg prin fagasele pe drumurile forestiere si necesitatea unui scut pentru motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.