Sari la conținut

Despre Suzuki Jimny...


florinelu07
 Share

Postări Recomandate

E faina si a ta , sa te bucuri de ea , mai ales ca ai cautat-o cu perseverenta .

Iar treaba cu AC trebuie privita si prin prisma faptului ca e o masina cu un habitaclu mic , daca nu ai grija si aerul e orientat gresit sau dat la maxim , in cateva minute ai rezolvat de o raceala . Eu as fi luat si fara AC , dar asa a fost cerinta in familie .

 

Care sunt zonele predispuse la rugina ?

A ta are vreo pierdere de lichide pe dedesubt ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 194
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

E faina si a ta , sa te bucuri de ea , mai ales ca ai cautat-o cu perseverenta .

Iar treaba cu AC trebuie privita si prin prisma faptului ca e o masina cu un habitaclu mic , daca nu ai grija si aerul e orientat gresit sau dat la maxim , in cateva minute ai rezolvat de o raceala . Eu as fi luat si fara AC , dar asa a fost cerinta in familie .

 

Care sunt zonele predispuse la rugina ?

A ta are vreo pierdere de lichide pe dedesubt ?

 

99% din modelele <2010 au rugina in spatele farurilor, in spatele aripilor spate spre prindere caroserie pe sasiu si zona portbagaj spre banchete.

 

Indiferent de provenienta masinii, doar norocul sau ceva exploatare foarte modesta diminueaza problemele .... altfel spus, Suzuki a lasat protectia anticoroziva, doar la nivel de intentie.

 

In rest nu am probleme de mecanica sau scurgeri din diferentiale, reductor sau motor.

» Post actualizat in 25 Sep 2017 07:53

Cele dupa '04 (facelift) sunt semnificativ mai bune la caroserie, dar si preturile sunt cu minim 25% peste cele din generatia '98-'04

Editat de 1xu1xf1xu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca tot ați inceput cu poze imi permit si eu ,daca nu e cu suparare !

Achiziționat de curand model 2004 Special Edition .A fost la tinichigiu curatat de rugina unde era ,antifoanta dedesubt....weekend ul asta ma apuc si eu sa schimb uleiurile peste tot la transmisie ..

 

Stima ,

 

Ovidiu

post-66828-0-56998100-1506458803_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mai avansat cu protectia anticoroziva ?

 

Nu am avut prea mult timp saptamana aceasta pentru Jimny.....

 

Am testat Feruginol-ul si rezultatele sunt multumitoare. Am cumparat si Rentagrund (Gri) de la Policolor sa raman pe aceiasi gama, iar maine vreau sa aloc ceva timp sa incep sa lucrez la pasajele rotilor spate.

 

Suplimentar am cumparat si un tub de spray cu ceara pentur cavitati si pe masura ce ajung in zone care au nevoie, sa incep sa aplic.

 

Problema este ca nu pot lucra la toata caroseria in acelasi timp si ma vad nevoit sa "fragmentez" in mai multe etape:

 

  • pasaje roti spate si portbagaj
  • compartiment motor si bara fata
  • haion
  • sasiu si lonjeroane
  • interior si usi (scot scaune, bancheta si mocheta)

O sa cam imi manace 5-6 zile....

» Post actualizat in 02 Oct 2017 05:08

De ieri....

 

 

vJe3ol4.jpg

 

t10F3w3.jpg

 

S8oz7iW.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pareri dupa primii 500km la volanul Jimnyului:

  • merge ok cu 110-120 pe autostrada (5th/3500-3700rpm)
  • la drum intins se simte cel mai bine la 95-100 (5th/3000rpm)
  • pe drumuri neasfaltate, forestier, pietruite, se comporta foarte ok, limita este cat poti sa suporti tu sa te scuture - situatia corectata semnificativ spre bine, dupa ce am ajustat presiunea in roti conform manual (1,6 bar fata si 1,8 bar spate vs. 2,1 bar cat era pe toate 4 rotile)
  • consum mixt (urban, extern, neasfaltat de parcurs in tr1 si tr2, ocazional 4x4H, de proba 4x4L) 7,5%

 

Tehnic:

  • Protectie anticoroziva in desfasurare - Chelade & Teroson
  • Inlocuit stergatoarele (erau doua diferite)
  • Revizie MRL-uri (nu decuplau 4x4) si am avut de scos "sobolanii" din ele
  • Curatat motor + paduchi din interior (aspirat, curatat tapiseria banchetei, sters bord cu ceva solutie de rahat si trebuie sa reiau ca arata a taxi)
  • Zilele urmatoare incep sa schimb si uleiurile
  • Ma paste un duplicat de cheie ca asta este obosita si mai mult, ESTE SINGURA....
  • Gume spate + rezerva sunt noi (iarna) si am comandat inca 2 buc identice sa intregesc setul pentru iarna (ar trebui sa apara saptamana asta)
  • Pentru compensare lipsa aer condtionat, urmeaza si ceva folie pe geamurile spate + haion, probabil o sa mai astepte...
  • Pana vine iarna, trebuie sa revizionez si homocinetica, intrucat un simering de la planetara stanga, nu etanseaza prea bine si sunt mici scurgeri de ulei spre fuzeta.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci cam pe aproape... as zice ca se poate sa scoti un consum mai bun daca reduci viteza de croaziera sub 100kmh.

 

In alta ordine de idei, ieri am lucrat la rugina si jumatatea posterioara este aproape gata (de pensulat) si urmeaza aplicarea de insonorizant. Ma gandesc sa nu dau insonorizant pe sasiu ci doar ceara de cavitati pe interior... am o impresie ca o sa iasa tiganie daca dau pe sasiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

  • consum mixt (urban, extern, neasfaltat de parcurs in tr1 si tr2, ocazional 4x4H, de proba 4x4L) 7,5%

Consumul pe care l-am inregistrat eu , dupa circa 1000 km de autostrada , cu viteza de aprox. 110 km/h , a fost de 7,0 l/100km.

decent, fair enough!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

despre spatiu...

 

daca deschizi geamul, il iei ca pe mapa.....

oarecum proasta este pozitionarea comenzilor electrice geamuri - lasa putin spatiu in pentru genunchiul stang si ideal era sa fi pozitionate cativa cm mai sus sau mai spre mijlocul usii.

 

wild-rider-costa-rica-suzuki-jimny-dash.


» Post actualizat in 04 Oct 2017 07:07

Ca sa fie si amuzant topic-ul asta - discutii cu oligofrenii care se ocupa de dezmembrari:

 

GMlHA3d.png?1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pentru insonorizare poti folosi cu succes tapetarea cu aluband, eu am facut la BMW portbagajul si usile iar rezultatul este incredibil, urmeaza sa tapetez si podeaua.

La design si Ergonomie ramane cum am spus, japonezii sunt retardati rau, la Swiftul pe care il am au pozitionat butoanele de deschidere geamuri intre scaune, in spate, butonul de ceata ascuns de volan etc. Infantili designeri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru insonorizare poti folosi cu succes tapetarea cu aluband, eu am facut la BMW portbagajul si usile iar rezultatul este incredibil, urmeaza sa tapetez si podeaua.

La design si Ergonomie ramane cum am spus, japonezii sunt retardati rau, la Swiftul pe care il am au pozitionat butoanele de deschidere geamuri intre scaune, in spate, butonul de ceata ascuns de volan etc. Infantili designeri!

 

Ma uitasem inclusiv la vopseaua Raptor (recomandare coleg forumist), este utila pentru rigidizare si reducere vibratii/rezonanta caroserie, dar este putin extrem pentru nevoile mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

  • sters bord cu ceva solutie de rahat si trebuie sa reiau ca arata a taxi)

 

Pentru bord foloseste MaFra (mata)

http://www.mafra.ro/silicon-de-bord-scic-orange-silicon-de-bord-parfumat-p-80.html

 

Eu am dat peste toate plasticele Fabiei de 10 ani si arata superb. Se mentine bine, au trecut cateva luni bune (si cu caldura mare) si nu e urata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...