Jump to content

Despre Suzuki Jimny...


Recommended Posts

  • Replies 193
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pareri dupa primii 500km la volanul Jimnyului:

  • merge ok cu 110-120 pe autostrada (5th/3500-3700rpm)
  • la drum intins se simte cel mai bine la 95-100 (5th/3000rpm)
  • pe drumuri neasfaltate, forestier, pietruite, se comporta foarte ok, limita este cat poti sa suporti tu sa te scuture - situatia corectata semnificativ spre bine, dupa ce am ajustat presiunea in roti conform manual (1,6 bar fata si 1,8 bar spate vs. 2,1 bar cat era pe toate 4 rotile)
  • consum mixt (urban, extern, neasfaltat de parcurs in tr1 si tr2, ocazional 4x4H, de proba 4x4L) 7,5%

 

Tehnic:

  • Protectie anticoroziva in desfasurare - Chelade & Teroson
  • Inlocuit stergatoarele (erau doua diferite)
  • Revizie MRL-uri (nu decuplau 4x4) si am avut de scos "sobolanii" din ele
  • Curatat motor + paduchi din interior (aspirat, curatat tapiseria banchetei, sters bord cu ceva solutie de rahat si trebuie sa reiau ca arata a taxi)
  • Zilele urmatoare incep sa schimb si uleiurile
  • Ma paste un duplicat de cheie ca asta este obosita si mai mult, ESTE SINGURA....
  • Gume spate + rezerva sunt noi (iarna) si am comandat inca 2 buc identice sa intregesc setul pentru iarna (ar trebui sa apara saptamana asta)
  • Pentru compensare lipsa aer condtionat, urmeaza si ceva folie pe geamurile spate + haion, probabil o sa mai astepte...
  • Pana vine iarna, trebuie sa revizionez si homocinetica, intrucat un simering de la planetara stanga, nu etanseaza prea bine si sunt mici scurgeri de ulei spre fuzeta.
Link to post
Share on other sites

Deci cam pe aproape... as zice ca se poate sa scoti un consum mai bun daca reduci viteza de croaziera sub 100kmh.

 

In alta ordine de idei, ieri am lucrat la rugina si jumatatea posterioara este aproape gata (de pensulat) si urmeaza aplicarea de insonorizant. Ma gandesc sa nu dau insonorizant pe sasiu ci doar ceara de cavitati pe interior... am o impresie ca o sa iasa tiganie daca dau pe sasiu.

Link to post
Share on other sites

 

  • consum mixt (urban, extern, neasfaltat de parcurs in tr1 si tr2, ocazional 4x4H, de proba 4x4L) 7,5%

Consumul pe care l-am inregistrat eu , dupa circa 1000 km de autostrada , cu viteza de aprox. 110 km/h , a fost de 7,0 l/100km.

decent, fair enough!

Link to post
Share on other sites

despre spatiu...

 

daca deschizi geamul, il iei ca pe mapa.....

oarecum proasta este pozitionarea comenzilor electrice geamuri - lasa putin spatiu in pentru genunchiul stang si ideal era sa fi pozitionate cativa cm mai sus sau mai spre mijlocul usii.

 

wild-rider-costa-rica-suzuki-jimny-dash.


» Post actualizat in 04 Oct 2017 07:07

Ca sa fie si amuzant topic-ul asta - discutii cu oligofrenii care se ocupa de dezmembrari:

 

GMlHA3d.png?1

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Pentru insonorizare poti folosi cu succes tapetarea cu aluband, eu am facut la BMW portbagajul si usile iar rezultatul este incredibil, urmeaza sa tapetez si podeaua.

La design si Ergonomie ramane cum am spus, japonezii sunt retardati rau, la Swiftul pe care il am au pozitionat butoanele de deschidere geamuri intre scaune, in spate, butonul de ceata ascuns de volan etc. Infantili designeri!

Link to post
Share on other sites

Pentru insonorizare poti folosi cu succes tapetarea cu aluband, eu am facut la BMW portbagajul si usile iar rezultatul este incredibil, urmeaza sa tapetez si podeaua.

La design si Ergonomie ramane cum am spus, japonezii sunt retardati rau, la Swiftul pe care il am au pozitionat butoanele de deschidere geamuri intre scaune, in spate, butonul de ceata ascuns de volan etc. Infantili designeri!

 

Ma uitasem inclusiv la vopseaua Raptor (recomandare coleg forumist), este utila pentru rigidizare si reducere vibratii/rezonanta caroserie, dar este putin extrem pentru nevoile mele.

Link to post
Share on other sites

Mi am luat veselia siliconica sa gresez si cuplajele fata ,daca tot ma apuc sa schimb uleiurile la transmisie....cica asta ar fi indicată.

 

Stima,

 

Ovidiu

post-66828-0-32105500-1507115087_thumb.png

Link to post
Share on other sites

 

  • sters bord cu ceva solutie de rahat si trebuie sa reiau ca arata a taxi)

 

Pentru bord foloseste MaFra (mata)

http://www.mafra.ro/silicon-de-bord-scic-orange-silicon-de-bord-parfumat-p-80.html

 

Eu am dat peste toate plasticele Fabiei de 10 ani si arata superb. Se mentine bine, au trecut cateva luni bune (si cu caldura mare) si nu e urata.

Link to post
Share on other sites

Da,eu o sa folosesc vaselina daca tot am luat o, rau nu ii face ,ideea e sa nu pun prea mult .

 

Numai bine,

 

Ovidiu

Link to post
Share on other sites

Pierderi nu sant pt ca a doau zi cand am cumparat o, am gresat si curatat fuzeta, pivotii ...inca o faza la modelele dupa 2004 e cutia de viteze care curge la semeringul spate ,la motoarele astea mai noi cu VVT,au modificat puțin si cutia ...

Eu de asta am evitat sa iau mai noua de 2004 + ca am mai zis de faza cu schimbatorul ...

 

Inainte de asta am avut una din 2001 cu pese 250.000 km,nici pe dracu nu avea am bagat banuti si in aia ca am vrut sa o tin ,atata ca ,consuma ulei cam 1 litru la 10.000 km ,ceea ce nu e foarte rau ...

 

Numai bine,

 

Ovidiu

Link to post
Share on other sites

Pe podea , in zona puntii spate sunt vreo doua manunchiuri de cabluri care se conecteaza prin niste mufe expuse rau de tot . Asa trebuie sa fie ?

» Post actualizat in 04 Oct 2017 20:26

L.e. subpodea , adica sub masina ...

Sunt firele care merg la reductor?

» Post actualizat in 05 Oct 2017 04:23

Pierderi nu sant pt ca a doau zi cand am cumparat o, am gresat si curatat fuzeta, pivotii ...inca o faza la modelele dupa 2004 e cutia de viteze care curge la semeringul spate ,la motoarele astea mai noi cu VVT,au modificat puțin si cutia ...

Eu de asta am evitat sa iau mai noua de 2004 + ca am mai zis de faza cu schimbatorul ...

 

Inainte de asta am avut una din 2001 cu pese 250.000 km,nici pe dracu nu avea am bagat banuti si in aia ca am vrut sa o tin ,atata ca ,consuma ulei cam 1 litru la 10.000 km ,ceea ce nu e foarte rau ...

 

Numai bine,

 

Ovidiu

Chestia cu "schimbatorul mic"este subiectiva, exact ca si butoanele.

 

Eu am ajuns la modelul mai nou ca sa fug de o parte din problemele cu rugina.

Link to post
Share on other sites

Da ,asa e ,probleme nu sant nici la cele cu butoane si destul de fiabile ,dar altfel eu inca nu am auzit sa nu cupteze 4x4 din cauza schimbatorului, dar din cauza electrovalvei de pe cutie da .....

 

Cu rugina asa e ,cat mai noua cu atat mai bine ,dar jimny fara rugina mai greu ,trebuie sa fie foarte noua...eu doar in spate la portbagaj si sub scaunele din spate am avut ceva rugina .

 

Stima,

Ovidiu

Link to post
Share on other sites

7% la doar 100-110km/h nu este cam mult pt o masina mica? Cand vb de 85de cai si 110Nm?

 

Este diferenta mare intre Jimny si Duster 4wd pe offroad?

 

Si Duster are o motorizare care da dauna totala la portofel 1.6i 115cai 156NM.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...