rmg Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Salutare baieti! Am si eu o Forza 250 2006 care are ceva probleme la clapeta acceleratie. Inteleg ca pe aceasta clapeta e prins si un modul cu motoras care ar tine ralanti-ul. La mine cateodata nu tine ralanti-ul la stopuri. Mai rau e cand mergi cu 5-10km/h si moare motorul din acelasi motiv. trebuie sa ma opresc, sa strang frana si sa-l pornesc. As incerca sa repar sau sa improvizez ceva la clapeta aia. De gasit SH e greu de gasit pt ca e modelul cu ABS si trebuie clapeta pt acel model. Noua e 500USD. Si mai am o chestie: cateodata patineaza pe la 80-90, in sensul ca pt o fractiune de secunda pare ca patineaza cureaua pe discurile alea pe care calca. Cureaua e noua, originala Honda (o gramada de bani vreo 600lei), schimbata tocmai pt ca patina cateodata. Insa pare ca e din alta parte, probabil fuliile au uzura mare. Stiti vreun meserias care ar putea sa-i dea de cap clapetei de acceleratie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 @ rmg chestia cu patinatul poate fi și subiectivă. Legat de chestia cu ralantiul. La burgman e un senzor care are o anumită poziție. Daca schimbi pozitia care se măsoară și are anumiți parametri atunci incepe distracția. Încearcă să cauți un manual și vezi acolo cum e treaba. La burgman pe clapeta sunt doi ,, senzori,, unu băgat în celălalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 22, 2018 Autor Share Postat Mai 22, 2018 Olele.ai distrus mitul fiabilității scuterelor 'onda.Si asa au preturi nesimțit de mare.cel puțin modelul asta prespun ca faci misto aici. preturile la anii aia sunt ..perfecte eu am luat unul la 6000 km cu 1500 eur. cat ai vrea sa coste ? nu ca as fi vrut dar numai keyless-ul ala costa destul (pt mine e inutil dar nu l pot " demonta") nu uita, anul vinde, nu starea tehnica. sa ti zic cat este o chinezarie (Sym) de ex, de unica folosinta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Mai 22, 2018 Share Postat Mai 22, 2018 Patinarea sigur nu e subiectiva, vad si pe turometru si simt si eu cum fractiune de secunda scapa aderenta cureaua dupa care iar prinde. La clapeta exista un modul electronic care contine un motoras cu pas ce regleaza unghiul clapetei. Ceva s-a ciufulit acolo si nu tine ralanti-ul. Problema e ca nu face mereu. Eu caut o solutie sa repar acel modul sau sa improvizez ceva care sa tina ralanti-ul. Cred ca tu te gandesti la senzorul de turatie, care ar trebui sa dea comanda sa deschida clapeta cand scade sub o anumita turatie, ceea ce nu e exclus. Mai mult, la el nu am umblat deloc. Am dat clapeta jos si am curatat-o bine si atat. Poate stie careva pe aici unde este pozitionat senzorul de turatie la modelul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 22, 2018 Autor Share Postat Mai 22, 2018 Jumate,jumate.sym nu e chinezărie.gugaleste puțin.problema sym în ro,e ca nu au reprezentanta și nu găsești piese de schimb.in condițiile astea.e de unica folosință ....dar nici cu Honda nu mi e rușine, la cat costa piesele de schimb. m am dat cu ele, de noi . In Gr. Dupa 2 zile am cerut o HOnda. Intre ele era peste 5 ani diferenta. Plasticul la Honda era mai aratos ca cel de pe SYM care avea 3 luni. asa..pe scurt. Intr adevar au invadat piata. Nu inseamna ca sunt si minunate:) scze pt off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Mai 22, 2018 Share Postat Mai 22, 2018 Cand intra pe eroare codul este 29, in mod normal nu-l gasesti la Honda in lista de erori. Insa l-am gasit pe unele forumuri pe afara care spun ca ar fi cod eroare IACV (idle air sensor valve), adica exact jucaria care mentine ralanti-ul, acel modul electronic. Deci n-avem un specialist pe aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mariusik85 Postat Iunie 18, 2018 Share Postat Iunie 18, 2018 Am o problema la scuterul meu , honda pantheon 125 4t din 2003. In urma ruperii varfului metalic din capatul bujiei (vezi attach) , acesta se pare ca a intrat la motor. Am nevoie de un mecanic priceput ( si care sa nu-mi ia pielea de pe mine) care sa vada pagubele (sa vada care-i stricaciuna la motor) si apoi sa faca inlocuirea pieselor defecte . Initial constatarea am facut-o la scuter center dar nu prea mi-au inspirat incredere baietii si sincer nu am idee la cine as putea apela, asa ca cel mai bine apelez la forum si la cunostintele de aici. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Iunie 19, 2018 Share Postat Iunie 19, 2018 ...si dupa evaluare ce ti-au spus cei de la s. c.? motorul mai porneste,are compresie.....cam ce "zice"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mariusik85 Postat Iunie 19, 2018 Share Postat Iunie 19, 2018 mi-au spus ca nu mai porneste si ca nu are compresie ( parca am vazut ca au pus mana la toba si cred ca nu iesea nimic pe acolo) . mi-au zis ca e buba in motor, de acolo si necesitatea sa fie desfacut sa vada exact care-i treaba, ce stricaciuni a facut acel farf de metal ... eu inca sper sa primesc vreo recomandare de la vreun nene mecanic mai priceput , pentru ca la service probabil se plateste la ora, si cred ca ma duce mult mai scump... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 20, 2018 Share Postat Iunie 20, 2018 E posibil ca sa fi picat in motor, sa fi zgariat cilindrul rau, de asta nu mai are compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iulie 30, 2018 Share Postat Iulie 30, 2018 Intrebare de baraj: dupa schimbarea sabotilor de la ambreiajul centrifugal dureaza ceva pana se aseaza si prind cum trebuie? Am schimbat acei saboti, fara a schimba si tamburul pt ca nu cred ca era nevoie si inca patineaza dupa 5000 de ture ambreiajul. Sabotii si cureaua sunt noi, originale Honda. Ar mai putea fi si din alta parte patinarea? Fuliile sunt bune, nu au santuri sau valuri formate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Iulie 30, 2018 Share Postat Iulie 30, 2018 Cred ca ar trebui sa mai astepti sa se aseze sabotii pe oala, depinde si cati km ai parcurs cu scuterul pana acum si in ce conditii (de la inlocuirea pieselor). Este posobil ca si cureaua sa necesite o perioada in care sa se aseze bine pe fulii... daca dupa rodarea pieselor mai simti ca inca patineaza, poate fi de vina si arcul mare central al ambreajului care s-a uzat. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iulie 30, 2018 Share Postat Iulie 30, 2018 Cureaua are 1-2 luni, a fost prima schimbata. Tamburul / oala ambreiajului avea niste shantulete mici, pe care le simti la deget. Am incercat o usoara slefuire a lor, oricum sabotii se vor mula pe ele. Arcul mi s-a parut destul de tare, m-am chinuit sa-l apas la strangerea piulitei. Sabotii merg usor pe ax, arcurile sabotilor par ok. Nu stiu unde sa mai caut buba. Ce n-am incercat si nu stiu daca e bine s-o fac e sa turez pana la 90-100 cand e ridicata pe cricul central, cu capacele date jos. Ppate vad momentul cand scapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iulie 31, 2018 Share Postat Iulie 31, 2018 Oala arata bine, nu are margini sau sa fie tocita prea mult. La cum functioneaza ambreiajul centrifugal, oricum sabotii se aseaza pe oala si mascheaza uzura oalei pe interior. Poate o fi ceva pe la variator, la turatii mari sa nu impinga destul fulia si sa patineze cureaua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat August 6, 2018 Share Postat August 6, 2018 Colac peste pupaza, mai am o ciudatenie pe care nu stiu cum s-o interpretez: daca o trec pe manual, intr-a 4a, o duc la 8000 si nu scapa absolut deloc pe toata plaja de turatii. In 5-6 pe manual scapa. Oricum pare ca nu e nici o diferenta la turatie intre 5 si 6. Top-speed-ul asa cu scaparile astea e la 110, mai sus nu urca. I-am pus cureaua veche, am mai spalat cu spray de contacte fuliile de la variator si ambreiaj, am degresat si cureaua. Parca scapa mai putin, ramane sa o vad la drum mai lung, pe centura. As cumpara de la dezmembrari toata transmisia, daca as gasi la bani putini. As lua fuliile, variatorul si as pune cureaua si sabotii de ambreiaj de la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat August 7, 2018 Share Postat August 7, 2018 Perfect! Cum il cheama pe spray sau cum arata? Ca merita incercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat August 7, 2018 Share Postat August 7, 2018 Multam, link-ul nu e valid insa am cautat pe net si am gasit ceva la 48lei de la Liqui Moly pe epiesa. Nu ma astept sa faca minuni dar merita incercat. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 7, 2018 Share Postat August 7, 2018 Daca spui ca prima curea patina, a doua,noua,tot patineaza, nu realizezi ca nu e cureaua de vina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 7, 2018 Share Postat August 7, 2018 Mecanicii la sticla/bidon/spray sunt cei mai indragiti! Chiar daca de fapt nu repara nimic si cel mult fac cate o morfina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat August 14, 2018 Share Postat August 14, 2018 Tocmai am vorbit cu un tip priceput care mi-a dat o explicatie credibila: cand s-a facut service-ul la scuter si s-a scos variatorul afara, s-a dereglat sistemul care impinge in exterior fulia variatorului. Inteleg ca modelul asta nu are role care sa impinga centrifugal fulia in exterior la cresterea turatiei motorului. Cica exista un motoras care face asta si care stie pozitia variatorului in functie de turatie.Exista cica o procedura prin care se simcronizeaza pozitia de 0 a variatorului cu pozitia de 0 a acelui motoras.A auzit cineva sau stie cineva cum se sincronizeaza cele 2 componente? » Post actualizat in 15 Aug 2018 15:37 Revin cu noutati: am reusit sa rezolv problema acelui patinaj prin sincronizarea s-maticului. Informatiile le-am gasit pe un site rusesc, care contine si alte informatii utile pentru Forza. Eu am utilizat Google Translate pentru a traduce din rusa in engleza: http://www.maxiscooter-club.ru/forum/58-117-1 Pe scurt procedura e urmatoarea: se scoate capacul de la baterie si se pune un strap cu o agrafa intre cei 2 pini ai mufei negre. Sunt 3 mufe, galbena, rosie si neagra. Pe cea neagra se face treaba, fiind mufa de diagnostic. Dupa ce s-a facut contactul intre cei 2 pini, se tine butonul - de la schimbatorul secvential apasat si in acelasi timp se roteste butonul de contact pe pozitia pornire. Butonul rosu de start/stop trebuie pus pe pornire. O sa clipeasca pe bord mesajul 01, il lasati vreo 10sec. dupa care trageti de gaz maximum. Pe bord ar trebui sa clipeasca 02. Dupa alte 10sec se porneste motorul iar pe ecran se succed numerele 03, 04 si 05. Dupa ce ajunge la 05 eu am lasat vreo 30sec sa mearga motorul si l-am oprit din contact. Se scoate strapul. Asta e tot. La mine nu a mers din prima, in sensul ca a ajuns la 04 si atat, nu stiu de ce. Am reluat procedura si a ajuns la 05. Ca si test, daca pui scuterul pe cricul central si-l turezi la maximum o sa vedeti pe bord 135km/h (in videoclipul rusilor am vazut ca se oprea la 130 dar poate tine si de uzura curelei, a mea e noua). Inainte, a mea turata in gol se oprea la 110. Aceasta procedura ar trebui facuta ori de cate ori se umbla la curea, variator, ambreiaj. Daca cumva nu merge cum trebuie procedura, cel mai probabil trebuie umblat la senzorul care citeste pozitia s-maticului. El este undeva in stanga variatorului, in exterior. O sa vedeti in explicatiile rusilor ca acel senzor trebuie sa fie aliniat cu niste crestaturi aflate pe carcasa senzorului. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solomon Lucian Postat Martie 3, 2019 Share Postat Martie 3, 2019 Salutare, vin si eu cu o problema cu a mea Honda 250. Am avut probleme cu variatorul adica s a bulit pana si a blocat variatorul. Am refacut pana si am facut al canal in bucsa, am schimbat rulmentul, dupa ce l am montat la loc in bord imi apare eroarea F. Am facut resetarea din filmuletul rusilor, dar nu merge. Stie cineva cine da comanda acelor role(care rostesc variatorul?) Am demontat senzorul care citeste si l am pus la loc ca in filmulet, dar nici un rezultat. Viteza maxima 8000 ture 35 km/h. Pls help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 6, 2019 Autor Share Postat Octombrie 6, 2019 Buna dimineata, Imi plange un amortizor spate ( sau asa cred dar nu vreau sa imi bat joc chiar daca e alarma falsa). Vreo idee ? ( inlocuit, reparat). Pana acum in afara de reprezentanta Honda n-am gaist nimic . Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 6, 2019 Share Postat Octombrie 6, 2019 Vezi ce dimensiuni are, al meu de 250 s-a potrivit la unul de 50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adalmotors Postat Octombrie 6, 2019 Share Postat Octombrie 6, 2019 1 oră în urmă, foxbat a spus: Buna dimineata, Imi plange un amortizor spate ( sau asa cred dar nu vreau sa imi bat joc chiar daca e alarma falsa). Vreo idee ? ( inlocuit, reparat). Pana acum in afara de reprezentanta Honda n-am gaist nimic . Multumesc, Buna ziua, Putem aduce pe comanda , termen de livrare 2-4 saptamani: Set amortizoare hidraulce YSS pret 86 euro : http://www.vicma.es/epages/Vicma.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/Vicma/Products/40040 Set amortizoare gaz eco line YSS pret 185 euro: http://www.vicma.es/epages/Vicma.sf/en_GB/?ObjectID=2247948&ViewAction=ViewProduct Set amortizoare gaz PIGGY BACK reglabile YSS pret 258 euro: http://www.vicma.es/epages/Vicma.sf/sec13379300cb/?ObjectID=2248538&ViewAction=ViewProduct Pentru comanda ferma este necesara achitarea unui avans de 50% din valoarea pieselor in baza facturii de avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 6, 2019 Autor Share Postat Octombrie 6, 2019 Multumesc. Raman pe variana de 86 Eur. Unde va gasesc sa trec pentru avans ? LA adresa de pe Site, Bdul Unirii ? Update. E de vanzare( pozele sunt prin pagina 2 parca). DAca e cineva interesat , PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.