Jump to content
Sign in to follow this  
foxbat

Honda FORZA 250i 2006 si altele prin zona asta

Recommended Posts

Buna dimineata,

 

Ca tot ploua si azi nu merg decat 50 km pe seara - sa incep cu chestiii despre .

 

- varianta Honda Forza 250i (2006) - MF08 - are ca "tatic" Jazz-ul.

 

Motorul este din seria inceputa cu FES-urile (vorbim de 4T), 125. Generatia urmatoare este cu cel de 300 si alta cutie.

 

N-am inteles de ce s-a complicat Honda la PCX - a pus cutie care are si intretinere (ulei). Nu e vorba de bani (sunt ~ 300 ml de ulei la 2 ani) dar mi se pare o bataie de cap in plus.

 

Mentenanta este la ca FES (fara filtru de ulei), CBS-ul standard.

 

Am ajuns la aceasta versiune pentru ca nu vroiam 400 / 600 si aveam nevoie de nitel mai mult "spatiu" fata de FES-ul de 125.

Vorbind de piata de SH, concurent ii era PCX-ul de 150 . Dupa teste/review-uri si "discutii" cu "vanzatori" l-am scos de pe lista. Este mai mic, fara disc pe spate, cu intretinere un pic mai "laborioasa"( ex - ulei in cutie) iar start-stop-ul nu sunt pentru mine. Evindet este si mult mai mic, din pacate mai mic decat FES-ul de 125 pe care il inlocuiam.

 

Ce imi place - este o canapea pe roti, cuplul nu te lasa sa simiti " a II a persoana", toate indicatoarele de bord sunt complete, frana de mana, tinuta de drum.

 

Ce nu mi place - key-less-ul (cum oare se lauda bmmul la gsa-urile moderne cu ceva de acum 11 ani..hm) - e prea "expus" si usor de vandalizat, vibratiile (usoare dar sesizabile) fata de 125 (bug reparat in urmatoarea varianta, MF10 si cel de 300 cu alt motor , insa) si cel mai important- TE CAM BATE VANTUL cu parbrizul stoc.

 

Nu mi-am dat seama de asta pana n-am mers pe "racoare"- pozitia mai comoda inseamna ca stau pe spate si mai jos iar parbrizul stoc este misto la design dar "scurt". Neaparat trebuie sa ii fac ceva - pesemne ceva de "pus peste" , extensie.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și eu m-am luptat cu vântul cu parbrizul stock la al meu x-max 250, acum am pus unul mai înalt și e alta viata, doar ca e urat cu crengi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca nu l-as inlocui. Imi place mult cum arata si cum se "simte" cand e fain afara. Ceva care se se monteze pe al pentru a-l prelungi un pic e de preferat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Găsești pe la Louis câteva modele de "înălțătoare"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Undeva pe la 3.4 consumul mixt (40% Bucuresti, 60 % afara).


» Post actualizat in 24 Oct 2017 19:21

Dupa o zi de furtuna - e misto pe vant puternic. Sta pe drum ca un tramvai. Ma rog- il ajuta si cele 170 si ceva de kile.

Mult mai ok ca pispiricarile alea de 100 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și eu m-am luptat cu vântul cu parbrizul stock la al meu x-max 250, acum am pus unul mai înalt și e alta viata, doar ca e urat cu crengi :)

 

Ti minte topicul meu in care ceream ajutor sa imi iau scooter ? :)

Mi-am luat pana la urma un beverly 250 ;)

Si apropo de parbriz, eu acum l am dat jos, nu mai am deloc, era un givi care nu era nici mic nici mare, era fix cat sa imi dea toate turbulentele fix in viziera, si imi facea capu' ca toti dracii, e tare misto fara yuhuuu, si asa il folosesc numai ptr oras , la 80-100 nu imi trebuie parbriz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu îl mai țin, mai ales ca și sâmbătă trecuta și acum doua săptămâni am făcut în fiecare din ele cam 350 km prin tara, pe mine ma ajuta, probabil e puțin mai înalt, îl am și pe cel original care e mult mai arătos însă total inutil. Foxbat făcând naveta pana în Otopeni pe diferite condiții meteo i-ar prinde bine unul înalt presupun.

Edited by yoyo_man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic.Mi se pare(dupa ~ 1000km) extrem (chiar prea) comod:)

fiind mult mai jos ca pozitie(similar cu maimutele spanzurate de pe cazane) adorm pe el.Protectie lombara minunata,confort maxim.

Parca as incerca un "prelugitor " de parbriz, din cele "portabile" . Are cineva sa imi imprumute unul pentru test sa vaz daca merita sa cumpar?

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prelungitor din ala de parbriz reprezinta bani aruncati pe fereastra comparativ cu un parbriz touring serios. Diferenta de bani intre cele doua este nesemnificativa comparativ cu ce ofera. Un parbriz touring este nu doar mai inalt ci si mai lat de cele mai multe ori, si anumite modele au si deflectoare pentru maini. Verifica cat costa ambele si o sa te lamuresti singur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multam. Da-mi de stire te rog cand si unde sa ajung (dupa ora 20 :) daca se poate)

 

Sar'mana

 

PS in 2 zile maxim - termin testul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu pui tu o poza cu dihania/maimuta... Scump developatu' :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

E poza pe topicul de vanzare de unde l am luat:) dar ..hai.fac si i pun.sa tra

» Post actualizat in 05 Nov 2017 14:21

post-5272-0-76602200-1509891555_thumb.pngpost-5272-0-01926800-1509891589_thumb.jpg

 

Alarma.legat.etc.Dupa mare liberare din justitie.Traiasca Tudorel. Unde esti tu Tepes Doamne

Share this post


Link to post
Share on other sites

paranoic cum sunt - inca un schimb de ulei + filtru aer,cam la 1800 km.

cam degeaba dar deh, sa fie treaba treaba

+ alte mici verificari/ajustari de iarna

1 g de ulei n-a consumat.

consumul - dubios, pesemne m-am obisnuti cu el - 3.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfff..acum vad pozele cu scuterul "intors" ... mi-e foarte ciuda ca era tipla ... imi pare tare rau ...

si eu din pacate am reusit sa-l trantesc pe dreapta (experienta , sau mai degraba lipsa ei, si-a spus cuvantul : ud pe jos , marcaje etc ...), si s-a ales cu niste zgarieturi de toata frumusetea, dar macar eu nu aveam pretentii ca era "sters" si inainte... aia e ...

daca te gandesti sa-l duci la cosmetizat sa-mi spui te rog unde si cat te costa. ma gandesc sa-l fac si eu (daca nu o sa coste mult).

 

consumul este mai mult decat decent. si mie mi-a iesit pe undeva pe la 3.2 al meu :) . dar inca nu stiu exact cum sa merg cu el .

Edited by Mariusik85

Share this post


Link to post
Share on other sites

ei, asta sa fie buba, bine ca nu te ai zgariat tu.

in Bucuresti cred ca o sa tina cosmetizarea fix 1 saptamana, mai bine investim in altele.

consumul ala e cel maxim :), poate si cu pasager. altfel cam 2.8..3, in cel mai rau caz.

cel mai bine este cand nu se aprinde stopul de frana deloc:)


» Post actualizat in 04 Jan 2018 18:39

Am uitat "keylessul" pornit si bateria a murit dupa 3 saptamani. alta noua.

Din fericire a mai avut "zama" cat sa porneasca cu una de UPS ( mobra era la nani de iarna) si sa mi deschida saua.

Se zgaia un paznic la mine cum nu bagam nimic in el si se aprindeau becurile pe bord:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa cateva zile de pauza(nani la caldurica ) pentru ca nu i bat joc de el sa l pornesc la "-"uri revin cu impresii

 

super treaba tinuta de drum- in ultimele zile m-am dat cu el prin soare dar si prin umbrele de pe asfalt - mazga aia tampita

cativa"dastepti" nu realizeau ca nu e ok pe jos si derapau ca bernecii. i-am evitat eu (v= 25 - 40 km/h) si am ramas foarte impresionat de ce inseamna masa mult mai mare ca la "jucarii"(~ 170kg) si cbs-ul clasic - practic driftam ca tramvaiul cu tot scuterul ( e si destul de jos).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am iesit si eu astazi cu Beverly-ul (nevoit) si se comporta execrabil cu mizeriile de cauciucuri Maxxis, parca, tocite si imbatranite la maxim, dar vreau sa ii iau Michelin City grip, parere despre ele ? De la posesori...,nu de pe net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Știe tractoristul cate ceva despre cauciucurile scuterelor.tin sa cred ca lipsa variator sport,afectează grupul caucioacelor la contactul cu asfaltul.devin irascibile.....drept dovada ca maxxis urile montate pe 2 scutere,la mine au fost ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Știe tractoristul cate ceva despre cauciucurile scuterelor.tin sa cred ca lipsa variator sport,afectează grupul caucioacelor la contactul cu asfaltul.devin irascibile.....drept dovada ca maxxis urile montate pe 2 scutere,la mine au fost ok

Nu te supara, pe mine ma faci tractorist ? ca nu inteleg...?

Maxxis-urile care le am acum pe scuter(asa l-am achizitionat) sunt uzate la blana si dot 2001(exagerez intentionat) din cauza asta se manifesta asa....nu stiu cum ar fi daca as pune noi si dot recent

Share this post


Link to post
Share on other sites

city grip am folosit si la Madison 250 si pe Nexus 500 si s-au comportat destul de bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tractoristul s1000rr.

👍

» Post actualizat in 30 Jan 2018 09:51

city grip am folosit si la Madison 250 si pe Nexus 500 si s-au comportat destul de bine!

Bun, ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...