nycku Postat Octombrie 15, 2017 Share Postat Octombrie 15, 2017 După ce am pus anunțul că vreau sa o vând a început să facă figuri, VFr800 2004, injecție.Am zis să îi cură lanțul, și să o scot la plimbare. Pun contactul o pornesc, după câteva secunde se oprește. Pun contactul lumini în bord ok, dar becul de la FI nu se aprinde, și nici pompa de benzina, încerc de vreo câteva ori nimic. Bănuisc butonul de switch of, îl desfac, curăţ dar tot nu vrea, îl montez la loc...și pornește.Plec cu ea, vreo 200 km merge bine, până când .... se oprește motorul în mers, trag pe dreapta, simptomele aceleași,dupa câteva încercări pornește dar dupa vreo 100 m iar se oprește. Întru-un final pornește și pana acasă, vreo 150 km merge brici.Deci simptome: se oprește, chiar și în mers, dacă pun contactul am curent în bord,farul se aprinde, dar nu se aprinde becul FI, și nu se aude pompa în rezervor. După câteva minute își revine.Pompa de benzină am schimbat-o de vreo 3000 km.Ce aș putea să verific pâna o duc la service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Octombrie 15, 2017 Share Postat Octombrie 15, 2017 Recent am avut problema cu oprirea motorului in mers. Am desfacut butonul de killswitch, nimic nefiresc, montat la loc si nu s-a schimbat nimic. A venit un coleg cu ideea sa-l scot din blocul de comenzi,sa bat usor in el cu motorul pornit si..se oprea imediat. L-am pus pe direct si merge impecabil. Poti incerca si varianta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nycku Postat Octombrie 15, 2017 Autor Share Postat Octombrie 15, 2017 Am scris de pe telefon şi nu mă lasă se editez: După ce am pus anunțul că vreau sa o vând a început să facă figuri, VFr800 2004, injecție.Am zis să îi ung lanțul, și să o scot la plimbare. Pun contactul o pornesc, după câteva secunde se oprește. Pun contactul lumini în bord ok, dar becul de la FI nu se aprinde, și nici pompa de benzină nu se aude, încerc de vreo câteva ori nimic. Bănuisc butonul de switch of, îl desfac, îl curăţ dar tot nu vrea, îl montez la loc...și pornește.Plec cu ea, vreo 200 km merge bine, până când .... se oprește motorul în mers, trag pe dreapta, simptomele aceleași,dupa câteva încercări pornește dar dupa vreo 100 m iar se oprește. Întru-un final pornește și pana acasă, vreo 150 km merge brici.Deci simptome: se oprește, chiar și în mers, dacă pun contactul am curent în bord,farul se aprinde, dar nu se aprinde becul FI, și nu se aude pompa în rezervor. După câteva minute își revine.Pompa de benzină am schimbat-o de vreo 3000 km.Ce aș putea să verific pâna o duc la service? ( în afară de a şterge anunţul de vânzare) » Post actualizat in 15 Oct 2017 06:45. L-am pus pe direct si merge impecabil. Poti incerca si varianta asta. Cum trebuie legat pe direct, leg cele doua fire intre ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 15, 2017 Share Postat Octombrie 15, 2017 Salut, Sunt cateva 'devices' care iti pot genera asemenea probleme datorita unor contacte defecte sau chiar a sistemului/echipamentului in sine. Defectul este pasager dupa cum explici, deci trebuie verificat cu atentie circuitul/circuitele. La diagnoza este posibil sa fie pastrat si-l poti identifica in citire. Ce ai putea sa verifici initial: -senzorul de inclinare/Bank Angle Senzor cu engine stop relay, se afla in partea frontala a motociclete; -contactele pe bornele acumulatorului; -conexiunea de minus(masa); -releu alimentare pompa combustibil/circuitul, acel_ fuel cut-off relay; -siguranta de 10 A pe aprindere/soclu sigurantel; -contactul principal/cheia contact/ignition(slabit, contacte, etc) -contactul kill swich/contactul rosu in caz de avarii ( a pune pe direct, adica a conecta cele doua borne intre elecu cu un conductor=circuit permanent). Ai nevoie de un multimetru pentru verificari, cunosterea parametrilor de stare/functionare din manual, diverse scule, spray contacte si multa rabdare.. Spor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Octombrie 15, 2017 Share Postat Octombrie 15, 2017 (editat) Eu le-am taiat cu clestele, am folosit un conector ( punte cu doua suruburi) si gata. Repet, faci asta doar daca l-ai scos, ai lovit in el usor si s-a oprit motorul, in caz contrar butonul s-ar putea sa fie bun. Poti urma sfaturile colegului daca problema nu este de la killswitch. La mine pornea imediat, plecam si in 2-3 km se oprea de cateva ori, apoi functiona fara probleme. Am mers chiar si 200 km fara probleme. A doua zi, aceleasi opriri subite. Editat Octombrie 15, 2017 de Csj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 15, 2017 Share Postat Octombrie 15, 2017 O idee:vezi hiss ul.(daca n ai FI poate nu vede cheia).problema e din contact/butuc. E cunoscuta la unele modele din anii aia.(xx,varadero)si f usor de remediat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 15, 2017 Share Postat Octombrie 15, 2017 Daca zici ca ai schimbat pompa de benzina recent, nu ar strica sa arunci un ochi si pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 15, 2017 Admin Share Postat Octombrie 15, 2017 După ce am pus anunțul că vreau sa o vând a început să facă figuri N-o mai da, este clar ca tine la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Octombrie 15, 2017 Share Postat Octombrie 15, 2017 Am avut o problema similara, proprietarul anterior facuse o tiganie pe instalatia electrica si pur si simplu s-a desfacut lipitura cu fludor (!!!!) si-a facut contact rece - murea toata electrica cand avea chef. Urmareste firele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nycku Postat Octombrie 15, 2017 Autor Share Postat Octombrie 15, 2017 Azi a mers perfect, o să ma uit mâine, i-am facut și test, nu are nici o eroare stocată..o să le iau pe rând să văd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondacbrF4si Postat Octombrie 15, 2017 Share Postat Octombrie 15, 2017 (editat) vezi sa nu ai fire care nu fac contact cu hiss-ul si eu am avut aceeasi problema si a necesitat alt hiss.merge de la orice honda si de la f4i si 600rr Editat Octombrie 15, 2017 de hondacbrF4si Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nycku Postat Octombrie 16, 2017 Autor Share Postat Octombrie 16, 2017 Verificat: baterie,, bank angle senzor, fuel cut-off relay, engine stop relay, senzor cric, buton killswitch, toate par sa fie in regula, am curatat fiecare mufa si contact cu spray. O scot maine la plimbare sa vedem daca mai face nazuri. Sper sa fi fost vreun contact murdar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.