Sari la conținut

Vfr 800, se oprește alimentarea în mers


nycku
 Share

Postări Recomandate

După ce am pus anunțul că vreau sa o vând a început să facă figuri, VFr800 2004, injecție.
Am zis să îi cură lanțul, și să o scot la plimbare. Pun contactul o pornesc, după câteva secunde se oprește. Pun contactul lumini în bord ok, dar becul de la FI nu se aprinde, și nici pompa de benzina, încerc de vreo câteva ori nimic. Bănuisc butonul de switch of, îl desfac, curăţ dar tot nu vrea, îl montez la loc...și pornește.
Plec cu ea, vreo 200 km merge bine, până când .... se oprește motorul în mers, trag pe dreapta, simptomele aceleași,dupa câteva încercări pornește dar dupa vreo 100 m iar se oprește. Întru-un final pornește și pana acasă, vreo 150 km merge brici.
Deci simptome: se oprește, chiar și în mers, dacă pun contactul am curent în bord,farul se aprinde, dar nu se aprinde becul FI, și nu se aude pompa în rezervor. După câteva minute își revine.
Pompa de benzină am schimbat-o de vreo 3000 km.
Ce aș putea să verific pâna o duc la service?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recent am avut problema cu oprirea motorului in mers. Am desfacut butonul de killswitch, nimic nefiresc, montat la loc si nu s-a schimbat nimic. A venit un coleg cu ideea sa-l scot din blocul de comenzi,sa bat usor in el cu motorul pornit si..se oprea imediat. L-am pus pe direct si merge impecabil. Poti incerca si varianta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris de pe telefon şi nu mă lasă se editez:

După ce am pus anunțul că vreau sa o vând a început să facă figuri, VFr800 2004, injecție.
Am zis să îi ung lanțul, și să o scot la plimbare. Pun contactul o pornesc, după câteva secunde se oprește. Pun contactul lumini în bord ok, dar becul de la FI nu se aprinde, și nici pompa de benzină nu se aude, încerc de vreo câteva ori nimic. Bănuisc butonul de switch of, îl desfac, îl curăţ dar tot nu vrea, îl montez la loc...și pornește.
Plec cu ea, vreo 200 km merge bine, până când .... se oprește motorul în mers, trag pe dreapta, simptomele aceleași,dupa câteva încercări pornește dar dupa vreo 100 m iar se oprește. Întru-un final pornește și pana acasă, vreo 150 km merge brici.
Deci simptome: se oprește, chiar și în mers, dacă pun contactul am curent în bord,farul se aprinde, dar nu se aprinde becul FI, și nu se aude pompa în rezervor. După câteva minute își revine.
Pompa de benzină am schimbat-o de vreo 3000 km.
Ce aș putea să verific pâna o duc la service? ( în afară de a şterge anunţul de vânzare)


» Post actualizat in 15 Oct 2017 06:45

. L-am pus pe direct si merge impecabil. Poti incerca si varianta asta.

Cum trebuie legat pe direct, leg cele doua fire intre ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sunt cateva 'devices' care iti pot genera asemenea probleme datorita unor contacte defecte sau chiar a sistemului/echipamentului in sine. Defectul este pasager dupa cum explici, deci trebuie verificat cu atentie circuitul/circuitele. La diagnoza este posibil sa fie pastrat si-l poti identifica in citire. Ce ai putea sa verifici initial:

-senzorul de inclinare/Bank Angle Senzor cu engine stop relay, se afla in partea frontala a motociclete;

-contactele pe bornele acumulatorului;

-conexiunea de minus(masa);

-releu alimentare pompa combustibil/circuitul, acel_ fuel cut-off relay;

-siguranta de 10 A pe aprindere/soclu sigurantel;

-contactul principal/cheia contact/ignition(slabit, contacte, etc)

-contactul kill swich/contactul rosu in caz de avarii ( a pune pe direct, adica a conecta cele doua borne intre elecu cu un conductor=circuit permanent).

Ai nevoie de un multimetru pentru verificari, cunosterea parametrilor de stare/functionare din manual, diverse scule, spray contacte si multa rabdare..

Spor,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am taiat cu clestele, am folosit un conector ( punte cu doua suruburi) si gata. Repet, faci asta doar daca l-ai scos, ai lovit in el usor si s-a oprit motorul, in caz contrar butonul s-ar putea sa fie bun. Poti urma sfaturile colegului daca problema nu este de la killswitch.

La mine pornea imediat, plecam si in 2-3 km se oprea de cateva ori, apoi functiona fara probleme. Am mers chiar si 200 km fara probleme. A doua zi, aceleasi opriri subite.

Editat de Csj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zici ca ai schimbat pompa de benzina recent, nu ar strica sa arunci un ochi si pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verificat: baterie,, bank angle senzor, fuel cut-off relay, engine stop relay, senzor cric, buton killswitch, toate par sa fie in regula, am curatat fiecare mufa si contact cu spray.

O scot maine la plimbare sa vedem daca mai face nazuri.

Sper sa fi fost vreun contact murdar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...