Sari la conținut

Vreun posesor de Mini Cooper sau chiar un R56?


dedant68
 Share

Postări Recomandate

Nu am mini dar am 207 GTITHP 175, cu acelasi motor ca mini cooper s.

 

Am adus-o din Anglia si am inscris-o asa cu volanul pe partea gresita. Acum sta la Bucale si eu merg cu trenul in UK.

 

Ulei consuma mai mult cand merg incet cu ea. Probabil ca trebuie sa mearga fiebinte ca sa nu conume ulei. Asa ca nu e masina de mers incet si la cosum.

 

Toate uleiurile sunt mai mult sau mai putin la fel. Daca respecta normele europene si americane, sunt OK. Eu cumpar un ulei care pot sa il gasesc oriunde in supermarket ca sa completez la nevoie.

 

ZX12 nu trebuie sa consume prea mult ulei nici el. La fel, daca merg incet sa zicem sub 7k rmp, atunci incepe sa mearga urat si conuma ceva ulei. Din cand in cand il scot pe autostrada pana la fundulea si in tin la 10k ture in a 3-a sau a 4-a. Dupa aia merge perfect.

Cu 207-ele la fel, in a 3-a in duc la limitator de 2-3 ori si dupa aia nu mai am treaba o perioada.

Motoarele astea sunt facute sa fie forjate, se depun mizerii pe acolo la sarcina mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Consumul de ulei este consecinta jocurilor si tolerantelor mai mari dintr-un motor.

Daca motorul tau 1.6T merge cu 5w40 si consuma ulei din cate inteleg la rece inseamna ca viscozitatea lui rece 5W este prea mica raportat la uzura interna a motorului.

Pune 10w40 si nu osa mai ai consum de ulei si alte probleme de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul de ulei este consecinta jocurilor si tolerantelor mai mari dintr-un motor.

Daca motorul tau 1.6T merge cu 5w40 si consuma ulei din cate inteleg la rece inseamna ca viscozitatea lui rece 5W este prea mica raportat la uzura interna a motorului.

Pune 10w40 si nu osa mai ai consum de ulei si alte probleme de genul asta.

Motorul asta merge numai cu 5w30. Este mentionat clar in carte. Consumul de ulei nu e mare pana nu trece de 1 L per 1000 km. 0.2-0.5 L per 100 km este normal pentru un motor de 110 cai per litru.

sa nu crezi ca nu am incercat 5w40. Am ajuns sa schimb vanosul (electrovalva si variator) si tot nu a scazut consumul, ba dimpotriva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul de ulei nu e mare pana nu trece de 1 L per 1000 km. 0.2-0.5 L per 100 km este normal pentru un motor de 110 cai per litru.

 

Asa si astia de la VAG specifica la niste motoare (gen 1.8 TSI) ca e "normal" un consum de pana la 1L/1000km. Dar tot ei vand un kit pt motor care repara faza cu consumul de ulei. Si costa doar in jur de 2500 euro +manopera.

Personal mi se pare hilar sa declari normal un astfel de consum si sa nu iti asumi ca producator o eroare de design a unui motor :) Nici in scuterele 2T nu pui atat de des ulei...

Ca sa nu mai zic ca in timp consumul creste. Si cred ca iti dai seama ca atata ulei papat nu poate fi 100% ars si se depunde pe toate cele...

Da, e normal intr-un motor "sport", de ture, mai ales daca e turbo, sa iti pape niste ulei. Dar de la niste pana la 1L/mie e ceva diferenta. Draq, nici nu mai trebuie sa ii faci schimbul de ulei. Ai mereu fresh :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu o sa recunoasca nimeni ca exista genul asta de probleme de fabricatie la VAG, cum nici BMW nu a recunoscut ca era o problema ruperea lanturilor de distributie la motorizarile 2.0d din trecut, desi eroarea era acceptata de faptul ca ofereau contracost piesa OEM care era clar ranforsata (lant marit). :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e "normal" un consum de pana la 1L/1000km.

Treaba asta cred ca o spun mai toti. Si la Toyota e la fel. Probabil sa se acopere dpdv legal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cre' ca mai mult a prostiei.

Prea adevarat.

 

E un mit ca daca pui ulei mai gros reduci consumul.

 

Atat vw cat si bmw (si majoritatea masinilor) folosesc acum motoare benzina cu injectie directa (GDI). Asta reduce consumul simtitor. Daca e sa comparam motoarele GDI cu predecesoarele lor cu injectie indirecta cu aceeasi putere, o sa vedeti GDI-ul consuma mult mai putina benzina, cu aproape 20%. Motoarele GDI turbo au rapoarte de compresie cat cele aspirate. Asta din cauza ca benzina se injecteaza in ultimul moment, ca la diesel. Acum chiar si asa poate apare detonatie iar uleiul (mare atentie) este antidetonant. Deci trebuie sa ai ceva ulei acolo sa previ detonarea. Ele sunt proiectate sa consume ulei. Daca niste fraieri o sa isi vanda golful gti sau cooperul s ca consuma prea mult ulei, eu o sa fie foarte fericit sa le cumpar la pret mic, asa cum am facut cu 207 GTI.

 

La un consum mediu de 10 L/100 la 175 cp si 260 nm la mers ca berbecu, parca ar merita sa completezi ulei din cand in cand....pentru mine. La 1 mie km economisesc 10-20 L benzina fata de 206 gti (care avea 180 CP din 2 L aspirat injectie indirecta) dar pun 0.5L ulei. Pai cum e mai bine?

Mentionez ca ultima data cand am facu emisiile, erau muuult sub cele maxime admise. Evacuarea este curata la fel si bujiile. Nu scoate pic de fum. Deci uleiul arde eficient in motor.

 

Edit: unele motocilete din trecut, cum era Brough Superior avrea carte uscat si rezervor ulei 'total loss'. Adica puneai benzina si ulei. Din rezervorul ala uleiul se ducea in motor si in toata creatia. Consuma ulei in nebunie. Deci am evoluat putin oricum.

Editat de ghost-rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare cu teoria lui in baza cunoasterii si experientei lui.

 

10l consum mixt pe o masina mica de 175cp si 260Nm nubeste o valoare de laudat dpmdv.

Sunt multe alte masini care au mai multa putere si consuma mai putin chiar cu 1l-1.5l ma refer la mixt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine, eu ma refeream la faptul ca un motor pt care e recomandat de ex 5W30 cand e "hranit" cu traditionalul 10W40 va avea nevoie de mult mai mult timp dupa o pornire la recr pana cand va primi lubrifiant in tot sistemul de ungere. Si cum fix in momentele alea sunt cele mai mari uzuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare cu teoria lui in baza cunoasterii si experientei lui.

 

Sunt multe alte masini care au mai multa putere si consuma mai putin chiar cu 1l-1.5l ma refer la mixt.

Care? Daca sunt asa multe poti macar 2 exemple.

Nu consum declarat, ci real.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care? Daca sunt asa multe poti macar 2 exemple.

Nu consum declarat, ci real.

Deviem de la topic mini cooper dar ca sa iti raspund cu date reale: Ce masina de 175cp si 260Nm consuma in medie 10l cifra teoretic de laudat:

1. 320d F30 ia mediu 8 si are 180de cai si 400nm

2. 330d E90 are fix dublul cuplului de 260Nm, iti trebuie talent si sarguinta sa il scoti din 8,3 consum mediu/mixt. Aici ma refer la drumuri romanesti si orase romanesti+ capitala.

Consum mixt extra-urban de concediu 7% autostrazi orase statiuni alea alea.

3. 508 2.0hdi 2016 180cai 400Nm automat

Consum mixt romanesc 7,4%. Deh e masina noua tehnologie noua.

4. As mai putea sa iti adaug si un C5 dar ala e de 163cp si nu se incadreaza la pragul de 175cp mentionat de tine.

 

Exemplele mentiinate mai sus nu iti mananca ulei, daca evident sunt respectate si intretinute.

Bine ar fi sansa sa iti iei teapa de la distributia de 2.0 BMW atunci faci mai mult decat a completa uleiul:(, dar scrie BMW pe ea aia e:) pt cine apreciaza eticheta.

» Post actualizat in 24 Jan 2018 11:34

In medie faci economie 10-12lei la 100km fara sa consumi ulei.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto, tu compari consumul de Satan's fuel al unui diesel cu cel de benzina al unui (more than) hot hatch?! Mai rau decat pere cu mere.

O astfel de masina se achizitioneaza pt factorul fun, nu pt 10-12 lei economie! Si oricum costurile de exploatare nu se rezuma doar la cat bagi in rezervor,.distributia celebrului N47 nefiind doar o sansa, ci certitudine.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Loooool :))

Duracell, ai uitat Tesla, BMW i3 si altele.

 

Tot e bine ca dupa 40 de ani de viata am invatat ca motorul diesel e mai eficient dpdv al consumului. E bine sa intri aici pe forum ca ai multe de invatat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yo am raspuns la intrebarea ta: ce masina de 175cp si 260Nm consuma in medie 10 ori mai bine.

Nu ai mentionat diesel/benzina/hybrid/electric alea alea.

 

Punctul pe i coteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...