FlaviusCR9 Postat Ianuarie 9, 2018 Share Postat Ianuarie 9, 2018 Salutare mototciclisti! Sunt nou in acest domeniu si nu ma pricep foarte bine. Am primit cadou un Rieju RS1 - 50cc(80Km/h max) si as vrea sa stiu ce modificari as putea sa-i aduc pentru a prinde macar 110-120Km/h. Din cunostintele mele, stiu ca trebuie sa ii schimb setul motor si carburator+filtru de aer, insa nu stiu ce i se potriveste, deoarece pe internet am gasit fel de fel de modele. Mai jos o sa las niste link-uri cu ce am gasit si sa imi spuneti daca s-ar potrivi. Va rog sa ma ajutati si pe mine, inclusiv cu link-uri de unde pot cumpara piesele. Multumesc frumos! Set Motor - https://www.okazii.ro/kit-cilindru-set-motor-chiuloasa-scuter-rieju-mrx-80cc-90cc-a191999566 Carburator - https://www.zipy.ro/p/ali/phbg-ds-black-21mm-racing-carburetor-carb-dellorto-manual-choke-mopes-scooter/32824443034/#wrapper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Ianuarie 9, 2018 Share Postat Ianuarie 9, 2018 (editat) dar de ce sa te limitezi la 120? pune direct motor de 600cmc sau chiar de 1000, deoarece ilegalitatea e aceeasi. sa vezi mutre cand mergi cu 200 pe autostrada prin oras cu motocicleta inmatriculata pe 50cmc.... Editat Ianuarie 9, 2018 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlaviusCR9 Postat Ianuarie 9, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2018 Mda...merci frumos pentru sfat. Chiar am nevoie de un sfat, nu am cerut sa merg cu 200 cu motor de 49...serios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Ianuarie 9, 2018 Share Postat Ianuarie 9, 2018 nu, decat cu 120 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Ianuarie 9, 2018 Share Postat Ianuarie 9, 2018 Colegule, mă indoiesc că o să-ți dea cineva mură-n gură și linkuri și toate cele. Ce vrei tu e o operațiune care e relativ dificilă chiar și pentru cei care se pricep, pentru cei care nu se pricep va fi și mai distractiv. Oricum, ține seama că o să scadă durabilitatea motorului și ai toate șansele să crapi ceva în el sau, în cel mai bun caz o să obții doar un consum mai mare. Chestia se poate face, am făcut-o și eu de câteva ori însă eu sunt/am fost mecanic, și aveam la dispoziție toate facilitățile unui service bine utilat. Ultima mea trăznaie a fost să modific un motor de la 12 CP la 21 CP. Mi-a luat cam un an și costurile s-au ridicat la vreo 500 de euro. Plăcerea-i mare Ca să nu fii dezamăgit total, se poate, dar trebuie un pic de pasiune și îndemânare. Iar treaba cu căutatul ...muncă și veselie, nu cred că o să-și piardă nimeni timpul căutând pentru tine. Spor la treabă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlaviusCR9 Postat Ianuarie 9, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2018 Multumesc mult pentru raspuns! Nu astept sa imi dea cineva mura-n gura, doar ca idee sa stiu ce sa cumpar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Ianuarie 9, 2018 Share Postat Ianuarie 9, 2018 Salut,vezi ca la 2t, foarte importanta e si evacuarea,daca treci la 80-90cc de la 50.... Cum au spus colegii mai sus,nu-i foarte greu...dar trebuie sa cunosti ceva mecanica pt a duce la bun sfarsit ceea ce vrei sa faci tu. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Ianuarie 9, 2018 Share Postat Ianuarie 9, 2018 Exact. Nu e foarte greu, dar nici floare la ureche. Pt un proiect bine pus la punct, cu tot ce e nevoie ca agregatul sa functioneze in parametri si sa si tina, te sare din 5-600€. Si ma refer la piese noi, de calitate/firma. Ai stage, malossi, dr. Pulley, etc.ai auzit de ele? Am bagat eu bani intr un scuter de 49 cu racire pe lichid si s a meritat pe deplin! Ideea e ca mi l am facut singur, altfel ma costa dublu. In principiu, am schimbat cam asa: Rulmenti si semeringuri motor Set motor de 80 cmc Curea Variator Role Carburator Toba Filtru aer Furtune racire Arcuri Arculete Crezi ca merita la scuterul tau? Iti spun eu? Nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlaviusCR9 Postat Ianuarie 9, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2018 Salut,vezi ca la 2t, foarte importanta e si evacuarea,daca treci la 80-90cc de la 50.... Cum au spus colegii mai sus,nu-i foarte greu...dar trebuie sa cunosti ceva mecanica pt a duce la bun sfarsit ceea ce vrei sa faci tu. Bafta! Multumesc frumos! Exact. Nu e foarte greu, dar nici floare la ureche. Pt un proiect bine pus la punct, cu tot ce e nevoie ca agregatul sa functioneze in parametri si sa si tina, te sare din 5-600€. Si ma refer la piese noi, de calitate/firma. Ai stage, malossi, dr. Pulley, etc.ai auzit de ele? Am bagat eu bani intr un scuter de 49 cu racire pe lichid si s a meritat pe deplin! Ideea e ca mi l am facut singur, altfel ma costa dublu. In principiu, am schimbat cam asa: Rulmenti si semeringuri motor Set motor de 80 cmc Curea Variator Role Carburator Toba Filtru aer Furtune racire Arcuri Arculete Crezi ca merita la scuterul tau? Iti spun eu? Nu! Am gasit ceva pe net, am auzit de firmele respective. Merci frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Ianuarie 9, 2018 Share Postat Ianuarie 9, 2018 Ca idee generala, un motor de 50 cmc, cu multe costuri si multa munca, se poate duce pe la 22 CP dar durata de viata va fi de ordinul orelor sau chiar a minutelor. In principiu, se fac astfel de inginerii pentru competitii sau recorduri. Exista pe undeva, nu mai stiu acum unde, un site cu recordurile de viteza si putere pentru clasa 50 cmc. Pentru ce vrei tu, daca nu gasesti un om priceput sa te ajute, e distractiv, mai inveti una-alta si intelegi mai bine niste principii. Tot ca teorie, o data ce cresti cilindreea, ar trebui sa permiti motorului tau sa consume mai mult aer, mai multa benzina, sa poata arde in timp util cantitatea de amestec suplimentara si sa o evacuze. Si sa se poata raci mai bine din cauza arderilor suplimentare. Mai departe ar trebui sa poti folosi puterea in plus printr-un ambreiaj majorat (cel vechi ar putea patina) si bineinteles sa verifici daca franele vor mai fi la fel de eficiente pentru viteza suplimentara. Si suspensiile, desigur. A pune pur si simplu un kit majorat nu rezolva prea multe. O viteza dorita de 100-110 km/h nu e ceva imposibil, dar aia va fi maximul de ce poate da acel motor. Nu-ti imagina ca poti merge la drum intins prea mult cu viteza aia. Vor fi solicitari suplimentare in rulmenti, biela, bolt, etc. si sunt sanse mari sa crape ceva. Inainte de a te apuca, iti recomand sa citesti manualul de tuning pentru motoarele in doi timpi, daca nu-l gasesti poate o sa-l caut, il aveam pe undeva. Dar inainte de tuning pune-te foarte bine la punct cu mecanica motoarelor. Succes si tine-ne la curent daca te apuci de modificat. P.S. Sfatul meu e sa te bucuri de motor asa cum e, sa prinzi experienta in mersul pe doua roti si ...daca dupa un timp vei simti nevoia de mai mult, cel mai simplu e sa treci pe un motor mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlaviusCR9 Postat Ianuarie 9, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2018 Ca idee generala, un motor de 50 cmc, cu multe costuri si multa munca, se poate duce pe la 22 CP dar durata de viata va fi de ordinul orelor sau chiar a minutelor. In principiu, se fac astfel de inginerii pentru competitii sau recorduri. Exista pe undeva, nu mai stiu acum unde, un site cu recordurile de viteza si putere pentru clasa 50 cmc. Pentru ce vrei tu, daca nu gasesti un om priceput sa te ajute, e distractiv, mai inveti una-alta si intelegi mai bine niste principii. Tot ca teorie, o data ce cresti cilindreea, ar trebui sa permiti motorului tau sa consume mai mult aer, mai multa benzina, sa poata arde in timp util cantitatea de amestec suplimentara si sa o evacuze. Si sa se poata raci mai bine din cauza arderilor suplimentare. Mai departe ar trebui sa poti folosi puterea in plus printr-un ambreiaj majorat (cel vechi ar putea patina) si bineinteles sa verifici daca franele vor mai fi la fel de eficiente pentru viteza suplimentara. Si suspensiile, desigur. A pune pur si simplu un kit majorat nu rezolva prea multe. O viteza dorita de 100-110 km/h nu e ceva imposibil, dar aia va fi maximul de ce poate da acel motor. Nu-ti imagina ca poti merge la drum intins prea mult cu viteza aia. Vor fi solicitari suplimentare in rulmenti, biela, bolt, etc. si sunt sanse mari sa crape ceva. Inainte de a te apuca, iti recomand sa citesti manualul de tuning pentru motoarele in doi timpi, daca nu-l gasesti poate o sa-l caut, il aveam pe undeva. Dar inainte de tuning pune-te foarte bine la punct cu mecanica motoarelor. Succes si tine-ne la curent daca te apuci de modificat. P.S. Sfatul meu e sa te bucuri de motor asa cum e, sa prinzi experienta in mersul pe doua roti si ...daca dupa un timp vei simti nevoia de mai mult, cel mai simplu e sa treci pe un motor mai mare. Multumesc frumos pentru sfaturi! Am idee cu mecanica, adica nu sunt paralel . Nu vreau sa scot o putere excesiva din el, astfel incat sa crape. Cat despre bucuria pentru el, mi-a cam trecut , am facut 3000km cu el in 2 luni... Daca ma poti ajuta cu cartea aia, as fi recunoscator. Multumesc mult inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
julian Postat Ianuarie 13, 2018 Share Postat Ianuarie 13, 2018 Salut! Am schimbat eu ceva seturi de 80 la scutere...ideea e ca daca ai setul de 50 original pe motor nu se prea merita sa pui chinezaria aia...un set original nu se poate compara cu o chinezarie veci, nici la durabilitate, nici la performanta dar daca oricum pui asa ceva sa nu te mai chinui sa ii mai faci un rodaj sau ceva, bucurate atat cat merge...il lasi doar sa mearga in gol vreo jumatate de ora sau o ora cu ceva mai mult ulei ca sa se aseze unpic segmentii pe cilindru si aia e...oricum mare viteza nu o sa castigi doar cu un set si un carburator(chiar si originale), o sa castigi cuplu de aceea ca sa castigi viteza ar trebui sa umbli si la transmisie ca, cuplu ala sa il folosesti pentru viteza(nu e tocmai o explicatie inginereasca dar sper sa fi inteles unde bat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlaviusCR9 Postat Ianuarie 14, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2018 Salut! Am schimbat eu ceva seturi de 80 la scutere...ideea e ca daca ai setul de 50 original pe motor nu se prea merita sa pui chinezaria aia...un set original nu se poate compara cu o chinezarie veci, nici la durabilitate, nici la performanta dar daca oricum pui asa ceva sa nu te mai chinui sa ii mai faci un rodaj sau ceva, bucurate atat cat merge...il lasi doar sa mearga in gol vreo jumatate de ora sau o ora cu ceva mai mult ulei ca sa se aseze unpic segmentii pe cilindru si aia e...oricum mare viteza nu o sa castigi doar cu un set si un carburator(chiar si originale), o sa castigi cuplu de aceea ca sa castigi viteza ar trebui sa umbli si la transmisie ca, cuplu ala sa il folosesti pentru viteza(nu e tocmai o explicatie inginereasca dar sper sa fi inteles unde bat)Merci frumos!Mi-a ajuns setul motor de 80cc si carburatorul Dellorto PHBG 21mm, urmeaza flansa de admisie si muzicuta. La ce te referi cand zici ca sa umblu si la transmisie? » Post actualizat in 14 Jan 2018 12:35 Am gasit un motor de Aprilia RS 125, oare merge sa fac swap pe motorul meu? Stiu ca este nevoie de ceva modificari la prinderi, altceva mai trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
julian Postat Ianuarie 29, 2018 Share Postat Ianuarie 29, 2018 la transmisie...adica un pinion mai mare pe fata si unul mai mic pe spate.....asa am eu un pitbike de 140cc care mergea maxim 90 desi el la viteza maxima se tura in gol....i-am pus un pinion mai mare pe fata si unul mai mic pe spate si am ajuns la 120 se poate face swap doar ca o sa ai unpic de treaba...trebuie sa ai grija la aliniamentul pinioanelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlaviusCR9 Postat Ianuarie 29, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2018 la transmisie...adica un pinion mai mare pe fata si unul mai mic pe spate.....asa am eu un pitbike de 140cc care mergea maxim 90 desi el la viteza maxima se tura in gol....i-am pus un pinion mai mare pe fata si unul mai mic pe spate si am ajuns la 120 se poate face swap doar ca o sa ai unpic de treaba...trebuie sa ai grija la aliniamentul pinioanelor Da, o sa umblu si la asta.Am pus setul, carburatorul cu debit marit, flansa, muzicuta. Urmeaza pinioanele, lant si cimpoi, dar nu gasesc pt. Am6... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
julian Postat Ianuarie 31, 2018 Share Postat Ianuarie 31, 2018 in Romania nu prea ai sanse sa gaseti ceva...trebuie sa te orientezi pe ceva site-uri din strainatate...pinioanele pentru motorul meu le-am luat din Anglia https://www.la-becanerie.com/recherche/?q=pignon ....uite-te aici poate gasesti ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlaviusCR9 Postat Februarie 2, 2018 Autor Share Postat Februarie 2, 2018 in Romania nu prea ai sanse sa gaseti ceva...trebuie sa te orientezi pe ceva site-uri din strainatate...pinioanele pentru motorul meu le-am luat din Anglia https://www.la-becanerie.com/recherche/?q=pignon ....uite-te aici poate gasesti ceva Am gasit in Romania. Am pornit motorul zilele astea, dar cred ca trebuie un jigler mai mare, deoarece cand ii dau sa urce in ture, se inneaca. Cred ca o sa dau comanda de un set Top Performance sau Olypmia de 85cc. Oricum, se simte diferenta intre 50cc si 80cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Februarie 2, 2018 Share Postat Februarie 2, 2018 Clar ca se simte! Si inca foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-LKY Postat Februarie 2, 2018 Share Postat Februarie 2, 2018 (editat) Exact. Nu e foarte greu, dar nici floare la ureche. Pt un proiect bine pus la punct, cu tot ce e nevoie ca agregatul sa functioneze in parametri si sa si tina, te sare din 5-600€. Si ma refer la piese noi, de calitate/firma. Ai stage, malossi, dr. Pulley, etc.ai auzit de ele? Am bagat eu bani intr un scuter de 49 cu racire pe lichid si s a meritat pe deplin! Ideea e ca mi l am facut singur, altfel ma costa dublu. In principiu, am schimbat cam asa: Rulmenti si semeringuri motor Set motor de 80 cmc Curea Variator Role Carburator Toba Filtru aer Furtune racire Arcuri Arculete Crezi ca merita la scuterul tau? Iti spun eu? Nu! N-ai sa vezi pe rieju rs curea si variator. Flavius daca dispui de 1000-1500euro te pot ajuta eu cu o setare buna, de la 70cc la 110cc, ai auzit bine 110cc, dar la 110cc s-ar putea sa depasesti 1500euro, ca idee scootfast.net si scooter-attack iti pot furniza piesele de top. Daca dispui de bani seriosi ma cauti si il faci asa cum trebuie. Daca vrei doar un set mai bun nu uita ca ai nevoie de admisie mult mai buna si de o evacuare sport. Un set de 70cc va distruge biela imediat asa ca necesita si ea inlocuire. Pentru performanta crescuta setul sa fie din nikasil nu din fonta iar pistonul intr-un segment de 0,8mm. Editat Februarie 2, 2018 de Andrei-LKY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denismarioo Postat Septembrie 19, 2022 Share Postat Septembrie 19, 2022 La 09.01.2018 la 21:29, Muretto Grundieg a spus: Salut! Un număr de telefon! Daca puteți să mă ajutați cu niste sfaturi in privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.