mihaio07 Postat Ianuarie 22, 2018 Share Postat Ianuarie 22, 2018 Caut o motocicleta mica si usoara, pe care sa o urc in masina si sa o duc la munte. Sa fac 50 - 100 km pe zi, enduro mai mult peisagistic, cu intoarcere la masina. Preferabil enduro si inmatriculabila, dar iau in considerare si varianta cross. Preferabil 4t, dar iau in considerare si 2t. Preferabil cu sha, dar iau in considerare si varianta trial. Ma intereseaza ceva robust si fiabil, fara pretentii de hard enduro, fara schimb de ulei la ore de functionare. Ma gandesc sa o cumpar de noua, dar as vrea sa ma incadrez in 4000 - maxim 5000 euro. Sfaturi, recomandari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 22, 2018 Share Postat Ianuarie 22, 2018 AJP? Vad ca au multe modele si ai de unde alege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 22, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2018 Am sa studiez. Pana acum aveam impresia ca sunt chinezesti. Cum stau cu fiabilitatea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 22, 2018 Share Postat Ianuarie 22, 2018 (editat) Crf 230, deși favorita mea rămâne WR450F-ul (injecție, penultima varianta, înainte de a trece la evacuarea inversa). Am citit despre ea cât am putut de mult și este cât se poate de rezistenta folosita în regim forestier. » Post actualizat in 22 Jan 2018 15:17 Sau 250, tot modelul L. Editat Ianuarie 22, 2018 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 22, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2018 Despre CRF-ul ala trebuie sa mai studiez, dar WR-ul de 450 sigur nu se incadreaza in buget. Plus ca la o mobra mai mare de 250cc, tentatia sa ii dai tare e prea mare. Mi-am rupt destule pana acum, vreau ceva mai linistit. Mi-as fi luat o bicicleta electrica, daca raportul pret - autonomie nu era asa de dezastruos. » Post actualizat in 22 Jan 2018 15:37Vad ca CRF 250L are 150kg, in timp ce AJP-urile astea au cam 100. Si pretul de nou este peste 5000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 22, 2018 Share Postat Ianuarie 22, 2018 Nu știu despre AJP dar CRF-L-urile erau folosite la scara serioasa pentru curierat și distribuit diverse în Londra. Nu sunt spectacol, dar merg pana mor și puțin după aceea. Stilul Honda - motoare puturoase, nestresate = nu prea au de ce sa crape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Ianuarie 22, 2018 Share Postat Ianuarie 22, 2018 Baietii de la AJP au inceput sa se miste destul de bine, am dedus eu din ce-am mai vazut pe net. Daca vrei niste pareri, incearca la baietii astia:http://www.transylvaniatrails.com/off-road-bike-collection/. Ei folosesc asa ceva in tururile lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Ianuarie 23, 2018 Share Postat Ianuarie 23, 2018 Bicicleta electrica are autonomie mai mare decat poti tu duce, 80 km cred ca ajung, de enduro nu plimbare. Asta si daca e bicicleta care trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 23, 2018 Share Postat Ianuarie 23, 2018 Bicicleta electrica are autonomie mai mare decat poti tu duce, 80 km cred ca ajung, de enduro nu plimbare. Asta si daca e bicicleta care trebuie 80 km la deal pe macadam?! Ma indoi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Ianuarie 23, 2018 Share Postat Ianuarie 23, 2018 WR-ul de 250 ce are? Prea slabut? In buget se incadreaza, dar nu nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 23, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2018 (editat) Bicicleta electrica are autonomie mai mare decat poti tu duce, 80 km cred ca ajung, de enduro nu plimbare. Asta si daca e bicicleta care trebuie Din ce am studiat eu, la deal si pe enduro, factorul de "multiplicare" e cam 1/4. Adica iei autonomia producatorului si o imparti la 4 daca vrei o estimare realista. Sau la 5 - 6, daca e vorba de urcari mai multe si mai serioase. Bicicletele care trebuie, adica solide, full suspension si non-chinezesti sunt grele, mult mai scumpe si mult mai putin capabile decat o mobra de 125cmc. Ma uitam la un moment dat dupa KTM EXC electric, pana sa descoper ca bateria tine doar 1 ora in regim de enduro. Ceea ce pentru o mobra de 10k euro e jenant. WR-ul de 250 ce are? Prea slabut? In buget se incadreaza, dar nu nou. Nu prea se incadreaza in buget. As vrea ceva fie nou, fie model vechi ramas pe stoc, fie ceva cu sub 1000 km. Asa SH-uri propriu-zise, se incadreaza cam orice. Editat Ianuarie 23, 2018 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Ianuarie 23, 2018 Share Postat Ianuarie 23, 2018 Chiar zilele trecute am vazut ca cei de la AJP Romania au la oferta un PR5 Extreme de 250 cmc,model 2015, cu 400 km la bord, 12 ani garantie, la 18600 lei. Acuma eu nu stiu cat is de bune, lumea le lauda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Ianuarie 23, 2018 Share Postat Ianuarie 23, 2018 Cam orice model in 4 timpi, intre 125 cmc si 250 cmc te duce cu brio peste tot la soft enduro. De exemplu cu Yamaha WR250f daca stai bine cu conditia fizica faci si hardcoreli, mobra poate! Aceasta din urma ti-as recomanda-o, este usoara, puternica, fiabila. gasesti un model in stare foarte buna, si destul de nou, cu sub 100 de ore de funtionare, in bugetul de 4000-5000 euro. Un KTM 200 EXC este foarte usor, destul de puternic si foarte fiabil. Minusurile sunt: trebuie sa amesteci ulei 2T cu benzina si autonomia mai mica decat un motor in 4 timpi. Avem un prieten in grup care are un AJP 240 si se descurca de minune cu el, e ok mobra pentru banii care ii platesti. Motorul e fiabil, e racit cu aer si ulei, cred ca e licenta honda crf 230, si il recomand daca esti mai mic de statura. Nu te grabi, tine cont de parerea celor cu mai mult ani de experienta in enduro, de la ei primesti sfaturi bune. Citeste in stanga si in dreapta si fa o alegere cat mai potrivita. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 24, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2018 Motorul e fiabil, e racit cu aer si ulei, cred ca e licenta honda crf 230, si il recomand daca esti mai mic de statura. Se pare ca motorul e Zongshen, made in China. Atat pe PR3/4 cat si pe CRF230. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Ianuarie 29, 2018 Share Postat Ianuarie 29, 2018 Am un CRF230 an 2005. E motor racit pe aer fabricatie Honda Brasil. E extrem de fiabil. A mincat bataie motocicleta asta de numai, a fost abuzata in toate felurile pe hard enduro si inca tine bine. Daca gasesti una in mintile ei e un moto care se merita. Chiar daca e SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Ianuarie 29, 2018 Share Postat Ianuarie 29, 2018 Se pare ca motorul e Zongshen, made in China. Atat pe PR3/4 cat si pe CRF230. Am un CRF230 an 2005. E motor racit pe aer fabricatie Honda Brasil. E extrem de fiabil. A mincat bataie motocicleta asta de numai, a fost abuzata in toate felurile pe hard enduro si inca tine bine. Daca gasesti una in mintile ei e un moto care se merita. Chiar daca e SH. Chiar daca e China e super fiabil motorul! Nici nu ar avea de ce sa se strice, nu sunt turatii la limita astfel incat sa cedeze supape sau altele ca la cele de motocross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 29, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2018 (editat) Chiar daca e China e super fiabil motorul! Nici nu ar avea de ce sa se strice, nu sunt turatii la limita astfel incat sa cedeze supape sau altele ca la cele de motocross. Din experienta mea cu chinezii, nu atat fiabilitatea e problema, cat controlul calitatii, care lipseste cu desavarsire. Deci chiar daca majoritatea motoarelor sunt in mintile lor, sansele sa prinzi o chiftea nu sunt neglijabile. Bine, o mobra cumparata de noua si in garantie elimina riscul asta. Am sa trec in primavara pe la Brasov sa vad ce si cum cu mobrele alea. Din ce m-am mai documentat, PR3 e cam mica pentru 1.80. Sa vad daca ma coafeaza 125cmc, pentru ca altfel, PR4 la 250cmc se apropie de pret de Honda. Editat Ianuarie 29, 2018 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Ianuarie 29, 2018 Share Postat Ianuarie 29, 2018 Mai bine o japoneza SH cu putine ore/km decat un AJP. Sau si mai bine - un KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.