Sari la conținut

Polishat sau vopsit electrostatic jante auto?


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

Jante auto pe 18'

 

1. De reparat si polishat buzele + spitele mi s-au cerut 1100 ron la SRZ PowderCoating. Ar arata foarte bine, dar am inteles ca polishul este foarte pretentios, alu se oxideaza, devin sclavul masinii, cu carpa pe ele toata ziua. Mi s-a spus ca se lacuiesc, dar unii spun ca lacul nu rezista, sare usor etc.

2. Vopsite electrostatic, in jur de 700 ron, nu ar arata asa spectaculos, dar vopseaua va fi nepretentioasa si ar tine foarte bine, este foarte dura.

 

Voi ce parere aveti?

Ceva recomandari de ateliere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si lacul tot electrostatic e, la fel de dur ca si vopseaua. Am vazut jante cu polish si lacuite, facute de ei, tin f bine... cat timp o tine lacul asa, nu stiu.

La polish e mult de munca, de aia si pretul e ridicat.

Pune o poza cu modelul, ca sa ne dam seama mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mersi de recomandare!

Din ce vad si tu faci asa ceva, linkul este la tine? Interesant, nu am stiut, de ce nu se vopsesc electrostatic, jantele originale nu sunt vopsite electrostatic?

Tu recomanzi refacerea zgarieturilor, polishare si lacuire? Tine lacul pe polish?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cel mai mare service jante din europa si lucrez cu toti marii producatori auto are fac buy back in Germania,firme precum Mercedes,BMW,Audi etc pana si jantele beneficiaza de garantie,iar acolo scrie clar , garantia jantelor se pierde daca acestea sunt expuse la o temperatura mai mare de 90 grade,iar pudra electrostatica se topeste la 200 grade(asta in cazul in care ai noroc si nu stau mai mult decat trebuie,in unele cazuri temperatura depaseste 200 grade),au fost foarte multe cazuri in Romania in care jante ultrausoare au fost deformate iremediabil in urma unei vopsiri electrostatice,in plus pudra electrostatica este vopseaua de cea mai proasta calitate si lasa un aspect urat,un aspect de coaja de portocala si este departe de orice nuanta de vopsea originala.Procedura corecta nu este nici sablarea,ele trebuiesc curatate chimic pentru a nu lasa o suprafata poroasa cum se intampla atunci cand sablezi aluminiul,pe urma se plica un grund electrostatic,vopsea OEM pentru tipul de janta si lac ceramic.

Polishul pe aluminiu creaza efectul cel mai frumos pentru o janta si merita efortul suplimentar,la fel polishul trebuie facut ca la carte sa fie fix OGLINDA si asta se face numai pe masini profesionale si de profesionisti,peste un astfel de polish nu rezista niciun fel de lac,si chiar daca se aplica il opacizeaza foarte mult,dar el poate fi intretinut de tine extrem de usor cu o pasta de intretinere si o carpa de bumbac o data pe luna,operatiune care dureaza 15 minute

 

Uite o janta de BMW model America refacuta la noi in service sa vezi cum trebuie sa arate un polish la o janta SH...asta ca sa stii ce sa ceri atunci cand o sa mergi la un service si sa nu accepti altceva,daca tot platesti sa stii pentru ce platesti.

post-58740-0-74923500-1520176655_thumb.jpg

post-58740-0-41359900-1520176670_thumb.jpg

post-58740-0-33563700-1520176678_thumb.jpg

post-58740-0-92090500-1520176692_thumb.jpg

post-58740-0-33639900-1520176708_thumb.jpg

post-58740-0-29524500-1520176717_thumb.jpg

post-58740-0-26148400-1520176725_thumb.jpg

post-58740-0-88162500-1520176734_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am jantele vopsite electrostatic de 3 ani, la SRZ, si nu s-a deformat nimic :)) Si nici "coaja de portocala" nu sunt... nu stiu de unde le scoti pe astea. Sunt mii de seturi de jante vopsite electrostatic, fara probleme.

Luigi, eu zic sa faci centrul intr-o culoare mai inchisa (mie imi place f mult gunmetal, asa le-am facut si pe ale mele) si buza polishata. Merge putin contrast pe centrul jantei. Pe langa SRZ, iti pot recomanda si PAK Racing, lucreaza f bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este si Pache / PAK Racing lucreaza foarte atent,il recomand si eu,am vazut jante facute acolo si arata bine.

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca janta aia indoita a fost indreptata la rece, si conform predcriptiilor producatorului... Jantele ultrausoare se folosesc la competitii, aliajul contine Mg despre care se stie ca nu suporta caldura. Acu' eu n-am vz producator care sa aiba prevazuta revopsirea jantelor de aliaj! Nu mai vorbesc de indreptare si sudare. Am inlocuit in garantie jante la care s-a exfoliat vopseaua si pe banii transportatorului unele zgariate prin care se trecusera de catre soferul dorel chingile de ancorare. Firma avea asigurare, asiguratorul voia revopsit, l-am trimis sa le vopseasca el si eventual sa le vanda in Vitan dupa ce am obtinut in scris de la producatorul masinii ceea ce am enuntat mai sus. Si erau niste petarde de jante, 1200€+tva bucata!

On topic: mai sunt niste unii care reconditioneaza jante pe langa stadionul Olimpia, sau Top Wheels in zona Jandarmeriei. Culmea ca Top Wheels sabla (nu stiu daca si vopsea) la cel care are sablez.ro, iar acum cativa ani obtinusem de la ei un pret pt reconditionarea completa a unor jante pe 16' egal cu cel pretins doar pt sablare direct "la sursa" sablez.ro (unde am ascultat, gratis, aceeasi teorie a caldurii)...

P.S. oare cum or rezista jantele racing de magneziu cand descreieratii aia umbla cu discurile de frana inrosite?!? Sau janta o fi izolata termic de disc?

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jantele acestea au fost vopsite electrostatic albastru (daca maresti putin poza vezi vestita coaja de portocala pe care o au absolut toate jantele vopsite pudra electrostatic)...pe urma au venit la noi sa-i aplicam vopsea argintie pe spite,noi verificam toate jantele care intra in service si in urma verificarii am observat ca jantele erau strambe din spite si butuc,deformate atat de rau incat nu se putea merge cu ele,le-am inapoiat proprietarului deoarece nu le puteam indrepta perfect,jantele au ajuns la Sirius pentru indreptare,a facut si el ce a putut sa poata fi refolosite dar tot nu au iesit perfect drepte deoarece efectiv nu avea cum sa le indrepte perfect

post-58740-0-44333500-1520228090_thumb.jpg

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe timpuri am sablat cu alice jantele la fosta mobra ...wakasaki ....vopsite portocalii in camp electrostatic .....celebra coaja de portocala era acolo ... o cunostinta are un fiat spider vechi reconditionat ....jante alu polishate .....desi masina circula rar jantele au oxidat ....eu la masini mi am refacut jantele cu vopsea si lac auto de calitate ...de tinut tin la tavalit si arata decent dar mai ales se pot revopsi la nevoie usor fara sablare .....plus paleta de culori e mult mai variata ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...