Sari la conținut

BMW K1600GT vs. GTL vs. B


TANTO
 Share

Postări Recomandate

desi in mare e aceeasi motocicleta, e si nu e. exista diferente destul de mari intre ele, suficient cred pentru a opta pentru una sau alta in functie de ce iti doresti.

GT – e ok, foarte manevrabila, sa proasta, parbriz prost (ambele remediabile aftermarket preferabil wunderlich). consum mic, nu stiu de ce, am mers impreuna cu boxere, la un rezervor eu bagam mai putin cu un litru. e buna pt 2-up, daca megi solo pare prea lunga iar daca ii pui topcase solo bataie de coada, e un fenomen aerodinamic cred, fara topcase sau cu pasager e ok. ergonomie buna, de felul naked sau touring, pozitie normala, comoda.

GTL – e un gt cu sa joasa, scari coborate si ghidoane mai lungi. parbrizul este mai scurt. daca esti mai inalt vii pe spate la orice accelerare din cauza ghidoanelor, se pot pune de gt. altfel parca e mai bine protejata decat gt-ul si din cauza asta poti merge mai repede. dincolo de datul pe spate, ce nu mi-a placut e faptul ca nu te poti misca pe sa, fiind sasiu de gt saua e intr-o scobitura, esti blocat intr-o pozitie si te incingi rau, nu te poti misca. altfel foarte comoda, probabil varianta optima pentru long-touring cu pasager. consum mare, 12 la viteza.

B – cica bagger, o fi, insa e tot un tourer mare. o urmaresc de cand era concept si o plimbau pe la expozitii. e un gt cu sasiu coborat si fara topcase (nu e disponibil ca accesoriu). mi se pare cea mai manevrabila si comoda dintre toate, cat e de grea asa de usor se misca, are si marsarier electric, bazat pe demaror. se comporta foarte bine la drum, se conduce usor. nu e buna pt 2-up, locul din spate e mai ingust, mai mult de decor. daca o folosesti solo lipsa topcase-ului devine din inconvenient avantaj, ai loc sa te impachetezi in 2 lazi, sunt marisoare. si asta consuma mult, ca gtl-ul, 12 la vteza. parbriz tot prost, face turbulenta la varf, exista wunderlich. seile proaste la toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gw e de atat timp pe piata fara modificari ca a devenit iconica. nu stiu de ce, in loc sa o modernizeze, au scos un fel de mini-me anii trecuti, am si uitat cum ii spune, cu un look mai modern dar tot invechita tehnologic din nastere. desi e ditai dihania, gw are mai putin 5l in rezervor, mai putin 100km la range, mai putini cai - vreo 30 - si tronul ala absolut ingrozitor in spate. ala e dric frate, nu motor. k-urile astea, nu sunt pentru incepatori, sunt motociclete puternice, moderne tehnologic, iar b-ul poate fi o alternative la Harley, desi ma indoiesc. cine isi ia Harley nu isi ia pt viteza sau cp, ci pentru look, asta incluzand si toalele adecvate, eventual frizura si modul de trai. nimic de rau despre niciunele, de aia sunt multe, sa ai de unde alege. nu e treaba mea ce calareste altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Omul are Goldwing, chiar dacă la profil scrie altceva :).

Asta una.

Și a doua este ca m-am dat cu 1600 GT și nu mi-a ridicat nimic. Ambreiajul este ciudat, real feel-ul la motor este aproape inexistent, puterea nu impresionează, viteza maxima și dezvoltarea ei nici atât (puterea și viteza anemice sunt, oricum, cam axiomatice la BMW.) Vorbim de un 6 în linie de 1600 cmc. Din păcate, într-adevăr, este cel mai avansat tehnologic și plin de gizmo uri pe zona GT, comparativ cu japonezii, care aproape ca nu exista.

 

Păreri pertinente despre K16 știu ca am citit anul trecut pe topicul posesorilor, scrise de un coleg din București ce tocmai devenise proaspăt posesor.


» Post actualizat in 26 Mar 2018 11:39

Lectura faina:

 

www.motociclism.ro/forum/index.php?/topic/590630-bmw-k1600-gtgtl/

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu GW vs BMW este, dupa parerea mea, ca se adreseaza la doua categorii distincte de clienti.

 

Piata cea mare de GW este SUA unde cumparatorii sunt in principiu mai in varsta. Adica nu prea mari fani de electronice si gadeget-uri. Putere mare nu e nevoie, aia prin state mai usor cu viteza, motor de drum lung si lejer.

 

BMW este pentru oameni mai tineri, care vor putere, sa alerge pe autobahn, brizbrizuri electronice etc.

 

GW este o motocicleta gandita din start pentru doi, de aceea si scaunul pentru pasager. Am mers si eu ca pasager si este absolut senzational.

 

Imi lasa impresia ca doresti un motor nou, sau aproape nou. Recunosc ca noul GW este o frectie la picior de lemn, doar ca sa scoata si ei ceva ''nou''.

 

Treaba legata de rezervor este irelevanta. Nu mergi cu K-ul sau GW prin pustietati ca sa risti sa ramai fara gazolina.

Oricum 5L inseamna 50-90 Km. Daca mergi cu 160-170 km/h pe autostrada in DE ai halit cei 5 L in 50-60 Km. Oricum ai circula nu ajungi la 5% consum. Nici cu K-ul nici cu GW-ul.

 

In plus nu o sa mergi ca berbecul 500 Km fara o pauza. Este recomandat ca la 2-3 ore sa mai faci o pauza. Asa ca daca tot opresti bagi si o benzina :).

 

@DeVazut_TM : ai dreptate. Trebuie sa schimb aduc la zi profilul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astea pot merge tare sa stii, e adevarat insa ca nu te indeamna la mers tare. mult mai tare te indeamna sa mergi un k1200 de exemplu. exista si putere si viteza, poate te asteptai la acceleratia aia on/off de japoneza vitezana insa astea sunt altceva. k1200 mergea asa ca din pusca, 1600 livreaza progresiv, dar nu se pune problema ca nu are viteza sau putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@DeVazut_TM, sa fim seriosi, motocicletele respective sunt supertourere de lux, ce feeling de acceleratie sau de alt fel astepti de la ele? Ca si cum ai vrea acceleratii de Porsche cand conduci un clasa S sau seria 7! Sunt facute tocmai ca sa mergi cu 200 km/ora fara sa simti nici cum ajungi acolo, nici vreo senzatie de disconfort la viteza aceea.

Eu nu am inteles de la initiator daca vrea sa-si ia asa ceva, sau le-a probat si face numai niste observatii generale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 ala nou mi se pare frumos, l-am condus, insa diesel. cel 7m are motor v12 iar informatia e corecta, lasa in praf si carrera s, ia suta in sub 4s. 911 se screm toate pe la 4+. altfel si aia, dupa opinia mea, cea mai frumoasa masina a tuturor timpurilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are legatura cu mine insa carrera normal e cam obosit, cel turbo jar mananca, lasa cam orice in praf (modelele de cativa ani).

pe la astea standardul e la 400cp si in 4 sec suta. cele noi mi se pare ca se fac numai turbo, cu turbine coaxiale (twin turbo) cum sunt si la bmw de cativa ani atat cele pe benzina cat si cele diesel.

eu desi eram adeptul motoarelor mari aspirate (am avut un v8) acum inclin spre multa turbinaraie si cutie pdk (dublu ambreiaj), mi se pare variant cea mai rapida.

Editat de TANTO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te contrazici singur si oricum compari mere cu pere.

 

Daca vorbesti de 7M, spune si de GT2 sau GT3 de la 911, dar oricum ai da-o, tot nu-i relevant si n-ai sa gasesti alta masina de serie care sa stea mai bine ca un Porsche in viraj.

 

 

 

7M a fost scos pentru S8 si pentru S65 AMG.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

tot nu-i relevant si n-ai sa gasesti alta masina de serie care sa stea mai bine ca un Porsche in viraj.

Chestia aia nu are cumva motor în portbagaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ca are puntea motoare corect aleasa (daca nu e patrupeda), dar totusi, motorul plasat in consola in spate nu il gasesc deloc pozitionat "unde trebuie"! :D

Dar recunosc, se descurca bine cu anomalia asta.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici eu nu inteleg ce se dezbate in fapt, porsche vs. bmw 7m, 7m vs. moto? la masini e clar, porsche rules, nimeni nu o sa ma convinga de altceva cu toate japonezele alea wanna-be. la moto cu viteza si alea nu ma intereseaza, eu folosesc moto la plimbare nu la deplasare asa ca ma intereseaza cum il simt la ochi si la oase nu la cronometru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar RS-urile stiu ca-s serie limitata, dar oricum nu inteleg unde bati si oricum, repet, comparam mere cu morcovi.

Nici eu nu stiu ce se dezbate, dar eram sa ma inec in berea ceaiul cand citeam ca nu exista masina sa sta mai bine in viraj decat 911. Nu cred ca are cum, avand in vedere ca are motorul in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

B – cica bagger, o fi, insa e tot un tourer mare. o urmaresc de cand era concept si o plimbau pe la expozitii. e un gt cu sasiu coborat si fara topcase (nu e disponibil ca accesoriu). mi se pare cea mai manevrabila si comoda dintre toate, cat e de grea asa de usor se misca, are si marsarier electric, bazat pe demaror. se comporta foarte bine la drum, se conduce usor. nu e buna pt 2-up, locul din spate e mai ingust, mai mult de decor. daca o folosesti solo lipsa topcase-ului devine din inconvenient avantaj, ai loc sa te impachetezi in 2 lazi, sunt marisoare. si asta consuma mult, ca gtl-ul, 12 la vteza. parbriz tot prost, face turbulenta la varf, exista wunderlich. seile proaste la toate.

 

Grea viata fara forum, chiar ma gandeam cat o sa rezisti fara user nou :D

 

Daca iti place Bagger dar vrei ocazional si cu pasagera/topcase, compromisul e Grand America. Dar la cat de bine informat esti, mi-e greu sa cred ca nu stiai de asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grea viata fara forum, chiar ma gandeam cat o sa rezisti fara user nou :D

 

Daca iti place Bagger dar vrei ocazional si cu pasagera/topcase, compromisul e Grand America. Dar la cat de bine informat esti, mi-e greu sa cred ca nu stiai de asta...

am b de anul trecut, nu l-am scos de la iernat, poate in we. am fost cat pe ce sa iau Harley, imi plac cum arata si iesise un motor nou (milwakee) insa l-am testat, tot lesinat. ce nu mai imi place e ca parca tragi de un maldar de fiare moarte in curba. ca observatie, nu stiu de ce, aici in Romania circula destule Harley, baietii merg in grup mare, cu viteza mica , cam 90-120. prin Europa insa m-au fugarit Harley-isti de mi-au iesit ochii din cap, pe ploaie si alte dezastre meteo. hardcore rau. cred ca aveau kit-uri din alea stage 2..3, eu cu alea noi cu care am mers de abea ma taram.

altfel, nevasta-mea nu mai motocicleste, are copii de crescut. si eu vreo 2-3 ani am umblat f putin, 4-5000km pe an, faceam usor 20,000 inainte. sa vedem cat timp am anul asta si ce reusesc sa fac. e nasol cu munca la mine, nu prea pot delega multe din atributii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...