Sari la conținut

BMW K 75


Postări Recomandate

Salut,

 

In 2016 in decembrie am achizitionat un BMW K 75 ( necesita mici investitii a spus propietarul, poate nu a stiut ce spune sau a fost doar un roman mandru ca a dat o teapa) fiind si prima mea motocicleta. Constat la scurt timp ca trebuie schimbate multe piese, foarte multe, o parte le-am schimbat, iar o parte intentionez sa le schimb. (consumabile : cauciucuri, buji iridium, placute frana fata-spate , service complet cu furca, cardan, garnituri, furtun frana fata , furtun benzina, ventilator, termocupla, filtre, kit-uri frana fata -spate, iar anul acesta am achizitionat o baterie exide pe gel pentru ca cea pe care am luat-o prima data a cedat in iarna aceasta. Absolut toate noi si au costat cu mult peste 5000 de lei fara a pune la socoteala ore si manopera ). Anul trecut am apucat sa ma plimb doar 1200 de km si a trebuit sa predau permisul asta pentru ca am pierdut un proces. Intre timp ii mai dedeam cate o cheie de control si era totul ok. In aceasi perioada postez si un anunt pe OLX poate il vand si fac alteceva cu banii . Primesc un telefon si persoana respectiva ma intreaba daca este totul in regula cu el si ca ar vrea sa vina sa il vada. Ca sa nu pun omul pe drum degeaba ii mai dau o cheie si stupoare bateria moarta. Ii dau curent de la o alta baterie si merge. A mers cateva minute bune timp in care ii trimit si un filmulet sau doua, filmulete facute chiar la pornire. Primesc vesnica intrebare de ce scoate fum, asa scot toate...la inceput. In fine, motorul se opreste in "mers" si anunt persoana ca nu are rost sa se deplaseze. Si de aici incepe distractia si nu mai vrea sa porneasca absoltul deloc .. Baterie noua, releul de pornire schimbat ( cel vechi avea pastila aproape distrusa in totalitate) . Descopar ca mufa de sub rezervor are unele probleme. Cand mufa este scoasa invarte electromoturul, cand mufa este pusa cateodata porneste electromotorul cateodata, nu. Insa niciodata motorul nu sta mai mult de 10 secunde in functione. Ce poate fi?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: cati bani ai dat pe ea?

 

Revenind la subiect: nu ai spus din ce an este mobra, dar oricum are intre 22 si 33 de ani, acest model fiind fabricat intre 1985 si 1996.

 

La cate ai enumerat acolo ca trebuiesc schimbate (cardanul? da cati km are mobra?) acea moto se desface bucati, se repara si se reasambleaza.

 

Daca te pricepi si te pasioneaza te apuci de treaba; daca nu, o vinzi unuia care are drag la surubareala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat 5000 de lei pe ea. Anul 1991.Km 72 k. Ultimii ani nu s-au facut km mai deloc , doar cateva sute pe an drept dovada sunt fisele de la ITP in care erau trecuti km. Pe partea mecanica se comporta bine. Acum nu stiu care ar lua-o fara sa mearga motorul si pe bani de nimic nu vreau sa o dau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stau dovada fisele de la ITP....

Crezi ca ii era greu sa dea km inapoi inainte de ITP?

O astfel de motocicleta cam greu de crezut ca are doar 72.000 Km. In 27 de ani. Si sa ajunga in halul acesta.

In plus tine seama ca acuma 30 de ani astia inca faceau masinarii gandite sa tina o vesnicie...

 

Pui anuntul corespunzator: ''vand motocicleta BMW K 75 pentru pasionati. Necesita reparatii''

Ce este asa de greu?

Ai impresia ca o sa o dai cu 10.000 Lei? Adica 5.000 lei ea + 5.000 lei caspui ca au fost piesele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica pompa de benzina , e problema cunoscuta la K-uri , dupa un timp cauciucul care prinde pompa se dezintegreaza si sita sorbului se sparge se strica pompa.

 

tot ce ai scris mai sus ca ai facut la motocicleta este mentenanta , nu te-a pus nimeni sa iei bujii iridium asa ca nu te mai plange de pomana, si oricum ai doar 3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, in afara de ventilator si cardan toate sunt consumabile, inclusiv furtunele care la varsta asta se coc. Cardanul ce a avut?

Cardanul nu a avut nimic, a fost doar uns insa am omis un cuvant. Ea merge bine, nu agata trepetele sau alte probleme. Problema este nr mare de piese schimbate si ca se gasesc rar sau un pret mare. Evit sa cumpar la mana a 2-a.

 

verifica pompa de benzina , e problema cunoscuta la K-uri , dupa un timp cauciucul care prinde pompa se dezintegreaza si sita sorbului se sparge se strica pompa.

 

tot ce ai scris mai sus ca ai facut la motocicleta este mentenanta , nu te-a pus nimeni sa iei bujii iridium asa ca nu te mai plange de pomana, si oricum ai doar 3

Pompa functioneaza, insa nu stiu in ce parametri. Se aude inclusiv in rezevor cum vine benzina de pe retur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E scump daca iei cazane.

e scump si daca ai avion si daca ai jaf...

 

daca tot ai bagat atatia bani in k75 de ce nu mai faci un efort și mergi la mecanic?

e cel mai rapid și mai sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

tot ce ai scris mai sus ca ai facut la motocicleta este mentenanta , nu te-a pus nimeni sa iei bujii iridium asa ca nu te mai plange de pomana, si oricum ai doar 3

O bujie NGK normala costa 9 RON :funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...