m72story Postat Iunie 22, 2018 Share Postat Iunie 22, 2018 Am un rezervor de M care în ultimii doi ani începuse să piardă benzina grav, și asta nu prin jiglerele carburatorului. Am încercat cu tradiționalul cositor, însă vârsta făcea ca ceea ce cositoream azi, mâine să se străpungă lângă. În ultima perioadă scoteam benzina din el atât cât nu mergeam.. Într-un final am găsit un atelier specializat în rășini de fibră de sticlă din Craiova, care se pare ca au experienta de a se ocupa de un astfel de proiect. Inițial l-am trimis pentru o izolare interioară cu rășină rezistentă la benzină, o îmbrăcare care ar fi făcut în rezervor, un alt rezervor din rășină. Dumnealor mi-au propus sa il taie și să il curețe mecanic, pentru ca stratul de rasina sa aibe o aderenta perfecta, curatarea chimica nefiind suficienta. Voi reveni cu poze pe masura ce proiectul inainteaza. Toate bune! » Post actualizat in 22 Jun 2018 10:25Pentru lamuriri tehnice puteti apela persoana la 0771 139 550- Materiale Compozite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Iunie 24, 2018 Share Postat Iunie 24, 2018 Cat ajunge un proiect din acesta? Cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iunie 26, 2018 Share Postat Iunie 26, 2018 Cred că tăierea e inutilă. După curățirea chimică se poate curăți mecanic și pe interior cu nisip dur, pietriș sticlă pisată, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Iunie 26, 2018 Autor Share Postat Iunie 26, 2018 Salut, Am la munca sablare atât prin vibratii, cât și cu aer. Sablarea cu aer este impracticabilă în cazul interiorului rezervorului, în cazul general al incinetelor închise mici. Datorita formei, accesului restrâns, se produc turbionari, practic se introduce o cantitate mare de aer care nu are pe unde ieși, ceea ce face ca jetul de sablare să fie inutil. În cazul sablării cu vibrație, am încercat cu carbură din siliciu. Mașina de sablat este o cuvă vibrantă, pentru a obține efectul dorit, trebuie transmisă oscilația și frecvența rezervorului, pentru a mișca balastrul de sablare. Aici intervin problemele, pentru că nu se poate fixa rezervorul în cuva vibrantă, l-ar dezintegra. Ambele soluții funcționează la sablarea exterioară, nu și la cea interioară. Aspectul rezervorului la interior este după încercări de sablare cu ambele metode, imaginile sunt elocvente pentru a vedea eșecul intervențiilor. În legătură cu tratarea chimică nu cunosc. Să auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Iunie 26, 2018 Share Postat Iunie 26, 2018 Am facut si eu la Ivan al meu un tratament cu rasina . A costat undeva la 50 de euro parca.... Produsul folosit de mine este acesta: https://restom.net/home/134-restomsuperkit-1222594643.html Ca si pregatire am folosit urmatoarele procedee: 1 Curatare mecanica,,, cu piulite si chestii ce au cazut la indemana . 2. Aproximativ 3 zile de electroliza , cu solutie de detergent de rufe si apa calda + redresor + un dop si vreo 3 cuie de 15 3. Soulutiile de curatare din kitul de rasina Am facut lucrarea acum aproximativ 2 ani. Pana acum eu sunt foarte multumit de rezultat. Stratul este la fel de lucios ca in prima zi. nu exista nici un semn de deteriorare pana acum. Pentru mine a meritat banii... nu mai exista rugina in carburatorul meu de atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Iunie 26, 2018 Autor Share Postat Iunie 26, 2018 Finalul » Post actualizat in 28 Jun 2018 08:57 Final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Mai 13, 2021 Share Postat Mai 13, 2021 Super aspect ,cand ai inceput sa ai probleme cu carburatoarele datorita rasinei din rezervor ? Dupa ceva timp benzina o dizolva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 13, 2021 Share Postat Mai 13, 2021 Acum f mulți ani (cam 10), am stat la povesti ceva mai detaliate cu un italian ce îmi reparase la nivel de arta niște carene. Îl chema Dino și locuia/lucra langa TM, la Dumbrăvița. Scopul era sa înlocuiesc plasticul lateral dreapta de la Tenere cu un rezervor suplimentar care sa ducă încă vreo 7-8 litri de benzina. Omul m-a asigurat ca se putea face 100%. Eu am zis pas fiindcă finanțe 99% și fiindcă utilitate în Ro 1% (trebuia sa ma mint cumva, ca doar nu îmi permiteam). Nu mai știu ce este cu omul (avea o vârstă încă de pe atunci), nu este cea mai "metal" soluție la comuniste, dar poate ajuta cu ceva informatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Mai 14, 2021 Share Postat Mai 14, 2021 (editat) Acum 18 ore, easy ride on! a spus: Există răşini epoxidice rezistente la benzină şi motorină: https://www.ebay.com/itm/EPOXY-RESIN-GASOLINE-DIESEL-RESISTANT-COATING-SEALER-GLUE-4-FUEL-TANK-REPAIR-/311947247402 Însă cedează la metanol şi la metil-etil-cetone. Si rasina aia verde cu care vine fibra obisnuit rezista . Am pus benzina pe un rest de rasina intarita ramasa in pahar si benzina dupa o ora tot limpede s-a scurs . Chestia e ca in rezervor benzina sta zile/saptamani iar peste iarna luni . Atunci se mananca ,probabil de la etanolul bin benzina . Si sa vezi smac in carburatoare ... Despre saculeti de cauciuc ... care cauciuc rezista in timp la benzina? Ca vasele de expansiune cu sac sau acumulatorii de presiune lucreaza cu apa/antigel respectiv gaz/ulei - rezervoarele de presiune de pe Citroen (de ex) trebuie inlocuite dupa un timp si e vorba de un ulei special formulat . Da,la competitii se folosesc rezervoare de fibra dar se stie ca si acele motoarele rezista putin asa ca ce important are ca rezervorul nu tine? Editat Mai 14, 2021 de mottofreee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.