dimake Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 Salutare, Am un comportament aletoriu greoi pe un Gsxr600 K8/9 la schimbatul primelor 3 trepte de viteze (a1, a2 si a3), indiferent daca urc sau cobor. Uneori raman blocat intr-o treapta (preponderent mi se intampla in treapta 1), iar pentru a reusi sa decuplez/schimb, trebuie sa turez motorul. Nu am cunostinte avansate de mecanica, insa tind sa cred ca problema este legata de ambreiaj si nu de cutie Orice informatie este binevenita Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_virusd Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 (editat) Salut, Ar trebui sa mergi la mecanic, pentru ca treaba poate sa fie si mai light, cum ai crede tu, dar poate sa fie si ceva din cutie. Eu am patit-o tot la Suzuki (dar GSXR1000): mi s-au uzat furcile si harta de selectie a vitezelor si nu mai reuseam sa schimb vitezele. Ramanea in treapta intai, pe urma nu mai intra in viteza etc. Sper sa fie chestii mai light Editat Iulie 13, 2018 de mihai_virusd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrescu Mircea Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 Nici eu nu ma pricep prea bine dar la masina treaba sta in felul urmator . Incearca sa schimbi vitezele cu motorul oprit , daca se schimba usor este de la ambreiaj , daca se schimba la fel este de la cutie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dimake Postat Iulie 13, 2018 Autor Share Postat Iulie 13, 2018 @Mihai Timpul meu este limitat, insa chiar si asa impresia lasata de putinii mecanici cu care am vb, ma face sa ma informez intai pe forum si in ultima instanta sa apelez la un "mecanic" @Mircea Am sa fac testul cu ambreiajul, avand motorul oprit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 Din nefericire si pe forum iti poate raspunde si un "mecanic"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 Nici eu nu ma pricep prea bine dar la masina treaba sta in felul urmator . Incearca sa schimbi vitezele cu motorul oprit , daca se schimba usor este de la ambreiaj , daca se schimba la fel este de la cutie . O sa ai o surpriza dar la moto nu prea intalnesti sincroane, deci ideea cu schimbatul avand motor oprit fara sa te misti fata spate cade. Acum eu stiu sa nu fie mobra respectiva mai speciala si sa ma contrazica realitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 Sa vina Nicu "mecanicu" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dimake Postat Iulie 18, 2018 Autor Share Postat Iulie 18, 2018 @Mircea am incercat, insa nu schimba, deci nu este ca la masina @Tng asa este, insa avand mai multe informatii, le poti filtra, comparativ cu ce iti poate spune un "mecanic" live @Vlad ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.