Sari la conținut
dimake

Schimbat greoi viteze - Gsxr600

Postări Recomandate

Salutare,

 

Am un comportament aletoriu greoi pe un Gsxr600 K8/9 la schimbatul primelor 3 trepte de viteze (a1, a2 si a3), indiferent daca urc sau cobor.

 

Uneori raman blocat intr-o treapta (preponderent mi se intampla in treapta 1), iar pentru a reusi sa decuplez/schimb, trebuie sa turez motorul.

 

Nu am cunostinte avansate de mecanica, insa tind sa cred ca problema este legata de ambreiaj si nu de cutie

 

Orice informatie este binevenita

 

Multumesc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ar trebui sa mergi la mecanic, pentru ca treaba poate sa fie si mai light, cum ai crede tu, dar poate sa fie si ceva din cutie. Eu am patit-o tot la Suzuki (dar GSXR1000): mi s-au uzat furcile si harta de selectie a vitezelor si nu mai reuseam sa schimb vitezele. Ramanea in treapta intai, pe urma nu mai intra in viteza etc.

 

Sper sa fie chestii mai light :)

Editat de mihai_virusd

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu ma pricep prea bine dar la masina treaba sta in felul urmator .

Incearca sa schimbi vitezele cu motorul oprit , daca se schimba usor este de la ambreiaj , daca se schimba la fel este de la cutie .

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Mihai Timpul meu este limitat, insa chiar si asa impresia lasata de putinii mecanici cu care am vb, ma face sa ma informez intai pe forum si in ultima instanta sa apelez la un "mecanic"

 

@Mircea Am sa fac testul cu ambreiajul, avand motorul oprit

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din nefericire si pe forum iti poate raspunde si un "mecanic"...😉

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu ma pricep prea bine dar la masina treaba sta in felul urmator .

Incearca sa schimbi vitezele cu motorul oprit , daca se schimba usor este de la ambreiaj , daca se schimba la fel este de la cutie .

O sa ai o surpriza dar la moto nu prea intalnesti sincroane, deci ideea cu schimbatul avand motor oprit fara sa te misti fata spate cade.

Acum eu stiu sa nu fie mobra respectiva mai speciala si sa ma contrazica realitatea.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa vina Nicu "mecanicu"

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Mircea am incercat, insa nu schimba, deci nu este ca la masina

 

@Tng asa este, insa avand mai multe informatii, le poti filtra, comparativ cu ce iti poate spune un "mecanic" live

 

@Vlad ai dreptate

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×