mdx Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 Salutare! Deci am un zx6r 636 modelul 03 04 si am capacul de la axele cu came rupt, crapat, etc. In principiu nu mai poate fii folosit. De asemenea am gasit la cineva doar capacul (nu avea chiulasa buna). Dar din cate am inteles trebuie prelucrat la un atelier ca sa mearga impreuna cu axele si chiulasa mea. Are/stie cineva un atelier moto care poate sa faca asta ? Din cate am inteles este mai ieftin si mai usor decat sa inlocuiesc toata chiulasa. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 Nu ai ce prelucra la nici un atelier! Lagarele arborilor cu came sunt prelucrate in chiulasa cu capacul ala montat, de aia nu se potriveste perfect un alt capac. Acolo cota este f precisa, orice prelucrare ulterioara ar mari diametrul lagarelor facand tot ansamblul inutilizabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdx Postat Septembrie 19, 2018 Autor Share Postat Septembrie 19, 2018 Nu ai ce prelucra la nici un atelier! Lagarele arborilor cu came sunt prelucrate in chiulasa cu capacul ala montat, de aia nu se potriveste perfect un alt capac. Acolo cota este f precisa, orice prelucrare ulterioara ar mari diametrul lagarelor facand tot ansamblul inutilizabil. mda, ma gandeam. Am mai intrebat pe un forum si mi-a zis ca e posibil, dar daca zici ca nu, atunci aia e. E destul de greu sa gasesti chiulasa oricum, am fost la un tip sa iau, dar cand a demontat-o era crapata. Am luat doar capacul ca sa imi incerc norocul, in alta parte nu am gasit chiulasa, decat pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Alt propulsor mane. Nu te complica ca vei ajunge la costuri mai mari , respectiv reparatiile nereusite la acesta + alt propulsor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Da-i un pm detaliat userului xael, te lămurește ce și cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omu79 Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Da-i un pm detaliat userului xael, te lămurește ce și cum. :10: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Ce am mentionat eu se invarte in jurul valorii 350-500 euro. Dar macar ai siguranta unui lucru bine facut. Sau o chiulasa completa pe care o rectifici, schimbi simeringuri, ghiduri si refaci scaunele de supape, vezi cum stai si cu pistoanele + segmentii si stii o treaba. la dacia 1310 si acum cativa ani buni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Verificarea segmentilor era accesorie. Daca trebuiesc schimbatii segmentii, acolo sunt alte costuri, cilindrii nu se separa de carterul motorului la modelul asta (daca imi aduc aminte bine). O rectificare de chiulasa costa 250 de lei in Bucuresti, simeringurile de valve sunt cam 60-70 de euro. Chiulasa SH pe ebay e pana in 300 de eur: https://www.ebay.co.uk/itm/Kawasaki-2004-Ninja-ZX-6RR-ZX600-ZX6RR-600-03-04-Cylinder-Head-Cam-Shafts-Cover/372402264798?hash=item56b4e79ade:g:48oAAOSwYNxbcxsN Deci ne invartim in jurul valorii de 500 de euro. nu, tu te invarti intr-un cerc imaginar pt ca nu stii despre ce vorbesti , cat e un set de garnituri? OE? o garnitura de chelioasa? pastile? doar o garnitura de capac de chiulasa e 30-40 euro ... prezoane noi ? sau alea mai merg vreo 2-3 reparatii kakapitale .. s-or fi lungit suficient? hmmm nu-mi raspunde ca o faci de pomana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdx Postat Septembrie 20, 2018 Autor Share Postat Septembrie 20, 2018 Dar nu merge mai usor reparat capacul in sine ? Suna mai simplu si mai ieftin, avand in vedere ca nu il pot schimba fara sa schimb chiulasa si axele, si ar fii si mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Da-i un pm detaliat userului xael, te lămurește ce și cum. Buna de tot glumita asta; daca as fi dat vreodata sfaturi de mecanica, ar fi fost si amuzanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Nu te pricepi (google) la mecanica???? Pffff, sunt descumpanit... Pai orice maimuta surubareste, si cum tu umbli prin copaci n-as fi crezut ca poti sa nu fii expert... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 (editat) Nu te pricepi (google) la mecanica???? Pffff, sunt descumpanit... Pai orice maimuta surubareste, si cum tu umbli prin copaci n-as fi crezut ca poti sa nu fii expert... Incepi sa depasesti limitele bunului simt in conversatiile astea cu mine. O mai fac si altii pe ici pe colo doar ca, habar nu (mai) am de ce, de la tine aveam pretentii mai mari. P.S. daca te deranjeaza atat de tare prezenta mea pe "toate" topicurile, arunca un ochi la poza asta: Editat Septembrie 20, 2018 de XaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Doar ca eu postez pe subiect despre ce stiu sau sa bag batul prin gard, nu ma dau atotstiutor! Si nu doar eu am observat ca la orice subiect stii tu, asa ca ne asteptam sa bagi si cu mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Csael nu se pricepe la mecanica.... doar la electrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Dar nu merge mai usor reparat capacul in sine ? ba da e foarte usor de reparat dar poti sa-l folosesti la borcanul de muraturi dupa reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdx Postat Septembrie 21, 2018 Autor Share Postat Septembrie 21, 2018 (editat) Cineva mi-a sugerat sa il repar sudand o bucata de metal in locul unde e rupta si sa ii dau filet. Editat Septembrie 21, 2018 de mdx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 21, 2018 Share Postat Septembrie 21, 2018 (editat) Cineva mi-a sugerat sa il repar sudand o bucata de metal in locul unde e rupta si sa ii dau filet. Asa repari acoperisuri, nu motoare. Ai cumparat capacul, il ai? Editat Septembrie 21, 2018 de petre81. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdx Postat Septembrie 21, 2018 Autor Share Postat Septembrie 21, 2018 Da, am cumparat capacul de la alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 21, 2018 Share Postat Septembrie 21, 2018 Poti face o proba, pui axele cu came pe chiulasa dupa care incepi sa strangi usor din aproape in aproape sa vezi daca capacul nou iti blocheaza axele cu came, ai grija sa nu fortezi ceva pe acolo (ideal ar fi sa te duci la un mecanic). Daca nu blocheaza si se invart axele usor pe toata rotatia (360 grade) il poti folosi. Trebuie sa se invarta usor, altfel la turatie mare va produce uzura instantaneu iar deseul rezultat ori ajunge in ulei ori iti blocheaza axele si se rupe ceva. Exista doua tipuri de prelucrari la astfel de piese, prelucrare imperecheata sau prelucrare pe cote standard. Daca prelucarea acestei piese s-a facut pe cota standard nu iti va bloca axele cu came, daca s-a facut prelucrare imperecheata este putin probabil sa se potriveasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdx Postat Septembrie 21, 2018 Autor Share Postat Septembrie 21, 2018 Cu axele alei mele sau cu cele cumparate odata cu capacul ? Daca le pun pe celelalte, o sa trebuiasca sa reglez distantele la supape pt axele alea, mi se pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 21, 2018 Share Postat Septembrie 21, 2018 Cu axele pe care vrei sa le montezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdx Postat Septembrie 21, 2018 Autor Share Postat Septembrie 21, 2018 Atunci le las pe alea pe care le are deja, schimb doar capacul si il strang usor sa vad daca se potriveste. Dupa care verific distantele la supape. Revin cu update cand am timp sa ma ocup. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 21, 2018 Share Postat Septembrie 21, 2018 (editat) Si daca se invart usor dar sunt mai largi lagarele? Stiu ca s-ar putea sa functioneze, dar cat de bine sau de mult... Chiulasa banuiesc ca nu e data jos, caz in care arborii cu came nu au cum sa se roteasca liber. Editat Septembrie 21, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 21, 2018 Share Postat Septembrie 21, 2018 Nu au cum sa fie mai largi lagarele, axele cu came sunt piese separate in orice situatie si nu se prelucreaza odata cu chiulasa si lagarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 poate sunt pe clase de exemplu, chiulasa si arbori cota1, chiulasa si arbori cota 2 La axe cu came nu exista cote de reparatie, se schimba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.