Neal Caffrey Postat Iunie 29, 2019 Autor Share Postat Iunie 29, 2019 (editat) Touring mode: Hooligan mode: A13DFE79-E70F-4ACE-9354-05D00E6651B7.MP4 Editat Iunie 29, 2019 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 8, 2020 Share Postat Mai 8, 2020 Eu am luat azi la o tura de o ora in 790...Inca nu sunt decis daca am nevoie de o a doua motocicleta sau daca dau Busa avans si iau direct Super Duke. Experienta insa a fost una aparte. Desi motorul e Inca in rodaj si nu trece de 700, e fun, fun, fun. Cu conditia sa nu iesi pe autostrada...Ok, hai poate doua-trei iesiri si inapoi pe national. Trebuie sa ma dau si cu un 821 & MT09 dar sunt cvasi convins la pentru cei 8600 euro, varianta revizuita 2019, nu prea ai alternative. Va urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat August 6, 2020 Autor Share Postat August 6, 2020 (editat) La 08.05.2020 la 21:01, Gixu. a spus: Eu am luat azi la o tura de o ora in 790...Inca nu sunt decis daca am nevoie de o a doua motocicleta sau daca dau Busa avans si iau direct Super Duke. Experienta insa a fost una aparte. Desi motorul e Inca in rodaj si nu trece de 700, e fun, fun, fun. Cu conditia sa nu iesi pe autostrada...Ok, hai poate doua-trei iesiri si inapoi pe national. Trebuie sa ma dau si cu un 821 & MT09 dar sunt cvasi convins la pentru cei 8600 euro, varianta revizuita 2019, nu prea ai alternative. Va urma... Daca nu vrei motor pt track, si iti permiti SuperDuke-ul, as zice sa alegi SDR. Dar pt ca am mers cu SDR, si am 790 si stiu cat de fun e in comparatie cu SDR, as alege din nou tot 790, sau poate 890, desi nu merita diferenta de bani decat daca o folosesti ca track bike, deci oricum ar fi trebuit upgradat 790-ul cu suspensii, anvelope, frane Brembo, ceea ce sarea de pretul unui 890, care vine direct la pachet si cu un motor mai puternic. Am mers si cu 821 si MT09. Monster-ul e misto, foarte misto, dar pozitia si ergonomia nu sunt deloc misto, si motorul este scund si greoi, si se incinge ingrozitor in oras. Plus ca 821, nu are QS...1200-le are doar QS down. MT09 pare o chinezarie cu plastice ieftine, un display din anii 2000, o suspensie de cea mai proasta calitate, dar un motor extraordinar. Are QS up dar nu functioneaza cum trebuie...deci NU. Deci, 890R! Editat August 6, 2020 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat August 6, 2020 Share Postat August 6, 2020 Acum 16 minute, Neal Caffrey a spus: sau poate 890, desi nu merita diferenta de bani decat daca o folosesti ca track bike acolo e si concluzia mea, daca nu numeri sutimi nu vad diferenta dintre cele doua, adica evident exista si e clara, insa pentru consumatorul de zi cu zi 790 pentru ca iti raman ceva bani si de altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat August 6, 2020 Autor Share Postat August 6, 2020 Acum 9 minute, hora09 a spus: acolo e si concluzia mea, daca nu numeri sutimi nu vad diferenta dintre cele doua, adica evident exista si e clara, insa pentru consumatorul de zi cu zi 790 pentru ca iti raman ceva bani si de altele Nu e vb de sutimi: daca oricum ai lua un 790 pentru a cheltui bani ulterior (frane suspensii anvelope), atunci mai bine iei 890. Daca 790 stock este perfect pentru nevoile tale, atunci diferenta de bani este prea mare pentru a cumpara 890. Eu de exemplu, cand am luat 790-ul, primul lucru pe care l-am facut a fost sa schimb anvelopele. Alti bani bagati in accesorii touring (total useless pana acum, cu exceptia top case-ului si manerelor incalzite). Daca adun cheltuielile facute la 790 stock, parca mai bine merita un 890 stock...bine, eu nu puteam alege 890-ul pt ca nici nu se anuntase cand am luat eu 790-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat August 6, 2020 Share Postat August 6, 2020 Aropo, care e faza cu oglinda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat August 6, 2020 Autor Share Postat August 6, 2020 (editat) Acum 19 minute, hora09 a spus: Aropo, care e faza cu oglinda? Cumparasem oglinzile, si au nevoie de niste brackets rizoma, pe care le comandasem de pe eBay, dar imi trimisesera unul singur. Pana l-am primit si pe celalalt, am mers cateva zile cu o singura oglinda All good now: Editat August 6, 2020 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat August 6, 2020 Share Postat August 6, 2020 4 hours ago, Neal Caffrey said: Monster-ul e misto, foarte misto, dar pozitia si ergonomia nu sunt deloc misto, si motorul este scund si greoi, si se incinge ingrozitor in oras. Plus ca 821, nu are QS...1200-le are doar QS down. Nu stiu cât ai mers cu Monster 821, dar eu găsesc poziția cel puțin la fel de confortabilă ca pe un 790 (cu care, ce-i drept, am mers numai vreo oră). Motorul nu este nici scund și nici greoi (de fapt, nu prea înțeleg ce ai vrut să spui cu asta) și nici nu se încălzește excesiv în oraș (nu al meu, cel puțin, și nu mai mult decât KTM-ul în ora aia când l-am călărit). Și are și QS up-down standard (eu am 821 Stealth). Ce am scris mai sus nu este pentru că am ceva cu KTM (am și eu un Duke 390 ) ci doar ca lumea să fie informată corect. Pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat August 6, 2020 Autor Share Postat August 6, 2020 Acum 12 minute, Kagemusha a spus: Nu stiu cât ai mers cu Monster 821, dar eu găsesc poziția cel puțin la fel de confortabilă ca pe un 790 (cu care, ce-i drept, am mers numai vreo oră). Motorul nu este nici scund și nici greoi (de fapt, nu prea înțeleg ce ai vrut să spui cu asta) și nici nu se încălzește excesiv în oraș (nu al meu, cel puțin, și nu mai mult decât KTM-ul în ora aia când l-am călărit). Și are și QS up-down standard (eu am 821 Stealth). Ce am scris mai sus nu este pentru că am ceva cu KTM (am și eu un Duke 390 ) ci doar ca lumea să fie informată corect. Pace! Si cu calcaiul piciorului drept care loveste evacuarea, ce facem? Ma refer ca atunci cand intri printre masini, esti foarte jos pozitionat (821 pe care l-am testat avea saua inalta, nu cea mica), si nu ai vizibilitatea pe care o ai pe 790, care are inaltimea 825mm, fata de Monster 810Mm (785mm seaua mica). 15cm ai spune ca nu este mult, dar fiind obisnuit cu Supermoto, Monster mi se pare prea ca are o pozitie prea joasa pentru a avea o vizibilitate perfecta in trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat August 6, 2020 Share Postat August 6, 2020 15mm, adica grosimea unui deget face diferenta in trafic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 6, 2020 Share Postat August 6, 2020 Eu am ales pana una-alta un Speed Triple accesorizat, pentru "doar" 7000 euro. Dupa aproape doua luni si cvasi 3000 km, pot spune ca e o jucarie simpatica. Regret insa ca n-am luat direkt SuperDuke sau 1290 ADV. Clar am nevoie de mai mult suflu si de...tempomat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.