Sari la conținut

Reconditionat cardan Bmw R1200RT


Postări Recomandate

La Rune Auto in Sema Park am vazut sectie de reconditionat cardane dar nu am avut treaba cu ei pana acum ca sa-ti dau un feedback. Am vazut la ei in lucru cardane auto dar banuiesc ca nu e problema cu astea moto, sunt doar mai mici ca dimensiuni. Ce vrei sa-i faci?

 

LE: Vad ca s-au mutat recent in Crangasi: https://www.google.com/maps/place/RUNE+S.R.L./@44.45405,26.0451299,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xfa38ec1a225b8cbe!8m2!3d44.45405!4d26.0451299

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, GeoR1200RT said:

Salut,

Stie cineva unde se pot verifica/reconditiona cardane de moto?

Ma intereseaza pentru R1200RT.

Si un manual de service tot pentru modelul R1200RT 2005-2009

Multumesc

Am pus in link-ul asta de transfer manualul. Este format .nrg - se incarca imaginea intr-un cdrom virtual si de acolo te descurci tu. :). Enjoy!

 

https://wetransfer.com/downloads/09abd77310791d555aa170061c8fc89420190303182140/3ad3b263e3ca1b402a782b45daf8ea9020190303182140/b0395d

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo, o sa iti trimit , daca imi dai pm, manual complet service, scanat.

legat de cardan, dupa citit si panicat, am ajuns la o concluzie-1-verifica rulment, de joc, mobra pe cric central ,tras de roata, rotit in alta pozitie, tras iar. 2-sunete dubioase. 3-stare burduf-se pare ca problema poate aparea daca burduful de protectie nu e etans, intra apa-spalare cu presiune, si in timp, incepe sa rontaie. 4-revizie, cand faci revizie normala, schimba si uleiul din grup, si inspectat cardanul. Desi initial BMW afirma ca este neservice abil, au dat o intoarsa.  Daca nu prezinta semne, pilitura in ulei, etc, nu ai stres cu el.

Ca idee, am gasit la americani, o companie, care face o solutie aftermarket, complet service abila ulterior, si era parca 600 dolari. Nu vrei sa stii cat e unul de la BMW :))

 

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cardanul si grupul is lucruri total diferite.

Ceea ce multora le scapa sunt burdufele, alea is consumabile si se schimbal la fiesce 30k km. Alftel, iti intra apa, si crucile se strica. Apoi apare lumea si zice ca ce slabe is dom'le BMW-urile astea ca li se rup cardanele...

 

Grupul e alta poveste. Acolo tre sa schimbi uleiul la fiecare 20k km sau la 2 ani, ocazie cu care gresezi si canelurile dintre cardan si grup.

 

Daca faci asta la intervale corecte, cardanul ala nu are de ce se rupe. Daca se rupe, poti lua unu sh cu bani de juma' de kit de lant la Varadero, sau, pentru cei cu dare de mana, aftermarket (nu am incercat, dar e o posibilitate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Dan Cata a spus:

Cardanul si grupul is lucruri total diferite.

Ceea ce multora le scapa sunt burdufele, alea is consumabile si se schimbal la fiesce 30k km. Alftel, iti intra apa, si crucile se strica. Apoi apare lumea si zice ca ce slabe is dom'le BMW-urile astea ca li se rup cardanele...

 

Grupul e alta poveste. Acolo tre sa schimbi uleiul la fiecare 20k km sau la 2 ani, ocazie cu care gresezi si canelurile dintre cardan si grup.

 

Daca faci asta la intervale corecte, cardanul ala nu are de ce se rupe. Daca se rupe, poti lua unu sh cu bani de juma' de kit de lant la Varadero, sau, pentru cei cu dare de mana, aftermarket (nu am incercat, dar e o posibilitate).

what he said, dar mai profi ! :))

hai ca il pun aici:

manual utilizator + reparatie, link valabil cateva zile.

https://we.tl/t-d8SLLlpfTo

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru recomandari si manuale.

 

Acum sa va zic ce am facut la el pana acum.

Motocicleta este din UK 2006   60000km reiese din MOT-urile cu care a venit si e un RT-P  adica de politie.

Am gasit scaun pentru pasager, peguri pt pasager si un plate metalic pentru montat cutie pe spate si o sa modific coburii sa mearga si sa pot cara un pasager.

L-am desfacut si am facut curat in cablaraie pentru ca erau multe de la sirene lunini etc.

Am schimbat uleiul in motor 4litrii 15W50 Motul.

Filtru de aer.

Am verificat rulmentii in grup(nu au joc).

Am schimbat uleiul in grup 75W90 Ipone sintetic si in cutie.

Cand am desfacut grupul sa vad cum se prezinta cardanul m-am intristat putin .

Cardanul era ruginit binisor pe exterior,  nu are joc in cruci, canelurile nu au uzura am curatat tot si lubrifiat cu vaselina de planetara cu molipden (assembly paste TRW).

Burdufurile is ok am pus niste vaselina cu litiu sa  ajute cu etanseizarea(nu mai avea nici o urma).

Uleiul in grup era curat fara urme de span si nu am scurgeri de nici o culoare.

Motorul si cutia merg brici singurul lucru care a mai ramas e sa vad de cardan (am gasit in Sibiu o firma care reconditioneaza cardane de masina si camioane, poate ma pot ajuta)si sa schimb uleiul in frane ca am inteles ca mai cade pompa de la ABS daca e uleiul naspa in frane.

 

 

Editat de GeoR1200RT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...