GeoR1200RT Postat Martie 3, 2019 Share Postat Martie 3, 2019 Salut, Stie cineva unde se pot verifica/reconditiona cardane de moto? Ma intereseaza pentru R1200RT. Si un manual de service tot pentru modelul R1200RT 2005-2009 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Martie 3, 2019 Share Postat Martie 3, 2019 (editat) La Rune Auto in Sema Park am vazut sectie de reconditionat cardane dar nu am avut treaba cu ei pana acum ca sa-ti dau un feedback. Am vazut la ei in lucru cardane auto dar banuiesc ca nu e problema cu astea moto, sunt doar mai mici ca dimensiuni. Ce vrei sa-i faci? LE: Vad ca s-au mutat recent in Crangasi: https://www.google.com/maps/place/RUNE+S.R.L./@44.45405,26.0451299,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xfa38ec1a225b8cbe!8m2!3d44.45405!4d26.0451299 Editat Martie 3, 2019 de petre81. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeoR1200RT Postat Martie 3, 2019 Autor Share Postat Martie 3, 2019 Vreau sa il verifice. Nu am vibratii sau joc in cruci dar astea se mai rup si un service sau inspectie e bine venita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Martie 3, 2019 Share Postat Martie 3, 2019 Pai ce sa zic, suna la ei si vezi ce pot face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 3, 2019 Share Postat Martie 3, 2019 2 hours ago, GeoR1200RT said: Salut, Stie cineva unde se pot verifica/reconditiona cardane de moto? Ma intereseaza pentru R1200RT. Si un manual de service tot pentru modelul R1200RT 2005-2009 Multumesc Am pus in link-ul asta de transfer manualul. Este format .nrg - se incarca imaginea intr-un cdrom virtual si de acolo te descurci tu. :). Enjoy! https://wetransfer.com/downloads/09abd77310791d555aa170061c8fc89420190303182140/3ad3b263e3ca1b402a782b45daf8ea9020190303182140/b0395d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 3, 2019 Admin Share Postat Martie 3, 2019 Dă-i un PM userului Dan Cata și vezi ce spune, e maestru în BMW uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 (editat) Geo, o sa iti trimit , daca imi dai pm, manual complet service, scanat. legat de cardan, dupa citit si panicat, am ajuns la o concluzie-1-verifica rulment, de joc, mobra pe cric central ,tras de roata, rotit in alta pozitie, tras iar. 2-sunete dubioase. 3-stare burduf-se pare ca problema poate aparea daca burduful de protectie nu e etans, intra apa-spalare cu presiune, si in timp, incepe sa rontaie. 4-revizie, cand faci revizie normala, schimba si uleiul din grup, si inspectat cardanul. Desi initial BMW afirma ca este neservice abil, au dat o intoarsa. Daca nu prezinta semne, pilitura in ulei, etc, nu ai stres cu el. Ca idee, am gasit la americani, o companie, care face o solutie aftermarket, complet service abila ulterior, si era parca 600 dolari. Nu vrei sa stii cat e unul de la BMW :)) Editat Martie 4, 2019 de Adrian M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 Cardanul si grupul is lucruri total diferite. Ceea ce multora le scapa sunt burdufele, alea is consumabile si se schimbal la fiesce 30k km. Alftel, iti intra apa, si crucile se strica. Apoi apare lumea si zice ca ce slabe is dom'le BMW-urile astea ca li se rup cardanele... Grupul e alta poveste. Acolo tre sa schimbi uleiul la fiecare 20k km sau la 2 ani, ocazie cu care gresezi si canelurile dintre cardan si grup. Daca faci asta la intervale corecte, cardanul ala nu are de ce se rupe. Daca se rupe, poti lua unu sh cu bani de juma' de kit de lant la Varadero, sau, pentru cei cu dare de mana, aftermarket (nu am incercat, dar e o posibilitate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 Acum 2 minute, Dan Cata a spus: Cardanul si grupul is lucruri total diferite. Ceea ce multora le scapa sunt burdufele, alea is consumabile si se schimbal la fiesce 30k km. Alftel, iti intra apa, si crucile se strica. Apoi apare lumea si zice ca ce slabe is dom'le BMW-urile astea ca li se rup cardanele... Grupul e alta poveste. Acolo tre sa schimbi uleiul la fiecare 20k km sau la 2 ani, ocazie cu care gresezi si canelurile dintre cardan si grup. Daca faci asta la intervale corecte, cardanul ala nu are de ce se rupe. Daca se rupe, poti lua unu sh cu bani de juma' de kit de lant la Varadero, sau, pentru cei cu dare de mana, aftermarket (nu am incercat, dar e o posibilitate). what he said, dar mai profi ! :)) hai ca il pun aici: manual utilizator + reparatie, link valabil cateva zile. https://we.tl/t-d8SLLlpfTo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeoR1200RT Postat Martie 7, 2019 Autor Share Postat Martie 7, 2019 (editat) Multumesc frumos pentru recomandari si manuale. Acum sa va zic ce am facut la el pana acum. Motocicleta este din UK 2006 60000km reiese din MOT-urile cu care a venit si e un RT-P adica de politie. Am gasit scaun pentru pasager, peguri pt pasager si un plate metalic pentru montat cutie pe spate si o sa modific coburii sa mearga si sa pot cara un pasager. L-am desfacut si am facut curat in cablaraie pentru ca erau multe de la sirene lunini etc. Am schimbat uleiul in motor 4litrii 15W50 Motul. Filtru de aer. Am verificat rulmentii in grup(nu au joc). Am schimbat uleiul in grup 75W90 Ipone sintetic si in cutie. Cand am desfacut grupul sa vad cum se prezinta cardanul m-am intristat putin . Cardanul era ruginit binisor pe exterior, nu are joc in cruci, canelurile nu au uzura am curatat tot si lubrifiat cu vaselina de planetara cu molipden (assembly paste TRW). Burdufurile is ok am pus niste vaselina cu litiu sa ajute cu etanseizarea(nu mai avea nici o urma). Uleiul in grup era curat fara urme de span si nu am scurgeri de nici o culoare. Motorul si cutia merg brici singurul lucru care a mai ramas e sa vad de cardan (am gasit in Sibiu o firma care reconditioneaza cardane de masina si camioane, poate ma pot ajuta)si sa schimb uleiul in frane ca am inteles ca mai cade pompa de la ABS daca e uleiul naspa in frane. Editat Martie 7, 2019 de GeoR1200RT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.