Admin l.u.v Postat Aprilie 13, 2019 Autor Admin Share Postat Aprilie 13, 2019 Acum 5 ore, Silver Arrow a spus: @l.u.v Pai nu iti spusei bre ca nu e bune Metzler 888 astea? Stiu, si nu am uitat. Nu am vrut Metzeler, numai ca pentru motocicleta mea nu prea am variante, Metzeler si Bridgestone sunt singurii care fac guma fata ranforsata pentru LT. Eu am avut si Michelin PR4 sau altele, numai ca le uzeaza repede si inegal. Ca idee, la a mea raportul de schimb este doua gume fata la una spate! Acum 7 minute, paulynos a spus: On topic: eu nu cred ca nu a fost facuta echilibrarea deloc ca nu avea cum sa rateze mesteru' dezechilibratu asta daca zici ca era asa vizibil. Nu, a fost facuta, dar nu si-a dat seama pentru ca nu a echilibrat-o la masina la ture, ci static! Dar e clar ca habar nu are sa o faca! PS: Echipamentul la calorifer :-)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 (editat) Acum 41 minute, l.u.v a spus: Exact de ei este vorba! Am revenit aseara pe la 19.00 cand iesisem sa dau o tura si batea ca dracii, s-au uitat lung la ea si m-au chemat luni. ........................... Concluzia: feriti-va de prosti, partea proasta este ca nu-ti dai seama care sunt, nu le scrie in frunte treaba asta! La tine s-au uitat lung,pe mine ma făceau nebun la telefon spunând sa nu vin înapoi, ca nu are cum, ei nu fac asa ceva. Se poate întâmpla sa si gresesti însă abordarea și atitudinea fac diferența. Nu le scrie in frunte dar putem scrie noi aici! Editat Aprilie 13, 2019 de M!ha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 (editat) Și eu, cel puțin deocamdată, echilibrez roțile moto static, pe "furcă" (mașină de echilibrat am, trebuie un adaptor pt roți moto, dar unul din ăla costă 1200 lei...). Părerile oricum sunt diverse, recent am discutat cu un mecanic renumit care mi-a spus ca la cursuri li s-a recomandat echilibrarea pe "furcă", iar la motogp se face la fel. Mașina de echilibrat oricum tot în program static face jantele înguste, avantajul e că îți dă mură în gură greutatea, nu mai tatonezi. Eu întotdeauna învârt roata pe furcă și urmăresc să nu bată. Ba chiar pe mașina de echilibrat ai " aripa" aia care îți blochează vederea, dar pe furcă vezi "360°". Dacă ai grijă și dai cum trebuie cu pastă de montaj "sare" guma și se așează la presiune sub cea de lucru, dacă talonul nelubrifiat se lipește cumva câș poți băga și 10 bar și să nu se așeze. Mai ciudat e că nu ai observat tu, mai ales că zici că ai dat etrierele jos și ai învârtit roata, pe flanc sunt mai multe repere față de care poți vedea dacă nu e așezată bine anvelopa. Bine că e cu happy end! Editat Aprilie 13, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 13, 2019 Autor Admin Share Postat Aprilie 13, 2019 Ieri seara nu am învârtit decât roată fata cu motorul pe cricul central. Fiind etrierii puși nu se învârtea repede, nu am sesizat. În schimb astăzi cu etrierii scoși se vedea clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 Ca sa asez bine anvelopa pe janta umflu in doua etape, bag presiune ca sa ramana destul de moale, bat caucicul de pamant pe toata circumferinta de ambele parti laterale, umflu la presiunea nominala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 (editat) Așa fac și eu. Doar că la ultima nu vroia să etanseze. Am golit vreo 4 compresoare, după care am cerut de la soție fixativul. Din a treia încercare s-au așezat instant flancurile pe jantă. Nu cred să se fi așezat incorect. La echilibrare au intrat 25 grame de plumb. Editat Aprilie 13, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 14, 2019 Share Postat Aprilie 14, 2019 La 13.04.2019 la 19:50, Lucian_M a spus: Așa fac și eu. Doar că la ultima nu vroia să etanseze. Am golit vreo 4 compresoare, după care am cerut de la soție fixativul. Din a treia încercare s-au așezat instant flancurile pe jantă. Nu cred să se fi așezat incorect. La echilibrare au intrat 25 grame de plumb. si dc plm le-ai pus pe toate 25 pe aceasi parte a jantei.. alexeneeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 14, 2019 Share Postat Aprilie 14, 2019 (editat) Pentru că ar fi trebuit să pun două pe o parte și trei pe cealaltă. Dacă era număr par, le-aș fi împărțit pe ambele părți. Urmează să o duc cu duba la ITP, apoi fac un ocol până acasă, să o testez. Urmează un drum de 100 km până la Iași, să o duc proprietarului. Dacă observ ceva în neregulă, pot modifica rapid. Editat Aprilie 14, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 24, 2019 Share Postat Aprilie 24, 2019 ia pune bre nea Luv o poza cu roata matale, ca am auzit alte povesti prin "targ" despre intamplarea asta... sa-mi dau si eu o parere de neavizat neautorizat! :)) fii bun si prinde ca detaliu pozitia plumbilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.