Jump to content
mircionesb

Probleme pornire Shadow 600 VLX

Recommended Posts

   E drept ca cu ploile astea motorul a cam stat pe dreapta vreo luna dar am avut surpriza ca dupa o plimbare prin oras cand am oprit la OMW sa alimentez cand sa repornesc, apas butonul de pornire si nimic, nici un fel de zgomot sau clic. Am tot apasat de mai multe ori si pina la urma a pornit asa ca am luat rapid directia acasa sa nu raman cu ea seara cine stie pe unde. Pina in momentul respectiv nu am avut nici o problema cu motorul, porneste la sfert (e drept ca se incalzeste foarte greu dar dupa ce incalzeste merge bine). Am inceput prin a verifica daca se incarca bateria si dupa ce cu chiu cu vai l-am pornit la ralanti ceva mai mare arata 14,3 V , inseamna ca incarcarea e ok. Am incarcat bateria full si am masurat-o dupa 24 de ore si rezultatul a fost - 12,7 V. Problema e ca apesi pe butonul de pornire si nu se aude nici un fel de clic , numai din cand in cand da sa invarta electromotorul si fiindca porneste foarte usor o ia imediat daca il da peste cap. O sa incerc sa alimentez electromotorul pe direct sa vad daca o ia si daca e ok inseamna ca trebuie sa caut un electrician mai ca lumea. Banuiala mea e sa nu fie vreun contact oxidat sau vreu fir care isi face de cap sau chiar releul de pornire dar nu ma pricep cine stie ce la electric.  Motorul merge foarte bine, bujiile sunt schimbate recent, schimbul de ulei si filtre deasemenea e facut de curand , nu are nici 500 de km. O idee, vreu sfat ceva, poate s-a mai lovit cineva de problema asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ori ai butonul de pornire oxidat ori releul de pornire e pe duca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

99% este vorba despre oxidarea kill-switch-ului, chestiune destul de frecventa la acel model de ansamblu starter. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

   Am schimbat releul de pornire si tot asa face. Inclin sa cred ca e electromotorul. O sa caut un cablu mai gros sa-l alimentez pe direct sa vad ce se intampla. Kill-switch-ul nu a facut nici o problema pina acum , m-ar mira sa aiba vreo problema fiindca cand apas pe butonul de pornire scade intensitatea luminii farului inseamna ca electromotorul fura curent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dai o bere daca e moarta bacteria?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 15 ore, mircionesb a spus:

Am schimbat releul de pornire si tot asa face

 

Pai inainte sa schimbi releul trebuia sa verifici daca releul este de vina, adica trebuia sa alimentezi electromotorul pe direct. In orincipiu trebuia sa faci o verificare pe tot sistemul de pornire: baterie, buton de pornire, releu, electromotor. Astea se verifica relativ usor daca cunosti principiul de functionare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...