mircionesb Postat Iunie 11, 2019 Share Postat Iunie 11, 2019 E drept ca cu ploile astea motorul a cam stat pe dreapta vreo luna dar am avut surpriza ca dupa o plimbare prin oras cand am oprit la OMW sa alimentez cand sa repornesc, apas butonul de pornire si nimic, nici un fel de zgomot sau clic. Am tot apasat de mai multe ori si pina la urma a pornit asa ca am luat rapid directia acasa sa nu raman cu ea seara cine stie pe unde. Pina in momentul respectiv nu am avut nici o problema cu motorul, porneste la sfert (e drept ca se incalzeste foarte greu dar dupa ce incalzeste merge bine). Am inceput prin a verifica daca se incarca bateria si dupa ce cu chiu cu vai l-am pornit la ralanti ceva mai mare arata 14,3 V , inseamna ca incarcarea e ok. Am incarcat bateria full si am masurat-o dupa 24 de ore si rezultatul a fost - 12,7 V. Problema e ca apesi pe butonul de pornire si nu se aude nici un fel de clic , numai din cand in cand da sa invarta electromotorul si fiindca porneste foarte usor o ia imediat daca il da peste cap. O sa incerc sa alimentez electromotorul pe direct sa vad daca o ia si daca e ok inseamna ca trebuie sa caut un electrician mai ca lumea. Banuiala mea e sa nu fie vreun contact oxidat sau vreu fir care isi face de cap sau chiar releul de pornire dar nu ma pricep cine stie ce la electric. Motorul merge foarte bine, bujiile sunt schimbate recent, schimbul de ulei si filtre deasemenea e facut de curand , nu are nici 500 de km. O idee, vreu sfat ceva, poate s-a mai lovit cineva de problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iunie 11, 2019 Share Postat Iunie 11, 2019 Ori ai butonul de pornire oxidat ori releul de pornire e pe duca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mav Postat Iunie 13, 2019 Share Postat Iunie 13, 2019 99% este vorba despre oxidarea kill-switch-ului, chestiune destul de frecventa la acel model de ansamblu starter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircionesb Postat Iunie 13, 2019 Autor Share Postat Iunie 13, 2019 Am schimbat releul de pornire si tot asa face. Inclin sa cred ca e electromotorul. O sa caut un cablu mai gros sa-l alimentez pe direct sa vad ce se intampla. Kill-switch-ul nu a facut nici o problema pina acum , m-ar mira sa aiba vreo problema fiindca cand apas pe butonul de pornire scade intensitatea luminii farului inseamna ca electromotorul fura curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 13, 2019 Share Postat Iunie 13, 2019 dai o bere daca e moarta bacteria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iunie 14, 2019 Share Postat Iunie 14, 2019 Acum 15 ore, mircionesb a spus: Am schimbat releul de pornire si tot asa face Pai inainte sa schimbi releul trebuia sa verifici daca releul este de vina, adica trebuia sa alimentezi electromotorul pe direct. In orincipiu trebuia sa faci o verificare pe tot sistemul de pornire: baterie, buton de pornire, releu, electromotor. Astea se verifica relativ usor daca cunosti principiul de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.