Sari la conținut

Carburatoare aliexpress pentru sovietice


m72story
 Share

Postări Recomandate

Despre Aliexpress:

Ceea ce am cumparat in decembrie au inceput sa vina, asta inseamna o banda de protectie de evacuare, multiple mufe si un tablou de sigurante, in total cam 5 comenzi.

Mai sunt inca 10 pe drum.

Cu chinezul nu trebuie sa ne grabim, asta este Posta Romana....am avut situatii cand chinezul mi-a dat banii inapoi dupa doua luni, apoi au ajuns la trei luni piesele.

Sunt oameni seriosi care vor sa faca comert.

Despre galerie:

In noiembrie am avut o plimbare matinala cu M-ul, erau -2 grade.

Am tinut motorul doar in spritz-urile carburatorului vreme de 2 km, abia atunci am reușit să aduc galeria (încâlzită cu același model de instalație precum R12)  la o temperatură optimă vaporizării (peste 40 grade), la ralantiu nu s-ar fi încâlzit niciodată.

Fără a mai discuta de faptul că modelul bavarez are construcția din aluminiu, ceea ce mie îmi pare a fi un dezavantaj ăn situația unei tempereturi ambientale scăzute.

Rămâne încă un mister pentru mine cum se comportau R12-urile în lunile de iarnă pe ținuturile înalte ale celuia de-al Treilea Reich.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

r12 si fratii lui mergeau ca dreq si atunci. erau motociclete de razboi, foarte ieftine (atunci) si usor de inlocuit. nu au fost nici monumente de fiabilitate, nici de viteza si nici nu s-a dorit. economia de razboi nu are de-a face cu fiabilitatea in cazul asta. rusii au copiat o motocicleta proasta si au facut-o si mai proasta, atata tot... am avut si eu si nipru si ural, mi-am batut capul cu ele destul, aprinderi electronice (ba am pus si una programabila), carburatoare vacuumatice reglate si parareglate, cu diametre corespunzatoare, cu jiglere schimbate si nu gaurite (jiglerele de carburatoare, nu porcariile rusesti sunt superfinisate in interior, cand le gauresti practic gaura e mai mica decat diametrul burghiului, dar asta e alta discutie. tot ce am reusit a fost sa mearga relativ acceptabil pentru o motocicleta (sau foarte bine pentru un agregat de genul asta, depinde de punctul de vedere). despre calitatea pies3lor nici nu mai vorbesc. si calitatea pieselor puse laolalta de cineva care se pricepe nu ar fi chiar cel mai grav lucru, dar carterele nu mai au cotele de presare si coliniaritate intre aceleasi cote de vreo 30-40 de ani dupa ce au bagat mana in troace tot felul de "nea" prin fata blocului, prin curte si cine mai stie unde... rulmentii se montau si se demontau cu un ciocan, fara incalzire, racire, ungere sau solutie de blocare (dupa caz). in cel mai "bun" caz dadeau chernere... 

Editat de MotoS Garage
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, MotoS Garage a spus:

r12 si fratii lui mergeau ca dreq si atunci. erau motociclete de razboi, foarte ieftine (atunci) si usor de inlocuit. nu au fost nici monumente de fiabilitate, nici de viteza si nici nu s-a dorit. economia de razboi nu are de-a face cu fiabilitatea in cazul asta. rusii au copiat o motocicleta proasta si au facut-o si mai proasta, atata tot... am avut si eu si nipru si ural, mi-am batut capul cu ele destul, aprinderi electronice (ba am pus si una programabila), carburatoare vacuumatice reglate si parareglate, cu diametre corespunzatoare, cu jiglere schimbate si nu gaurite (jiglerele de carburatoare, nu porcariile rusesti sunt superfinisate in interior, cand le gauresti practic gaura e mai mica decat diametrul burghiului, dar asta e alta discutie. tot ce am reusit a fost sa mearga relativ acceptabil pentru o motocicleta (sau foarte bine pentru un agregat de genul asta, depinde de punctul de vedere). despre calitatea pies3lor nici nu mai vorbesc. si calitatea pieselor puse laolalta de cineva care se pricepe nu ar fi chiar cel mai grav lucru, dar carterele nu mai au cotele de presare si coliniaritate intre aceleasi cote de vreo 30-40 de ani dupa ce au bagat mana in troace tot felul de "nea" prin fata blocului, prin curte si cine mai stie unde... rulmentii se montau si se demontau cu un ciocan, fara incalzire, racire, ungere sau solutie de blocare (dupa caz). in cel mai "bun" caz dadeau chernere... 

Parerea mea ca nu R12 este motocicleta la care faceti referire ca fiind destinata exclusiv Wermacht-ului.

Dovada sta faptul ca a intrat in productie in 1935, deci cu ceva ani inainte de razboi iar producția a încetat în 1942.

Prețul unei motociclete era de 1 630 RM în condițiile în care un Opel Kadett in 1938 era 1 795 RM sau un Mercedes 170V era 4 750, așadar era oare atât de ieftin???

Da, armata a rechizitionat si a pus in slujba sa cam tot ceea ce ii putea fi de folos aici pot fi de acord, insa ca acest proiect a fost de la inceput a fi in interes militar ma indoiesc. Daca vreti o motocicleta care a avut la baza cerinte militare  putem sa oferim ca exemplu R75.

Și nu , nu sunt de părere că R12 a fost o motocicletă proastă, înseamnă că nu ați avut ocazia să vedeți o astfel de motocicletă și confundați personajele.

Jurizați o motocicletă pe care nu ați întâlnit- o cu cele întâlnite de proveniență sovietică.

Calitatea materialelor , aluminiu, turnarea, finisajele nu au nimic a face cu cele sovietice.

MB 170V.jpg

s-l640.jpg

9b44c33f0706adaecaad9f85cc5b4ab7.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimethylmercury,M72,...va multumesc de inputuri vis a vis de Aliexpress & PTTR-eu...posta s-a autosesizat,si azi d-masa am primit un sms de instiintare ca de pe 23 pot sa ma duc sa-mi ridic pachetul...he-he;avem un turnator prinre noi!

Ma,eu de cand mi-am pus roata fata de Rrrr12 la dnepr,merge mai rotund...deci sigur au fost bune,fiabile.

O alta varianta de pre-incalzire a galeriei a fost sa aduc teava de esapament dreapta peste blocul motor,paralel cu galeria;cu varianta de a lipi-o,sau indeparta,in fct de temp de afara.Poza cu burlanu

013.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preincalzirea este necesara chiar obligatorie.

Insa ca orice lucru in viata nici prea prea, nici foarte foarte.

Trebuie gasit un echilibru, peste 50 de grade este deja prea mult zic eu. Gazele sufera o saracire in oxigen, de fapt o rarefiere, exact efectul turbo fara intercooler.

 Temperatura va varia desigur in functie de regimul de mers, de temperatura ambientala. A mea care la drum intins nu ajunge in 50 de grade, la urcarea de la Telefericul de la Ranca incepuse sa arda vopseaua de pe ea. Este insa de notat ca aveam un Minsk la sufa.

Cel mai important zic eu in constructia sa este "pantalonul" de sub carburator care va directiona turbionul creat de deschiderea supapei catre carburator si nu catre cilindrul opus.

Zic asta pentru ca de cele mai multe cazuri am vazut un simplu T-u pe care este montat carburatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...