Jump to content
Sign in to follow this  
m72story

Carburatoare aliexpress pentru sovietice

Recommended Posts

Salutare,

Din pura curiozitate am cumparat doua carburi modelul PZ 30 de pe Aliexpress.

https://www.aliexpress.com/i/32814309976.html?spm=2114.12057483.0.0.6fa0324fHLn1EN

Pot spune ca eram putin sceptic datorita pretului insa incurajat de reactia rusilor care il lauda pe forumuri mi-am facut curaj.

Pana acum am testat pe M modelele: Mikumi de 26mm, Jikov de JAWA 250, K65, K68 model Taiwan, Keihin vacumatic modeldul cu piston de 32, K301.

Dintre toate cele descrise mai sus rezultatele cu modelul in cauza au fost cele mai bune, ramane sa facem o excursie la munte sa vedem daca ii place serpentina.

Finisajele nu pot spune ca sunt cele mai fine iar calitatea materialelor cea mai buna, insa sunt pe deplin multumitoare avand in vedere pretul.

Putin dezamagit de suruburile reglajului de ralanti, neinspirat montate si de faptul ca nu au pe capac suruburile de reglat lungimea cablului de acceleratie, va trebui sa i le montati/adaugati din propriul stoc.

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le vei vedea cu adevarat valoarea pe Transalpina in cateva zile.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Pornirea la rece, pe o vreme precum aceasta necesita rabdare, amorsata cu 4-5 pedale si obligatoriu socul tras, se datoreaza jigleurului de mers in gol ceva mai mic decat era cazul in cazul betivanelor sovietice.

Dupa ce se incalzeste are un ralantiu ceas.

In umplerea cilindrilor niciodata nu mi-au dat senzatia ca se gatuie sau refuza gazul, lucrul pe care l-am observat cu K68, cand motorul este subturat si deschizi brusc gazul, datorat lipsei de benzina si respectiv a vitezei mici prin care trece aerul prin tubul venturi.

In proiectarea lor au ales sa treaca de la o admisie de 30mm la un tub venturi de 22-24mm, ceea ce are ca efect o viteza mare de trece a gazului prin tub si respectiv un amestec omogen.

Bujiile au o culoare caramizie, putin tenta spre deschis.

Cuiele de dozaj sunt maxim ridicate.

Consumul a fost de 7 litri la 100 km aproximativ, viteza de cruaziera de 65 km/h, viteza maxima este de 80 la ora cu grup de tractiune

De la Curtea de Arges la Bucuresti am circulat cu 2/3 motorina, pornirea si primul kilometru necesita mersul cu socurile trase pentru a aduce cilindrul la o temperatura optima .

Sa auzim de bine!

 

 

Recomand sa cititi recenziile si testele rusilor despre carburatoare pe acest site:

https://oppozit.ru/forum/motofaq/карбюраторы

Il puteti deschide cu Chrome , se traduce automat, cu putina imaginatie intelegeti ce vor sa zica.

Eu personal de aici am aflat de existenta acestor PZ30.

Beneficiul este ca vin din partea unora care spre deosebire de noi chiar folosesc motoarele alea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...