shashka Postat Noiembrie 20, 2019 Share Postat Noiembrie 20, 2019 E greu sa stie cineva ce necaz ai tu acolo, dupa descrieri sau poze. Dar stiam ca pe la Service-uri auto extractia unui prezon nu mai este ceva deosebit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Noiembrie 20, 2019 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2019 Acum 8 minute, shashka a spus: E greu sa stie cineva ce necaz ai tu acolo, dupa descrieri sau poze. Dar stiam ca pe la Service-uri auto extractia unui prezon nu mai este ceva deosebit. O fi asa , nu zic nu. Dar pe la mine este un singur cervice de Doamne ajuta si ala nu se complica cu asa ceva ... Fac totul singur. Am gaurit cu burghiu de 6 , am incercat cu tarod de extractie ( pe stinga, special pentru asa ceva ) , nu a mers ( ca eu , ca sa fie vesnic , am pus pasta antifrictiune pe filetul din carter ) , am majorat cu burghiu de 6.3 , a iesit excentrica gaura , deci nu am alta varianta decit sa inlocuiesc carterul. Multumesc si salutari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Noiembrie 20, 2019 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2019 OK . Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 20, 2019 Share Postat Noiembrie 20, 2019 Și dacă ii pui și o spirală (tip) Helicoil va rezista mai bine decât original! + nu te mai afectează că largesti gaura, oricum se face filet majorat pt spira. Dacă e strâns + soluție de blocare greu să iasă cu fanta și șurubelniță... Poate fixat pe o freza sau măcar bormașina cu coloană și găurit pe direcția corectă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Noiembrie 20, 2019 Share Postat Noiembrie 20, 2019 Acum 3 ore, relufarcas a spus: O fi asa , nu zic nu. Dar pe la mine este un singur cervice de Doamne ajuta si ala nu se complica cu asa ceva ... Fac totul singur. Am gaurit cu burghiu de 6 , am incercat cu tarod de extractie ( pe stinga, special pentru asa ceva ) , nu a mers ( ca eu , ca sa fie vesnic , am pus pasta antifrictiune pe filetul din carter ) , am majorat cu burghiu de 6.3 , a iesit excentrica gaura , deci nu am alta varianta decit sa inlocuiesc carterul. Multumesc si salutari . Sa stii ca gaura aia excentrica poate fi in interesul tau, daca ai reusi sa o ovalizezi. Apoi dintr-un hexagon sa pilesti forma gaurii obtinute. Ovalizarea o poti face cu o freza sau un burghiu rupt. Plus sugestia colegului cu incazitul carterului, si cred ca ai reusi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Noiembrie 21, 2019 Share Postat Noiembrie 21, 2019 Eu am extras un prezon de ES rupt in ras cu o gaura de 3mm in prezon ,extractor , si carterul incalzit. Daca ai bagat 6.3 ... e mult prea mare... Mai cere sfaturi inainte sa strici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Noiembrie 21, 2019 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2019 Acum 4 ore, sharky_boy a spus: Eu am extras un prezon de ES rupt in ras cu o gaura de 3mm in prezon ,extractor , si carterul incalzit. Daca ai bagat 6.3 ... e mult prea mare... Mai cere sfaturi inainte sa strici Am stricat dupa ce m-am chinuit cu extractor , pe gaura de 5 , cu carter incalzit. .. Acum 16 ore, john17 a spus: Și dacă ii pui și o spirală (tip) Helicoil va rezista mai bine decât original! + nu te mai afectează că largesti gaura, oricum se face filet majorat pt spira. Dacă e strâns + soluție de blocare greu să iasă cu fanta și șurubelniță... Poate fixat pe o freza sau măcar bormașina cu coloană și găurit pe direcția corectă. Da, asa m-am gindit si eu ca ar fi o solutie. Insa nu scap de demontat motorul. E greu sa fixezi intreg motorul pentru frezare si majorarea ulterioara a filetului in carter . Carterul demontat poate fi corect fixat pe pozitie , frezat centrat pe gaura veche ( altfel nu mai incape cilindrul, ca gaurile din cilindru pentru prezoane au toleranta mica ) , dupa care sa construiesc un prezon. Dar fiindca am carter de rezerva, prefer sa il inlocuiesc. Multumesc. Salutari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Noiembrie 21, 2019 Share Postat Noiembrie 21, 2019 Nu te mai uita atat inapoi! A fost, nu mai poti face nimic! Vezi pasul urmator! Ori strici bine si bagi "Helicoil"- e o varianta buna, nu este "carpaciala", se foloseste si industrial la produse noi, unde sunt filete in aluminiu, poti desemenea si sa sudezi la un atelier profesionist (poate merge, poate nu!- e gaura mica pe adancime mare si poate nu e posibil), ori schimbi carterele, dar si asta va implica si schimbare de serie in carte, unde se poate, dar e pe bani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Noiembrie 21, 2019 Share Postat Noiembrie 21, 2019 Acum 2 ore, vene a spus: Nu te mai uita atat inapoi! A fost, nu mai poti face nimic! Vezi pasul urmator! Ori strici bine si bagi "Helicoil"- e o varianta buna, nu este "carpaciala", se foloseste si industrial la produse noi, unde sunt filete in aluminiu, poti desemenea si sa sudezi la un atelier profesionist (poate merge, poate nu!- e gaura mica pe adancime mare si poate nu e posibil), ori schimbi carterele, dar si asta va implica si schimbare de serie in carte, unde se poate, dar e pe bani! Mai stiu eu o metoda fara a face schimbare de serie in carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.