Kristian K Postat Decembrie 3, 2019 Share Postat Decembrie 3, 2019 (editat) Salut. Este vorba de un cruiser facut de firma Beta,in doua variante diferite ca design(desi diferentele nu-s mari),dar cu aceeasi motorizare,de 349 cmc,propulsor pe care fabrica Beta l-a cumparat de la firma Suzuki.Este vorba de motorul de Suzuki DR 350 SE,cod K404.Cutia cu 6 viteze,duc acest cruiser inclusiv in regim de autostrada fara vreun chin. Foarte comod pentru o persoana scunda si rezervorul mare ce-i permite o autonomie considerabila,sunt alte atuuri ale acestui model de cruiser,prea putin stiut la noi.Productia acestora a avut loc intre 2001-2006. Specificatii tehnice: Model Beta Euro / Jonathan 350 An de fabricatie 2001-2006 Tip Cruiser /custom /classic Motor si transmisie Capacitate cilindrica 349,00 cmc (21,30 inchi cubici) Tipul motorului 1 cilindru – 4 timpi Alezaj x cursa 79,0 x 71,2 mm (3,1 x 2,8 inchi) Alimentare Carburator, Mikuni BST 33 Valve / cilindru 4 Control combustibil SOHC Sistem de racire Aer Cutie de viteze 6 trepte Ambreiaj Multi-disc umed Dimensiuni Greutate 138,0 kg (304,2 pounds) Inaltimea scaunului 740 mm (29,1 inchi) (daca este reglabil, este inaltimea cea mai mica) Lungime 2,170 mm (85,4 inchi) Latime 1,100 mm (43,3 inchi) Garda la sol 240 mm (9,4 inchi) Ampatament 1,470 mm (57,9 inchi) Sasiu si dimensiuni Tip sasiu otel Suspensie fata Furca hidraulica Cursa suspensiei fata 120 mm (4,7 inchi) Suspensie spate monosoc Cursa suspensiei spate 100 mm (3,9 inchi) Dimensiuni cauciuc fata 120/80-16 Dimensiuni cauciuc spate 140/90-15 Frana fata Disc simplu Diametrul franei fata 300 mm (11,8 inchi) Frana spate Disc simplu Diametrul franei spate 220 mm (8,7 inchi) Alte date tehnice Capacitate rezervor 19,00 litri (5,02 galoane) Rezerva combustibil 4,00 litri (1,06 galoane) Detin in familie modelul Euro 350,pe care il foloseste nevasta-mea de aproape 7 ani si 23.000 de km,fara probleme.Am schimbat un rand de placute de frana si un kit de lant.Am demontat scaritele si saua pasagerului,pe locul seii pasagerului montant un top case Givi de 34 l.Am preferat sa renunt la "desagile" laterale cu suportii aferenti cu care acesta a venit standard din fabrica,din motive de estetica. Asa arata Beta la cumparare in iulie 2013,la 15.212 km: Editat Februarie 21 de Kristian K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djebelu' Postat Decembrie 3, 2019 Share Postat Decembrie 3, 2019 Fain cruiser,nici nu stiam ca Beta a facut asa un model. Daca e cu motor de DR-u 350 ,cu starter electric,e cam bulletproof. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 3, 2019 Autor Share Postat Decembrie 3, 2019 (editat) A mai folosit acelasi propulsor de la Suzuki inca la doua modele: Beta M4 ,un supermoto; Beta Alp 4.0 ,un dualsport care e cam urmasul DR-ului de 350 si se fabrica si astazi(poza e la EICMA 2019). Editat Februarie 21 de Kristian K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat Decembrie 3, 2019 Share Postat Decembrie 3, 2019 Acum 5 ore, Christian 1 a spus: Salut. Este vorba de un cruiser facut de firma Beta,in doua variante diferite ca design(desi diferentele nu-s mari),dar cu aceeasi motorizare,de 349 cmc,propulsor are fabrica Beta l-a cumparat de la firma Suzuki.Este vorba de motorul de Suzuki DR 350 SE,cod K404.Cutia cu 6 viteze,duc acest cruiser inclusiv in regim de autostrada fara vreun chin. Foarte comod pentru o persoana scunda si rezervorul mare ce-i permite o autonomie considerabila,sunt alte atuuri ale acestui model de cruiser,prea putin stiut la noi.Productia acestora a avut loc intre 2001-2006. Specificatii tehnice: Model Beta Euro / Jonathan 350 An de fabricatie 2001-2006 Tip Cruiser /custom /classic Motor si transmisie Capacitate cilindrica 349,00 cmc (21,30 inchi cubici) Tipul motorului 1 cilindru – 4 timpi Alezaj x cursa 79,0 x 71,2 mm (3,1 x 2,8 inchi) Alimentare Carburator, Mikuni BST 33 Valve / cilindru 4 Control combustibil SOHC Sistem de racire Aer Cutie de viteze 6 trepte Ambreiaj Multi-disc umed Dimensiuni Greutate 138,0 kg (304,2 pounds) Inaltimea scaunului 740 mm (29,1 inchi) (daca este reglabil, este inaltimea cea mai mica) Lungime 2,170 mm (85,4 inchi) Latime 1,100 mm (43,3 inchi) Garda la sol 240 mm (9,4 inchi) Ampatament 1,470 mm (57,9 inchi) Sasiu si dimensiuni Tip sasiu otel Suspensie fata Furca hidraulica Cursa suspensiei fata 120 mm (4,7 inchi) Suspensie spate monosoc Cursa suspensiei spate 100 mm (3,9 inchi) Dimensiuni cauciuc fata 120/80-16 Dimensiuni cauciuc spate 140/90-15 Frana fata Disc simplu Diametrul franei fata 300 mm (11,8 inchi) Frana spate Disc simplu Diametrul franei spate 220 mm (8,7 inchi) Alte date tehnice Capacitate rezervor 19,00 litri (5,02 galoane) Rezerva combustibil 4,00 litri (1,06 galoane) Detin in familie modelul Euro 350,pe care il foloseste nevasta-mea de aproape 7 ani si 23.000 de km,fara probleme.Am schimbat un rand de placute de frana si un kit de lant.Am demontat scaritele si saua pasagerului,pe locul seii pasagerului montant un top case Givi de 34 l.Am preferat sa renunt la "desagile" laterale cu suportii aferenti cu care acesta a venit standard din fabrica,din motive de estetica. Asa arata Beta la cumparare in iulie 2013,la 15.212 km: Salutare, Bun, fiind in cautarea unui cruiser micut pentru o domnisoara si vazand modelul am dat fuga fuga sa vad daca nu cumva e de vanzare ... Nu am reusit sa inteleg daca... e scos la vanzare sau daca e doar o prezentare a agregatului. Cele bune, Alex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 3, 2019 Autor Share Postat Decembrie 3, 2019 Salut Alex. Nu e de vanzare,e doar topicul legat de acest model. Aici ai unul de vanzare,dar e in Italia.: https://www.subito.it/moto-e-scooter/beta-euro-350-vicenza-320403047.htm La cel din anunt,toba nu e originala,spatarul seii spate si farul la fel nu sunt originale. Linkuri cu manualele modelului: Owner manual: https://ufile.io/63qgidar Catalogue spare parts: https://ufile.io/vs50mczn Workshop manual Suzuki DR 350: https://ufile.io/ag9c3bdu Aici e un link cu specificatiile modelului Beta Jonathan 350: https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Beta/beta_jonathan_cruiser_350.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat Decembrie 3, 2019 Share Postat Decembrie 3, 2019 Acum 23 minute, Christian 1 a spus: Salut Alex. Nu e de vanzare,e doar topicul legat de acest model. Aici ai unul de vanzare,dar e in Italia.: https://www.subito.it/moto-e-scooter/beta-euro-350-vicenza-320403047.htm La cel din anunt,toba nu e originala,spatarul seii spate si farul la fel nu sunt originale. Linkuri cu manualele modelului: Owner manual: https://ufile.io/63qgidar Catalogue spare parts: https://ufile.io/vs50mczn Workshop manual Suzuki DR 350: https://ufile.io/ag9c3bdu Aici e un link cu specificatiile modelului Beta Jonathan 350: https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Beta/beta_jonathan_cruiser_350.htm Multumesc frumos de informatii Cristian. Il astept iarna asta poate poate. Domnisoara subtire... scunda... ea vrea cruiser ... eu trebuie sa ma supun cumva. Betuta asta era o solutie buna. Cele bune, Alex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 3, 2019 Autor Share Postat Decembrie 3, 2019 Este o solutie. Ca idee,sotia mea are 1,54 m. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s_cristi Postat Decembrie 3, 2019 Share Postat Decembrie 3, 2019 (editat) Salutare! Ca proaspăt posesor (atât de permis categ A cât și ca Beta-zoid) pot să spun că sunt foarte încântat. Am căutat un moto pentru naveta serviciu în oraș dar cu care să pot face și ceva ieșiri mai lungi. Consumul și comfortul aferent sunt printre atuurile deja enumerate de Christian. Nu m-am confesat până acum - să vă spun că am facut și ceva kilometri buni de drum forestier cu ea -, pentru că nu am vrut să vă dați seama cât de idiot pot fi câteodată. În rest, am fost cu ea pe Transfăgărășan, la Păltiniș. Nu a tușit nici nu pasager Later Edit: s-a dat cineva și cu Jonathan, poate expune o părere despre diferențele dintre ele? P.S. : nu vă băgaț' pe Beta aia roșie că e a mea! sper... Editat Decembrie 3, 2019 de s_cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 3, 2019 Autor Share Postat Decembrie 3, 2019 Daca stiam,nu postam linkul cu cea rosie. O sa fie bataie pe ea... Trebuie sa recunosc ca,la mers normal,nevasta-mea a stabilit un record(pot sa-i spun asa):701 km parcursi cu 18,2 l de benzina. Atat a bagat ca sa faca iar plinul,cand am fost intr-o tura in Grecia.Adica un consum de 2,6 l/100 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Decembrie 5, 2019 Share Postat Decembrie 5, 2019 Confirm si eu fiabilitatea motorului si nu numai avand in dotare un M4 si un Alp4.0! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 5, 2019 Autor Share Postat Decembrie 5, 2019 Pentru piese oem,se poate apela la Orestte de la firma Sprintmotors: http://sprintmotors.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Ianuarie 6, 2020 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2020 La 05.12.2019 la 9:03, emilvef a spus: Confirm si eu fiabilitatea motorului si nu numai avand in dotare un M4 si un Alp 4.0! Un M4 la vanzare: https://www.olx.ro/oferta/beta-m4-motard-supermoto-cross-motor-suzuki-IDdbc1Z.html#4fea171807 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Februarie 1, 2020 Share Postat Februarie 1, 2020 Vanzator neserios! In anunt sunt 2 mobre diferite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 2, 2020 Autor Share Postat Februarie 2, 2020 Acum 14 ore, emilvef a spus: Vanzator neserios! In anunt sunt 2 mobre diferite... Am vazut si eu ieri.Poze puse de la doua Beta M4,dintre care doar una e a lui!Aia uda. I-am scris in privat,spunandu-i cat de "serios" este.Un samsar nenorocit... Azi vad ca anuntul e dezacticat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Februarie 3, 2020 Share Postat Februarie 3, 2020 A expirat dar a fost reactivat cu aceleasi poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 3, 2020 Autor Share Postat Februarie 3, 2020 Acum am vazut si eu. Oricum,sfatul meu e sa nu cumparati motociclete ude,apa ascunde defectele estetice ale elementelor de caroserie vopsite si nu numai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djebelu' Postat Februarie 6, 2020 Share Postat Februarie 6, 2020 Doar un alt tapar nenorocit. Asa e,evitati sa mergeti sa vizualizati in vederea cumpararii,motociclete/masini ude in pozele puse la anuntul de vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s_cristi Postat Aprilie 11, 2020 Share Postat Aprilie 11, 2020 Cam așa ar arăta Beta fara parbriz și fără masca far, cafe racer adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Aprilie 11, 2020 Autor Share Postat Aprilie 11, 2020 (editat) Si fara aripa spate , asa: Nu prea are aspect de caferacer... Editat Aprilie 11, 2020 de Christian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s_cristi Postat Aprilie 11, 2020 Share Postat Aprilie 11, 2020 (editat) Chiar îmi place cum arată fără aripa de pe spate. Se poate merge și fără bara de inox din spate, sau ea ține cadrul sus? Am adaugat niște lumini: - pe față 2 mini "proiectoare" - pe spate o bandă led cu frână și semnalizări Pe spate nu prea sunt mulțumit dar poate mai lucrez la chestia aia pe viitor, sau comand una mai puternică. A,da... va trebui să pun parbrizul la loc dacă reușesc să-l polishez sau dau și "coarnele" jos și gata. Editat Aprilie 11, 2020 de s_cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Aprilie 11, 2020 Autor Share Postat Aprilie 11, 2020 (editat) Da,acea bara e doar pentru manevrare.Daca te uiti vei vedea ca,cadrul spate are inchise tevile prin acel suport transversal sudat intre ele,in care intra yala seii. Editat Februarie 21 de Kristian K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Aprilie 23, 2020 Autor Share Postat Aprilie 23, 2020 Mno,am schimbat parbrizul vechi cu altul identic,datorita uzurii si crapaturilor din ultimii 6 ani.Dup-aia am montat un db killer la toba,caci era cam zgomotoasa problema. Multumesc si pe aceasta cale user-ului @GoodKat pentru toba ce mi-a dat-o in urma cu vreo 4 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Aprilie 23, 2020 Share Postat Aprilie 23, 2020 @Christian 1 sa stii ca ma intrebam la ce ai folosit-o daca ai si un filmulet sa vedem cum se aude cu db killer, ar fi perfect. Sa o folosesti sanatos in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Aprilie 23, 2020 Autor Share Postat Aprilie 23, 2020 Nu am,dar promit ca voi face unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 18, 2020 Autor Share Postat Iunie 18, 2020 Mno,o Beta Euro 350 la vanzare in acest moment: https://www.olx.ro/oferta/motocicleta-beta-IDdHue9.html#5e130153a7 La 03.12.2019 la 14:25, Alexandru Boros a spus: Multumesc frumos de informatii Cristian. Il astept iarna asta poate poate. Domnisoara subtire... scunda... ea vrea cruiser ... eu trebuie sa ma supun cumva. Betuta asta era o solutie buna. Cele bune, Alex. Acuma e momentul sa cumperi una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.