Jump to content

Christian 1

Super Membru
  • Content Count

    14,665
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

2 Followers

About Christian 1

  • Rank
    A nonconformist basic underachiever lost...

Contact Methods

  • Website URL
    -
  • Yahoo
    cristianstrt@gmail.com
  • Skype
    tazzyro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Klujenburg , Transilvania
  • Carnet moto din
    19.08.1990
  • Motocicleta
    VAN125VAN*MULHACEN 659*DR125*T80*EURO350
  • Numar Moto
    RVW - 69 - TZY - 76:89 -CJ- 15 - PNO
  • Club
    Ciumega&ciuperca Star MCJ

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CARPATI 69-'73,MOBRA 50 HOINAR-'88,MZ 250 ETZ-'90,DAELIM VT 125-'96,YAMAHA TRAILWAY 125-'00,YAMAHA XG 250 TRICKER-'05,APRILIA PEGASO GA 650-'94,BETA EURO 350-'02,APRILIA PEGASO 660 FUN-'08,HONDA CX 500 E SPORTS-'84,HONDA NX 250 AX-1-'93,APRILIA SHIVER 750 SL-'08,SUZUKI DR 200 SE DJEBEL-'00,SUZUKI DR 125 SE-'02,YAMAHA TOWNMATE T80-'89,DERBI MULHACEN 659-'06 si SUZUKI RV 125 VAN VAN-'16!
  • Interests
    Motoru', metalu', uzufructu',muntele, tigarile f.f. si de foi & bericile multe!!!

Recent Profile Visitors

4,849 profile views
  1. Io nu stiu,ca n-am nimik pe motorina... Pana si bricheta i pe benzina.
  2. Are curent de pornire inca bun. La Subaru am 14,5-14,6 V. Cred ca trebuie sa schimb aproape toate releele de incarcare si alternatorul masinii,ca-s cak. Fiecare model al oricarei marci are un consum specific,consum care se recupereaza diferit la incarcarea bateriei. Cu asta ma retrag din polemica,caci n-are rost sa mai continui. Ma duc sa caut relee bune...
  3. Mno,e vremea bericilor... Voi ce beti?
  4. Mihai,valorile astea de 14,7 V le-am masurat in perioada verii,nu acum.Azi am masurat valorile celor pe carburator dupa 14-15 minute de mers,deci cu motor destul de cald,nu imediat dupa pornire.D-aia aveau valorile mai sus scrise,identice cu cele din perioada caldurii naturale a vremii.
  5. Cum poti sa aberezi ca,FABRICI de motociclete ar fi pus relee "electronice" defecte?Japoneze,italiene,spaniole.Stiu ca incarcarea se masoara cu motorul cald si toti consumatorii im uz,nu-s venit cu pluta. Apropos,daca statorul meu are 27 de V nu 70 de V,inseamna ca E DEFECT? Io stiu becule,si daca Suzuki Van Van fabricat in 2016 e asa la incarcare cu 14,7 V,e clar,e defect...noroc ca inca e in garantie. +1!
  6. Ok,iar la celelalte ce au 14,7 V la max,adica la Suzuki si Derbi,nu-s ok? Retrospectiv,mi-am adus aminte ca si la Aprilia Shiver 750,tot injectie,aveam la max tot 14,7 V...
  7. Am fost pana la garaj sa pornesc si motocicletele pe carburator sa masor incarcarea:Beta Euro 350 are max 14,3 V,Suzuki DR 125 are max 14,4 V,iat Yamaha T80 Townmate care are instalatia pe 6 V are 7,1 V max.
  8. Ok @yglos,nu iau de bun nimic din ce relee de incarcare au pus producatorii aia.Cu alte cuvinte toti aia = prosti,eu = destept,ca vreau doar max 14,4 V! Bun.Unde gasesc alte relee de incarcare compatibile pentru ele sa incarce max 14,4 V?
  9. Un pic mi-e greu,c-am mancat ciorba de burta cu smantana si ardei iuti.
  10. Nu contest vechimea si cunostiintele tale in domeniu,dar cand pe modelele unor marci pe care eu am pus multimetrul sa verific nivelul de incarcare a releului de incarcare(pus de fabrica),adica Suzuki,Honda,Aprilia,Derbi si Yamaha(am detinut si detin modele ale acestor branduri), oarece grup de ingineri au stabilit ca max 14,7 V e ok,ii cred pe aia ca-i asa,nu pe tine. Cu scuzele de rigoare.
  11. Razi tu razi,daa' nu-i rasul tau. La 3 motociclete din 5 pe care le am,in perioada cand nu se circula cu ele,garniturile motorului se umezesc si apar chiar mici prelingeri.Cum le-am dat cheie si se circula cu ele,garniturile isi recapata proprietatile,una dintre ele este etansarea.E un fenomen ce-l observ de foarte multi ani la multe branduri cunoscute. Asa ca,trage tu concluzia.
×
×
  • Create New...