Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


Christian 1

Super Membru
  • Content Count

    13,825
  • Joined

  • Last visited

About Christian 1

Contact Methods

  • Website URL
    -
  • Yahoo
    cristianstrt@gmail.com
  • Skype
    tazzyro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Klujenburg , Transilvania
  • Carnet moto din
    19.08.1990
  • Motocicleta
    T 80*DR 125*DR 200*EURO 350*MULHACEN 659
  • Numar Moto
    TZY-69:76:89:90-CJ-15-PNO
  • Club
    Ciuperca Star MCJ

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CARPATI 69-'73,MOBRA 50 HOINAR-'88,MZ 250 ETZ-'90,DAELIM VT 125-'96,YAMAHA TRAILWAY 125-'00,YAMAHA XG 250 TRICKER-'05,APRILIA PEGASO GA 650-'94,BETA EURO 350-'02,APRILIA PEGASO 660 FUN-'08,HONDA CX 500 E SPORTS-'84,HONDA NX 250 AX-1-'93,APRILIA SHIVER 750 SL-'08,SUZUKI DR 200 SE DJEBEL-'00,SUZUKI DR 125 SE-'02,YAMAHA TOWNMATE T80-'89 si DERBI MULHACEN 659-'06!
  • Interests
    Motoru', metalu', uzufructu',muntele, tigarile f.f. si de foi & bericile multe!!!

Recent Profile Visitors

4,334 profile views
  1. Io,daa' mi-o cazut in halba de bere...
  2. Ce-as mai cumpara inca unul de la tine,daa' efectiv nu am loc sa-l montez,nici daca il desfac pe elemente...
  3. Cred ca o sa-l tina pana se strica sau se gata acumulatorii.
  4. Io tocmai iegzecut o berica si o tigare de foi,asezonat cu oarece Slipknot.
  5. 'mneata bajatii! Cafeiu-i in desfasurare. Sa traiasca!
  6. Cand imi vine un translap la revizie generala,imi vine sa-mi iau liber toata ziua... Iar Pegaso-urile n-au avut doar Rotax 652 si 655 la monocilindre ci si XT660 de la Yamaha cel de pe XTX,R,Z-Tenere si MT03. Boxer?Alta liga. Apropo,pe Aprilia Shver,motorul 2 in V e Rotax.
  7. Adevarat,este cat se poate de subiectiva. Am calarit Translap de 600 si 700,doar datorita faptului ca proprietarii erau de 1,70 si 1,72 m inaltime,deci un pic peste inaltimea mea.Dpmdv,este o diferenta de "tonaj",Translapurile fiind cu 25-30 de kg mai grele decat Pegaso-urile(deci vacuta,nu vaca!),ceea ce pentru mine e prea mult.Pozitia pe sa la Translapuri e mai departe de ghidon decat la Pegaso-uri cu 3-4 cm ceea ce iar pentru mine nu e ok,iar de liniaritatea motorului in V nu mai discut,nu-mi place defel(e motivul pentru care am vandut Aprilia Shiver 750).Translapul de 700,coborat la maximum ca sa pot eu ajunge si avand roata fata pe 19,nu pe 21 ca si la 650 si 600,o coboara la sol ca si garda,ca pe un SS aproape.Cat priveste la schimbarea celor 4 bujii de Translap,pana ajungi la prima bujie,cea de "dupe" radiatorul de apa,mananci o paine la cate tre' sa dai jos de pe mobra.... Vorba aia,one cilinder-one problem,two cilinders-honda... Astea din propria calareala/experienta,nu "dupe" net.
  8. Dar tu ai mers cu vreun model de Pegaso,indiferent de generatie?Daca da,ai vazut diferentele dintre Translap si Pegaso.
  9. Am 1,67 m inaltime si m-am urcat pe un Deauville al unui prieten,in intentia de a face o tura. Am ajuns doar cu un picior jos si am renuntat.
  10. 'mneata bajatii! Azi incepem cu un cafei,apoi merem la garaj sa pornim DR-urile,ca n-o fo' pornite de anul trecut.
  11. Ce-i aia "lamultean"? Ai prea mult "personal" in avatar...
  12. 'mneata bajatii! Un mare si cald La mai multi ani,florilor ce ne inconjoara! Mn,daca cafeiu' s-o gatat,mere un visichi Jack,o tigare de foi si oarece metal pe fundal. Cu mobra ieri s-o desfasurat o tura. Azi am pornit Townmate-ul dupa 7 luni de sezut.O pornit la a 6 a pedala.Yamahele astia...
  13. Raducule,sanatate maxima,fericire cat incape si un calduros La mai multi ani.
×
×
  • Create New...