Jump to content

GoodKat

Super Membru
  • Content Count

    7,627
  • Joined

  • Last visited

About GoodKat

  • Rank
    Modelator

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.google.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Downtown
  • Carnet moto din
    22.11.2010
  • Motocicleta
    N-am
  • Numar Moto
    Primu'
  • Club
    Bellagio

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CB 500, Sv650s

Recent Profile Visitors

3,705 profile views
  1. Daca nu ma insel, asa din memorie: Renault 1.4 mpi, 1.5 dci, Astra G 1.8 etc si multe altele. Pana si unele modele care au distributia pe lant au pompa antrenata de lantul de distributie.
  2. Hai ca-ti zic eu cum se face. Dai 1000 de lei, schimbi distributia si apoi mai vezi tu peste 5 ani. Cureaua de distributie nu se rupe intotdeauna de la uzura ei naturala cat de la uzura provocata de pompa de apa (asta daca la modelul asta pompa de apa este angrenata de cureaua de distributie). Chiar daca pompa de apa nu este angrenata de cureaua de distributie, au trecut deja 10 ani peste ea, cred ca este timpul sa o schimbi, nu te uita la cei 1000 de lei. Valoreaza mult mai mult sa mergi linistit si in siguranta. Iar daca schimbi, nu schimba doar cureaua...schimba rolele de ghidaj, intinzatoare, pompa de apa, curea.
  3. Eu nu vreau sa iti scad moralul, insa iti povestesc din experienta mea cu cei de la judecatoria Sector 4 iar ulterior cu cei de la Tribunalul Bucuresti, intr-o speta in care am contestat un PV al Jandarmeriei - practic am luat o amenda gratuita si mi s-au pus in carca niste nasoale pentru simplul fapt ca am trecut printr-o zona unde m-au legitimat niste jandarmi. Aia a fost exprimarea juristului de la Jandarmerie iar judecatorul mi-a pus in sarcina sa demonstrez ca nu este cum zice juristul - care povestea cu lux de amananunte ce am facut eu (harneala proasta, de parca el era prezent in spatele meu). Nu l-a pus pe jurist sa demonstreze ceea ce a scris el in intampinari. Tu nu o sa te judeci cu jandarmul care te-a amendat ci cu institutia, care cel mai probabil va trimite niste intampinari de vei simti un reflex de a te inchina cand le vei citi. Chiar te rog sa ne tii la curent cu stadiul procesual si cu decizia instantei. Sper ca la tine sa fie o speta mai simpla decat la mine. P.S. o alta persoana a primit aceeasi amenda (eram cu acea persoana in momentul amendarii) iar instanta i-a anulat pv-ul ei dar pe al meu l-a mentinut. Deci aceeasi speta, identica in proportie de 99,99% (doar numele difera) - doua decizii diferite. Noaptea mintii, nu?
  4. In sistemul juridic romanesc asta exista doar in teorie si in manuale. Poti sa te bucuri de prezumtia de nevinovatie cand te uiti la filmele amerecane. Eu nu zic ca nu ai sorti de izbanda, insa pregateste-te sa te lupti cu morile de vant. Eu si cu martori pe bune am pierdut un proces cu jandarmeria. Daca organu' zice, in ochii instantei este cum zice organu'. Organu' nu trebuie sa aduca dovezi in sprijinul celor mentionate in PV. ...judecatori de cacao si legislatie la fel.
  5. Daca nu ai martori, sa te rogi sa gasesti un judecator de treaba. Altfel spus, Jandarmeria se bucura de prezumtia de incredere acordata de catre Statul Roman unui organ aflat in exercitiul functiunii. Se traduce prin simplul fapt ca tu, cel amendat, TREBUIE sa dovedesti ca nu este cum a scris jandarmul in PV pentru a avea sanse de castig.
  6. De trecut au trecut, important este ca fac treaba calumea cam toti aia cu ochii oblici si cu sabia la brau. La fel de bine putem sa zicem CA CAND Indian, Harley, Henderson si altii faceau motociclete, japonejii se scremeau la bobu' de orez, nestiind ce este ala un segment.
  7. Kawasaky e una, Kawasaki e alta. E bine totusi ca Uonda are experienta in segmenti, masinile de tuns iarba trebuie sa functioneze si ele.
  8. Cand aud expresii din astea imi dau seama cat de bine prind cliseele la oameni.
  9. Nu exista asa ceva. Kilometrajele motocicletelor din Romania, in mare, sunt exact echivalentul kilometrajelor masinilor aduse din Germania, "conduse de un batranel la piata si la biserica". In bord au 100,000 iar pe motor 800,000. Daca te uiti pe OLX, nu conteaza ca e motocicleta din 2000 sau ca e din 2014, aproape toate au 30,000 km. Imi aduc aminte de un caz amuzant / trist in acelasi timp, nu mai tin minte daca l-am vazut aici pe forum sau pe facebook. Era o Yamaha MT 07 destul de noua, adusa din Anglia si vanduta in Romania la un pret foarte mic pentru ca avea 100,000 de km sau mai bine, kilometri facuti in 2 ani. Era motocicleta de curierat deci kilometrajul mare era explicabil. S-a vandut trotineta aici iar la o luna distanta a reaparut la vanzare cu foarte putini kilometri...nu mai tin minte exact, dar undeva in sfera 20-30,000 km. La Virago precum la toate motoarele din era respectiva ii deconectai cablul de vitezometru fie din melc fie din bord si mergeai fara sa inregistrezi kilometri, asta daca nu stiai sa desfaci kilometrajul si sa ii reglezi manual rotitele. Eu am dat INAINTE un kilometraj de motocicleta la valoarea reala pentru un prieten. Cum am aflat valoarea reala? Pai am luat legatura cu proprietarul initial care a vandut-o unui intermediar. Intre intermediar si amicul meu, motocicleta a pierdut 20,000 km. Nu l-a interesat aspectul kilometrilor pentru ca motoreta mergea si arata foarte bine. Dar ca idee...la romani conteaza kilometrajul si vopseaua, nu cum merge agregatul. Asa ca, sfatul meu, ia o motocicleta care tehnic se prezinta de la bine in sus. Kilometrajul din bord este mai mult o poveste. Nu stiu daca te-am lamurit cu explicatia de mai sus, dar din pacate cam asa se prezinta lucrurile, cel putin la noi.
  10. Daca o iei pentru A1 si gasesti una in stare BUNA este in regula. Daca ai permis A2 sau A, cauta-ti ceva mai mare.
  11. Pai unele sunt in V si unele sunt in linie, nu? Glumesc, asta ar fi prima diferenta, sa zicem asa. Motoarele in V sunt nitel mai complexe din punct de vedere al numarului de piese. De obicei anumite piese se dubleaza: ai doua lanturi de distributie (cate unul pentru fiecare cilindru), doua intinzatoare, numar dublu de patine. La multe cruisere, cilindrul din spate are o racire deficitara, ceea ce poate duce la o uzura prematura a lui. Pe de alta parte, un cruiser cu motor in linie suna ca o tigaie de obicei, daca nu are un motor gandit sa sune "bine" (precum este motorul de la MT07 care suna a motor in V desi este motor 2 in linie, dar intram deja in alte aspecte tehnice) -> in cazul de fata ai avea cam o singura varianta de cruiser cu motor in linie care sa sune decent: Triumph cu ale sale modele. Mai vad niste "chioparisti" prin oras de imi vine sa arunc cu borduri dupa ei. Au niste tigai de mobre cu tevi goale numite pompos - evacuari - care suna ca un rahat si in accelerare iar in decelerare suna ca o diaree cu basini. Deci, daca planuiesti sa iti iei un cruiser, ia-ti ceva cu motor V2 sau un Triumph si nu ii pune tevi goale pe post de evacuari. Edit: si mai sunt si motoarele V transversal (Moto Guzzi) -> asta doar daca vrei sa-ti iei ceva mai nou care sa fie si fiabile si mai speciale. Da vezi ca dupa e bai mare. Nu o sa te mai salute nici aia cu Harli si nici aia cu japoneze.
  12. L-am dus la un nene care se ocupa de operatiunile astea, nu avea insa honuitor pe dimensiunea cilindrului meu. Daca prin grad masurabil la TDC te referi la umarul lasat de piston in camasa cilindrului, nu, nu are deloc. Kilometrajul cilindrului este mic, se mai vad usoare urme de honuire pe el la o privire atenta. Nu costa o avere, un piston si o camasa costa 50-60 de euro, piese aftermarket decente, nu vorbesc de chinezarii. Pistonul la fel, este intact, fara urme pe fusta. Este foarte simplu sa dau banii si sa imi iau un piston + cilindru nou dar nu vreau sa fac asta momentan (a nu se intelege ca exclud varianta asta, ci pur si simplu vreau sa experimentez). Este un motor in 2t pana la urma, 10 minute sa schimb pistonul si cilindrul in cazul in care lucrurile nu merg bine. In cazul in care as honui cilindrul as schimba segmentii cu segmenti de cota 0. Cat tine, tine. Cum am zis, are mai mult rol de experiment toata chestia asta.
  13. Foarte tare ceea ce faci! Asteptam rezultatele testelor!
  14. Nu se mai vad urmele de honuire, are cam 12.000 km cilindrul original. La asta ma refeream si eu, la ce face nenea ala din video. Citind forumuri straine, am vazut ca unii faceau honuirea manual cu o banda de smirghel, dar mi se pare cam neprofesionala solutia. Asta cu bormasina si dispozitivul de honuit mi se pare simpla si buna. Daca nu ai doua maini stangi nu vad cum ai putea strica ceva. E posibil sa incerc metoda in house, daca nu imi iese, aia este, mare paguba nu fac si am invatat ceva. Daca imi iese, am invatat ceva si am salvat si banii de un cilindru nou.
×
×
  • Create New...