Jump to content

GoodKat

Super Membru
  • Content Count

    8,482
  • Joined

  • Last visited

About GoodKat

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.google.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Downtown
  • Carnet moto din
    22.11.2010
  • Motocicleta
    N-am
  • Numar Moto
    Primu'
  • Club
    Bellagio

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CB 500, Sv650s

Recent Profile Visitors

4,975 profile views
  1. Motor de SV1000, deci problemele de la SV1000, oricare or fi alea. In rest piese de calitate. O sa ai probleme sa gasesti carenaje si alte cele, dar per total este un pachet mai reusit decat SV1000, avand suspensie si frane mai performante.
  2. Nu merg la sala, dar imi permite corpul sa fac asta. Nu sunt un om gigant nici pe departe dar nici mititel nu sunt, iar SV-ul este o motoreta chiar usoara. Daca se inclina motorul cu tine pe loc si nu ai pus piciorul jos, inseamna ca lipseste o dioda undeva. Din acelasi registru cu aia de se opresc la semafor si uita sa puna picioarele jos sau ca cei ce se dau jos de pe moto si uita sa puna cricul. E de la sine inteles ca nu oricine poate tine trocariciul, dar ca idee. Daca nu poti sa il tii mai bine ii dai drumul, altfel ai sansa sa faci un drum pe la urge
  3. Salut! Multumesc! 1. Diametrul exterior al galeriilor este cat diametrul interior al porturilor de evacuare. Este apropiata ca dimensiuni de evacuarea standard, atat ca diametru cat si ca lungime, cu diferenta ca toba finala este de tip free-flow dar voi folosi un DB killer pentru backpressure cat si pentru a amortiza sunetul. De altfel, planuiesc sa fac si un con pe care sa il montez intre galerii si toba finala, dar acolo vreu sa fac niste calcule / simulari. Momentan am filtrul de aer si cutia filtrului de aer standard, voi vedea cum se comporta mai intai, iar apoi voi trece la un filt
  4. Este o iluzie. Dimensiunile sunt apropiate de cele standard, doar ca schimbatorul standard era direct pe ax si iesea mai spre fata motocicletei.
  5. Multe s-au mai intamplat, putine am mai postat. Sa rezum in cateva cuvinte, am luat niste scarite Tarozzi pentru troaca, am facut un set de suporti de scarite la CNC, dar nu sunt 100% multumit de ei, asa ca voi veni cu un design nou, mai bine gandit pentru nevoile mele. Buuuun...in seara asta am facut o prelungire pentru axul schimbatorului de viteze. Schimbatorul standard taiat si pastrata doar partea canelata, o bucata de teava taiata pe lungime, o bucata de ax schimbator de la un GS500 si am facut piesa. La ax am cuplat un brat schimbator de la un GSXR.
  6. Am avut SV650, o tin lejer in orice pozitie si inclinare.
  7. Printre putinii oameni competenti, daca nu chiar singurul in materie de Hayabusa, care te poate lamuri, este @TNG. Restul sunt povesti de adormit copiii. Incearca sa iei legatura cu dansul. Ce ai putea sa verifici tu: cuplajul elastic de la roata spate, joc pinion fata si lant.
  8. Acum imi aduc aminte, prima mea motocicleta, un CB500 facea fix la fel, tot la plecarea de pe loc. Mie mi se parea ca vine de la capacul din stanga al motorului. Am incercat atunci sa aflu de la ce este, dar nu mi-am batut capul foarte tare. Mi-au zis mai multi oameni "Este normal" desi mie nu mi se parea. Am lasat-o asa.
  9. Salutare! Am nevoie de un ax schimbator de Suzuki. Nu conteaza de la ce model este in principiu, ma intereseaza partea canelata sa fie in stare buna. Daca ai si vrei sa vinzi / dai pe bere / blesteme la dusmani, da-mi de stire. Contact aici pe topic sau mesaj privat. Verific zilnic forumul.
  10. Eu am folosit pulverizatoare de geam cu motorina fara probleme, mult timp. Cu benzina nu am incercat. Parca as lua si eu ceva dedicat. Urmaresc!
  11. Ajung cu toata talpa pe R1250 GS. Na, mai si ceva!
  12. Diferenta mare este ca la Virago 250 trebuie sa te joci in cutie si nu poti accelera brusc asa cum faci cu BMW-ul, fapt care poate fi salvator. Dar aici nu era vorba nici de Virago nici de BMW, pare un Kawasaki ER 6N de generatie mai noua, o motoreta decenta cu o putere decenta. Nu avem de unde sa stim cum s-a intamplat exact nici daca vedem filmarea. Nu stim daca la mijloc a fost vorba de o secunda de neatentie sau o apreciere gresita a traseului. Bunicii mei stau la distanta relativ mica de Lepsa, cam 60 de km. Vara trecuta am dat cateva ture pe Lepsa cu conserva din dotare. Per
×
×
  • Create New...