Jump to content

GoodKat

Super Membru
  • Content Count

    7,488
  • Joined

  • Last visited

About GoodKat

  • Rank
    Modelator

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.google.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Downtown
  • Carnet moto din
    22.11.2010
  • Motocicleta
    N-am
  • Numar Moto
    Primu'
  • Club
    Bellagio

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CB 500, Sv650s

Recent Profile Visitors

3,561 profile views
  1. Si eu m-am intrebat asta, pana si pe FB informatiile sunt putine. Nimeni nu zice nimic. Probabil au primit directiva toti cei care au fost acolo. Eu ma asteptam sa vad la stiri ceva, dar aparent informatia nu a ajuns decat pe forum, cel mult. O fi bine / o fi rau, nu stiu. Dar faptul ca este o batista pe tambal in curs de asezare, ma duce cu gandul la ceva nereguli care ar fi bine sa nu ajunga prin presa.
  2. Boss, aia de la RAR habar nu au pe ce planeta traiesc. Daca motoreta este inmatriculata in Ro, nu mai ai treaba cu RAR. Daca nu este inmatriculata inca, o modifici si te prezinti cu ea la RAR modificata, "Asa ai luat-o." Sunt multi care modifica moto si aleg calea asta. Si daca ai o singura sa, nu te bazaie nimeni. Vad zilnic niste cazane de "ciopare" care nu respecta nici o regula de bun gust, nu mai vorbesc de reguli RAR. Deci taie fara grija.
  3. Calmati-va sfarcurile, si reveniti la subiect. @caracterincompatibil, pana acum nu ai nici un contact cu asiguratorul, nici o opinie, nimic, nimic? Chiar sunt curios de cum va decurge dosarul.
  4. Situatia este relativ clara si este putin relevant in cazul de fata de unde a venit @caracterincompatibil. De ce este clara? Pentru simplul fapt ca erau in stationare si el si tirul, accidentul producandu-se ulterior. Accidentul nu s-a produs cand vehiculele erau in miscare - pe principiul s-a bagat prost si nu i-a dat prioritate tirului. Nu, erau amandoi stationati, cel cu tirul a crezut ca e liber in fata (nu avem de unde sa stim daca avea sau nu oglinda pentru a vedea ce este in fata lui, poate avea dar a ignorat-o cu brio) iar cand a plecat a vrut sa plece cu tot cu scuter. Era acelasi deznodamant daca @caracterincompatibil venea de pe o straduta din lateral / dreapta si se baga in coloana cand coloana era oprita. Tirul pleca cu tot cu scuter. Vina legala este 100% a conducatorului de TIR. De ce? Ca nu s-a uitat ce are in fata. Conducatorul de tir putea fi mai precaut (la fel cum se arunca cu precautia in scuterist. Putea astepta 2-3 secunde sa plece tot puhoiul din fata lui si apoi sa plece si el, nu?. Este irelevant daca avea sau nu oglinda. Daca nu are, sa ceara de la firma sau sa isi cumpere iar daca avea, inseamna ca l-a durut in shtoi de ce este in fata, a mers la "ghici". Vina morala poate fi a lui @caracterincompatibil si asta doar fata de el, doar pentru faptul ca putea fi mai prevazator dar si asta este discutabil. Inca odata, luati cazul in care intra in coloana de pe o straduta laterala / din dreapta. Faptul ca el a venit din spate pe dreapta este irelevant in cazul de fata. La fel de bine, daca venea pe stanga era sansa ca TIR-istul sa isi caute tigarile in torpedo si tot nu il vedea. Inca odata, luati cazul in care intra in coloana de pe o straduta laterala. Faptul ca el a venit din spate pe dreapta este irelevant. La fel de bine, daca venea pe stanga era sansa ca TIR-istul sa isi caute tigarile in torpedo si tot nu il vedea. L-a lovit din spate, aia este, sanatate si virtute.
  5. Un prieten a alimentat din Alexandria, a scos pistolul din rezervor si contorul inca numara bani (putini ce-i drept, vo 10-20 de bani) pana cand a vazut cel de la statie si i-a spus ca se mai intampla. Ideea este asa...spui ca 10-20 de bani este un nimic. Inmulteste asta cu 500 - 1000 de masini pe zi x 30 de zile x 12 luni si vezi ce profit baga oamenii aia.
  6. Deci in concluzie inginerii si aia care au creat rezervoarele sunt niste analfabeti si au gresit calculele iar benzinarii sunt niste cinstiti. P.S. Am cunoscut pe cineva care a lucrat la o statie de benzina in Alexandria si imi spunea ca patronul lua din benzina si baga apa in loc. Ca vorba aia, la o cisterna de benzina, ce conteaza 50-100 de litri de apa? Norocul lor cu etanolul.
  7. Cate insertii din astea ai facut? La mine nu a plecat nici una pana acum. Fara caterinca, daca le faci cum trebuie, nu pleaca nicaieri. Ca sa eviti blocarea suruburilor pui o pasta de grafit / cupru pe filete.
  8. Daca pui un lipici de calitate nu va pleca. Ideea este sa pilesti suprafata piulitei ca lipiciul sa poata adera. Eu vad asta ca fiind singura solutie fiabila care nu este carpeala daca este facuta cum trebuie. Ca idee..japonezii au facut la fel la una din trotinetele mele. Insertii filetate de metal la carcasa filtrului de aer...solutia de fabrica.
  9. Daca vrei sa incerci o reparatie ca la carte, cauta niste piulite netede sau hexagonale de prelungire (sunt piulite mai lungi, pe la 2cm lungine) costa sub un leu din Leroy Merlin de ex. Apoi le ajustezi la lungimea / diametrul necesar, majorezi gaurile stricate cat sa intre fest si le bagi in gauri u un lipici puternic. Folosesti suruburile pentru piulite apoi. Am facut cateva reparatii asa si e o varianta mult mai buna decat alte improvizatii. Dureaza o ora cu totul daca e prima oara cand faci asta si nu ai doua maini stangi.
  10. Salut Goodkat !Nu știu sa trimit mesaj în privat , poți sa-mi trimiți tu un mesaj cu numărul tău de telefon? As vrea sa te întreb ceva despre sv 650. Mulțumesc! 

  11. ON topic: personalizarile pe care ti le doresti tu, le poti face lejer daca nu ai doua maini stangi. Mai ales ca exista o piata de piese aftermarket destul de mare, dedicate modelului pe care vrei sa il cumperi. Daca tot insisti pe ideea de "custom" in adevaratul sens al cuvantului, vei iesi destul de scump. Orice piesa facuta de la 0 necesita materiale si abilitati. Deci, alegi tu ce vrei. Raspunsul cel mai bun la intrebarea ta ti-l pot da DOAR cei de la Ace Custom. Ce vrei tu este o chestie relativ simpla dar probabil va costa destuld e mult. Ca se justifica sau nu, asta doar tu vei sti, la momentul in care vei primi o oferta de pret. OFF Topic: daca vrei sa castigi timp in trafic, un scuter de 50 cc este tot ceea ce ai nevoie. Un scuter nou si bun il cumperi cu 1500-2000 euro maxim. 0 km la bord, garantie. Ai consum mic, asigurare mica, intretinere ieftina. Este usor si te poti strecura cu el pe oriunde doresti. Apoi dupa ce iti faci mana in trafic poti sa iti dai seama mai bine de nevoile tale. Spor!
  12. Sa fim on topic: Vreau sa il cumpar, este un moped vechi, in stare decenta pe care vreau sa il restaurez / reconditionez. A avut un singur proprietar in ultimii 30 de ani. Pretul este de cartofi. Deci in principiu ar trebui sa aiba carte de identitate si totul ar fi in regula. Cumva am nevoie si de un inscris de la primaria vanzatorului? - Va trebui sa il inscriu la impozit, pe rolul meu fiscal.
  13. Salutare, S-a mai lovit careva de situatia inmatricularii unui moped / scuter radiat? Pe scurt, scuterul a fost inmatriculat la primarie, proprietarul nu il mai folosea, iar pentru a nu mai plati impozit l-a radiat de la primarie. Acum vrea sa il vanda iar eu vreau sa il cumpar. Ce acte ar trebui sa detina acest scuter pentru a putea fi re-inmatriculat? Multumesc,
  14. Pentru putin man! O sa ma vad cu baietii sa discutam si poate ii mai rezolv si cu alte piese, in functie de disponibilitate.
  15. Pai, Ducati au suflet da se strica des, iar KTM-urile nu au suflet si se strica la fel de des. Unde mai pui ca fiind marca austriaca, cica trebe sa fii fan Adofl Hliter ca sa detii asa ceva. Acu vorbeste invidia din mine. Sa il stapanesti sanatos ca tare misto e.
×
×
  • Create New...