Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


GoodKat

Super Membru
  • Content Count

    7,310
  • Joined

  • Last visited

About GoodKat

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.google.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Downtown
  • Carnet moto din
    22.11.2010
  • Motocicleta
    N-am
  • Numar Moto
    Primu'
  • Club
    Bellagio

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CB 500, Sv650s

Recent Profile Visitors

3,282 profile views
  1. Ba da bre, am dat turul insa am venit chitit sa vad ce e pe partea de custom si sa vad cateva exemplare de serie care ma interesau. Sincer sa fiu nici nu m-am uitat sa vad cine vine sa isi prezinte marfa anul acesta, asa ca pentru mine sa vad Moto Guzzi a fost chiar o surpriza misto avand in vedere ca ma pasioneaza marca asta de ceva vreme. Oamenii prietenosi, au si pornit MGX-ul si V85-ul, m-am urcat pe V85, finisaje foarte misto, pare facut foarte bine. La multe standuri aveau "Nu va urcati pe ele" asa ca am trecut rapid pe acolo. Multe dintre cele expuse le vad si pe strada si sunt modele banale. La Honda aveau Monkey si cu SuperCub care atrageau atentia mai mult (chiar roiau oamenii in jurul lor). M-am bucurat mai mult ca l-am dus si pe tata sa vada motociletele. Nu este pasionat dar ii plac si pana acum nu a fost la un asemenea salon asa ca ma bucuram cand ma intreba cate ceva, pe principiul "Maneta asta ce face?". P.S. Daca aveti drum prin zona lacului Como din Italia, va recomand o vizita si in Mandello del Lario, la fabrica / muzeul Moto Guzzi. Vedeti niste peisaje superbe si aproape 100 de ani de istorie moto. Insa mare atentie cu programul, au parca doua ore pe saptamana (deh, intrare gratuita).
  2. A fost mai bun ca salonul de anul trecut. Din pacate in afara de 2-3 exemplare, partea de custom a fost 0. Standul cel mai ok a fost a celor de la Moto Guzzi (bike hub) si a celor de la BMW. In rest...cam saracie. Moto Guzzi V85TT In rest, in parcare oferta mai mare de motociclete decat ce era inauntru.
  3. Pentru putin. Sa revii cu un update in cazul in care rezolvi ceva.
  4. Deci, nu este treaba autoritatilor ca tu sa fii in regula cu actele. In mod normal, persoana care a pierdut cartea trebuia sa scoata un duplicat dupa acea carte (cel putin asa este la auto / moto, nu stiu cum este la scutere). Hai sa luam scenariul urmator: te duci la ITP, ala cu statia iti face ITP, dar fara carte. Vine un control si vede ca a efectuat 60 de ITP-uri dar doar 59 au carte. Ghici cui i se suspenda dreptul de a mai putea face ITP. Deci omul nu iti face ITP pentru ca isi risca painea / afacerea. Amenda de lipsa ITP nu stiu cat mai este, dar in trecut era 1000 de lei. Acum, tu ai asigurare, dar nu ai ITP. Daca il palesti pe unu si ii strambi tabla sau oasele, asiguratorul tau probabil se va prinde ca tu nu ai ITP valabil. Ghici care asigurator va scoate asta la inaintare si va refuza sa plateasca. Ghici cine va fi dat in judecata pentru recuperarea prejudiciului. P.S. - Daca iese cu oase strambe se implica politia, care pe langa ce se intampla acolo, by default iti dau si tie o amenda. EDIT: nu stiu ce autoritate se ocupa de scutere / documente scutere. Daca se ocupa tot RAR si scuterul nu este ciordeless, poti face o adresa catre RAR, in baza documentelor pe care le ai (talon, asigurare, contract v-c, declaratie notariala etc. sa iti scoata duplicat dupa cartea scuterului. Merita o incercare.
  5. Sa vezi ce il va durea in basca pe politist ca nu ai putut tu sa iti faci ITP pentru ca nu ai cartea. Cartea este responsabilitatea ta, ala de la ITP nu iti poate face in lipsa cartii ITP-ul. Amenda o vei lua cu brio, iar actiunea in instanta tot de tine va fi facuta.
  6. Vand roata spate provenita de pe o Yamaha MT 125 - 2018. Este impecabila (atat cat poate fi o piesa SH), discul si pinionul avand uzura minima. A fost data jos de pe o motocicleta cu 2000 km. Am luat-o pentru un proiect personal dar nu o mai folosesc intrucat am ales o alta ruta. Poate fi folosita pentru supermoto sau orice alt proiect. Se da impreuna cu disc si pinion. Nu am apucat sa curat discul si pinionul dar cumparatorul va primi janta curata. PRET: 500 DE LEI CONTACT: AICI PE TOPIC SAU MESAJ PRIVAT LOCATIE: BUCURESTI
  7. Pai chitanta nu o mai are, a platit ramburs (din cate stiu) la curier acum aproape un an.
  8. Eu personal nu pot face nimic pentru ca nu sunt implicat in treaba asta desi primul instinct cand mi-a zis tata de asta a fost de "Hai peste ei la firma." Asteptam sa vedem ce se intampla cu actiunea asiguratorului. Tupeul alora cred ca vine pe baza de statistica. Tata are permis de vo' 25 de ani si nici un eveniment cauzat de el, si ce au zis: "Lasa ba, asta este mai grijuliu, il ardem!" Ma gandesc acum si la scenariul in care aia nu recunosc nimic, polita aia poate fi facuta de oricine. Sper sa nu degenereze in alte tampenii.
  9. Nu am polita in fata, era un broker individual din cate stiu, cu sediul prin Baneasa. Tatalui meu ii convenea ca dadea un telefon, aia ii stiau datele si ii trimiteau polita prin curier a doua zi. El o lua, o punea in torpedou si aia era. Trecea anul, mai facea una si tot asa. Verificarea o faci foarte simplu: 1. Verifici datele de pe polita, atat ale tale cat si ale autovehiculului. 2. Intri pe siteul celor de la ASF si verifici pe baza seriei de sasiu sau a numarului de inmatriculare daca autovehiculul este asigurat printr-o polita RCA. Uite aici: https://www.aida.info.ro/polite-rca
  10. Mai bine asa decat sa fii bun de plata si sa te tarasti prin procese cu anii. Iti ia 30 de secunde sa faci acea verificare.
  11. Salut! Pe scurt, exista brokeri de asigurari care intocmesc polite RCA false. Se bazeaza ca oamenii nu prea citesc documentul si ei baga banii in buzunar, inmanandu-ti o polita fara acoperire. Tatal meu a cumparat o masina de curand si cand si-a facut asigurare a observat ca tariful era de doua ori mai mic decat la o alta masina pe care o detine, motorizare similara, asigurarea primului autoturism fiind facuta la un alt broker. Intreband brokerul de unde diferenta de pret, acesta i-a cerut asigurarea primei masini sa o examineze intrucat el nu o gasea in sistem. Soc si groaza!... Cand s-a uitat pe polita primului autoturism avea clasa bonus B4 desi el are B8 in realitate. A sunat la asigurator iar asiguratorul a spus ca nu exista acea polita la ei in baza de date. Dupa mai multe cautari, asiguratorul a concluzionat ca este o polita falsa si vor inainta cazul catre cei de la anti-frauda. Aparent era al doilea an cand tatal meu circula cu o polita falsa fara sa isi dea seama. O data l-a oprit si Politia, s-a uitat pe acte si "Buna ziua!". Brokerul i-a spus ca nu este singurul caz si ca sunt foarte multi alti brokeri care fac manarii de genul. Sfat: Beliti ochii ca sa nu beliti belengheru! Dupa ce va faceti o polita RCA, verificati existenta ei si pe siteul ASF.
  12. Nu ma asteptam sa fiu surprins cu tigaia pe 4 roti. Senzatia similara cu cea de pe polei. Dar nu peste tot, ci anumite portiuni de sosea sunt predispuse la asta. Intre cele doua plecari de pe loc cu tigaia si derapajele aferente am avut si o franare mai hotarata si nu a fost surprize.
  13. Am remarcat si eu fenomenul asta ieri. Eram cu conserva si pe segmentul Crangasi - Moghioros am patinat de doua ori la plecarea de pe loc. Logan 1.4, deci mega putere si cuplu cat cuprinde pentru fenomenul asta.
  14. Ba nu stiu prea bine cum e cu dimanometricele astea dar un lucru stiu sigur. La astea ori iei ceva bun ori nu iei. Mai ales daca ai chestii sensibile de strans (e.g. capace de arbori cu came, biele, etc). In rest, la etrieri, discuri etc. folosesc cu incredere dinamometrica cu care m-a inzestrat natura, recte bratul. Pana acum nu am retezat suruburi pe strangere ci doar pe desfacere si alea nestranse de mine. Tot la subiectul strangere la cuplu, exista niste adaptoare care iti indica pe un display ce forta aplici si pot fi cuplate la orice cheie cu cricket. Nu stiu cat de bune sunt, dar lumea le lauda prin strainezia, banuiesc ca si astea vin in mai multe calitati si probabil sunt mai greu de decalibrat decat o dinamometrica clasica. Am intrat prin diverse serviceuri si iti dai seama de calitatea lucrarilor in functie de cum au grija de scule. Daca le vezi intinse pe jos, iesi de acolo. In rest, sanatate si virtute si spor la vanzare. P.S. chiar ar fi misto sa avem un topic legat de dinamometrice si tot ce tine de ele. Intretinere, folosire, calibrare etc.
  15. Salut! Se vinde motocicleta din titlu. Este motocicleta unui bun prieten care nu are cont aici. Motocicleta este in posesia lui din iunie 2014. A fost adusa pe comanda din italia de Motomus. Are 575XX kilometri reali (a luat legatura cu proprietarul din Italia pentru confirmare) in crestere (lenta). Fizic are mici zgarieturi de suprafata / superficiale (codita mostly) insa nimic remarcabil. Are 3 chei din care doua neutilizate. Motocicleta nu a fost scapata niciodata. Kitul de lant este in stare excelenta. Toate schimburile de ulei au fost facute cu Bel Ray EXP 10W40. Au fost efectuale de Cesar (GRG). Intre timp a primit urmatoarele imbunatatiri : - Releu de incarcare FH020AA Shindengen (de pe Kawa ZX10R) . Constant 14.7-14.9 V indiferent de consumatori - Toba sport scurta cu slip on - cu silencer (suna frumos, in limite cu silencer montat, exista si toba originala pe undeva prin garaj) - Cauciucuri Metzeler Sportec M3 cu aproximativ 2500 km facuti (au cam 2 ani vechime) - Crash pad-uri mari PUIG - alarma cu pager - mansoane moto Oxford comfort - Baterie Toplite formatata pe 25 martie anul.curent. - Aripa spate din carbon - Parbriz p.s. in poza difera oglinzile deoarece una a fost furata, a fost cumparata alta. La cerere se pot face poze suplimentare. In acest moment nu necesita nici o investitie imediata. Tin sa mentionez ca moto poate fi vizualizata in Bucuresti / Pipera desi este inmatriculata in alt judet (Galati ) implicit eliberarea fiscalului / procesul de vanzare finala va dura cateva zile avand in vedere distanta. Moto se vinde in vederea unui upgrade. P.S. NU SE VINDE DECAT CU PERFECTAREA ACTELOR. PRET: 2150 EURO - usor negociabil. CONTACT: aici in acest topic sau mesaj privat.
×
×
  • Create New...