Jump to content

GoodKat

Super Membru
  • Content Count

    8,249
  • Joined

  • Last visited

About GoodKat

  • Rank
    Modelator

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.google.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Downtown
  • Carnet moto din
    22.11.2010
  • Motocicleta
    N-am
  • Numar Moto
    Primu'
  • Club
    Bellagio

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CB 500, Sv650s

Recent Profile Visitors

4,513 profile views
  1. Eu aveam impresia ca din puterea maxima a modelului, cu soft evacuare si filtru, s-au castigat cei 34 cp, in conditiile in care pentru castiguri asemanatoare, la alte modele se schimba axe cu came, big bore etc. Am cautat acum pe net si vad ca exista diferente mari intre Touring si Roadster. Nu ma asteptam sa fie atat de mari, deci cresterea de putere in urma re-map e pe bune.
  2. Mie imi cam da cu virgula cresterea aia de putere pentru un motor aspirat, la care s-au schimbat doar evacuarile si filtrul de aer. 34 de cp inseamna peste 33% din puterea de baza. Hmm...
  3. Mnah, acum ca ne-am lamurit, @mobiletron ai cum sa ma ajuti cu niste bucsi micute din bronz? Platesc munca, nu pe gratis, logic. Vin cu dimensiunile daca ai cum, oricum sunt micute, nimic fabulos.
  4. Nu are neaparat legatura cu speta de fata, dar ar putea sa te ajute intr-o anumita masura. Acum 6-7 ani eram cu un prieten in masina, el proaspat sofer, o zona cam aiurea (rondul de la bariera Rahovei) venind pe prioritate. Din dreapta, o duduie care avea cedeaza trecerea nu a oprit la indicator si l-a sters pe aripa dreapta fata. Ea si-a continuat drumul prin fata tramvaiului care trecea, noi am stat sa dam prioritate. Pana cand a trecut tramvaiul duduia a fugit. Eu am avut inspiratia de am memorat numarul, apoi du-te la accidente usoare, declaratii din partea amicului, desene, schite d-astea
  5. Nu se intampla asta, dar nu e un obicei sanatos pentru rulmentul ambreiajului si pentru discuri. Ambreiajul nu patineaza daca uleiul este prea uzat sau prea subtire. Patineaza daca placile sunt uzate, arcurile sunt uzate, reglaj defectuos sau ulei care are agenti modificatori de frictiune (adica a pus si mecanicosul ce ulei a gasit prin garaj). Totusi, daca nu intelegi principiul de functionare al ambreiajului, du motocicleta la cineva care se pricepe sau studiaza manualul inainte de a te apuca de lucru. Mai mult, anumite lucruri le inveti doar din practica de la cineva, nefiind sc
  6. Regleaza ambreiajul cu un joc liber de 1.5 cm la capatul manetei si asigura-te ca vascozitatea uleiului din cutia de viteze este cea recomandata in carte. Adica schimba-i uleiul din cutie, daca nu esti sigur. Daca problema persista, trebuie demontat ambreiajul si vazut daca placile nu sunt lipite intre ele.
  7. RAR trebuie desfiintat. Este o institutie care este fix degeaba la modul actual. Trebuie dinamitat locul, chemati romanii sa treaca cu armata peste locul respectiv, arat si construit de la 0, intreg personalul schimbat. Nu au nici o treaba cu fenomenul auto-moto si sunt FOARTE neatenti si spagari pe deasupra.
  8. @Tudor1982 Poti da seria de pe cadru? Teoretic, litera / cifra de pe pozitia 10 iti va spune anul de fabricatie. Daca are manualul de service original, pe spatele lui vei gasi seriile cu anii de fabricatie.
  9. Ce model este? Pune o poza cu el. Sa nu te mire greselile celor de la RAR. Sunt foarte dese, ageamii pe toate drumurile.
  10. Da si cand o ia razna injectia, sa te tii bine. Incepi sa te joci prin senzori, pompe si alte cele. Iar un moto de 125 are un singur carburator cel mai probabil, unul relativ rudimentar. Cand ai 4 cilindri, se schimba putin si datele problemei.
  11. Man, inteleg ce spui, doar ca e putin fortata comparatia. Daca e sa luam in calcul posibila eroare umana in asamblarea oricarui produs, atunci nu mai mergem pe motoare, nu ne mai luam masini etc. Este si un caz celebru al unui avocat roman care si-a luat un "bemveu" NOU din celebra serie de motorizari N47, si a schimbat in garantie parca 2 sau 3 motoare. Fiecare schimbare de motor s-a facut logic, la reprezentanta, unde au know-how (teoretic cel putin) si sculele necesare. Numa' ca socoteala din scoala BMW nu se pupa cu aia din realitate, iar avocatul avea sansa sa dea mana cu Sf.
  12. Daca accepti o critica, zic eu constructiva. Nu mai pune chinezariile alea de manete, oglinzi, rezervor de lichid de frana, mai ales colorate asa. Stiu ca 'gustul' nu se discuta, dar e un fel de a-ti da singur cu ciocanul in deste, parerea mea. Nu dau bine, calitativ sunt slabe, iar culorile trebuie sa fie intr-o oarecare masura compatibile.
×
×
  • Create New...