Jump to content

GoodKat

Super Membru
  • Content Count

    7,324
  • Joined

  • Last visited

About GoodKat

  • Rank
    Modelator

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.google.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Downtown
  • Carnet moto din
    22.11.2010
  • Motocicleta
    N-am
  • Numar Moto
    Primu'
  • Club
    Bellagio

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CB 500, Sv650s

Recent Profile Visitors

3,369 profile views
  1. Cel putin sistemul birocratic care sta la baza sistemului medical este absurd. Caz concret: bunica prietenei mele nu se simtea prea bine, o dureau oasele nu. Ia trimitere de la medicul de familie (din Cucuietii din Deal) si vine la Bucuresti la ortopedie dupa ce a fost internata la un spital de provincie unde nu i-au facut nimic. Ba mai mult medicul care s-a ocupat de ea i-a cerut de la obraz vo 300 de lei. Aflu ulterior ca acelasi medic i-a cerut unei "colege" de salon de etnie niste bani, a venit fiul ei a intrat peste medic in cabinet si l-a fragezit bine. Apoi s-a dus la politie si s-a auto-denuntat. Medicul nu a depus plangere. Vine in Bucuresti, se duce la Foisor la ortopedie, se fac niste investigatii si zic "Nu e de noi, trebuiesc facute investigatii la Gastroenterologie la Colentina". Ne ducem la Colentina, ce sa vezi. "Nu merge sa o internam, ca nu avem trimitere de la medicul de familie." Degeaba am incercat sa ii explicam doctorului ca este greu cu transportul si ca trebuie sa batem 500 de km (dus intors) pentru un (cuvant urat) de foaie de hartie. Asa e procedura asa trebuie sa facem. Acum urmeaza sa bata iar 250 km pana la medicul de familie sa ia o trimitere. La ce plua mea s-au mai bagat jde miliarde in sistemul cu cardul pluii de sanatate daca tot recurgem la hartii??
  2. Ma bag si eu la cheta, da-mi un cont sa-ti virez banii. De ajutat sa o ridic pot sa ajut insa doar ce am baut o juma de bere de 0.33 deci e nevoie sa mai astept oleaca. Daca e nevoie peste vo 4 ore pot sa ma deplasez incolo.
  3. Am urcat Jepii Mici acum 2 ani cu niste prieteni, de 1 mai (traseul era inchis, poveste mai lunga). Ajungand sus, vad niste copchii de 16-17 ani, cu blugi peste glezne, in tricou si hanorac care doreau sa coboare. Era deja ora 4 dupa masa. Le-am zis cu frumosul sa se intoarca ca nu e de coborat la ora 4 dupa masa, fara echipament adecvat, traseul fiind inchis, multe dintre portiuni fiind cu zapada pana la genunchi, iarba uda, pericol de alunecare. Nu am avut cu cine sa ma inteleg, au luat-o la vale si dusi au fost. Probabil este in natura umana sa nu asculti de sfaturi si sa trebuiasca sa dai tu cu capul de tavan ca sa intelegi ceva.
  4. Cred ca este motocicleta retro favorita. Foarte misto facuta, atentie la detalii, distributie prin ax, sunet superb cu niste evacuari mai permisive. Pe viitor planuiesc si eu una, sau sora mai mica W650. E mai "autentica" decat este Bonnevile. Sa o stapanesti sanatos! P.S. Daca tot ai zis de intrebari, cat a costat halatu'?
  5. Nu este prima oara cand cineva este electrocutat in locul acela. Parca acum un an sau doi, un biciclist care traversa pe bicicleta a patit la fel. In cazul de fata inteleg ca a fost vorba de o inconstienta a copilariei, dar lucrul asta nu scuza incompetenta autoritatilor de a interzice accesul in zona aceea.
  6. GoodKat

    DONATII

    Daca trimiti si in Bucuresti, as vrea eu oglinzile. Platesc transportul in avans daca imi dai un cont. Multumesc!
  7. Nu vad lista de compatibilitati dar este posibil sa am ceva, aproape nou dat jos de pe o motocicleta cu 2500 km, tot Yamaha dar din gamele noi. Insa trebuie sa vad daca sunt compatibile. Ai niste dimensiuni / masuratori pentru a putea verifica? - diametru - grosime - nr de gauri - distanta intre gauri
  8. Nu stiu cum se numeste piesa dar daca dai jos rezervorul probabil iti dai seama care este. Este ca o teava metalica (una sau doua). Uite de pe topicul de EX500: Coolant leaking from hole in fin area https://www.ex-500.com/showthread.php?t=45441 Ori garniturile de cauciuc au cedat ori e fisurata piesa, am auzit ambele variante. Mai departe te descurci, daca nu ai doua maini stangi si un minim de cunostinte si acces la net, il faci usor. Daca nu, mai bine apelezi la cineva care se pricepe. La GPZ 250 arata asa:
  9. Daca imi aduc aminte Kawasaki GPZ 500 are o piesa care intra in chiulasa, piesa care are obiceiul sa se fisureze. Se conecteaza un furtun de antigel la acea piesa. Asta daca pierderea de antigel e de acolo. Daca nu te descurci sa identifici sursa scurgerii, mai bine te duci la un service.
  10. Pe partea pasagerului, ridica covorasul si pipaie mocheta sub covoras, in jurul covorajului, vezi daca se simte ca e umeda. Problema relativ comuna. Cedeaza simeringurile de la caloriferul de caldura si incet incepe sa se duca antigelul. Asta este prima verificare pe care o poti face tu.
  11. Ori un rulment cu probleme ori face asa pentru ca nu este in sarcina. Un sunet similar este facut si de transmisia pe lant cand nu este in sarcina si motorul merge la ralanti, de aici si ipoteza. In mers se aude acel sunet?
  12. Daca vopsesti cadrul, nici nu are rost sa iti bati capul. Vopsire electrostatica, sablare inainte. Daca vrei sa faci retusuri ici colo, data jos rugina si vopseaua de langa, degresat, grund, vopsea si lac.
  13. Scoti cilindrul si vezi daca ai joc in biela. asta ar fi cea mai rudimentara verificare fara sa desfaci motorul.
  14. Ba da bre, am dat turul insa am venit chitit sa vad ce e pe partea de custom si sa vad cateva exemplare de serie care ma interesau. Sincer sa fiu nici nu m-am uitat sa vad cine vine sa isi prezinte marfa anul acesta, asa ca pentru mine sa vad Moto Guzzi a fost chiar o surpriza misto avand in vedere ca ma pasioneaza marca asta de ceva vreme. Oamenii prietenosi, au si pornit MGX-ul si V85-ul, m-am urcat pe V85, finisaje foarte misto, pare facut foarte bine. La multe standuri aveau "Nu va urcati pe ele" asa ca am trecut rapid pe acolo. Multe dintre cele expuse le vad si pe strada si sunt modele banale. La Honda aveau Monkey si cu SuperCub care atrageau atentia mai mult (chiar roiau oamenii in jurul lor). M-am bucurat mai mult ca l-am dus si pe tata sa vada motociletele. Nu este pasionat dar ii plac si pana acum nu a fost la un asemenea salon asa ca ma bucuram cand ma intreba cate ceva, pe principiul "Maneta asta ce face?". P.S. Daca aveti drum prin zona lacului Como din Italia, va recomand o vizita si in Mandello del Lario, la fabrica / muzeul Moto Guzzi. Vedeti niste peisaje superbe si aproape 100 de ani de istorie moto. Insa mare atentie cu programul, au parca doua ore pe saptamana (deh, intrare gratuita).
×
×
  • Create New...