Jump to content

GoodKat

Super Membru
  • Posts

    8,520
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.google.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Downtown
  • Carnet moto din
    22.11.2010
  • Motocicleta
    N-am
  • Numar Moto
    Primu'
  • Club
    Bellagio

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CB 500, Sv650s

Recent Profile Visitors

5,345 profile views

GoodKat's Achievements

  1. Cristian isi luade GS1250 cand inca lucram impreuna, acum vreo' 4-5 ani. Chiar daca GS-ul asta nu ar fi fost al lui (nu sunt sigur daca era sau nu al lui) era tot un GS, adica 99% asemanator cu ce avea el. Nu este vorba de 'necunoasterea' motocicletei, ci este posibil sa fi fost la mijloc un alt factor. Nu putem sti ce s-a intamplat cu exactitate, dar putem aproxima si sa batem campii. Poate a fost vorba de neatentie, poate viteza prea mare, poate oboseala, sau poate pur si simplu i s-a facut rau de la oboseala, sau toti factorii combinati. Discutiile despre anvelope, mers pe ploaie si masurat diametrul testiculelor nu isi au rostul pe topicul asta. Un admin poate face oleaca de curatenie pe topic.
  2. Nu a fost regele motoarelor dar a fost un om care a invartit roata pe unde multi dintre noi nu visam si nu vom ajunge sa visam. Cand l-am cunoscut personal, tocmai venise dintr-o tura din Kazakhstan, apoi au urmat multe in nordul Europei, Siberia, America de Sud si alte locuri. Era incapatanat, ne-am luat si noi in bete amicale pe motive de munca, dar atat, ne salutam cu placere cand ne revedeam. Pacat de tineretea lui si de familie.
  3. Am lucrat cu el si cu Bogdan aproape 3 ani. Ei in redactie, eu la IT, iar apoi cand am inceput sa insir si eu niscaiva cuvinte despre fenomenul custom, am avut contact mai des. Baiat de gasca, glumet, mai ales in team buildinguri se lasa cu rasete de te durea burta, incapatanat cateodata. Kilometri avea foarte multi, in toate conditiile de teren si meteo, nu se pune problema experientei, nu la el. Nici a echipamentului, nici a motocicletei. Totul era cum trebuia sa fie din punctele acestea de vedere. Da, nu era cel mai bun din lume, nu vorbea engleza ca un nativ cum de altfel toti criticii o fac, insa era foarte perseverent si a reusit sa faca ceva pe cont propriu. Nu oferea content de care ofera motovloggerii mioritici care sar la scandal in trafic. Nu, el oferea content de calitate. Facea calatorii lungi, prin tot felul de 'stan-uri' asiatice, America de Sud si Europa. Faptul ca avea o relatie buna cu BMW nu poate fi de condamnat. El facea ceva bine, BMW ii oferea mijloacele. Nu traiesti doar din invartit roata ci si din sponsorizari. Din ce am inteles de la cineva, ziua de ieri a fost una obositoare pe ceva coclauri. Probabil in cazul lui a fost vorba de oboseala care a dus la neatentie, un mers mai sprinten si ceva ghinion ca si in cazul Sabinei. Dumnezeu sa il ierte!
  4. M-a cautat un prieten sa ma intrebe de el, am crezut ca e o gluma proasta...
  5. Atunci vezi pe schita ce lipseste / daca lipseste sau daca ai pus corect acel element de legatura.
  6. Acolo par sa fi fost doua simeringuri, unu pe fiecare parte a elementului de legatura: OIL SEAL (2J5) product number: 9310918020 https://www.cmsnl.com/yamaha-wr125x-2010-22b4-europe-1j22b-300eb_model48865/oil-seal-2j5_9310918020/ Piesa Nr. 7 din fisa: https://www.cmsnl.com/yamaha-wr125x-2010-22b4-europe-1j22b-300eb_model48865/partslist/0053.html#.YNnquegzaUk Da, ai nevoie de ele.
  7. Ai nevoie de o presa de volanta. Este un fel de piulita mai lunga filetata pe interior si pe exterior, cu un surub central. Costa cam 30-40 de lei pentru ce ai tu nevoie. Volanta sta doar pe conul axului.
  8. Nu imi dau seama la ce gaura te referi. Incercuieste intr-o poza si apoi zi-mi din ce an este motocicleta si iti zic ce face piesa aia.
  9. In sfarsit mai vedem si noi o veste buna. Probabil baietul a venit tare dinspre Lujerului, curba iti da impresia ca este larga si te indeamna la viteza, apoi se inchide destul de brusc, s-a panicat, frana, pe jos si aia a fost.
  10. Confirm problema. Chiar pe forum au fost niste cazuri cand s-au varsat rideri, din fericire fara urmari serioase. Eu sfatuiesc pe toti sa puna manete OEM sau daca ii roade buzunarul ceva dedicat de la producatori pe bune, nu 'Ciaina'. La manete vezi de fapt mentalitatea motociclistului in general. Isi iau motor mai nou si mai scump, dar pun mansoane si manete din China. Mai trist este ca am vazut si pompe de frana chinezesti...unele merg bine, altele nu.
  11. Eu, de fiecare data am gasit mehlem in sistem.
  12. In principiu este cam aceeasi motocicleta. Ce piese vrei sa iei.
  13. Azi am avut oleaca de timp liber si am facut o apartoare mai minimalista pentru lant / pinionul spate din niste resturi de inox de 2.5mm. am facut-o din mai multe bucatele (material putin) sudate intre ele apoi polizate. Nu imi place zona aia lasata fara aparatoare.
  14. Din pacate este pe bune acum...
  15. Hey Tomek, If you have a facebook account, send me a message with your facebook name. I will post your request on several facebook groups / will tag you in the comments, and I'm sure we can find a way for you guys. Cheers, Vlad
×
×
  • Create New...