anapurna Postat Martie 1, 2020 Share Postat Martie 1, 2020 Va salut. Am o intrebare despre MIni One nou 1.5 benzina. Sotia mea vrea sa cumpere asa ceva........cum e motorul, masina...........an 2018......aprox 12000 km cu grantie inca 24 luni. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aion2014 Postat Martie 2, 2020 Share Postat Martie 2, 2020 Sper sa te ajute... https://www.consumerreports.org/cars/mini/cooper/2018/reliability/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 2, 2020 Share Postat Martie 2, 2020 Salut, Eu ieri m-am despartit de un Mini Cooper de 1.6 litri/120CP, am trecut la un automobil electric cu autonomie extinsa( Opel Ampera). Ce iti pot spune: anul trecut la o intrunire de Mini am vazut varianta de 1.5 litri si 136 CP si am condus-o. Este un motor turbo in 3 cilindri cu un cuplu mare in jur de 225 Nm, proprietarul spunea de un consum mediu de 5 %. Masina este agila, la fel ca orice Mini, se conduce usor si sportiv, dar rigida, iar la drumurile din RO simti cam tot. Unde este asfalt OK, cu Mini este o placere sa conduci si mai ales pe curbe unde se aseaza foarte bine. Practica la aglomeratie si ideala pentru oras, mai ales pentru parcari( ii gasesti mai usor un loc). Mi-a placut mereu interiorul la Mini / cele mai multe au combinatia piele-textil. La revanzare o sa cam " tragi de ea" / se pierde mult la pret si publicul tinta este redus. Atentie la consumul de ulei! Motoarele de Mini sunt mari consumatoare de ulei, in plus mai ai si partea de turbo cu problemele specifice. Garantia te salveaza- este un lucru bun. Eu in locul tau as avea o alta varianta pentru sotie... Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 5, 2020 Share Postat Martie 5, 2020 La 02.03.2020 la 21:59, dedant68 a spus: Salut, Eu ieri m-am despartit de un Mini Cooper de 1.6 litri/120CP, am trecut la un automobil electric cu autonomie extinsa( Opel Ampera). Ce iti pot spune: anul trecut la o intrunire de Mini am vazut varianta de 1.5 litri si 136 CP si am condus-o. Este un motor turbo in 3 cilindri cu un cuplu mare in jur de 225 Nm, proprietarul spunea de un consum mediu de 5 %. Masina este agila, la fel ca orice Mini, se conduce usor si sportiv, dar rigida, iar la drumurile din RO simti cam tot. Unde este asfalt OK, cu Mini este o placere sa conduci si mai ales pe curbe unde se aseaza foarte bine. Practica la aglomeratie si ideala pentru oras, mai ales pentru parcari( ii gasesti mai usor un loc). Mi-a placut mereu interiorul la Mini / cele mai multe au combinatia piele-textil. La revanzare o sa cam " tragi de ea" / se pierde mult la pret si publicul tinta este redus. Atentie la consumul de ulei! Motoarele de Mini sunt mari consumatoare de ulei, in plus mai ai si partea de turbo cu problemele specifice. Garantia te salveaza- este un lucru bun. Eu in locul tau as avea o alta varianta pentru sotie... Bafta, modelul ala in 3 cilindrii turbo, cu cuplu mare, consuma 5%....pe loc :)) sa fim seriosi, sunt recunoscute ca fiind setoase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 5, 2020 Share Postat Martie 5, 2020 Acum 48 minute, Adrian M. a spus: modelul ala in 3 cilindrii turbo, cu cuplu mare, consuma 5%....pe loc :)) sa fim seriosi, sunt recunoscute ca fiind setoase. La romani orice masina care are ceva sange nemtesc in ea consuma 4%, hai maaaaxim 5 % plina cu familia, catelul, bagaje, 150 km/h, AC pornit si cu vantul din fata. Toata semcheria sta in amplificatorul de putere. @dedant68 stie cum vine treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 22, 2020 Share Postat Aprilie 22, 2020 La 02.03.2020 la 20:59, dedant68 a spus: Atentie la consumul de ulei! Motoarele de Mini sunt mari consumatoare de ulei, in plus mai ai si partea de turbo cu problemele specifice. Care sunt motoarele "de Mini"? Ala de 1,6 pe care l-ai avut tu era de Peugeot iar astea noi de 1,5 in 3 cilindri sunt de la BMW. Alea de la Peugeot, da, au fost recunoscute pt probleme cu uleiul. Folosesc ca masina de oras un Cooper Cabrio, tot de 1,6 (automat, 122cp) si singura problema pana acum (ce-i drept il am doar de un an) a fost ca am gasit o data balta de ulei sub ea si a trebuit s-o iau pe platforma de acolo. Se rupsese un racord sau furtun de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.